abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197334379
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 januari 2021 @ 22:08:20 #2
102912 crv
Screwed up
pi_197334389
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

maakte m'n opa altijd zo. is best lekker. soort vlezige chips krijg je dan.
Jij liever dan ik
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zondag 10 januari 2021 @ 22:09:12 #3
102912 crv
Screwed up
pi_197334405
Heb jij een „ballenfobie“ US?
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
pi_197334414
Sabero in Roermond?

Het eten was echt wel lekker van dit restaurant ook hoor, en mijn zusje wil geen personeel en koks in huis ivm de quarantaine, ken er wel wat die dat doen en ook al een paar keer gedaan.
pi_197334423
quote:
12s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef crv het volgende:
Nee valt wel mee, specifiek de ballen van bal die trekken me wel.
pi_197334428
Contagion gekeken. Interessante documentaire.
Alhoewel. 25 miljoen doden, alles naar de klote, met drie maanden een vaccin en al die tijd zit iedereen van dichtbij in elkaars gezicht te ademen.
Tap tap tap
pi_197334436
Baudet is op TV :D
pi_197334437
quote:
12s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef crv het volgende:
heeft ie alleen van lichaamsafscheidingen :P
  zondag 10 januari 2021 @ 22:11:07 #9
102912 crv
Screwed up
pi_197334442
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee valt wel mee, specifiek de ballen van bal die trekken me wel.
Ah eerder een „Balfobie“ dan :+
  zondag 10 januari 2021 @ 22:11:27 #10
102912 crv
Screwed up
pi_197334449
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb al weggezapt
pi_197334451
quote:
Ik kan niet naar die man kijken.
pi_197334459
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Sabero in Roermond?

Het eten was echt wel lekker van dit restaurant ook hoor, en mijn zusje wil geen personeel en koks in huis ivm de quarantaine, ken er wel wat die dat doen en ook al een paar keer gedaan.
Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.
pi_197334481
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef crv het volgende:

[..]

Heb al weggezapt
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik kan niet naar die man kijken.
Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.

Jort Kelder is wel altijd vermakelijk; die durft wel wat vragen te stellen.
pi_197334505
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
Vakman pur sang
pi_197334518
FVD-feest daar lijkt het :{

Baudet is weer wat onwaarheden aan het verkopen :') COVID is nooit ingechaald zoals Ebola, vanaf het begin af aan al niet :')
pi_197334529
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

[..]

Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.

Jort Kelder is wel altijd vermakelijk; die durft wel wat vragen te stellen.
Nou die Jort vond ik eerst grappig maar de laatste tijd kan ik die niet aanzien.
Vakman pur sang
pi_197334557
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.
Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.
pi_197334566
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
Wat jong :{
pi_197334615
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.
Wat zou je verder nog aanraden?
pi_197334631
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Rij dan ook eens normaal, Los.
Tap tap tap
pi_197334663
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
pi_197334694
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
https://brut172.com

dat is een tv serie op het moment. afgelopen week begonnen.
https://www.rtlxl.nl/programma/brut
pi_197334706
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Rij dan ook eens normaal, Los.
:@
Vakman pur sang
pi_197334711
quote:
God meid wat heerlijk *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197334729
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

God meid wat heerlijk *O*
Normaal zit die niet zo snel bij praatprogramma's en als hij het met hebben over de COVID-aanpak en mag reageren op ban van Trump op twitter is dat wel aardig om te kijken hoor.
pi_197334740
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde dat Beluga wel bezorging doet. In dat segment vind ik dat altijd beetje een gok, maar is blijkbaar best goed.
pi_197334780
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hoorde dat Beluga wel bezorging doet. In dat segment vind ik dat altijd beetje een gok, maar is blijkbaar best goed.
had kromme watergang met NYE

aanrader hoor :Y

De beleving in het restaurant is wel meer aanwezig natuurlijk. Maar het eten was echt top notch.
pi_197334806
Was heerlijk wandelen vanmiddag.
De kleinste (6) praatte honderduit.
Ze vroeg mensen of ze de hond mocht aaien en deed dat.
“Kijk zo doe je dat papa, je moet dat doen met een groot hart. Niet met een klein hart dan ben je boos. En zeker niet met een gebroken hart dan ben je heel boos.
Nee je moet met een groot hart altijd vragen”

Hoe komt ze erop. _O-
Vakman pur sang
pi_197334823
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wat zou je verder nog aanraden?
Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.
pi_197334839
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

https://brut172.com

dat is een tv serie op het moment. afgelopen week begonnen.
https://www.rtlxl.nl/programma/brut
Aaaah ja daar had ze het over inderdaad.
pi_197334848
Loetje is zwaar overrated als je 't mij vraagt :{

biefstuk met gesmolten blue band :{
pi_197334902
Voor biefstuk moet je bij de Bistro in de grootste winkelstraat van Twente zijn. :9
Vakman pur sang
pi_197334906
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
Loetje is zwaar overrated als je 't mij vraagt :{

biefstuk met gesmolten blue band :{
De originele niet, die had echt wel wat speciaals, maar goed toen dat pas begon kon je daar vreselijk ruim aanleggen met je boot (nu nog) van 10 miljoen en dat was wel lekker dik doen daar zonder vreemd of jaloers aangestaard te worden :')
pi_197334908
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.
Ik ben nog nooit bij Gaucho's geweest :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_197334919
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor biefstuk moet je bij de Bistro in de grootste winkelstraat van Twente zijn. :9
In Zwolle zit ook een goed steakrestaurant maar ik ben de naam kwijt.
pi_197334923
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Neercanne is inderdaad erg goed. Zal Misverstand eens op het lijstje zetten.
pi_197334927
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit bij Gaucho's geweest :@ :@ :@
Rodeo en Sopranos wel?
pi_197334937
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Welke regio zoek je :P? weet nog wel wat adresjes in Zeeland :+ en Vlaanderen.
pi_197334952
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Welke regio zoek je :P? weet nog wel wat adresjes in Zeeland :+ en Vlaanderen.
Ik wil best wel een keer naar Zeeland gaan :9
pi_197334954
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Rodeo en Sopranos wel?
Soprano's volgens mij wel. Maar weet niet meer wat ik daar gegeten heb...
pi_197334958
V
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]

In Zwolle zit ook een goed steakrestaurant maar ik ben de naam kwijt.
Vaca necra? Wel geweest maar alles tipt het niet met hier. :P
Vakman pur sang
pi_197334959
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ja die zijn echt stervensgoed, komen eventueel ook thuis koken en bedienen, meeste zakenrelaties van mijn familie worden daarmee naar toegenomen ook.
pi_197334974
pi_197334978
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

Soprano's volgens mij wel. Maar weet niet meer wat ik daar gegeten heb...
Ik gok op een enorm stuk koe van de BBQ :P
Meeste Eindhovenaren zweren bij Sopranos trouwens.
pi_197334981
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
V
[..]

Vaca necra? Wel geweest maar alles tipt het niet met hier. :P
Nee die was het niet, zoek het wel een keer op.
pi_197334988
Bij Neercanne zet ik automatisch 5655A... neer. Dat zijn de eerste cijfers en letter van de postcode van de gelijknamige straat hier in Eindhoven.. :@ :') :')
pi_197335003
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik gok op een enorm stuk koe van de BBQ :P
Meeste Eindhovenaren zweren bij Sopranos trouwens.
IK weet alleen nog dat het stervensdruk was. Het was tijdens Glow. Dus dat nooit meer....
pi_197335026
AND LOVE YOU TILL THE END OF TIME *O*
pi_197335044
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Neercanne zet ik automatisch 5655A... neer. Dat zijn de eerste cijfers en letter van de postcode van de gelijknamige straat hier in Eindhoven.. :@ :') :')
Van Château Neercanne zegt Bram Moszkowicz altijd, neem daar je veel te mooie en te hoog gegrepen meisje mee naartoe op een mooie doordeweekse middag en gegarandeerd dat ze jouw toetje wil worden, Bram weet dingen.
pi_197335084
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Van Château Neercanne zegt Bram Moszkowicz altijd, neem daar je veel te mooie en te hoog gegrepen meisje mee naartoe op een mooie doordeweekse middag en gegarandeerd dat ze jouw toetje wil worden, Bram weet dingen.
Ja bram ja :D _O-

Net zo veel waard als jij in je goeie dagen _O_
pi_197335103
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik wil best wel een keer naar Zeeland gaan :9
de Kromme Watergang in Slijkplaat sowieso met stip op 1. Edwin staat voor z'n vak en de ingrediënten. Hele aardige kerel ook. Die oprecht geïnteresseerd is in de mensen die ie tegen komt.
De kleine toren van Baarland in Baarland. Deze heren komen voort uit oa de Kromme Watergang. Heel eigentijds en doen alles op hun manier. Passend en een leuke beleving.
De Vijverhoeve in St. Anna ter Muiden. Bart, tja bart is gewoon een held met z'n pretoogjes _O_ Liefde voor z'n vak en maakt er graag een uitje van voor de bezoeker.
Meliefste in Wolphaartsdijk, slechts 1x geweest lang geleden. Maar aanrader wel :Y Nog een vrij jonge zaak geloof ik.
Pure C in Cadzand, maar die vind ik zelf in een neerwaartse spiraal gaan de laatste tijd.
Dell'arte in Cadzand, deze zou ik eerder aanraden dan Pure C. Robbert is net zo'n held als Bart ^O^
Etablissement 1880 in Groede, Goed eten, fijne setting. Tempo van uitserveren vond ik de laatste twee keer alleen wat hoog liggen. Maar goed dat schijnt ondertussen wel weer beter te gaan.
't Vlasbloemeken in Koewacht. Zeer goed eten, setting vind ik alleen kut en hoogbejaard
Inter Scaldes in Kruiningen. Goed dat Paul daar weer terug is, die heeft een uitstapje naar strandpaviljoen de Boekanier gemaakt. Maar dat was niet zijn ding. Daarna een uitstapje naar Zee/Land/Zilt met Edwin Vinke in Yerseke. maar die zaak is vrij snel stopgezet na een verschil van mening tussen de eigenaren van Zee/Land/Zilt en het culinaire team. Daar zit nu de oesterput ofzo? Schijnt ook goed te zijn. Ik ken Paul en zijn keuken, goed vertoeven. Ga je geen buil aan vallen bij Inter Scaldes.
Basalt in Middelburg ^O^ lekker genieten hoor

Over de grens moet ik even zoeken. Want is eigenlijk wel lang geleden. Waarbij restaurant Pickwick en The Jane de enige zijn die eigenlijk echt zijn blijven hangen.
pi_197335104
quote:
17s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja bram ja :D _O-

Net zo veel waard als jij in je goeie dagen _O_
Nou ja dat lukt me ook nog wel :')
pi_197335129
Al die shit restaurants is toch ook gewoon een beetje decadent doen?
(Al is het soms echt lekker :9 )
Vakman pur sang
pi_197335145
Maar weet nog zat restaurants in de categorie 'goh zullen we vanavond even een hapje gaan eten'
pi_197335159
M'n broer vindt die sterrenrestaurants heerlijk. Ik ben daar veel te simpel voor maar we zijn er volgens mij wel naar een paar geweest.
Tap tap tap
pi_197335189
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
Inter Scaldes
Copy paste en dankjewel, ik kom een keer die kant op zodra het weer mag, staan een aantal nieuwe bij voor me. Inter Scaldes ben ik trouwens wel erg vaak geweest, ook een favoriet, die vergat ik net.
En ik vind De Gevangentoren in Vlissingen ook wel een "onbekend" pareltje.
pi_197335213
Mijn neef had een eigen website en ging vloggen tijdens het eten van al die liflafjes. Die vond zichzelf echt zo’n kenner. Heel wat avonden hartelijk om gelachen. :D
Vakman pur sang
pi_197335216
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Copy paste en dankjewel, ik kom een keer die kant op zodra het weer mag, staan een aantal nieuwe bij voor me. Inter Scaldes ben ik trouwens wel erg vaak geweest, ook een favoriet, die vergat ik net.
Correct :Y

Inter Scaldes wel met Paul in de keuken.

Welke zijn nieuw voor je dan?
pi_197335230
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Gevangentoren vond ik wel het lekkerst. Daar hebben we bijna het bord afgelikt.
Tap tap tap
pi_197335254
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer vindt die sterrenrestaurants heerlijk. Ik ben daar veel te simpel voor maar we zijn er volgens mij wel naar een paar geweest.
Ja nouja mijn ouders zijn er op een gegeven moment mee begonnen ons mee te slepen naar zulke tenten te gaan toen m'n oma overleden is. En m'n opa uitdrukkelijk zei dat hij te weinig genoten had in het leven. In den beginne hebben we hem ook nog mee gesleept naar dat soort zaken.

Je moet het wel leren waarderen. Ken ook genoeg mensen die ik er geen plezier mee doe. Maar daar weet ik dan weer genoeg 'simpelere' zaakjes voor waar ik ze wel plezier mee kan doen.

En daar gaat het uiteindelijk om ^O^
pi_197335279
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja nouja mijn ouders zijn er op een gegeven moment mee begonnen ons mee te slepen naar zulke tenten te gaan toen m'n oma overleden is. En m'n opa uitdrukkelijk zei dat hij te weinig genoten had in het leven. In den beginne hebben we hem ook nog mee gesleept naar dat soort zaken.

Je moet het wel leren waarderen. Ken ook genoeg mensen die ik er geen plezier mee doe. Maar daar weet ik dan weer genoeg 'simpelere' zaakjes voor waar ik ze wel plezier mee kan doen.

En daar gaat het uiteindelijk om ^O^
Het verschilt echt per restaurant en sfeer. Ik vind het soms lekker maar ik vind 't Zusje net zo lekker en gezellig :')
Tap tap tap
pi_197335291
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

de Kromme Watergang in Slijkplaat sowieso met stip op 1. Edwin staat voor z'n vak en de ingrediënten. Hele aardige kerel ook. Die oprecht geïnteresseerd is in de mensen die ie tegen komt.
De kleine toren van Baarland in Baarland. Deze heren komen voort uit oa de Kromme Watergang. Heel eigentijds en doen alles op hun manier. Passend en een leuke beleving.
De Vijverhoeve in St. Anna ter Muiden. Bart, tja bart is gewoon een held met z'n pretoogjes _O_ Liefde voor z'n vak en maakt er graag een uitje van voor de bezoeker.
Meliefste in Wolphaartsdijk, slechts 1x geweest lang geleden. Maar aanrader wel :Y Nog een vrij jonge zaak geloof ik.
Pure C in Cadzand, maar die vind ik zelf in een neerwaartse spiraal gaan de laatste tijd.
Dell'arte in Cadzand, deze zou ik eerder aanraden dan Pure C. Robbert is net zo'n held als Bart ^O^
Etablissement 1880 in Groede, Goed eten, fijne setting. Tempo van uitserveren vond ik de laatste twee keer alleen wat hoog liggen. Maar goed dat schijnt ondertussen wel weer beter te gaan.
't Vlasbloemeken in Koewacht. Zeer goed eten, setting vind ik alleen kut en hoogbejaard
Inter Scaldes in Kruiningen. Goed dat Paul daar weer terug is, die heeft een uitstapje naar strandpaviljoen de Boekanier gemaakt. Maar dat was niet zijn ding. Daarna een uitstapje naar Zee/Land/Zilt met Edwin Vinke in Yerseke. maar die zaak is vrij snel stopgezet na een verschil van mening tussen de eigenaren van Zee/Land/Zilt en het culinaire team. Daar zit nu de oesterput ofzo? Schijnt ook goed te zijn. Ik ken Paul en zijn keuken, goed vertoeven. Ga je geen buil aan vallen bij Inter Scaldes.
Basalt in Middelburg ^O^ lekker genieten hoor

Over de grens moet ik even zoeken. Want is eigenlijk wel lang geleden. Waarbij restaurant Pickwick en The Jane de enige zijn die eigenlijk echt zijn blijven hangen.
Thanks!
pi_197335292
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het verschilt echt per restaurant en sfeer. Ik vind het soms lekker maar ik vind 't Zusje net zo lekker en gezellig :')
Precies dat :Y

En ook precies wat ik bedoel met pure c en die neerwaartse spiraal.
pi_197335302
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Al die shit restaurants is toch ook gewoon een beetje decadent doen?
(Al is het soms echt lekker :9 )
Mijn zusje ademt de beste restaurants, die begint in de ochtend al te speuren naar wat ze wenst te eten en die vliegt, nou ja vloog, gerust naar Milaan of Barcelona of Kopenhagen voor het avondeten, daar ben ik wel een beetje door aangestoken op een veel lager niveau, de laatste paar jaar koopt ze ook een hoop van die restaurants over of regelt ze de financiën op de achtergrond voor ze.

Nu zat ze ook al een beetje in dat wereldje, tenminste ieder toprestaurant en iedere kok in de wereld (en dat is niet overdreven) kent haar maar al te goed :+
pi_197335312
De Karpendonkse hoeve
Mijn keuken (in wouw)
Solo (Gorinchem)
En toen was die dood.
Vakman pur sang
pi_197335320
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Precies dat :Y

En ook precies wat ik bedoel met pure c en die neerwaartse spiraal.
Ik voel me er ook niet echt op m'n plaats in m'n jas van C&A en tas van AliExpress.
Tap tap tap
pi_197335328
Ik vind het gewoon leuk om goed te eten. De hele beleving is het waard voor mij.

Op vakantie in Italië ook gedaan afgelopen zomer.

McDonald’s kan ik ook wel waarderen op zijn tijd.
pi_197335330
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik voel me er ook niet echt op m'n plaats in m'n jas van C&A en tas van AliExpress.
oh daar heb ik schijt aan. Maar ik geef ook niet om (merk)kleding
pi_197335333
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om goed te eten. De hele beleving is het waard voor mij.

Op vakantie in Italië ook gedaan afgelopen zomer.

McDonald’s kan ik ook wel waarderen op zijn tijd.
Dit :Y
pi_197335334
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mijn zusje ademt de beste restaurants, die begint in de ochtend al te speuren naar wat ze wenst te eten en die vliegt, nou ja vloog, gerust naar Milaan of Barcelona of Kopenhagen voor het avondeten, daar ben ik wel een beetje door aangestoken op een veel lager niveau, de laatste paar jaar koopt ze ook een hoop van die restaurants over of regelt ze de financiën op de achtergrond voor ze.

Nu zat ze ook al een beetje in dat wereldje, tenminste ieder toprestaurant en iedere kok in de wereld (en dat is niet overdreven) kent haar maar al te goed :+
Pics van je zus.
Vakman pur sang
pi_197335340
Ik ben volgens mij 1 keer in een restaurant geweest met een aanbeveling in de michelingids (dus geen ster). Was in Maastricht, maar ik weet ook inmiddels dat dat restaurant niet meer bestaat. Was er dacht ik pre-corona al mee gestopt..
pi_197335353
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gevangentoren vond ik wel het lekkerst. Daar hebben we bijna het bord afgelikt.
Bij zonsondergang zit je daar zo heerlijk ook, lekker bootjes kijken op de Schelde en zwaaien naar Frantic.
pi_197335357
Ik vind wagamama ook altijd geweldig maar je staat wel snel weer buiten vaak. Soms handig, maar soms wil ik er iets meer de tijd voor nemen.
Tap tap tap
pi_197335365
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Pics van je zus.
Die valt op twee dingen, erg veel geld en een moeilijk karakter, heb je dat?
pi_197335370
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bij zonsondergang zit je daar zo heerlijk ook, lekker bootjes kijken op de Schelde en zwaaien naar Frantic.
We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.
Tap tap tap
pi_197335375
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind wagamama ook altijd geweldig maar je staat wel snel weer buiten vaak. Soms handig, maar soms wil ik er iets meer de tijd voor nemen.
dat was bij 1880 de laatste paar keer.

kom je om 19u binnen. sta je om 21u weer buiten maar heb je wel 8 gangen binnen.
pi_197335381
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Moeilijk is ie sowieso.
Tap tap tap
pi_197335388
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

kom je om 19u binnen. sta je om 21u weer buiten maar heb je wel 8 gangen binnen.
:X
Tap tap tap
pi_197335390
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee en ja. :D
Vakman pur sang
pi_197335415
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.
Dat is misschien nog wel net zo mooi ook :D
pi_197335426
quote:

[..]

lekker storm over je donder :Y
pi_197335429
quote:

[..]

Moeilijk is ie sowieso.
Dit is wel het tegenovergestelde van simpel hé!

Trouwens hier in de buurt heb je een restaurant daar krijg je een krat bier en schnitzels als kettingkasten. Daar kun je ook een enorm leuke avond hebben. _O_

Vakman pur sang
pi_197335433
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:X
Pcies. ik kom liever om 19u binnen en om 00.30 buiten :P
pi_197335449
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Oooooh en Frantic, de meeste van je aanraders kende ik niet maar teveel om op te noemen, ja die in Cadzand ken ik goed want een vriend van me heeft daar een strandhuis, en alle restaurant met een jachthaven ken ik ook wel in Zeeland maar er staan nog genoeg onbekenden in, leuk.
pi_197335453
Zodra het weer mag boek ik snel een goed restaurant.
pi_197335462
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
boks, kleine toren van Baarland staat boven aan de lijst.
pi_197335480
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee en ja. :D
Snel veel geld verdienen dan, ze is erg knap ook, denk je haar baas te kennen?
  zondag 10 januari 2021 @ 23:03:46 #88
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_197335499
quote:
Ik Ook. Wel weer zin in een avondje uit eten.
En ik wil weer naar feestjes kunnen. Heb nog voor drie feesten tegoed liggen -O-
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_197335510
quote:
Bij de Kiet??

https://www.ed.nl/eindhov(...)arschuwing~acbb2f38/

:') :') :') :')
pi_197335511
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

lekker storm over je donder :Y
Ja echt. En je zag alleen wat lampjes van boten in de verte en het water recht voor het raam.
Tap tap tap
pi_197335513
quote:
Woensdag zijn ze weer open _O-
pi_197335518
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Snel veel geld verdienen dan, ze is erg knap ook, denk je haar baas te kennen?
Ik heb al een leuk vrouwtje die mij leuk vind zonder boot. :P
Vakman pur sang
pi_197335519
Beste restaurant in Den Bosch zelf vind ik dan weer ff Swanjéé en dat hoor ik van meer mensen.
pi_197335525
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Woensdag zijn ze weer open _O-
Mafketels _O- _O-
pi_197335526
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja echt. En je zag alleen wat lampjes van boten in de verte en het water recht voor het raam.
:Y ik zat een stukje verderop op school :P

pi_197335531
quote:
17s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:03 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik Ook. Wel weer zin in een avondje uit eten.
En ik wil weer naar feestjes kunnen. Heb nog voor drie feesten tegoed liggen -O-
Ik nog 2 festivals, wellness-gedoe en hotelovernachting en nog een lunch in een goed restaurant.

Ook nog een hotel in Barcelona, maar daar zal ik dit jaar toch niet naartoe gaan.
pi_197335544
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y ik zat een stukje verderop op school :P

[ afbeelding ]
Welbekend gebouwtje _O_
pi_197335550
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Welbekend gebouwtje _O_
zitten ze helaas niet meer ;( ik ben van de laatste lichting die daar afgestudeerd is.
pi_197335566
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:07 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

zitten ze helaas niet meer ;( ik ben van de laatste lichting die daar afgestudeerd is.
Zonde wel.
pi_197335569

Het jeukt echt om die 307 eruit te trappen. De Nissan te verkopen. En deze te halen :7
pi_197335576
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zonde wel.
Eeuwig. Er zat een dialyse kliniek mara dat gaat er ook alweer weg want kan financieel niet uit.
  zondag 10 januari 2021 @ 23:09:29 #102
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197335581
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Oooooh en Frantic, de meeste van je aanraders kende ik niet maar teveel om op te noemen, ja die in Cadzand ken ik goed want een vriend van me heeft daar een strandhuis, en alle restaurant met een jachthaven ken ik ook wel in Zeeland maar er staan nog genoeg onbekenden in, leuk.
Beter richt je je aandacht op de vrienden van Lospedozaad.
pi_197335610
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Beter richt je je aandacht op de vrienden van Lospedozaad.
Heh?
pi_197335623
O ja, in Breskens ben ik ook geweest.
Tap tap tap
pi_197335628
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
O ja, in Breskens ben ik ook geweest.
moest je daar dan :{
pi_197335641
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heh?
Hij is zwaar aan het bier vanavond.
Vakman pur sang
pi_197335644
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

moest je daar dan :{
Eten.
Tap tap tap
pi_197335652
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eten.
waar?
pi_197335657
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:14 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

waar?
Spetters
Tap tap tap
pi_197335658
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hij is zwaar aan het bier vanavond.
Morgen weer spijt.
pi_197335661
Moest even googelen :')
Tap tap tap
pi_197335676
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Spetters
Ohja.

Ja die zijn wel goed, maar vind ik niet echt 'spetterend' hue hue hue

maar ja van uit hun keuken bedienen ze nog twee andere restaurants in het zelfde pand.

Hebben 1 ster geloof ik.
pi_197335699
Ohja in Sluis is La Trinité ook nog wel vermeldenswaardig. Waar de chef kok z'n Michelin ster laatst heeft terug gegeven omdat ie meer diversiteit in z'n publiek wil. Zonder onder te doen voor de kwaliteit van het menu.
pi_197335726
De sneeuw aankomende week is ook weer afgepakt.
Tap tap tap
pi_197335735
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
sabotagebal
pi_197335748
quote:
Week daarna gaaf het toch echt echt gebeuren?
pi_197335777
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Week daarna gaaf het toch echt echt gebeuren?
Alvast m'n schaatsen... O wacht die heb ik niet.
Tap tap tap
pi_197335781
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja in Sluis is La Trinité ook nog wel vermeldenswaardig. Waar de chef kok z'n Michelin ster laatst heeft terug gegeven omdat ie meer diversiteit in z'n publiek wil. Zonder onder te doen voor de kwaliteit van het menu.
Afgelopen zomer zat er zo'n nieuw hoogdravend restaurant langs de Maas richting Werkendam als ik me niet vergis, superluxe aankleding, echt extreem veel foute auto's op de parkeerplek, ordinaire boten aan de steiger, erg lekker eten wel, neergezet met drugsgeld en als hobby van wat patsers, loop ik daar bij de entree naar buiten toe zie ik zo'n ANWB stelletje van de fiets afstappen en staren naar de twee enorme gorilla's aan de deur, die blik in de ogen van die mensen was echt onbetaalbaar, ik zeg tegen die mensen ja lekker eten hoor, ik heb net paardenkop met coke op, zoeffff weg waren ze op hun fietsje _O-
  zondag 10 januari 2021 @ 23:31:03 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197335853
nou welteusten maar :{w
pi_197335856
Aaaaaah ik vergiste me, het is More-Itz aan de Amer bij Drimmelen, echt de allerfoutste tent van Nederland :')
pi_197335866
Klinkt eerder als een Duitse paren club langs het NOK zoals je het beschrijft
pi_197335905
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou welteusten maar :{w
slaapgenotze :W
pi_197335914
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
Klinkt eerder als een Duitse paren club langs het NOK zoals je het beschrijft
Er gaan wat wilde verhalen rond over die tent, deed me nog het meeste denken aan een avondje stappen in Cartagena, ook al zo'n criminele belevenis :P

Kreeg daar echt een cultuurshock _O-
pi_197335916
Maar dan de vraag: welke Cartagena
  zondag 10 januari 2021 @ 23:37:51 #128
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197335935
Heb ik nog iets gemist hier?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197335938
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
Maar dan de vraag: welke Cartagena
In Colombia, de kleurrijkste stad ter wereld.
pi_197335943
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]

In Colombia, de kleurrijkste stad ter wereld.
Hm ja..

Heb in Veracruz meer/betere avonturen beleefd tho
pi_197335956
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij hebben we geen uitsmijter nodig en kunnen we rustig sluiten.
pi_197335958
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Fles is dronken, bitterbal slaapt al want die moet voor het eerst werken morgen in lange tijd, wat hoogdravend geblaat over topkoks en sterrenrestaurants, verder niets volgens mij.
  zondag 10 januari 2021 @ 23:40:07 #134
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197335969
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Fles is dronken, bitterbal slaapt al want die moet voor het eerst werken morgen in lange tijd, wat hoogdravend geblaat over topkoks en sterrenrestaurants, verder niets volgens mij.
Owwww the usual stuff dus :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197335981
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:38 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hm ja..

Heb in Veracruz meer/betere avonturen beleefd tho
In Cartagena een paar feestjes gehad waarbij iedereen gewapend was en ik stomverbaasd aangekeken werd dat ik geen groot zichtbaar wapen bij had, vonden ze ook erg onverstandig en dom en grappig, ook nog nooit zoveel random neukende mensen gezien, knettergek volk daar :')
  zondag 10 januari 2021 @ 23:41:44 #136
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197335983
quote:
Die heeft heul geen kinderen volgens mij toch, lastig milf zijn dan :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197336003
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:

[..]

oh.

tijd om daar verandering in t brengen dan ~O>
pi_197336017
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]

In Cartagena een paar feestjes gehad waarbij iedereen gewapend was en ik stomverbaasd aangekeken werd dat ik geen groot zichtbaar wapen bij had, vonden ze ook erg onverstandig en dom en grappig, ook nog nooit zoveel random neukende mensen gezien, knettergek volk daar :')
Dit ook gezien in Mexico, Brazilië en Colombia. Vroeger..nu zal ik er niet snel weer komen denk ik. :')
Vakman pur sang
pi_197336018
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]

In veracruz wel op cartel feestjes geweest ja _O-
pi_197336029
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vind die ook net zo aantrekkelijk als een baardagame :{
pi_197336038
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit ook gezien in Mexico, Brazilië en Colombia. Vroeger..nu zal ik er niet snel weer komen denk ik. :')
In Mexico heb ik een keer staan dansen met een dwerg op mijn nek die af en toe Tequila in mijn mond gooide als ik hem op zijn knie tikte, ook wel een belevenis _O-
pi_197336054
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]

In Mexico heb ik een keer staan dansen met een dwerg op mijn nek die af en toe Tequila in mijn mond gooide als ik hem op zijn knie tikte, ook wel een belevenis _O-
Ik zou ermee gooien :P
Vakman pur sang
  zondag 10 januari 2021 @ 23:49:14 #143
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197336057
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik vind die ook net zo aantrekkelijk als een baardagame :{
Zij heeft jouw foto ook niet boven d'r bed hangen vermoed ik :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197336060
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Zij heeft jouw foto ook niet boven d'r bed hangen vermoed ik :+
_O-
pi_197336062
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zou ermee gooien :P
Dat werd door sommigen ook gedaan :')
  maandag 11 januari 2021 @ 00:05:00 #146
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197336155
Slapen, later :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197336447
bedtijd
morgen weer werktijd ;(
pi_197336934
-O- c_/
pi_197336938
quote:
heheheh
pi_197336944
geen kwiwi of haags meer in de ochtend?
  maandag 11 januari 2021 @ 06:17:46 #151
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197336952
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:14 schreef bitterbal het volgende:
geen kwiwi of haags meer in de ochtend?
Was druk bezig met m'n logeerkamer opmeten voor een reorganisatie :P
pi_197336954
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:17 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Was druk bezig met m'n logeerkamer opmeten voor een reorganisatie :P
op dit tijdstip?
pi_197336956
Ben al blij dat ik nu weet hoe de dolce gusto werkt :P
  maandag 11 januari 2021 @ 06:20:02 #154
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197336959
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]

op dit tijdstip?
Tsja onder werktijd gaat niet want ik heb het te druk ;(
pi_197336961
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:20 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Tsja onder werktijd gaat niet want ik heb het te druk ;(
Heb je alweer een laptop?
  maandag 11 januari 2021 @ 06:22:09 #156
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197336966
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Heb je alweer een laptop?
:Y Dus nu extra druk door achterstallig werk :r Gisteren ook de hele middag gewerkt. Maar wel als overuren geschreven uiteraard :P
pi_197336968
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:Y Dus nu extra druk door achterstallig werk :r Gisteren ook de hele middag gewerkt. Maar wel als overuren geschreven uiteraard :P
irritant wel :{
pi_197336974
zat gisteren een bioloog bij op1 die pleit voor een lockdown waarbij je alleen nog naarbuiten mag voor het ziekenhuis of ht vaccin

[ Bericht 1% gewijzigd door bitterbal op 11-01-2021 06:44:54 ]
pi_197337341
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:23 schreef bitterbal het volgende:
zat gisteren een bioloog bij op1 die pleit voor een lockdown waarbij je alleen nog naarbuiten mag voor het ziekenhuis of ht vaccin
Dat rare mens met die rode trui?
Vakman pur sang
pi_197337365
Zet ‘m op vandaag, Ballie! *O*
pi_197337367
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

ja hoezo vind je haar raar?
  maandag 11 januari 2021 @ 07:41:10 #162
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337370
morgen :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337373
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zet ‘m op vandaag, Ballie! *O*
Dankje :P

werd om het uur wakker omdat ik bang was dat ik mij hadverslapen :{
  maandag 11 januari 2021 @ 07:41:33 #164
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337374
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

ik werd echt spontaan onpasselijk van d'r :r
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337377
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:23 schreef bitterbal het volgende:
Die mensen beginnen bizarre trekjes te vertonen :')
pi_197337389
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die mensen beginnen bizarre trekjes te vertonen :')
En dan zat baudet er ook met die wybrand en die jongens van dit was het nieuws. Totale mismatch en Jort Kelder maakt er een soort van eigen talkshow van ook
pi_197337395
Ochtend
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197337401
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:D Herkenbaar
pi_197337408
ik heb ne 3 boterhammen gemaakt om mee te nemen

:')
pi_197337410
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]

En dan zat baudet er ook met die wybrand en die jongens van dit was het nieuws. Totale mismatch en Jort Kelder maakt er een soort van eigen talkshow van ook
Klinkt als een freak show _O-

En ook weer puur gericht op sensatie :r
pi_197337415
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:

Drie boterhammen en een varken?
pi_197337418
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:

Netjes in de alu folie en dan in je trommeltje?
pi_197337432
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Netjes in de alu folie en dan in je trommeltje?
nee in boterhamzakjes.

Ze zullen daar wel koffie en thee hebben toch?

Horeca is er gewoon een keuken en bar :p
pi_197337435
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Klinkt als een freak show _O-

En ook weer puur gericht op sensatie :r
Was wel leuk hoor.
Vakman pur sang
pi_197337441
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja hoezo vind je haar raar?
Die zoekt de grenzen van het reële op.
En haar hoofd.
Vakman pur sang
pi_197337444
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die zoekt de grenzen van het reële op.
ze noemde niet eens boodschappen doen
pi_197337445
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Was wel leuk hoor.
Ik kijk die talkshows niet meer. Niet te doen :N
  maandag 11 januari 2021 @ 07:49:14 #178
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337447
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]

kijk, ik snap best dat "de mensheid" in een spagaat zit nu, of je zet de boel op slot, of je hebt de lijken in de ziekenhuizen liggen, maar het wordt echt steeds gepolariseerder.

Het feit dat ik in deze discussie Baudet vaak normaler vond klinken dan die vrouw zegt genoeg.
En het minzame lachje van die vrouw en die linkse caberetiers irriteerde ook vreselijk. Hoe dom en nietszeggend Baudet vaak ook is
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337450
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee in boterhamzakjes.

Ze zullen daar wel koffie en thee hebben toch?

Horeca is er gewoon een keuken en bar :p
Ja, koffie en thee lijkt me wel.

misschien ook een broodjeszaak in de buurt?
pi_197337456
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Oei das kut, succes
pi_197337458
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

kijk, ik snap best dat "de mensheid" in een spagaat zit nu, of je zet de boel op slot, of je hebt de lijken in de ziekenhuizen liggen, maar het wordt echt steeds gepolariseerder.

Het feit dat ik in deze discussie Baudet vaak normaler vond klinken dan die vrouw zegt genoeg.
En het minzame lachje van die vrouw en die linkse caberetiers irriteerde ook vreselijk. Hoe dom en nietszeggend Baudet vaak ook is
ja niet netjes. Denk ook niet dat die nog komt :P
pi_197337461
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Ja, koffie en thee lijkt me wel.

misschien ook een broodjeszaak in de buurt?
Geen idee :p
pi_197337465
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat soort dingen bestudeer ik altijd grondig op google maps :@
pi_197337481
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Dat soort dingen bestudeer ik altijd grondig op google maps :@
Hoop dat mijn boterhammen genoeg zijn :P
  maandag 11 januari 2021 @ 07:53:47 #185
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337489
Werkende Ballie vandaag *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337491
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Hoe laat begin je?
pi_197337496
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Koekjes meegenomen om te kruimelen in de auto van die collega?
pi_197337499
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Hoe laat begin je?
Ja weet ik niet. Word om 0845 opgepikt door die medewerkers van die winkel.
pi_197337502
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Koekjes meegenomen om te kruimelen in de auto van die collega?
:D

nee :p
pi_197337504
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee :p
Hmm :{
pi_197337511
quote:
8s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ze noemde niet eens boodschappen doen
Als iedereen verhongert is het probleem ook zo opgelost.
Tap tap tap
pi_197337531
wil wel weer mijn bed in
pi_197337532
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Baudet is behoorlijk van het padje maar die vrouw was in vergelijking mijlenver van een pad.

Ook ik vond Baudet daar de normale tussen een boel gekken en dag zegt wel wat. :P
Vakman pur sang
pi_197337535
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
wil wel weer mijn bed in
Ik ook :O
pi_197337536
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik kijk die talkshows niet meer. Niet te doen :N
Oh ik ook niet hoor, normaliter.
Kan een experts over Corona meer horen. :r
Vakman pur sang
pi_197337543
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
wil wel weer mijn bed in
Volgens mij horloge heb ik exact 8 uur geslapen :)
  maandag 11 januari 2021 @ 08:02:52 #197
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337553
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik uur of 5 , mwah, valt te doen vandaag
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337558
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oh ik ook niet hoor, normaliter.
Kan een experts over Corona meer horen. :r
Ik heb er nooit naar gekeken sinds Corona. Daarvoor eigenlijk ook amper.
Tap tap tap
pi_197337561
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik uur of 5 , mwah, valt te doen vandaag
Normaal val ik op zondag heel slecht in slaap.

Dry january helpt daar wel een beetje bij.
pi_197337562
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Ik zit iets onder de 6 uur.
Tap tap tap
pi_197337565
Succes vandaag Bitterbal *O*
  maandag 11 januari 2021 @ 08:05:03 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337572
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Baudet is behoorlijk van het padje maar die vrouw was in vergelijking mijlenver van een pad.

Ook ik vond Baudet daar de normale tussen een boel gekken en dag zegt wel wat. :P
inderdaad _O-
wel respect dat deze talkshow Baudet ook liet uitpraten, meesten geven in al hun politieke correctheid die optie niet eens
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337573
Baudet heeft zijn manier van communiceren goed afgekeken van Trump. Je eigen waarheid bedenken en alleen daarin geloven.
  maandag 11 januari 2021 @ 08:06:09 #204
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337580
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Normaal val ik op zondag heel slecht in slaap.

Dry january helpt daar wel een beetje bij.
heb er meestal gewoon last van dat ik op zaterdag dan te laat ga slapen en er zondag lang in blijf liggen.
Heb het intussen maar geaccepteerd, als ik krampachtig bezig ben met te gaan slapen wordt het zeker niks
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 11 januari 2021 @ 08:06:57 #205
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337590
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Baudet heeft zijn manier van communiceren goed afgekeken van Trump. Je eigen waarheid bedenken en alleen daarin geloven.
hij verkondgt vaak onzin, maar gisteren zaten er zowaar een paar dingen tussen die terdege klopten
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337591
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

heb er meestal gewoon last van dat ik op zaterdag dan te laat ga slapen en er zondag lang in blijf liggen.
Heb het intussen maar geaccepteerd, als ik krampachtig bezig ben met te gaan slapen wordt het zeker niks
Ja, ik ben dit weekend op vrijdag en zaterdag ook niet heel laat naar bed gegaan. dat scheelt zeker ook wel (al hangt dat natuurlijk ook beetje er mee samen dat ik niet dronk.)
  maandag 11 januari 2021 @ 08:08:13 #207
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337598
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Ja, ik ben dit weekend op vrijdag en zaterdag ook niet heel laat naar bed gegaan. dat scheelt zeker ook wel (al hangt dat natuurlijk ook beetje er mee samen dat ik niet dronk.)
kan bij mij nauwelijks aan alcohol liggen nog, als ik in het weekend eens 1, max 2 drankjes drink is het veel, veelal is het al tijden niks
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337620
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 10-01-2021

nr / aantal posts / gebruiker
01 134 UitStraling
02 120 FranticDJ
03 114 bitterbal
04 082 Citizen.Erased
05 077 Dr_Flash
06 068 Lospedrosa
07 065 Amarantha
08 058 Makrelis
09 050 mschol
10 037 CherryLips
10 037 dud0r
12 026 Koen66
12 026 crv
12 026 aloa
15 024 EttovanBelgie
15 024 LTVDK
17 023 FANNvanhetlaatsteuur
18 019 DerRabbit
19 018 Budapestenaar
20 017 IJsdraakje
21 016 liesje1979
22 009 Bomenverzameling
23 005 gianni61
24 004 Moira
24 004 Karzai
26 003 engine
26 003 111210
26 003 RockNijntje
26 003 kwiwi
30 001 DaMart
30 001 Mrsloveable

klik hier voor meer stats
pi_197337621
moggeh
pi_197337633
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

hij verkondgt vaak onzin, maar gisteren zaten er zowaar een paar dingen tussen die terdege klopten
De tweet die hij verwijdert heeft waarbij hij tijdens de rellen Trump verheerlijkt ? De opmerkingen over deep State? De opmerkingen over dag al het internet in Hawaii in een bunker binnenkomst? De opmerking dat COVID eerst als ebola ingeschat werd? Of toch de opmerking dat hij niet geloofd dat exponentiële groei bestaat?

Welke klopte van deze volgens jou? Ging mij even te snel.
  maandag 11 januari 2021 @ 08:15:54 #211
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337648
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De tweet die hij verwijdert heeft waarbij hij tijdens de rellen Trump verheerlijkt ? De opmerkingen over deep State? De opmerkingen over dag al het internet in Hawaii in een bunker binnenkomst? De opmerking dat COVID eerst als ebola ingeschat werd? Of toch de opmerking dat hij niet geloofd dat exponentiële groei bestaat?

Welke klopte van deze volgens jou? Ging mij even te snel.
Dit waren precies de opmerkingen die z'n optreden belachelijk maakten en dus opvielen, maar ertussendoor zei ie ook wel wat normale, redelijke dingen, die door die onzin eromheen idnerdaad niet opvielen _O-
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 11 januari 2021 @ 08:17:01 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197337655
:O
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197337656
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
:O
Inb4 haags..
pi_197337665
K zit in de trein |:)
  maandag 11 januari 2021 @ 08:19:39 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197337669
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Succes alvast *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 januari 2021 @ 08:20:14 #216
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337675
quote:
spannond *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337678
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]

tis toch gewoon winkel, zit vast in winkelcentrum met iets van een supermarkt
pi_197337682
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Succes alvast *O*
Dankje :p
pi_197337703
quote:
:o

Veel plezier vandaag! :Y
pi_197337709
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dit waren precies de opmerkingen die z'n optreden belachelijk maakten en dus opvielen, maar ertussendoor zei ie ook wel wat normale, redelijke dingen, die door die onzin eromheen idnerdaad niet opvielen _O-
Ben benieuwd of hij die Indonesische zorgmedewerkers aanbied bij de Jonge dan zodat de capaciteit opgeschakeld kan worden. En onder de 70 wordt je toch niet ziek door COVID. De helft van de mensen in het ziekenhuis ligt er sowieso niet door COVID, maar heeft toevallig COVID. En zo kun je nog wel even doorgaan.

Los van dat hij misschien af en toe een goed standpunt heeft (die vaak niet uitvoerbaar zijn) is het nogal een enge man qua ideeën over de wereld.
pi_197337713
quote:
Succes vandaag!
Vakman pur sang
  maandag 11 januari 2021 @ 08:26:46 #222
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197337727
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ben benieuwd of hij die Indonesische zorgmedewerkers aanbied bij de Jonge dan zodat de capaciteit opgeschakeld kan worden. En onder de 70 wordt je toch niet ziek door COVID. De helft van de mensen in het ziekenhuis ligt er sowieso niet door COVID, maar heeft toevallig COVID. En zo kun je nog wel even doorgaan.

Los van dat hij misschien af en toe een goed standpunt heeft (die vaak niet uitvoerbaar zijn) is het nogal een enge man qua ideeën over de wereld.
dan is het veelzeggend degene tegenover hem meer irritatie en weerzin opwekte bij velen. Zelfs mevr Koen die vaak politiek een stuk correcter is dan ondergetekende zou d'r met liefde voor d'r muil slaan
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197337759
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:26 schreef Koen66 het volgende:

[..]

dan is het veelzeggend degene tegenover hem meer irritatie en weerzin opwekte bij velen. Zelfs mevr Koen die vaak politiek een stuk correcter is dan ondergetekende zou d'r met liefde voor d'r muil slaan
Roseanne Herzberger heeft ook een vrij extreme mening inderdaad. Begrijp ook niet zo goed waarom ze die tegenover elkaar gezet hadden.

Die caberatiers stelden zo ongeveer de beste vragen aan Baudet.
pi_197337771
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:26 schreef Koen66 het volgende:

[..]

pi_197337779
Ik zie weer waarom ik bijna nooit van die geleuter programma's kijk :)
pi_197337814
Ook geen tijd gehad voor een herrie natuurlijk
pi_197337817
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Roseanne Herzberger heeft ook een vrij extreme mening inderdaad. Begrijp ook niet zo goed waarom ze die tegenover elkaar gezet hadden.

Die caberatiers stelden zo ongeveer de beste vragen aan Baudet.
Voor het effect. Heeft weinig meer met journalistiek te maken helaas.
pi_197337820
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Op je werk even zeggen dat je nodig een fax moet versturen.
pi_197337834
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Op je werk even zeggen dat je nodig een fax moet versturen.
pi_197337843
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Kun je meteen een goede indruk achter laten.
pi_197337856
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Kun je meteen een goede indruk achter laten.
Druk :p
  maandag 11 januari 2021 @ 08:41:46 #232
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197337862
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie weer waarom ik bijna nooit van die geleuter programma's kijk :)
Boks
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197337870
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Boks
*Auw*

Die me dan maar heel holland bakt :)
  maandag 11 januari 2021 @ 08:45:26 #234
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197337898
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]

*Auw*

Die me dan maar heel holland bakt :)

Ik zit weer volop in Animal Crossing, daar vermaak ik me beter mee dan het gemiddelde tv-programma. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 januari 2021 @ 08:47:10 #235
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_197337909
Mogguh
Succes vandaag @bitterbal
Keiharde porno!
pi_197337911
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zit weer volop in Animal Crossing, daar vermaak ik me beter mee dan het gemiddelde tv-programma. :+
Ik heb een superspannend boek over BTK O+ Maar ik lees vaak in bed en als ik dan de volgende keer verder lees denk ik soms: ik kan me dit niet herinneren :')
Tap tap tap
pi_197337922
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen week seizoen 3 en 4 van Bake off Vlaanderen gekeken :@
pi_197337932
En ik ben begonnen met het laatste seizoen van Sabrina en kijk tussendoor af en toe Seinfeld.
Tap tap tap
pi_197337953
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben begonnen met het laatste seizoen van Sabrina en kijk tussendoor af en toe Seinfeld.
De heks?

Seinfeld heb ik eigenlijk nooit leuk gevonden.
  maandag 11 januari 2021 @ 08:56:37 #240
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197337997
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Het laatste stukje had ik zonder gekund, maar er zitten echt bazenstukjes in. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 januari 2021 @ 08:57:01 #241
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197338001
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb een superspannend boek over BTK O+ Maar ik lees vaak in bed en als ik dan de volgende keer verder lees denk ik soms: ik kan me dit niet herinneren :')
Pehehehe. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197338039
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Voor het effect. Heeft weinig meer met journalistiek te maken helaas.
Gelukkig is Humberto Tan terug op TV :P
  maandag 11 januari 2021 @ 09:07:41 #243
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197338093
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Gelukkig is Humberto Tan terug op TV :P
die prefereer ik dan nog boven Margriet, maar dat is niet zo moeilijk
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 11 januari 2021 @ 09:09:00 #244
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_197338109
Ik kijk amper tot geen tv. Dat scheelt ook wel een hoop frustratie als ik het zo lees
Keiharde porno!
  maandag 11 januari 2021 @ 09:13:59 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197338154
quote:
17s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
Ik kijk amper tot geen tv. Dat scheelt ook wel een hoop frustratie als ik het zo lees
mwah, frustratie laat ik me niet door dergelijke programma's opdringen, dan kijk ik al snel niet meer
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197338165
quote:
Praatprogramma's vermijden en op fok niet over politiek praten :)
pi_197338170
quote:
Idem. Al die leugens en polarisatie. Al zie je het hier ook op FOK. Vanochtend weer even wat gelezen en dan zie je mensen die de bestorming op het Capitol nog goed willen praten :') Of ik ben hartstikke gek aan het worden, of de hele wereld is gek. Ik ben er nog niet over uit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 11 januari 2021 @ 09:15:18 #248
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_197338171
Gaan we allemaal weer hard aan de arbeid vandaag?
Keiharde porno!
pi_197338186
Dus Netflix ^O^ Al die praatprogramma's met allemaal zelfbenoemde specialisten zijn makkelijk over te slaan. Natuurlijk keek ik tv woensdag, die Amerikaanse soap was niet op Netflix. Bij Jinek even blijven hangen. Eerst wat gepraat over Capitool, daarna "ja, we moeten over naar het onderwerp TV-kantine"..... Man, man, man. Armoe op tv.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197338195
quote:
17s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
Hoop eigenlijk op een live blog van de eerste dag ban bitterbal op haar nieuwe werk.
pi_197338212
quote:
:N :N
pi_197338219
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

Vrije dag?
pi_197338222
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:17 schreef Pheno het volgende:
Dus Netflix ^O^ Al die praatprogramma's met allemaal zelfbenoemde specialisten zijn makkelijk over te slaan. Natuurlijk keek ik tv woensdag, die Amerikaanse soap was niet op Netflix. Bij Jinek even blijven hangen. Eerst wat gepraat over Capitool, daarna "ja, we moeten over naar het onderwerp TV-kantine"..... Man, man, man. Armoe op tv.
Ook de bestorming van het capitool heb ik niet op tv gezien, maar ik heb het zo veel op instagram zien langs komen dat ik er weinig van gemist heb
  maandag 11 januari 2021 @ 09:21:31 #254
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197338234
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hoop eigenlijk op een live blog van de eerste dag ban bitterbal op haar nieuwe werk.
Dit. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 januari 2021 @ 09:22:33 #255
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197338241
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Ook de bestorming van het capitool heb ik niet op tv gezien, maar ik heb het zo veel op instagram zien langs komen dat ik er weinig van gemist heb
Check. Ik was even een paar uur niet online, maar "even" instagram voor ik naar bed ging, duurde wat langer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197338243
Ik neem aan dat Bitterbal een bodycam draagt en alles streamt?
pi_197338244
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Vrije dag?
:Y

Zaterdag moeten werken, dus automagisch maandag vrij...
  maandag 11 januari 2021 @ 09:22:47 #258
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_197338246
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Idem. Al die leugens en polarisatie. Al zie je het hier ook op FOK. Vanochtend weer even wat gelezen en dan zie je mensen die de bestorming op het Capitol nog goed willen praten :') Of ik ben hartstikke gek aan het worden, of de hele wereld is gek. Ik ben er nog niet over uit.
Ehm wat? In nws zeker?
quote:
Ik kijk voornamelijk op YouTube om de soap Amerika te volgen. :Y
quote:

[..]

Dat zou wel feest zijn. @bitterbal
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

Jij hebt zaterdag gewerkt. ^O^
Keiharde porno!
pi_197338257
quote:

[..]

hmmmm....
pi_197338263
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Check. Ik was even een paar uur niet online, maar "even" instagram voor ik naar bed ging, duurde wat langer. :')
Facebook daarentegen wordt echt steeds nuttelozer.
Dat is alleen nog reclame.
pi_197338272
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Met al die "alternatieve feiten" is een debat voeren ook niet meer leuk. Iedereen mag een eigen mening en standpunten hebben, maar zelfbedachte feiten is iets anders. Dit was ook weer een goed voorbeeld inderdaad.
quote:
Het was een goede herinnering waarom ik geen TV kijk. Maar mijn nieuwsgierigheid naar Baudet was even iets groter.
pi_197338280
Was wel :') :') zaterdag

Ik had een pakketje die niet door de brievenbus paste, mensen waren niet thuis. Dus een kaartje in de bus en het pakketje naar een post afgifte punt gebracht. Op de deur van de winkel (kantoor/boekhandel red. ) HIng al een briefje alleen voor post ophalen/afgeven..

Liep er schijnbaar een man achter mij naar binnen, die een staatslot wilde kopen.. Want dat kon schijnbaar de laatste keer ook...

Hij kreeg uiteraard niks mee..
:') :') :')
pi_197338281
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:23 schreef mschol het volgende:

[..]

hmmmm....
denk dat het "van" zou moeten zijn. Het was eerst "ban" omdat typen op mijn mobiel erg lastig is.
pi_197338288
quote:
helaas wel ja..
was graag nog even uurtje blijven liggen :D

was laat wakker/uit bed dus heb ook nog eens extra stevig door moeten fietsen.
pi_197338290
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:25 schreef Bomenverzameling het volgende:

Ik had een pakketje die niet door de brievenbus paste, mensen waren niet thuis. Dus een kaartje in de bus en het pakketje naar een post afgifte punt gebracht. Op de deur van de winkel (kantoor/boekhandel red. ) HIng al een briefje alleen voor post ophalen/afgeven..

Liep er schijnbaar een man achter mij naar binnen, die een staatslot wilde kopen.. Want dat kon schijnbaar de laatste keer ook...

Oh ja, goed dat je het zegt. Even checken of ik iets gewoon heb gisteren
pi_197338295
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

denk dat het "van" zou moeten zijn. Het was eerst "ban" omdat typen op mijn mobiel erg lastig is.
uhu..
pi_197338306
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Oh ja, goed dat je het zegt. Even checken of ik iets gewoon heb gisteren
5 euro :')
pi_197338311
20 euro :7
pi_197338316
Koffie koud laten worden ;(
pi_197338317
Poah, 10 euro, Dat is toch weer een gratis pizza vanavond *O*
  maandag 11 januari 2021 @ 09:31:53 #271
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197338360
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Facebook daarentegen wordt echt steeds nuttelozer.
Dat is alleen nog reclame.
Dat gebruik ik alleen nog maar voor groepen, Facebook.
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:25 schreef Bomenverzameling het volgende:

Mensen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197338381
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
20 euro :7
Hier ook *O*
pi_197338386
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat gebruik ik alleen nog maar voor groepen, Facebook.
[..]

Mensen. :')
ja, inderdaad voor groepen en omdat er een aantal dingen aan gelinkt zijn qua inlog gegevens, maar ik kijk er nog maar weinig op.

Behalve als ik wil lachen over viruswappies.
  maandag 11 januari 2021 @ 09:34:57 #274
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197338393
Oh, andere lege huis is inmiddels ook bewoond. *O*

Geen leegstand. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197338414
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, andere lege huis is inmiddels ook bewoond. *O*

Geen leegstand. O+
einde aan de verpaupering *O*

of begin van :X
pi_197338425
Atlijd even duimen dat het geen tokkies zijn :+
  maandag 11 januari 2021 @ 09:38:16 #277
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197338432
ah, er mogen onderzoekers China in om herkomst Corona te checken.
Dat betekent dat ze alle belastende bewijzen hebben opgeruimd :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197338436
quote:
88s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:38 schreef Koen66 het volgende:
ah, er mogen onderzoekers China in om herkomst Corona te checken.
Dat betekent dat ze alle belastende bewijzen hebben opgeruimd :+
Alle pangolines opgesloten in zo'n Oeigoerenkamp.
  maandag 11 januari 2021 @ 09:40:24 #279
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197338453
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Alle pangolines opgesloten in zo'n Oeigoerenkamp.
welnee, ze hebben ze voor alle zekerheid gewoon opgegeten zoals ze altijd doen :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197338490
Is het Blue Monday of is dat volgende week?
edit: volgende week
Tap tap tap
pi_197338496
Iemand hier ervaring met dia scanners?
pi_197338504
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand hier ervaring met dia scanners?
M'n vader was er wel enthousiast over maar dat is al een hele tijd geleden.
Tap tap tap
  maandag 11 januari 2021 @ 09:45:53 #283
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197338520
bestaan er ook eenvoudige opties om ouderwetse 10x15 foto's te scannen zonder ze uit albums te slopen?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197338521
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n vader was er wel enthousiast over maar dat is al een hele tijd geleden.
We willen er een aan m'n vader geven voor z'n verjaardag. Hij heeft nog een kuub aan dia's liggen. Maar ik ben totaal niet thuis in die wereld.
  maandag 11 januari 2021 @ 09:52:16 #285
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_197338585
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Atlijd even duimen dat het geen tokkies zijn :+
Het meeste wat ik ervan heb gehoord, is wat geklus rond 21 uur en in het weekend ineens wat rumoer uit de tuin (vermoedelijk rokers op bezoek), maar verder niets, dus ik heb goede hoop. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_197338620
Ik dacht dat mijn dorp enigszins raciesch was. Maar mijn nieuwe senioren flat ook :X

Ikea meneren kwamen dus zaterdagavond. die moesten 6x met de lift op en neer. Het waren twee vrij donker getinte heren. Gingen hier en daar wat deuren open omdat ze nogal kabaal maakten.

Die ene iedere keer gelijk toen de liftdeuren open gingen op mijn verdieping 'is ikea, ik maak leveren'
pi_197338662
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik dacht dat mijn dorp enigszins raciesch was. Maar mijn nieuwe senioren flat ook :X

Ikea meneren kwamen dus zaterdagavond. die moesten 6x met de lift op en neer. Het waren twee vrij donker getinte heren. Gingen hier en daar wat deuren open omdat ze nogal kabaal maakten.

Die ene iedere keer gelijk toen de liftdeuren open gingen op mijn verdieping 'is ikea, ik maak leveren'
Bejaarden zijn vaak mega racistisch.
Vakman pur sang
pi_197338715
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bejaarden zijn vaak mega racistisch.
Die hebben het vaak nog over "zwartjes"
pi_197338785
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het meeste wat ik ervan heb gehoord, is wat geklus rond 21 uur en in het weekend ineens wat rumoer uit de tuin (vermoedelijk rokers op bezoek), maar verder niets, dus ik heb goede hoop. :P
Mijn eerste analyse is dat het dan Baudet wappies zullen zijn.
pi_197338815
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

We willen er een aan m'n vader geven voor z'n verjaardag. Hij heeft nog een kuub aan dia's liggen. Maar ik ben totaal niet thuis in die wereld.
Mijn vader heeft zo'n ding, maar die was het na honderd dia's wel zat _O-
pi_197338821
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mijn vader heeft zo'n ding, maar die was het na honderd dia's wel zat _O-
Blijft wel een bokkewerk ja.
pi_197338835
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:18 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Blijft wel een bokkewerk ja.
Ja, vooral nadat ik een keer de kast waar alle dia's in stonden, in heb laten storten. Waardoor niks meer op volgorde zit en alle vakanties gehusseld zijn :')
pi_197338850
quote:
89s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, vooral nadat ik een keer de kast waar alle dia's in stonden, in heb laten storten. Waardoor niks meer op volgorde zit en alle vakanties gehusseld zijn :')
_O- dus jij hebt je pa z'n tijdsbesteding om zeep geholpen :P
pi_197338853
Jammer, ik zou best de dia's van Hongarije in 1987 nog eens willen zien :9
pi_197338862
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O- dus jij hebt je pa z'n tijdsbesteding om zeep geholpen :P
Nou, dat was zo'n 15 jaar eerder :@ We hebben toen alle dia's weer in een willekeurig hoe heten die dingen gezet, kast dicht gedaan en er nooit meer naar gekeken.
pi_197338924
quote:
89s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

omg
triggered
Tap tap tap
pi_197338944
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

omg
triggered
Mja, ik heb er wel een handje van om dingen met donderend geraas in te laten storten. Heb ik blij Blokker ooit eens gepresteerd met een hele stelling vol glaswerk. Heb me jaren niet durven vertonen daar :o
pi_197339029
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mja, ik heb er wel een handje van om dingen met donderend geraas in te laten storten. Heb ik blij Blokker ooit eens gepresteerd met een hele stelling vol glaswerk. Heb me jaren niet durven vertonen daar :o
_O-
pi_197339075
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

you break you pay?
pi_197339077
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')