Eeuwig. Er zat een dialyse kliniek mara dat gaat er ook alweer weg want kan financieel niet uit.quote:
Beter richt je je aandacht op de vrienden van Lospedozaad.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh en Frantic, de meeste van je aanraders kende ik niet maar teveel om op te noemen, ja die in Cadzand ken ik goed want een vriend van me heeft daar een strandhuis, en alle restaurant met een jachthaven ken ik ook wel in Zeeland maar er staan nog genoeg onbekenden in, leuk.
Heh?quote:Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter richt je je aandacht op de vrienden van Lospedozaad.
moest je daar danquote:Op zondag 10 januari 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
O ja, in Breskens ben ik ook geweest.
Morgen weer spijt.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij is zwaar aan het bier vanavond.
Ohja.quote:
sabotagebalquote:Op zondag 10 januari 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
De sneeuw aankomende week is ook weer afgepakt.
Week daarna gaaf het toch echt echt gebeuren?quote:Op zondag 10 januari 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
De sneeuw aankomende week is ook weer afgepakt.
Alvast m'n schaatsen... O wacht die heb ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Week daarna gaaf het toch echt echt gebeuren?
Afgelopen zomer zat er zo'n nieuw hoogdravend restaurant langs de Maas richting Werkendam als ik me niet vergis, superluxe aankleding, echt extreem veel foute auto's op de parkeerplek, ordinaire boten aan de steiger, erg lekker eten wel, neergezet met drugsgeld en als hobby van wat patsers, loop ik daar bij de entree naar buiten toe zie ik zo'n ANWB stelletje van de fiets afstappen en staren naar de twee enorme gorilla's aan de deur, die blik in de ogen van die mensen was echt onbetaalbaar, ik zeg tegen die mensen ja lekker eten hoor, ik heb net paardenkop met coke op, zoeffff weg waren ze op hun fietsjequote:Op zondag 10 januari 2021 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja in Sluis is La Trinité ook nog wel vermeldenswaardig. Waar de chef kok z'n Michelin ster laatst heeft terug gegeven omdat ie meer diversiteit in z'n publiek wil. Zonder onder te doen voor de kwaliteit van het menu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |