Heel erg toevallig dat dit nieuws van Gab afkomt want die zijn druk bezig met het produceren van een Gab phone. Alsof die goedkope Gab phones geweldige beveiliging zullen hebben......En toch zullen een hoop van die malloten er nog intrappen ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:19 schreef Dutch_view het volgende:
Voorkomen dat Trump op het laatste moment nog boodschappen wil versturen rechtstreeks naar telefoons?
Vraag me af of hij uberhaupt wel weet hoe dat moet![]()
[ twitter ]
Off topic dus ik hou het bij 1 reply: het is data verkregen omdat tijdens een persconferentie de beheerder de services heeft getoond die gebruikt werden en die services waren actief maar deden geen mail verificatie meer. Men kon dus direct accounts (admin accounts) aanmaken en alles bekijken.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik:
- De data was openbaar toen mensen het daar postten.
- Het hacken is geen actie van de politie geweest.
Als er ergens een inbraak is en de politie komt er bij het onderzoek achter dat er op die locatie een drugslab zit is de bewoner opk gewoon de klos.
My bad, ik dacht dat het ging over het gebruik van die berichten door de politie of FBI.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wut? Dit heeft niets met de politie te maken maar met de vraag of we hier een link naar dat materiaal gaan toestaan. Als het in de pers staat dan heb ik er geen moeite mee maar dit gaat om een directe link naar materiaal wat op illegale wijze verkregen is waaronder materiaal van Nederlanders en dat kan ons in problemen brengen met de AVG.
Als het ok is dan vind ik het prima verder, mijn enige insteek is of het voor FOK! ok is om een link te posten.
PS: Het omvat, naar verluid, ook prive chats die dus niet publiek waren.
Ik ben het hier uiteraard mee eens, maar zou het gewaardeerd hebben als jullie dit vijf jaar geleden ook hadden gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Ok, de consensus bij de FA's is nu om geen directe link naar het gehackte materiaal van Parler toe te staan. Als er zaken over in de pers staan dan is dat uiteraard geen probleem om dat hier te vermelden maar liever geen directe link naar het materiaal[/modbreak]
Van mij wel, ik weet van geen regel dat dit niet toegestaan is.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
My bad, ik dacht dat het ging over het gebruik van die berichten door de politie of FBI.
Verder worden hier ook wel screenshots van gewiste tweets geplaatst. Mag dat ook niet?
5 jaar geleden was ik geen modquote:Op maandag 11 januari 2021 13:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben het hier uiteraard mee eens, maar zou het gewaardeerd hebben als jullie dit vijf jaar geleden ook hadden gedaan.
Gisteren bleek dat hij zichzelf geen republikein meer noemde, niet zozeer dat hij zijn lidmaatschap had opgezegd.quote:
ik niet, de betrokkenen moeten worden aangegeven bij de Politie/fbi.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Van mij wel, ik weet van geen regel dat dit niet toegestaan is.
Zoals gezegd, mijn enige insteek is FOK!'s verantwoordelijkheid in deze, verder niets. Ik ben 100% voor namen en shamen
Het gaat ook veuls te snelquote:Op maandag 11 januari 2021 13:38 schreef Szura het volgende:
Misschien kun je een beetje teruglezen @:ulx, je post alleen maar herhaling de laatste tijd
Misschien, maar dan moet ik door drie topics met oeverloos gelul heen.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:38 schreef Szura het volgende:
Misschien kun je een beetje teruglezen @:ulx, je post alleen maar herhaling de laatste tijd
n00bquote:
Ik betwijfel het, dit klinkt meer als conspiracy wappie gelul, Apple of Google gaan echt het Emergency Broadcast systeem niet uitschakelen en geen updates installeren is echt complete onzin maar van mij mogen ze, meer slachtoffers voor hacksquote:Op maandag 11 januari 2021 13:19 schreef Dutch_view het volgende:
Voorkomen dat Trump op het laatste moment nog boodschappen wil versturen rechtstreeks naar telefoons?
Vraag me af of hij uberhaupt wel weet hoe dat moet![]()
[ twitter ]
In dat geval een tip: als je nieuws hebt gelezen waarvan de bron meerdere uren oud is, ga er dan van uit dat dat nieuws al eerder hier is gepost.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Misschien, maar dan moet ik door drie topics met oeverloos gelul heen.
Dat was te verwachtenquote:As federal prosecutors file charges against rioters who took part in last Wednesday’s violent takeover of the U.S. Capitol, investigators continue to gather evidence in the death of Capitol Police officer Brian Sicknick, who died from injuries sustained during the attack.
While most murder investigations focus on the person or persons who caused the fatal injury, former federal prosecutor Tim Heaphy said prosecutors could charge many rioters with felony murder, even if they were nowhere near Sicknick.
Heaphy led the monthslong investigation into the law enforcement performance before, during, and after the deadly 2017 white nationalist rally, in Charlottesville, Virginia. Heaphy was the U.S. Attorney for Western District of Virginia from December 2009 through January 2015, appointed by President Barack Obama.
Under the doctrine of felony murder, which applies in the District of Columbia, any murder that occurs during the commission of one of several underlying felonies is chargeable as felony murder.
“The classic example is if three guys go to rob a convenience store, and one guy is the getaway driver. If in the commission of the robbery, the clerk was shot and killed, all three of the participants in the robbery of the store are potentially guilty of felony murder,” said Heaphy.
Ja, als er een dode valt tijdens het begaan van een misdaad kunnen alle daders van die misdaad, al hebben ze het slachtoffer op geen enkele wijze aangeraakt of waren ze zelfs maar in het gebouw (chauffeur vluchtauto bijvoorbeeld) voor moord aangeklaagd en veroordeeld worden.quote:
Nee, dan helpt het vast om repititieve nieuwsberichten te dumpen.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Misschien, maar dan moet ik door drie topics met oeverloos gelul heen.
Wat het eigenlijk wel grappig maakt dat Trump & Co roepen dat het censuur is (terwijl ze zelf de overheid zijn)quote:Op maandag 11 januari 2021 12:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Je maakt hier dezelfde fout: dit heeft niet met vrijheid van meningsuiting te maken. Dat is een afspraak tussen de OVERHEID en haar inwoners. NIET tussen een privaat bedrijf en haar gebruikers. Een privaat bedrijf kent eigen regels waar je je aan hoort te houden. Als 1 zo'n regel is dat je je haar paars moet verven dan heb je je daar aan te houden
Dat zou hier niet veel anders gaan als burgers aan de gang gaan na een voorval waar mensen live streamen waar ze binnendringen.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Mee eens. Het viel me ook al op: namen, adressen, en zelfs waar ze werken wordt allemaal openbaar gemaakt.
Kans voor de Koch's van deze wereld om de greep op de republikeinen te vergroten.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:33 schreef Szura het volgende:
Cordon sanitaire rondom de democratie ondermijnende Reps in de maak?
[ twitter ]
CNN DESTROYS Trump loyalist. Zo upload je dat naar YT.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:38 schreef Dutch_view het volgende:
Republikeins politiek commentator en Trump loyaliste werd op CNN even hard op de feiten gedrukt
Waarom zouden die kansloze zwakkelingen die niets voor elkaar krijgen steunen?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kans voor de Koch's van deze wereld om de greep op de republikeinen te vergroten.
Er zijn admin accounts aangemaakt, daarmee kun je 2 dingen die je anders niet kan.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Parler precies werkte. Ik dacht dat het een openbaar forum was, dus hoe kunnen er dan dingen uitlekken (na die hack)
Omdat ze er gewoon weer staan over een tijdjequote:Op maandag 11 januari 2021 14:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zouden die kansloze zwakkelingen die niets voor elkaar krijgen steunen?
Klopt, maar er zijn zaken die niet openbaar zijn:quote:Op maandag 11 januari 2021 14:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Parler precies werkte. Ik dacht dat het een openbaar forum was, dus hoe kunnen er dan dingen uitlekken (na die hack)
Is er veel gedelete? Of pas net recentelijk vanwege alle aandacht? Ik dacht dat het in principe ongemodereerd was.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er zijn admin accounts aangemaakt, daarmee kun je 2 dingen die je anders niet kan.
1. Deleted posts inzien
2. User verification inzien, om een vinkje achter je naam te krijgen moet je een kopie van een ID-bewijs opsturen.
Nu kan een derde partij zien welke berichten verwijderd zijn en heeft in een aantal gevallen, heel handig, een kopie van een id-bewijs er gratis bij.
Daar geloof ik dus helemaal niets vanquote:Op maandag 11 januari 2021 14:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er zijn admin accounts aangemaakt, daarmee kun je 2 dingen die je anders niet kan.
1. Deleted posts inzien
2. User verification inzien, om een vinkje achter je naam te krijgen moet je een kopie van een ID-bewijs opsturen.
Nu kan een derde partij zien welke berichten verwijderd zijn en heeft in een aantal gevallen, heel handig, een kopie van een id-bewijs er gratis bij.
Erg handig voor identity theft ookquote:Op maandag 11 januari 2021 14:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
1. Deleted posts inzien
Daar staan afbeeldingen van online. Zonder admin toegang kan je niet bij de rauwe data en die is gewoon online gezet. Dus op zich geloof ik dat wel, het is echt niet de eerste keer dat een bedrijf zijn toko niet goed inricht en beveiligd, natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niets van
Dus zijn Trumps kinderen er al net zo tragisch aan toe als hun eigen vader.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:59 schreef AnneX het volgende:
Op de achtergrond speelt de rol van de first lady.
First daughter had een onderonsje met vader.
https://www.rawstory.com/ivanka/
https://www.vanityfair.co(...)ile-the-capitol-fell
https://www.politicalflar(...)nued-her-photoshoot/
En zij had zo’n mooie rol kunnen spelen in de geschiedenis van haar nieuwe vaderland dankzij het Einstein visum.
Of de FBI zelf.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerder grey hat dan white hat lijkt me, dus een beetje er tussenin
Daar ben ik dan wel benieuwd naarquote:Op maandag 11 januari 2021 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar staan afbeeldingen van online. Zonder admin toegang kan je niet bij de rauwe data en die is gewoon online gezet. Dus op zich geloof ik dat wel, het is echt niet de eerste keer dat een bedrijf zijn toko niet goed inricht en beveiligd, natuurlijk.
De Koch's zijn tegen Trump. Zal je mischien verbazen om te horenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kans voor de Koch's van deze wereld om de greep op de republikeinen te vergroten.
quote:Op maandag 11 januari 2021 14:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niets van
https://cybernews.com/new(...)ecurity-researchers/quote:In a press release announcing the decision, Twilio revealed which services Parler was using. This information allowed hackers to deduct that it was possible to create users and verified accounts without actual verification.
With this type of access, newly minted users were able to get behind the login box API used for content delivery. That allowed them to see which users had moderator rights and this in turn allowed them to reset passwords of existing users with simple “forgot password” function. Since Twilio no longer authenticated emails, hackers were able to access admin accounts with ease.
Omdat het net als Twitter ook de optie heeft om prive berichten te sturen, Parler posts kunnen ook niet extern gelinkt worden zoals Twitter vziw.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zou wel een gevaarlijk precedent kunnen zetten. Felony murder geldt ook als n van de daders sterft (in dit geval Ashli Babbitt, die door de politie gedood werd). Als men het voor dit protest toepast, omdat het gevaar voorzienbaar was (een gebouw bestormen dat verdedigd wordt door gewapende agenten) dan kan men dat ook doen bij andere protesten waar men van plan is de wet te overtreden en grote risico's neemt.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, als er een dode valt tijdens het begaan van een misdaad kunnen alle daders van die misdaad, al hebben ze het slachtoffer op geen enkele wijze aangeraakt of waren ze zelfs maar in het gebouw (chauffeur vluchtauto bijvoorbeeld) voor moord aangeklaagd en veroordeeld worden.
https://lawandcrime.com/l(...)ath-of-ashli-babbit/quote:“[a killing ] or committed in the perpetration of, or attempt to perpetrate, any arson, escape, murder, kidnapping, treason, espionage, sabotage, aggravated sexual abuse or sexual abuse, child abuse, burglary, or robbery; or perpetrated as part of a pattern or practice of assault or torture against a child or children.”
Het eerste stuk (de achtervolging) had ik op woensdagmiddag/avond al gezien. Toen dacht ik nog: ren nou niet weg. (Erg dom van me.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:58 schreef wdn het volgende:
Video van Eugene Goodman (what's in a name) die mensen wegleidt van de deur naar de senaat:
Die gast mag wel wat medailles krijgen. En opslag.
edit: dit gebeurde 1 of 2 minuten voor de senatoren werd verteld te gaan schuilen.
Wat een gefaalquote:Op maandag 11 januari 2021 15:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
[..]
https://cybernews.com/new(...)ecurity-researchers/
Nog beter dus, Trump uit de picture en een partij die om geld zit verlegenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Koch's zijn tegen Trump. Zal je mischien verbazen om te horen
Dat ook inderdaad. Bah..quote:Op maandag 11 januari 2021 12:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En ze vindt zichzelf ook heel zielig.
En het zijn de federale aanklagers die hiermee bezig zijn, maar in principe kunnen ze de moord op zich gewoon opnemen als reden voor de felony murder charge of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zou wel een gevaarlijk precedent kunnen zetten. Felony murder geldt ook als n van de daders sterft (in dit geval Ashli Babbitt, die door de politie gedood werd). Als men het voor dit protest toepast, omdat het gevaar voorzienbaar was (een gebouw bestormen dat verdedigd wordt door gewapende agenten) dan kan men dat ook doen bij andere protesten waar men van plan is de wet te overtreden en grote risico's neemt.
In DC geldt felony murder voor volgende misdrijven:
[..]
https://lawandcrime.com/l(...)ath-of-ashli-babbit/
Ik zie niet meteen iets dat hier van toepassing is.
Op de "federale lijst" staat ook terrorisme...
Ja, dat biedt de Koch's inderdaad goede kansen om hun invloed te vergroten, wil daar wel bij aantekenen dat de Koch's nu toch een andere toon lijken aan te slaan dan voordat Trump aan de macht kwam.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nog beter dus, Trump uit de picture en een partij die om geld zit verlegen
Mod, je moet het NIET toestaan hier.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wut? Dit heeft niets met de politie te maken maar met de vraag of we hier een link naar dat materiaal gaan toestaan. Als het in de pers staat dan heb ik er geen moeite mee maar dit gaat om een directe link naar materiaal wat op illegale wijze verkregen is waaronder materiaal van Nederlanders en dat kan ons in problemen brengen met de AVG.
Als het ok is dan vind ik het prima verder, mijn enige insteek is of het voor FOK! ok is om een link te posten.
PS: Het omvat, naar verluid, ook prive chats die dus niet publiek waren.
Ik bedoel niet alleen Koch, die schoot me als eerste even te binnen omdat het toch wel grote donoren zijn (waren?) met veel invloed. Er zullen er nog wel een aantal zijn van dat allooi. Dus meer types als Koch ipv specifiek Koch zelfquote:Op maandag 11 januari 2021 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat biedt de Koch's inderdaad goede kansen om hun invloed te vergroten, wil daar wel bij aantekenen dat de Koch's nu toch een andere toon lijken aan te slaan dan voordat Trump aan de macht kwam.
Klopt, sorry, ik nam het iets te letterlijk. Er zijn ook nog figuren als de Mercers. Die van Parler, ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen Koch, die schoot me als eerste even te binnen omdat het toch wel grote donoren zijn (waren?) met veel invloed. Er zullen er nog wel een aantal zijn van dat allooi. Dus meer types als Koch ipv specifiek Koch zelf
Erg slim en effectief gedaan. Een echte patriotquote:Op maandag 11 januari 2021 13:58 schreef wdn het volgende:
Video van Eugene Goodman (what's in a name) die mensen wegleidt van de deur naar de senaat:
Die gast mag wel wat medailles krijgen. En opslag.
edit: dit gebeurde 1 of 2 minuten voor de senatoren werd verteld te gaan schuilen.
Lees ik ook net, en die andere schijnt ook een 180 gedaan te hebben. Nu moet je bij dat soort lui altijd kijken wat ze doen ipv luisteren naar wat ze zeggen, maar wie weet.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:12 schreef BEFEM het volgende:
1tje van die Koch's is al een tijdje dood.
Ik had ook geen naam moeten noemen, dus ik herformuleer het even.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, sorry, ik nam het iets te letterlijk. Er zijn ook nog figuren als de Mercers. Die van Parler, ja.
Vergeet Trumps PAC niet, die heeft een paar honderd miljoen in kas nu om uit te delen aan getrouwen. Die gaat, tenzij het goed mis gaat voor hem voor de rechter en via impeachment, nog best wat invloed behouden in de RNC.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik had ook geen naam moeten noemen, dus ik herformuleer het even.
Met het wegvallen van al die donoren ligt er een kans voor een groep/persoon om significante invloed te krijgen op de republikeinen, welke kant dat ideologisch ook op is. Tijd zal leren of dat een goede ontwikkeling is.
Het liefst zie ik al dat grote/corporate geld verdwijnen maar dat is ijdele hoop aangezien beide partijen aan die tiet lurken.
Kijk, als je bijvoorbeeld in de eerste wereldoorlog een soldaat optilt boven de loopgraven die dan wordt doodgeschoten, wie is dan de moordenaar? De scherpschutter aan de andere kant van de grens of zij die die soldaat hebben opgetild?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En het zijn de federale aanklagers die hiermee bezig zijn, maar in principe kunnen ze de moord op zich gewoon opnemen als reden voor de felony murder charge of zie ik dat verkeerd?
Overigens wel navrant als je het levensverhaal leest van die mevrouw Babbitt waar je hier mee te maken hebt.
Je denkt toch niet serieus dat Trump dat geld weg gaat geven?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vergeet Trumps PAC niet, die heeft een paar honderd miljoen in kas nu om uit te delen aan getrouwen. Die gaat, tenzij het goed mis gaat voor hem voor de rechter en via impeachment, nog best wat invloed behouden in de RNC.
Hij heeft geen keus tenzij hij ook nog eens wegens fraude in de bak wil belanden, een PAC kan alleen gebruikt worden om donaties mee te doen, vziw.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat Trump dat geld weg gaat geven?
Het moet een misdrijf zijn waar men bewust aan deelnam, een gepland misdrijf zeg maar.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En het zijn de federale aanklagers die hiermee bezig zijn, maar in principe kunnen ze de moord op zich gewoon opnemen als reden voor de felony murder charge of zie ik dat verkeerd?
Overigens wel navrant als je het levensverhaal leest van die mevrouw Babbitt waar je hier mee te maken hebt.
Nou waar wachten die Republikeinen in de Senaat op? Gooi die kerel uit het Witte Huis.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Aangezien hier geen aggregator voor zal zijn, en er wat tijd over is gegaan sinds de eerste snap polls...
Hm, gegeven de wekenlange voorbereiding op social media door bepaalde groepen zie ik ze dat nog wel hard kunnen maken. We shall see.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het moet een misdrijf zijn waar men bewust aan deelnam, een gepland misdrijf zeg maar.
Klopt. Trump is dankzij zijn legertje juristen aalglad, je wilt niet het risico nemen dat hij de dans ontspringt..quote:Op maandag 11 januari 2021 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Maar realistisch gezien, wanneer kunnen we ongeveer verwachten dat er gestemd gaat worden over impeachment? Het begint heel langzaam een beetje te klinken als iets dat te lang gaat duren, hoewel het natuurlijk ook wel goed voorbereid moet worden
Is dat ondertussen niet alleen nog maar Guilliani?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:28 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Klopt. Trump is dankzij zijn legertje juristen aalglad, je wilt niet het risico nemen dat hij de dans ontspringt..
Geen enkele zichzelf respecterende jurist wil zijn vingers branden aan Trump. En dat was al zo voor zijn presidentschap.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:28 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Klopt. Trump is dankzij zijn legertje juristen aalglad, je wilt niet het risico nemen dat hij de dans ontspringt..
Ga er gemakshalve van uit dat hij nog heel wat achter de hand hebt. Vraag het de vrouwen die hij de afgelopen decennia heeft aangerand maar.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat ondertussen niet alleen nog maar Guilliani?
That was then. Nu lopen advocaten hard weg van hem.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:36 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ga er gemakshalve van uit dat hij nog heel wat achter de hand hebt. Vraag het de vrouwen die hij de afgelopen decennia heeft aangerand maar.
Geld, of eerder de mogelijkheid om geld te verdienen maakt veel goed..quote:Op maandag 11 januari 2021 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
That was then. Nu lopen advocaten hard weg van hem.
Momenteel lijkt iedereen vooral hard weg te lopen van Trumps geldquote:Op maandag 11 januari 2021 15:39 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Geld, of eerder de mogelijkheid om geld te verdienen maakt veel goed..
Had wel leuk geweest als Carter daar ook bij was. Maar die zal wel te slecht zijn, en nu met Covid ook. Is tenslotte al niet meer de jongste.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:38 schreef Szura het volgende:
De opmaat naar hopelijk vier jaar saaiheid:
[ twitter ]
Echt liquide zal hij sowieso niet zijn. Cashflows van z'n hotels en golfbanen zijn praktisch opgedroogd en vermogen in panden is niet zo heel makkelijk te liquideren. Normaal zou je daar tegen kunnen lenen maar weet niet of dat nog een rele optie is inmiddels. En hoeveel panden heeft hij zelf, veel is toch alleen een licentie voor de naam?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Momenteel lijkt iedereen vooral hard weg te lopen van Trumps geld
We moeten ook maar eens afwachten of Trump nu echt wel zoveel geld heeft, natuurlijk, dat is allemaal nogal wazig, eigenlijk.
Een opluchting. Laten andere landen , vooral in Europa n Nederland voorzichtig zijn, voor je het weet hebben we ook hier een dergelijke situatie. Fvd en PVV liggen op de loer.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:38 schreef Szura het volgende:
De opmaat naar hopelijk vier jaar saaiheid:
[ twitter ]
Kaal plukken die hap. Laat hem zijn assets maar verkopen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Echt liquide zal hij sowieso niet zijn. Cashflows van z'n hotels en golfbanen zijn praktisch opgedroogd en vermogen in panden is niet zo heel makkelijk te liquideren. Normaal zou je daar tegen kunnen lenen maar weet niet of dat nog een rele optie is inmiddels. En hoeveel panden heeft hij zelf, veel is toch alleen een licentie voor de naam?
Als die panden al niet vol schulden 'zitten'
Welnee. FvD is definitief uitgespeeld en de PVV weet zichzelf altijd op kundige wijze te vervreemden van de andere partijen. Het gezamenlijke potentieel van deze partijen is maximaal veertig zetels, dus daar komen ze ook niet heel ver mee.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Een opluchting. Laten andere landen , vooral in Europa n Nederland voorzichtig zijn, voor je het weet hebben we ook hier een dergelijke situatie. Fvd en PVV liggen op de loer.
Is er nog onderzoek nodig dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:06 schreef Ulx het volgende:
NY BAR is een onderzoek naar Giuliani gestart.
https://nysba.org/new-yor(...)from-its-membership/
Ik denk dat het heel goed is dat ze het zo doen.quote:
Als je geen Bar accreditatie meer hebt kun je, volgens mij, niet meer voor de rechtbank zaken bepleiten.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef Ulx het volgende:
Zijn licentie afpakken valt onder een andere organisatie. Maar die zal ook wel een onderzoek gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat die ook niet bedolven zijn onder klachten.
Zijn achterban deed alles wat hij zei. Dus nu zijn ze stuurloos, denk daarom ook dat zo'n massale demonstratie niet meer gaat lukken. Tenzij er heel snel een nieuwe leider komt of Trump zich toch weer opwerptquote:Op maandag 11 januari 2021 16:24 schreef Grishenko_ het volgende:
De kans dat Trump nog iets bizars gaat doen is nihil, tenzij hij zijn achterban niet meer onder controle heeft.
Mischien kan Trump nog een leuke rally organiseren op Mar-A-Lago? Leuk voor zijn supporters ook, mooi weer daar.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn achterban deed alles wat hij zei. Dus nu zijn ze stuurloos
Hij kan campagnebijeenkomsten in zijn hotel organiseren. Campagneovernachtingen, campagnegolfoverleg, campagnevoedsel, campagnekleding, campagnereizen, campagneapparatuur, ...quote:Op maandag 11 januari 2021 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft geen keus tenzij hij ook nog eens wegens fraude in de bak wil belanden, een PAC kan alleen gebruikt worden om donaties mee te doen, vziw.
Yup. En dat gebeurt ook vaak maar het probleem is dan wel dat hij de rekeningen WEL moet betalen en daar heeft Trump een probleem meequote:Op maandag 11 januari 2021 16:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij kan campagnebijeenkomsten in zijn hotel organiseren. Campagneovernachtingen, campagnegolfoverleg, campagnevoedsel, campagnekleding, campagnereizen, campagneapparatuur, ...
Hij kan alles voor hemzelf, bij hemzelf spenderen.
Dus er zal niets gaan gebeuren.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn achterban deed alles wat hij zei. Dus nu zijn ze stuurloos, denk daarom ook dat zo'n massale demonstratie niet meer gaat lukken. Tenzij er heel snel een nieuwe leider komt of Trump zich toch weer opwerpt
The Rule of Law Defense Fund. Zoals gezegd, de gotspe.quote:Republican AGs group sent robocalls urging protesters to the Capitol. GOP officials now insist they didn’t know about it.
The day before a pro-Trump mob stormed the U.S. Capitol, an arm of the Republican Attorneys General Association sent out robocalls urging supporters to come to D.C. to “fight” Congress over President Trump’s baseless election fraud claims.
“At 1 p.m. we will march to the Capitol building and call on Congress to stop the steal,” said the message first reported by the watchdog group Documented. “We’re hoping patriots like you will join us to continue to fight to protect the integrity of our elections.”
After the attempted insurrection on Wednesday left a police officer and four others dead, several GOP attorneys general have distanced themselves from the robocalls, insisting they didn’t know about the campaign. Alabama Attorney General Steve Marshall, the chairman of the Rule of Law Defense Fund, the nonprofit that sent out the calls, blamed the group’s staffers.
https://www.washingtonpos(...)trump-rally-capitol/
Ik vind het niet overdreven. >90% van die Trump wappies is ook hardcore christen, vaak van een evangelische of baptist stroming. Ik vond dat altijd onschuldige gekkies, weliswaar compleet nutteloos om op intellectueel gebied iets aan de maatschappij bij te dragen met hun young earth creationisme en andere mallotigheid, maar verder niet bedreigend.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:09 schreef Vis1980 het volgende:
Christenterroristen? Of ligt dat iets te gevoelig?
Iemand op twitter zou dat naar Pelosi moeten sturenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef Basp1 het volgende:
Maar is dit nu het echte moeras wat leeg loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |