Er gaan wat wilde verhalen rond over die tent, deed me nog het meeste denken aan een avondje stappen in Cartagena, ook al zo'n criminele belevenisquote:Op zondag 10 januari 2021 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
Klinkt eerder als een Duitse paren club langs het NOK zoals je het beschrijft
Hm ja..quote:Op zondag 10 januari 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Colombia, de kleurrijkste stad ter wereld.
Fles is dronken, bitterbal slaapt al want die moet voor het eerst werken morgen in lange tijd, wat hoogdravend geblaat over topkoks en sterrenrestaurants, verder niets volgens mij.quote:
Owwww the usual stuff dusquote:Op zondag 10 januari 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles is dronken, bitterbal slaapt al want die moet voor het eerst werken morgen in lange tijd, wat hoogdravend geblaat over topkoks en sterrenrestaurants, verder niets volgens mij.
In Cartagena een paar feestjes gehad waarbij iedereen gewapend was en ik stomverbaasd aangekeken werd dat ik geen groot zichtbaar wapen bij had, vonden ze ook erg onverstandig en dom en grappig, ook nog nooit zoveel random neukende mensen gezien, knettergek volk daarquote:Op zondag 10 januari 2021 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm ja..
Heb in Veracruz meer/betere avonturen beleefd tho
Die heeft heul geen kinderen volgens mij toch, lastig milf zijn danquote:
oh.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die heeft heul geen kinderen volgens mij toch, lastig milf zijn dan
Dit ook gezien in Mexico, Brazilië en Colombia. Vroeger..nu zal ik er niet snel weer komen denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Cartagena een paar feestjes gehad waarbij iedereen gewapend was en ik stomverbaasd aangekeken werd dat ik geen groot zichtbaar wapen bij had, vonden ze ook erg onverstandig en dom en grappig, ook nog nooit zoveel random neukende mensen gezien, knettergek volk daar
In veracruz wel op cartel feestjes geweest jaquote:Op zondag 10 januari 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Cartagena een paar feestjes gehad waarbij iedereen gewapend was en ik stomverbaasd aangekeken werd dat ik geen groot zichtbaar wapen bij had, vonden ze ook erg onverstandig en dom en grappig, ook nog nooit zoveel random neukende mensen gezien, knettergek volk daar
Ik vind die ook net zo aantrekkelijk als een baardagamequote:Op zondag 10 januari 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die heeft heul geen kinderen volgens mij toch, lastig milf zijn dan
In Mexico heb ik een keer staan dansen met een dwerg op mijn nek die af en toe Tequila in mijn mond gooide als ik hem op zijn knie tikte, ook wel een belevenisquote:Op zondag 10 januari 2021 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit ook gezien in Mexico, Brazilië en Colombia. Vroeger..nu zal ik er niet snel weer komen denk ik.
Ik zou ermee gooienquote:Op zondag 10 januari 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Mexico heb ik een keer staan dansen met een dwerg op mijn nek die af en toe Tequila in mijn mond gooide als ik hem op zijn knie tikte, ook wel een belevenis
Zij heeft jouw foto ook niet boven d'r bed hangen vermoed ikquote:Op zondag 10 januari 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die ook net zo aantrekkelijk als een baardagame
quote:Op zondag 10 januari 2021 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zij heeft jouw foto ook niet boven d'r bed hangen vermoed ik
hehehehquote:Op zondag 10 januari 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
De sneeuw aankomende week is ook weer afgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |