Ik ook maar zit ook met werk wat gedaan moet worden en af moet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk.. we willen allemaal kinderen, maar we zijn ze het liefst de hele dag kwijt
Ik geniet echt oprecht van mijn kinderen thuis en vind het totaal niet lastig of vervelend.
Je moet ze wel blijven uitdagen en schermtijd zoveel mogelijk beperken.
Volgens mij zetten ze het vooral als dreigement in. Hou je aan de regels, want anders sluiten je op. En als je buren zich niet aan de regels houden, dan sluiten we je ook op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:44 schreef _serial_ het volgende:
Wait..wat....lees ik nu echt dat de overheid nog een avondklok wil?
Alsof ik die paljas wat ga vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die mag gewoon op de kattenbak/in de tuin, Rutte heeft al eerder aangegeven dat hij zo min mogelijk uitzonderingen wil bij een avondklok.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-hondenbezitters
Ik zie hier ook genoeg mensen dan hardlopen. Ik heb de luxe dat ik dat overdag mag doen van de werkgever maar als je werkt en er daarna er ook nog voor je kinderen wilt zijn, dan snap ik dat het lekker is als je dat na 20u (en sommigen doen het zelfs na 22u) wilt doen. Doe je niemand kwaad mee. In tegendeel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:55 schreef MoreDakka het volgende:
Avondklok is echt onzin. Ik ga juist graag om half 10 naar de supermarkt omdat er dan toch bijna niemand is.
Nee, dat was de baas van de Nederlandse Bank.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tsja, was het ook niet Wiebes die sprak over ondernemersrisico terwijl het kabinet juist de bedrijven sluit? Compleet de weg kwijt deze leugenaar.
Het doel van een avondklok is denk ik vooral feestjes en andere sociale gelegenheden voorkomen in de avond.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zie hier ook genoeg mensen dan hardlopen. Ik heb de luxe dat ik dat overdag mag doen van de werkgever maar als je werkt en er daarna er ook nog voor je kinderen wilt zijn, dan snap ik dat het lekker is als je dat na 20u (en sommigen doen het zelfs na 22u) wilt doen. Doe je niemand kwaad mee. In tegendeel.
Die gaan dan hooguit wat langer door.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het doel van een avondklok is denk ik vooral feestjes en andere sociale gelegenheden voorkomen in de avond.
Dat snap ik maar je voorkomt er ook juist spreiding van drukte mee. En wil je een feestje dan blijf je slapen. Je treft alleen maar weer de goedwillende burgers en degene die kwaad willen kunnen er prima onderuit komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het doel van een avondklok is denk ik vooral feestjes en andere sociale gelegenheden voorkomen in de avond.
Die alsnog gewoon doorgaan of vervroegd worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zal, maar die dingen zijn al verboden en zo'n avondklok gaat daar weinig invloed op hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:56 schreef 297534 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)omt-er-nog-niet.html
Komt er dus (nog) niet.
Sinds wanneer hebben virologen verstand van gedrag?quote:De corona-experts van het OMT zien het invoeren van een avondklok, waarbij mensen na een bepaald tijdstip zoveel mogelijk thuis moeten blijven, als een manier om mensen weer het gevoel te geven dat het belangrijk is om contact met anderen te vermijden.
Ik geloof er niks van. Die rammen er in een kwartier wat pedagogisch verantwoorde opdrachtjes doorheen, schieten wat plaatjes voor insta en flikkeren de kleuter terug achter de tablet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Sjonge, via de app van de kleuterschool van m'n dochter komt een scala aan foto's binnen van ouders die, kennelijk, de hele dag energiek en educatief bezig zijn met hun kleuter. Ik ben het na een uur of twee al beu. Hoe doen die ouders dit?
Project X 2.0 bij DonDruiperquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef DonDruiper het volgende:
Jooo boys.
Vanavond feestje bij mij.
Jeweet avondklok dus iedereen voor 20:00 binnen!
Neem je kussen mee.
Eigen drank en jonkoooos
Gr Roderick Jan.
Hebben ze minder meegewerkt met AZ ofzo? Bij Pfizer en Moderna zaten ze bij alles aan tafel, dus was het nog een formaliteit toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
EMA gaat rustig 2,5 week de aanvraag van AstraZeneca lezen, verwachte uitspraak 29 januari. Bij Moderna werd die doelstelling niet gehaald.
Dan ga je voor de avondklok erheen en blijf je slapen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, prachtig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan ga je voor de avondklok erheen en blijf je slapen.
Lekker kopje koffie erbij en een koekje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
EMA gaat rustig 2,5 week de aanvraag van AstraZeneca lezen, verwachte uitspraak 29 januari. Bij Moderna werd die doelstelling niet gehaald.
Volgens mij gaan mensen alleen maar recalcitranter worden als je dit soort maatregelen gaat invoeren inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer hebben virologen verstand van gedrag?
Voor de foto vooral, denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Sjonge, via de app van de kleuterschool van m'n dochter komt een scala aan foto's binnen van ouders die, kennelijk, de hele dag energiek en educatief bezig zijn met hun kleuter. Ik ben het na een uur of twee al beu. Hoe doen die ouders dit?
Klinkt wel gezellig ook eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan ga je voor de avondklok erheen en blijf je slapen.
#zorgvuldigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |