Moet zeggen dat het hier echt wel rustiger was dan normaal hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:39 schreef Oliver23 het volgende:
Een vuurwerkverbod viel al niet te handhaven, laat staan een avondklok.
Waarschijnlijk doen ze dat ook. Nu dit nieuws 'lekken', mocht het dan over een paar weken echt nog niet de goede kant opgaan, dan zijn we al een beetje aan het idee gewend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ze kunnen toch zeggen dat ze eerst het onderzoek naar de Britse variant afwachten maar dat zodra we nog x aantal besmettingen per dag hebben de routekaart weer gaat gelden.
Dan bied je enigzins perspectief maar hou je wel een slag om de arm.
Die mag gewoon op de kattenbak/in de tuin, Rutte heeft al eerder aangegeven dat hij zo min mogelijk uitzonderingen wil bij een avondklok.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wel lekker rustig als ik dan buiten loop met de hond 's avonds.
Ja dat denk ik ook. Druk op de ketel zetten. En laten we eerlijk zijn, als we in een UK situatie terecht komen dan komt die avondklok er echt wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat ook. Nu dit nieuws 'lekken', mocht het dan over een paar weken echt nog niet de goede kant opgaan, dan zijn we al een beetje aan het idee gewend.
Het vuurwerkverbod moest helpen tegen al verboden vuurwerkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:39 schreef Oliver23 het volgende:
Een vuurwerkverbod viel al niet te handhaven, laat staan een avondklok.
Dat is net tastien! Hond moet in luier poepen!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wel lekker rustig als ik dan buiten loop met de hond 's avonds.
Ik denk gewoon de met de camera van de telefoon, is wel het makkelijkst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Sjonge, via de app van de kleuterschool van m'n dochter komt een scala aan foto's binnen van ouders die, kennelijk, de hele dag energiek en educatief bezig zijn met hun kleuter. Ik ben het na een uur of twee al beu. Hoe doen die ouders dit?
En dan blijkt dat die Britse variant toch niet besmettelijker is en dan duikt er in een keer de Argentijnse variant op, dan de Vietnamese, vervolgens de Finse, enz.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ze kunnen toch zeggen dat ze eerst het onderzoek naar de Britse variant afwachten maar dat zodra we nog x aantal besmettingen per dag hebben de routekaart weer gaat gelden.
Dan bied je enigzins perspectief maar hou je wel een slag om de arm.
Niet, dat is voor de foto. Net als de gemiddelde Instagram/Facebook foto. Lekker hip laten zien hoe goed je het onder controle hebt, maar alle bende is gewoon uit het frame van de foto geschoven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Sjonge, via de app van de kleuterschool van m'n dochter komt een scala aan foto's binnen van ouders die, kennelijk, de hele dag energiek en educatief bezig zijn met hun kleuter. Ik ben het na een uur of twee al beu. Hoe doen die ouders dit?
Ja dat is wel een beetje de tactiek tot op heden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat ook. Nu dit nieuws 'lekken', mocht het dan over een paar weken echt nog niet de goede kant opgaan, dan zijn we al een beetje aan het idee gewend.
Ja, niets is wat het lijkt...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niet, dat is voor de foto. Net als de gemiddelde Instagram/Facebook foto. Lekker hip laten zien hoe goed je het onder controle hebt, maar alle bende is gewoon uit het frame van de foto geschoven.
Grappig eigenlijk.. we willen allemaal kinderen, maar we zijn ze het liefst de hele dag kwijtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:50 schreef Celestien het volgende:
Echt he, daarom hoop ik dat het vaccineren gewoon rap gaat. Echt versoepelen gaat sowieso niet gebeuren voor april.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dan blijkt dat die Britse variant toch niet besmettelijker is en dan duikt er in een keer de Argentijnse variant op, dan de Vietnamese, vervolgens de Finse, enz.
Tsja, was het ook niet Wiebes die sprak over ondernemersrisico terwijl het kabinet juist de bedrijven sluit? Compleet de weg kwijt deze leugenaar.quote:
Heh, hoe wil men dat handhaven dan? Mijn gemeente heeft zegge en schrijven een BOA in dienst, die rijd gedurende de dag rond en is 's avonds gewoon vrij. Politie rijd eens in de maand door de wijk hierquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die mag gewoon op de kattenbak/in de tuin, Rutte heeft al eerder aangegeven dat hij zo min mogelijk uitzonderingen wil bij een avondklok.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-hondenbezitters
Stel de avondklok gaat om 22:00uur in. Studenten gaan dan toch gewoon om 21:45 thuis bij elkaar komenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Een avondklok voegt volgens mij niet eens zoveel toe.
Het leidt alleen maar tot meer samenkomst binnen,meer ergenis en minder draagvlak.
Nee, dat moet dalijk lekker allemaal nog snel met zijn allen een half uur voor de avondklok in gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:55 schreef MoreDakka het volgende:
Avondklok is echt onzin. Ik ga juist graag om half 10 naar de supermarkt omdat er dan toch bijna niemand is.
Precies.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:55 schreef MoreDakka het volgende:
vondklok is echt onzin. Ik ga juist graag om half 10 naar de supermarkt omdat er dan toch bijna niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |