SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Gelukkig ook wat goed nieuwsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)dkeuring-vaccin.html
AZ gaat voor de laatste stap
Indien ze daarmee komen zal ik ook wat potten en pannen uit de kast pakken en bij het torentje irritant gaan doen. Dit gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik krijg nu bijna zin om te gaan protesteren. Je laat je toch niet gevangen nemen.
Er wordt al gepleit om de verkiezingen uit te stellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef Caland het volgende:
Gelukkig is het verkiezingstijd, die avondklok zie ik mede daarom niet zo snel gebeuren. Kost Rutte zo een zeteltje of 10.
Als de bevolkingen van Spanje, Italie, Frankrijk, delen van Duitsland en een hele rits aan Oost-Europese volkeren dit slikken zal die brave Nederlander echt niet de 1e zijn die in opstand komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Indien ze daarmee komen zal ik ook wat potten en pannen uit de kast pakken en bij het torentje irritant gaan doen. Dit gaat nergens meer over.
Is wel een gekke tijd nu hoor, kabinet die onpopulaire maatregelen moet nemen, toeslagenaffaire waar het kabinet eventueel bij gaat vallen en de verkiezingen voor de deur. Zet de deur open voor populisme. Gelukkig valt het Nederlandse publiek nog niet zo voor Wilders (die soms met corona wel een punt heeft, maar geen oplossing) en Baudet (lol).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef Caland het volgende:
Gelukkig is het verkiezingstijd, die avondklok zie ik mede daarom niet zo snel gebeuren. Kost Rutte zo een zeteltje of 10.
Behalve als het kabinet opstapt vanwege toeslagenaffaire aanstaande vrijdag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er wordt al gepleit om de verkiezingen uit te stellen.
Gaat ook niet gebeuren aldus Rutte.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behalve als het kabinet opstapt vanwege toeslagenaffaire aanstaande vrijdag.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als de bevolkingen van Spanje, Italie, Frankrijk, delen van Duitsland en een hele rits aan Oost-Europese volkeren dit slikken zal die brave Nederlander echt niet de 1e zijn die in opstand komt.
1 dag later is het al gewend, net als de mondkapjes.
Enige doel van deze maatregel is om nogmaals te benadrukken dat het allemaal zeer serieus is. De regel zelf zal niet zoveel uithalen denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als de bevolkingen van Spanje, Italie, Frankrijk, delen van Duitsland en een hele rits aan Oost-Europese volkeren dit slikken zal die brave Nederlander echt niet de 1e zijn die in opstand komt.
Hahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Betekent dus dat je om 22.00 uur binnen moet zijn, dan is om 21.00/21.30 de deur uit om boodschappen te doen/te wandelen/hard te lopen geen optie meer. Enige gevolg zal zijn dat het nog drukker wordt op de normale tijden, gezien het grootste deel van Nederland nog steeds tussen 9 en 5 werkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Avondklok is in een meeste landen toch van 22:00 tot 06:00 ofzo?
Maar de verkiezingen zullen ook wel uitgesteld worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef Caland het volgende:
We hebben maar 13.000 doses gekregen, goed voor 6500 personenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:25 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Enige doel van deze maatregel is om nogmaals te benadrukken dat het allemaal zeer serieus is. De regel zelf zal niet zoveel uithalen denk ik.
Maar nondeju als het zo erg is, waarom dan niet veel sneller dat moderna vaccin er in jassen. En gooi het verkeer naar de UK dicht. 1 op de 30 in londen is besmet, hoeveel zitten er in een vliegtuig? pffffff.
Dit valt niet uit te leggen.
Niet met enkele jaren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar de verkiezingen zullen ook wel uitgesteld worden.
Goede bron. Welke landen doel je op?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:25 schreef noodgang het volgende:
Gelukkig weet iedereen hier precies wat werkt en niet werkt en hoe het zou moeten.
In het buitenland heeft zo'n avondklok duidelijk wel effect gehad en als deze bv tussen 23:00 en 5:00 zou zijn, hoeveel last heb je er dan van?
Maar wij Nederlanders laten ons niet vertellen wat het beste voor ons is en wat we moeten doen hoor
In bepaalde delen van Frankrijk gaat de avondklok om 18.00uur in. In het overige deel vanaf 20.00uur.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:25 schreef noodgang het volgende:
Gelukkig weet iedereen hier precies wat werkt en niet werkt en hoe het zou moeten.
In het buitenland heeft zo'n avondklok duidelijk wel effect gehad en als deze bv tussen 23:00 en 5:00 zou zijn, hoeveel last heb je er dan van?
Maar wij Nederlanders laten ons niet vertellen wat het beste voor ons is en wat we moeten doen hoor
Tuurlijk, als er niet meer is dan is dat zo en is er niks aan te doen. Maar nu gaan we nog weken discussieren wie het moet krijgen en is het allemaal niet geregeld. Het gaat erom dat je geloofwaardig bent. En 6.500 mensen vaccineren uit de zwakke doelgroep kan zeker weer een paar doden schelen. Of telt dat niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben maar 13.000 doses gekregen, goed voor 6500 personen
ERIN JASSEN HUP... En dan?
Antwerpen bijvoorbeeld (België dus)quote:
Gaat het leger daar voedselpakketten rondbrengen of is de gemiddelde Fransman zo dik dat hij wel een paar weekjes zonder eten kan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In bepaalde delen van Frankrijk gaat de avondklok om 18.00uur in. In het overige deel vanaf 20.00uur.
https://www.nd.nl/nieuws/(...)artementen-vervroegd
Toch wel een heel andere situatie. Daar waren de kroegen en restaurants nog gewoon open. Daarna moesten de mensen gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Antwerpen bijvoorbeeld (België dus)
https://www.omroepbrabant(...)ossing-van-antwerpen
(Eerste hit, vast wel meer over te vinden, maar ik ben geen beleidsmaker, ik ga ervan uit dat die ook wel gegevens hebben waarop ze beslissingen baseren)
Hij staat wel 2e.... En hij heeft eindelijk eens een partijprogramma gepresenteerd wat niet alleen maar een A4-tje is...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:24 schreef Momo het volgende:
Gelukkig valt het Nederlandse publiek nog niet zo voor Wilders (die soms met corona wel een punt heeft, maar geen oplossing)
"Maar een snel herstel blijft mogelijk."quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:32 schreef JosMert het volgende:
Goed bezig kabinet
https://www.nu.nl/economi(...)mie-in-recessie.html
Economenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Maar een snel herstel blijft mogelijk."
Mooi, en door!
Ja, nu heeft ie 55 pagina's onhaalbare nonsens opgeschreven in de hoop dat mensen zo gek zijn om erin te trappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij staat wel 2e.... En hij heeft eindelijk eens een partijprogramma gepresenteerd wat niet alleen maar een A4-tje is...
Nou, we hebben vaker gezien hoe dat gaat met dingen die de ochtend voor de persconferentie uitlekken.quote:
Volgens mij is het standaard de tactiek om een heftige maatregel uit te laten lekken om deze dan vervolgens niet door te voeren, tot opluchting van vrijwel eenieder.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nou, we hebben vaker gezien hoe dat gaat met dingen die de ochtend voor de persconferentie uitlekken.
Als er veel kritiek op komt dan wordt het plan weer ingetrokken, als dat wel meevalt dan komt het eraan. Ik denk dus dat het wel of niet invoeren van een avondklok zal afhangen van hoe hierop vandaag wordt gereageerd.
Ja het zijn gewoon honderden bullets zonder onderbouwing.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, nu heeft ie 55 pagina's onhaalbare nonsens opgeschreven in de hoop dat mensen zo gek zijn om erin te trappen.
Dat kan ook nog ja, dan valt het altijd mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij is het standaard de tactiek om een heftige maatregel uit te laten lekken om deze dan vervolgens niet door te voeren, tot opluchting van vrijwel eenieder.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:40 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens ik hoorde Breuls op de radio zeggen dat het kabinet nu echt perspectief moet gaan bieden voor na de crisis... Zo van wat wel en niet kan, en niet alleen maar verboden opleggen... En toen had hij het over de lammetjes in het voorjaar... Want als het weer wat mooier weer wordt in maart/april dan BAM gaat heel Nederland weer naar buiten...
Nouja, naar buiten lijkt mij alleen maar goed... besmetting minder!
Griepseizoen ten einde en beter weer gaan er sowieso voor zorgen dat die besmettingen weer flink naar beneden gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:40 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens ik hoorde Breuls op de radio zeggen dat het kabinet nu echt perspectief moet gaan bieden voor na de crisis... Zo van wat wel en niet kan, en niet alleen maar verboden opleggen... En toen had hij het over de lammetjes in het voorjaar... Want als het weer wat mooier weer wordt in maart/april dan BAM gaat heel Nederland weer naar buiten...
Nouja, naar buiten lijkt mij alleen maar goed... besmetting minder!
quote:
Allemaal enorm schreeuwen dus nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nou, we hebben vaker gezien hoe dat gaat met dingen die de ochtend voor de persconferentie uitlekken.
Als er veel kritiek op komt dan wordt het plan weer ingetrokken, als dat wel meevalt dan komt het eraan. Ik denk dus dat het wel of niet invoeren van een avondklok zal afhangen van hoe hierop vandaag wordt gereageerd.
Ja dacht ook dat het en grapje was.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:44 schreef _serial_ het volgende:
Wait..wat....lees ik nu echt dat de overheid nog een avondklok wil?
Moet zeggen dat het hier echt wel rustiger was dan normaal hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:39 schreef Oliver23 het volgende:
Een vuurwerkverbod viel al niet te handhaven, laat staan een avondklok.
Waarschijnlijk doen ze dat ook. Nu dit nieuws 'lekken', mocht het dan over een paar weken echt nog niet de goede kant opgaan, dan zijn we al een beetje aan het idee gewend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ze kunnen toch zeggen dat ze eerst het onderzoek naar de Britse variant afwachten maar dat zodra we nog x aantal besmettingen per dag hebben de routekaart weer gaat gelden.
Dan bied je enigzins perspectief maar hou je wel een slag om de arm.
Die mag gewoon op de kattenbak/in de tuin, Rutte heeft al eerder aangegeven dat hij zo min mogelijk uitzonderingen wil bij een avondklok.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wel lekker rustig als ik dan buiten loop met de hond 's avonds.
Ja dat denk ik ook. Druk op de ketel zetten. En laten we eerlijk zijn, als we in een UK situatie terecht komen dan komt die avondklok er echt wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat ook. Nu dit nieuws 'lekken', mocht het dan over een paar weken echt nog niet de goede kant opgaan, dan zijn we al een beetje aan het idee gewend.
Het vuurwerkverbod moest helpen tegen al verboden vuurwerkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:39 schreef Oliver23 het volgende:
Een vuurwerkverbod viel al niet te handhaven, laat staan een avondklok.
Dat is net tastien! Hond moet in luier poepen!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wel lekker rustig als ik dan buiten loop met de hond 's avonds.
Ik denk gewoon de met de camera van de telefoon, is wel het makkelijkst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Sjonge, via de app van de kleuterschool van m'n dochter komt een scala aan foto's binnen van ouders die, kennelijk, de hele dag energiek en educatief bezig zijn met hun kleuter. Ik ben het na een uur of twee al beu. Hoe doen die ouders dit?
En dan blijkt dat die Britse variant toch niet besmettelijker is en dan duikt er in een keer de Argentijnse variant op, dan de Vietnamese, vervolgens de Finse, enz.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ze kunnen toch zeggen dat ze eerst het onderzoek naar de Britse variant afwachten maar dat zodra we nog x aantal besmettingen per dag hebben de routekaart weer gaat gelden.
Dan bied je enigzins perspectief maar hou je wel een slag om de arm.
Niet, dat is voor de foto. Net als de gemiddelde Instagram/Facebook foto. Lekker hip laten zien hoe goed je het onder controle hebt, maar alle bende is gewoon uit het frame van de foto geschoven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Sjonge, via de app van de kleuterschool van m'n dochter komt een scala aan foto's binnen van ouders die, kennelijk, de hele dag energiek en educatief bezig zijn met hun kleuter. Ik ben het na een uur of twee al beu. Hoe doen die ouders dit?
Ja dat is wel een beetje de tactiek tot op heden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat ook. Nu dit nieuws 'lekken', mocht het dan over een paar weken echt nog niet de goede kant opgaan, dan zijn we al een beetje aan het idee gewend.
Ja, niets is wat het lijkt...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niet, dat is voor de foto. Net als de gemiddelde Instagram/Facebook foto. Lekker hip laten zien hoe goed je het onder controle hebt, maar alle bende is gewoon uit het frame van de foto geschoven.
Grappig eigenlijk.. we willen allemaal kinderen, maar we zijn ze het liefst de hele dag kwijtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Echt he, daarom hoop ik dat het vaccineren gewoon rap gaat. Echt versoepelen gaat sowieso niet gebeuren voor april.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dan blijkt dat die Britse variant toch niet besmettelijker is en dan duikt er in een keer de Argentijnse variant op, dan de Vietnamese, vervolgens de Finse, enz.
Tsja, was het ook niet Wiebes die sprak over ondernemersrisico terwijl het kabinet juist de bedrijven sluit? Compleet de weg kwijt deze leugenaar.quote:
Heh, hoe wil men dat handhaven dan? Mijn gemeente heeft zegge en schrijven een BOA in dienst, die rijd gedurende de dag rond en is 's avonds gewoon vrij. Politie rijd eens in de maand door de wijk hierquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die mag gewoon op de kattenbak/in de tuin, Rutte heeft al eerder aangegeven dat hij zo min mogelijk uitzonderingen wil bij een avondklok.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-hondenbezitters
Stel de avondklok gaat om 22:00uur in. Studenten gaan dan toch gewoon om 21:45 thuis bij elkaar komenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Een avondklok voegt volgens mij niet eens zoveel toe.
Het leidt alleen maar tot meer samenkomst binnen,meer ergenis en minder draagvlak.
Nee, dat moet dalijk lekker allemaal nog snel met zijn allen een half uur voor de avondklok in gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:55 schreef MoreDakka het volgende:
Avondklok is echt onzin. Ik ga juist graag om half 10 naar de supermarkt omdat er dan toch bijna niemand is.
Precies.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:55 schreef MoreDakka het volgende:
vondklok is echt onzin. Ik ga juist graag om half 10 naar de supermarkt omdat er dan toch bijna niemand
Ik ook maar zit ook met werk wat gedaan moet worden en af moet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk.. we willen allemaal kinderen, maar we zijn ze het liefst de hele dag kwijt
Ik geniet echt oprecht van mijn kinderen thuis en vind het totaal niet lastig of vervelend.
Je moet ze wel blijven uitdagen en schermtijd zoveel mogelijk beperken.
Volgens mij zetten ze het vooral als dreigement in. Hou je aan de regels, want anders sluiten je op. En als je buren zich niet aan de regels houden, dan sluiten we je ook op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:44 schreef _serial_ het volgende:
Wait..wat....lees ik nu echt dat de overheid nog een avondklok wil?
Alsof ik die paljas wat ga vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die mag gewoon op de kattenbak/in de tuin, Rutte heeft al eerder aangegeven dat hij zo min mogelijk uitzonderingen wil bij een avondklok.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-hondenbezitters
Ik zie hier ook genoeg mensen dan hardlopen. Ik heb de luxe dat ik dat overdag mag doen van de werkgever maar als je werkt en er daarna er ook nog voor je kinderen wilt zijn, dan snap ik dat het lekker is als je dat na 20u (en sommigen doen het zelfs na 22u) wilt doen. Doe je niemand kwaad mee. In tegendeel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:55 schreef MoreDakka het volgende:
Avondklok is echt onzin. Ik ga juist graag om half 10 naar de supermarkt omdat er dan toch bijna niemand is.
Nee, dat was de baas van de Nederlandse Bank.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tsja, was het ook niet Wiebes die sprak over ondernemersrisico terwijl het kabinet juist de bedrijven sluit? Compleet de weg kwijt deze leugenaar.
Het doel van een avondklok is denk ik vooral feestjes en andere sociale gelegenheden voorkomen in de avond.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zie hier ook genoeg mensen dan hardlopen. Ik heb de luxe dat ik dat overdag mag doen van de werkgever maar als je werkt en er daarna er ook nog voor je kinderen wilt zijn, dan snap ik dat het lekker is als je dat na 20u (en sommigen doen het zelfs na 22u) wilt doen. Doe je niemand kwaad mee. In tegendeel.
Die gaan dan hooguit wat langer door.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het doel van een avondklok is denk ik vooral feestjes en andere sociale gelegenheden voorkomen in de avond.
Dat snap ik maar je voorkomt er ook juist spreiding van drukte mee. En wil je een feestje dan blijf je slapen. Je treft alleen maar weer de goedwillende burgers en degene die kwaad willen kunnen er prima onderuit komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het doel van een avondklok is denk ik vooral feestjes en andere sociale gelegenheden voorkomen in de avond.
Die alsnog gewoon doorgaan of vervroegd worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zal, maar die dingen zijn al verboden en zo'n avondklok gaat daar weinig invloed op hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:56 schreef 297534 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)omt-er-nog-niet.html
Komt er dus (nog) niet.
Sinds wanneer hebben virologen verstand van gedrag?quote:De corona-experts van het OMT zien het invoeren van een avondklok, waarbij mensen na een bepaald tijdstip zoveel mogelijk thuis moeten blijven, als een manier om mensen weer het gevoel te geven dat het belangrijk is om contact met anderen te vermijden.
Ik geloof er niks van. Die rammen er in een kwartier wat pedagogisch verantwoorde opdrachtjes doorheen, schieten wat plaatjes voor insta en flikkeren de kleuter terug achter de tablet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Project X 2.0 bij DonDruiperquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef DonDruiper het volgende:
Jooo boys.
Vanavond feestje bij mij.
Jeweet avondklok dus iedereen voor 20:00 binnen!
Neem je kussen mee.
Eigen drank en jonkoooos
Gr Roderick Jan.
Hebben ze minder meegewerkt met AZ ofzo? Bij Pfizer en Moderna zaten ze bij alles aan tafel, dus was het nog een formaliteit toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
EMA gaat rustig 2,5 week de aanvraag van AstraZeneca lezen, verwachte uitspraak 29 januari. Bij Moderna werd die doelstelling niet gehaald.
Dan ga je voor de avondklok erheen en blijf je slapen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, prachtig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan ga je voor de avondklok erheen en blijf je slapen.
Lekker kopje koffie erbij en een koekje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
EMA gaat rustig 2,5 week de aanvraag van AstraZeneca lezen, verwachte uitspraak 29 januari. Bij Moderna werd die doelstelling niet gehaald.
Volgens mij gaan mensen alleen maar recalcitranter worden als je dit soort maatregelen gaat invoeren inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer hebben virologen verstand van gedrag?
Voor de foto vooral, denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Klinkt wel gezellig ook eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan ga je voor de avondklok erheen en blijf je slapen.
#zorgvuldigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |