dan heeft Jan de Zeeman pechquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij op alfabetische volgorde.. Dus als een van de laatste al die Chinezen wier achternaam met een X begint..
Dan ben ik snel aan de beurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij op alfabetische volgorde.. Dus als een van de laatste al die Chinezen wier achternaam met een X begint..
zijn er niet zoveelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen daar die de Zeeuw heet.
Er komt nog veeeeeeeeel meer aan, de wappies willen gewapend voorkomen dat Biden de macht overdragen krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
Trump voelt zich niet verantwoordelijk voor bestorming Capitool: 'Toespraak was passend'
https://nos.nl/artikel/23(...)aak-was-passend.html
FIRST FEMALE PRESIDENT, BITCHESquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt nog veeeeeeeeel meer aan, de wappies willen gewapend voorkomen dat Biden de macht overdragen krijgt.
jammer dattie niet ten onder is gegaan aan covidquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
Trump voelt zich niet verantwoordelijk voor bestorming Capitool: 'Toespraak was passend'
https://nos.nl/artikel/23(...)aak-was-passend.html
Scherpschieten.. die mensen missen we niks aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt nog veeeeeeeeel meer aan, de wappies willen gewapend voorkomen dat Biden de macht overdragen krijgt.
Ik verwacht wel wat erg gekke dingen op de 20e.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scherpschieten.. die mensen missen we niks aan.
Ben benieuwd volgende week.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat erg gekke dingen op de 20e.
Hele dag lijkt me wat overdreven maar ik ga wel even CNN checken ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slim bent dan zet je de hele dag CNN aan of zo![]()
BBC Newsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slim bent dan zet je de hele dag CNN aan of zo![]()
#firstworldproblemsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Tyfuslockdown, k wil gvd kijken voor een eettafel
www.firmahoutenstaal.nlquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Tyfuslockdown, k wil gvd kijken voor een eettafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |