Ik hoop dat we vanaf morgen nog wel mogen poepen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:11 schreef JosMert het volgende:
Breaking. Kabinet kan vanavond avondklok gaan instellen.
Bron: rtlnieuws
Wel als je dat gewoon op je eigen wc doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik hoop dat we vanaf morgen nog wel mogen poepen.
Nee, dan gaan de rioolwatercijfers omhoog. Je houdt het de komende 3 weken maar inquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar betaal je al belasting voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:11 schreef JosMert het volgende:
Dus geen zekerheid..quote:Kabinet werkt aan avondklok, maar grote weerstand bij burgemeesters en regeringsfracties
Dat het kabinet het wilt en de burgemeesters niet was meestal andersom, dus geeft al de faalheid aan van het beleid.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:13 schreef Momo het volgende:
Als ik die plannen zie voor nog strengere regels denk ik ook van doe maar niet.
Er haken eventueel mensen af die zich nu wel bijna altijd aan de regels houden. De mensen die nu al schijt hebben aan de regels gaan zich er niet beter door gedragen. Denk dat we nu wel redelijk aan een max zitten qua strengheid. Of je moet strenger gaan handhaven (denk bijvoorbeeld aan de school van @:capricia) , maar daar hebben ze de mankracht niet voor. Hopelijk laten ze het zo.
Ze kunnen zoveelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:11 schreef JosMert het volgende:
Ik krijg nu bijna zin om te gaan protesteren. Je laat je toch niet gevangen nemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:11 schreef JosMert het volgende:
Lijkt me ook alleen haalbaar als je het keihard kan handhaven en we hebben al nauwelijks politie op straat dus dat gaat niet gebeuren.quote:
Als dat zo is, dan ga ik wel balen. Dus meestal 's avonds boodschappen, dan is het veel rustiger in de supermarkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:11 schreef JosMert het volgende:
Nee flikker op. Met je schijtmaatregelen. Huidige lockdown verlengen en zien wat daar van komt. Later ingrijpen kan altijd nog.quote:
Avondklok is in een meeste landen toch van 22:00 tot 06:00 ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan ga ik wel balen. Dus meestal 's avonds boodschappen, dan is het veel rustiger in de supermarkt.
ze worden daar ook gek mocht dat doorgaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:11 schreef JosMert het volgende:
Wat zou een avondklok toevoegen? Iedere dag vóór 18.00uur een stormloop bij de supermarkten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:15 schreef aartstyle het volgende:
Geen woorden meer voor. Wat een ellende allemaal. Ben niet tegen de maatregel overigens, want als het nodig is dan is het nodig. Maar dit doet echt pijn.
En in die landen gaat het nu dan ook super. Uiteraard kan dan gezegd worden 'maar zonder was het nog veel erger geweest' maar nergens is aangetoond dat een avondklok wel effectief is terwijl het best een rigoureuze maatregel is. Zelfs als je in de avond nooit de deur uit gaat, gewoon dat idee van niet meer die vrijheid te hebben om, als je dat leuk vind, 23:00 een ommetje te maken, verschrikkelijk.quote:In verschillende Europese landen is een avondklok al ingevoerd, maar in Nederland heeft het kabinet telkens voor andere maatregelen gekozen.
Als je dan een avondje bij vrienden gaat zuipen moet je een slaapzak meenemen of de bank claimen. Opzich wel gezellig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat zou een avondklok toevoegen? Iedere dag vóór 18.00uur een stormloop bij de supermarkten?
Dit is bs.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef Confetti het volgende:
Wat een drama rond die avondklok. Hij is al 100x overwogen. Wees een vent en kondig hem af, want hij is aantoonbaar effectief gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |