Hoe was het vandaag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
kan nu ook weer mee praten over werk
Morgen 0 minuten reistijd. Joggingpak van de zaak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
Morgen 10 min reistijd. geen leaseauto van de zaak
Banksmurfbroekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen 0 minuten reistijd. Joggingpak van de zaak.
Same here zo'n beetjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#Metdevlamindepijp #beroepschaffeur #ookeenvrouwenberoep #truckstar #zwartecrossquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan zou het me ook minder uitmaken inderdaad
En hoe ging het vandaag, zeker weer heeeul rustig?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Begrijpelijk wel, alleen is het toch verkapt loon.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Leaseauto's wilden ze hier ook beperken, kreeg bijna dagelijks verkapte doodsbedreigingen zowat
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik vindt dit zo leuk klinkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja weer stapje verder in bankzaken
Mja ik was terug gekomen nadat het oude management eruit gegooid was, toen een lager loon geaccepteerd omdat ik ook hard op zoek was naar werk. Na een jaar ging het met een gewone schaal omhoog omdat vanwege de negatieve balans, jaar daarop zou die wel flink omhoog gaan maar kwam het nieuws van de afstoting dus is toen weer bevroren. Daarna zou die net voor de overname omhoog gaan maar kreeg ik mijn ongeluk en is die uiteindelijk pas 2019 omhoog gegaan maar de secundaire voorwaarden dus drastisch gekort.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is een periode geweest waarbij de lonen ook stil stonden; en bepaalde variabele bonussen ook op een laag pitje stonden. Achja.
nou we leveren nu natuurlijk de verkochte banken uit voor de lockdown. En er komen belletjes met vragen over wanneer een bank komt ofzo. Voor mij is er natuurlijk wel genoeg te doen want weet nog niksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En hoe ging het vandaag, zeker weer heeeul rustig?
Boksquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriendin van ons was vroeger beroepschauffeur, knap, blond en niet bang. Ook nog internationaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
#Metdevlamindepijp #beroepschaffeur #ookeenvrouwenberoep #truckstar #zwartecross
Sexy wel een vrouw in een grote vrachtwaggel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
#Metdevlamindepijp #beroepschaffeur #ookeenvrouwenberoep #truckstar #zwartecross
Ik zet hier serieus de TV voor aanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit bij de slimste mens iemand die behoorlijk op een ex van mij lijkt.
En, hoe ziet z'n ex eruit?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet hier serieus de TV voor aan
Wie van de 3quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet hier serieus de TV voor aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |