Ook een beetje gebruiksvriendelijk om alle instellingen correct te krijgen? Of is dat wel even een puzzel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg dat
Wel gelijk m'n nieuwe Garmin Forerunner 245 uitgetesthij is vandaag binnen gekomen
Doet het erg goed, accuraat, bijzonder goede batterijduur en erg uitgebreid qua trainingen die je kan doen.
Snap nu wel dat gezegd wordt dat een Vivoactive geen echt hardloop horloge is
Fijn ding, ben er blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:55 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had gisteren moeten lopen.Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
Ik had gisteren moeten lopen.Gefeliciteerd! Binnen no time moet je vast achter SpeedJette aanrennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(slechte grap sorry)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik had gisteren moeten lopen.Van harte gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu prima de weg gevonden maar echt heel intuïtief vond ik het niet altijd in het begin en heb best wat dingen moeten uitzoeken hoe het precies zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ook een beetje gebruiksvriendelijk om alle instellingen correct te krijgen? Of is dat wel even een puzzel.
Het is even puzzelen, want je kunt veel met dit horloge. Maar ik ga er denk ik wel uitkomen. Af en toe een kwartiertje door die menu's heen lopen en YouTube filmpjes bekijken waarin dingen worden uitgelegd, dat helpt flink.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ook een beetje gebruiksvriendelijk om alle instellingen correct te krijgen? Of is dat wel even een puzzel.
Ik had gisteren moeten lopen.Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan
Cuz I'm Mr. Brightside
Ik had gisteren moeten lopen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever...
Ik had gisteren moeten lopen.Gefeliciteerd en succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier was het met -2 en gevoelstemperatuur kouder dan gisteren. Heerlijk ruim 2 uur gelopen met onderweg nog natte sneeuw.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nou en of. Vandaag was minder koud.
Volgens het weerbericht wel. Dus wat dat betreft heb je gelijk. Maar ik vond het zelf minder koud aanvoelen dan gisteren:). Minder wind, drogere lucht.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:54 schreef Voccar het volgende:
Gefeliciteerd Mosselmossel!
[..]
Hier was het met -2 en gevoelstemperatuur kouder dan gisteren. Heerlijk ruim 2 uur gelopen met onderweg nog natte sneeuw.
Ik had gisteren moeten lopen.Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag morgen 18 km lopen in voorbereiding op m'n HM. Dat is toch even 3km verder dan mijn maximale afstand tot nu toe.
Ik had gisteren moeten lopen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
Ik had gisteren moeten lopen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Ik had gisteren moeten lopen.Goed excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat zijn nog wel flinke kilometers voor een gebrekkige motivatie.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef Pharkus het volgende:
Zelf heb ik was motivatie gebrek. Een lange duurloop per week lukt nog net. Gisteren 25k voor de sneeuwbuien uit gelopen, laatste km wat kuitkramp.
Ja als ik me dan toch omkleedt dan moet ik het er wel van nemenquote:Op zondag 17 januari 2021 20:44 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Dat zijn nog wel flinke kilometers voor een gebrekkige motivatie.
Mijn eerste test met een gelletje ging prima. Smaak was ook oke.
Deze week 37.5 km gelopen. Een nieuw weekrecord
Ik ben geblesseerd, dus whateverquote:Op maandag 18 januari 2021 19:29 schreef schoonmams het volgende:
Hoe kijken we hier tegen de avondklok aan, mocht die er komen? Zou mij zuur uitkomen, wordt het nog lastiger plannen met werk
Ik hoop echt niet dat die er niet komt. Dan kan ik twee traingen schrappen...quote:Op maandag 18 januari 2021 19:29 schreef schoonmams het volgende:
Hoe kijken we hier tegen de avondklok aan, mocht die er komen? Zou mij zuur uitkomen, wordt het nog lastiger plannen met werk
Dus je hoopt dat hij er komt?quote:Op maandag 18 januari 2021 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat die er niet komt. Dan kan ik twee traingen schrappen...
Zelfde verhaal hier, denk dat ik 90% van mn loopjes (deels) na 20u loop.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:44 schreef Spanky78 het volgende:
8 uur is ook wel echt vroeg. Net geen tijd om nog even te sporten.
Als ze de feestneuzen willen tegenhouden zou 9 of 10 uur ook wel kunnen. Helaas, we moeten allemaal extra boeten voor mensen die zich niet houden aan virusmaatregelen. Jammer want er is eindelijk de kans op een einde aan de meeste ellende.
Dat zou nogal ruk zijn aangezien ik meestal rond een uur of 8 in de avond ga trainen.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:29 schreef schoonmams het volgende:
Voor mij valt het wel mee, ik kan overdag lopen tijdens thuiswerken. Maar voor veel mensen is 8 uur echt heel vroeg. Sowieso geloof ik meer in het handhaven van maatregelen. De kerken zijn nog steeds niet gesloten trouwens, prima dat mensen geloven, maar voor anderen is alles inmiddels ook op slot. Tijd dat de kerken ook sluiten.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:15 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, denk dat ik 90% van mn loopjes (deels) na 20u loop.
Ik ga dan wel net na het eten lopen of op thuiswerkdagen in de middag. Mijn langste duurloop doe ik toch altijd op zondagmiddag. Ik weet alleen echt niet of het effectief is, deze avondklok.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:29 schreef schoonmams het volgende:
Dat laatste. En stoppen met vluchten vanuit London.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:08 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Voor mij valt het wel mee, ik kan overdag lopen tijdens thuiswerken. Maar voor veel mensen is 8 uur echt heel vroeg. Sowieso geloof ik meer in het handhaven van maatregelen. De kerken zijn nog steeds niet gesloten trouwens, prima dat mensen geloven, maar voor anderen is alles inmiddels ook op slot. Tijd dat de kerken ook sluiten.
Het is een illusie om te denken dat die gemuteerde varianten alleen nog uit Londen komen hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat laatste. En stoppen met vluchten vanuit London.
Thuiswerkharry hier, bij een werkgever waar ik prima wat eerder kan beginnen en/of later kan eindigen om zo de lunchpauze dusdanig te verlengen dat ik gewoon kan lopenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:45 schreef YUR het volgende:
Werkloze Harry hier, dus mij maakt het eigenlijk hardlooptechnisch niet uit
Voor m'n hardloopactiviteiten maakt het niet uit, die doe en deed ik toch nooit 's avonds. Toen ik nog op kantoor zat ging ik direct na het werk en nu met thuiswerken en het nog vroeg donker is, ga ik regelmatig rond het middaguur.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:29 schreef schoonmams het volgende:
Die heb ik sinds vandaag!! Dus ik ben REUZE-benieuwdquote:
Het is vast ff wennen de eerste paar keer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:26 schreef Guppy het volgende:
[..]
Die heb ik sinds vandaag!! Dus ik ben REUZE-benieuwd![]()
Ik ga braaf naar de fysio en doe netjes m'n oefeningen, maar van zoiets hardnekkigs word ik gewoon een zuurtje...
Ik moet er sowieso eerst 2 weken aan wennen, van de podoloog, vóór ik aan hardlopen mag denkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is vast ff wennen de eerste paar keer.
Heb de mijne alweer aan de wilgen gehangen: het bindweefsel van mijn linkervoet bleef, ook na aanpassingen van de podoloog, maar irriteren. En de knieklachten waar ze ooit voor zijn aangemeten, zijn verdwenen (al heb ik sindsdien wel enorm krakende knieen) .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |