abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197334379
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 januari 2021 @ 22:08:20 #2
102912 crv
Screwed up
pi_197334389
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

maakte m'n opa altijd zo. is best lekker. soort vlezige chips krijg je dan.
Jij liever dan ik
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zondag 10 januari 2021 @ 22:09:12 #3
102912 crv
Screwed up
pi_197334405
Heb jij een „ballenfobie“ US?
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
pi_197334414
Sabero in Roermond?

Het eten was echt wel lekker van dit restaurant ook hoor, en mijn zusje wil geen personeel en koks in huis ivm de quarantaine, ken er wel wat die dat doen en ook al een paar keer gedaan.
pi_197334423
quote:
12s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef crv het volgende:
Nee valt wel mee, specifiek de ballen van bal die trekken me wel.
pi_197334428
Contagion gekeken. Interessante documentaire.
Alhoewel. 25 miljoen doden, alles naar de klote, met drie maanden een vaccin en al die tijd zit iedereen van dichtbij in elkaars gezicht te ademen.
Tap tap tap
pi_197334436
Baudet is op TV :D
pi_197334437
quote:
12s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef crv het volgende:
heeft ie alleen van lichaamsafscheidingen :P
  zondag 10 januari 2021 @ 22:11:07 #9
102912 crv
Screwed up
pi_197334442
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee valt wel mee, specifiek de ballen van bal die trekken me wel.
Ah eerder een „Balfobie“ dan :+
  zondag 10 januari 2021 @ 22:11:27 #10
102912 crv
Screwed up
pi_197334449
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb al weggezapt
pi_197334451
quote:
Ik kan niet naar die man kijken.
pi_197334459
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Sabero in Roermond?

Het eten was echt wel lekker van dit restaurant ook hoor, en mijn zusje wil geen personeel en koks in huis ivm de quarantaine, ken er wel wat die dat doen en ook al een paar keer gedaan.
Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.
pi_197334481
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef crv het volgende:

[..]

Heb al weggezapt
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik kan niet naar die man kijken.
Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.

Jort Kelder is wel altijd vermakelijk; die durft wel wat vragen te stellen.
pi_197334505
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
Vakman pur sang
pi_197334518
FVD-feest daar lijkt het :{

Baudet is weer wat onwaarheden aan het verkopen :') COVID is nooit ingechaald zoals Ebola, vanaf het begin af aan al niet :')
pi_197334529
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

[..]

Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.

Jort Kelder is wel altijd vermakelijk; die durft wel wat vragen te stellen.
Nou die Jort vond ik eerst grappig maar de laatste tijd kan ik die niet aanzien.
Vakman pur sang
pi_197334557
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.
Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.
pi_197334566
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
Wat jong :{
pi_197334615
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.
Wat zou je verder nog aanraden?
pi_197334631
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Rij dan ook eens normaal, Los.
Tap tap tap
pi_197334663
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
pi_197334694
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
https://brut172.com

dat is een tv serie op het moment. afgelopen week begonnen.
https://www.rtlxl.nl/programma/brut
pi_197334706
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Rij dan ook eens normaal, Los.
:@
Vakman pur sang
pi_197334711
quote:
God meid wat heerlijk *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197334729
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

God meid wat heerlijk *O*
Normaal zit die niet zo snel bij praatprogramma's en als hij het met hebben over de COVID-aanpak en mag reageren op ban van Trump op twitter is dat wel aardig om te kijken hoor.
pi_197334740
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde dat Beluga wel bezorging doet. In dat segment vind ik dat altijd beetje een gok, maar is blijkbaar best goed.
pi_197334780
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hoorde dat Beluga wel bezorging doet. In dat segment vind ik dat altijd beetje een gok, maar is blijkbaar best goed.
had kromme watergang met NYE

aanrader hoor :Y

De beleving in het restaurant is wel meer aanwezig natuurlijk. Maar het eten was echt top notch.
pi_197334806
Was heerlijk wandelen vanmiddag.
De kleinste (6) praatte honderduit.
Ze vroeg mensen of ze de hond mocht aaien en deed dat.
“Kijk zo doe je dat papa, je moet dat doen met een groot hart. Niet met een klein hart dan ben je boos. En zeker niet met een gebroken hart dan ben je heel boos.
Nee je moet met een groot hart altijd vragen”

Hoe komt ze erop. _O-
Vakman pur sang
pi_197334823
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wat zou je verder nog aanraden?
Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.
pi_197334839
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

https://brut172.com

dat is een tv serie op het moment. afgelopen week begonnen.
https://www.rtlxl.nl/programma/brut
Aaaah ja daar had ze het over inderdaad.
pi_197334848
Loetje is zwaar overrated als je 't mij vraagt :{

biefstuk met gesmolten blue band :{
pi_197334902
Voor biefstuk moet je bij de Bistro in de grootste winkelstraat van Twente zijn. :9
Vakman pur sang
pi_197334906
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
Loetje is zwaar overrated als je 't mij vraagt :{

biefstuk met gesmolten blue band :{
De originele niet, die had echt wel wat speciaals, maar goed toen dat pas begon kon je daar vreselijk ruim aanleggen met je boot (nu nog) van 10 miljoen en dat was wel lekker dik doen daar zonder vreemd of jaloers aangestaard te worden :')
pi_197334908
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.
Ik ben nog nooit bij Gaucho's geweest :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_197334919
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor biefstuk moet je bij de Bistro in de grootste winkelstraat van Twente zijn. :9
In Zwolle zit ook een goed steakrestaurant maar ik ben de naam kwijt.
pi_197334923
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Neercanne is inderdaad erg goed. Zal Misverstand eens op het lijstje zetten.
pi_197334927
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit bij Gaucho's geweest :@ :@ :@
Rodeo en Sopranos wel?
pi_197334937
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Welke regio zoek je :P? weet nog wel wat adresjes in Zeeland :+ en Vlaanderen.
pi_197334952
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Welke regio zoek je :P? weet nog wel wat adresjes in Zeeland :+ en Vlaanderen.
Ik wil best wel een keer naar Zeeland gaan :9
pi_197334954
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Rodeo en Sopranos wel?
Soprano's volgens mij wel. Maar weet niet meer wat ik daar gegeten heb...
pi_197334958
V
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]

In Zwolle zit ook een goed steakrestaurant maar ik ben de naam kwijt.
Vaca necra? Wel geweest maar alles tipt het niet met hier. :P
Vakman pur sang
pi_197334959
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ja die zijn echt stervensgoed, komen eventueel ook thuis koken en bedienen, meeste zakenrelaties van mijn familie worden daarmee naar toegenomen ook.
pi_197334974
pi_197334978
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

Soprano's volgens mij wel. Maar weet niet meer wat ik daar gegeten heb...
Ik gok op een enorm stuk koe van de BBQ :P
Meeste Eindhovenaren zweren bij Sopranos trouwens.
pi_197334981
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
V
[..]

Vaca necra? Wel geweest maar alles tipt het niet met hier. :P
Nee die was het niet, zoek het wel een keer op.
pi_197334988
Bij Neercanne zet ik automatisch 5655A... neer. Dat zijn de eerste cijfers en letter van de postcode van de gelijknamige straat hier in Eindhoven.. :@ :') :')
pi_197335003
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik gok op een enorm stuk koe van de BBQ :P
Meeste Eindhovenaren zweren bij Sopranos trouwens.
IK weet alleen nog dat het stervensdruk was. Het was tijdens Glow. Dus dat nooit meer....
pi_197335026
AND LOVE YOU TILL THE END OF TIME *O*
pi_197335044
quote:
88s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Neercanne zet ik automatisch 5655A... neer. Dat zijn de eerste cijfers en letter van de postcode van de gelijknamige straat hier in Eindhoven.. :@ :') :')
Van Château Neercanne zegt Bram Moszkowicz altijd, neem daar je veel te mooie en te hoog gegrepen meisje mee naartoe op een mooie doordeweekse middag en gegarandeerd dat ze jouw toetje wil worden, Bram weet dingen.
pi_197335084
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Van Château Neercanne zegt Bram Moszkowicz altijd, neem daar je veel te mooie en te hoog gegrepen meisje mee naartoe op een mooie doordeweekse middag en gegarandeerd dat ze jouw toetje wil worden, Bram weet dingen.
Ja bram ja :D _O-

Net zo veel waard als jij in je goeie dagen _O_
pi_197335103
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik wil best wel een keer naar Zeeland gaan :9
de Kromme Watergang in Slijkplaat sowieso met stip op 1. Edwin staat voor z'n vak en de ingrediënten. Hele aardige kerel ook. Die oprecht geïnteresseerd is in de mensen die ie tegen komt.
De kleine toren van Baarland in Baarland. Deze heren komen voort uit oa de Kromme Watergang. Heel eigentijds en doen alles op hun manier. Passend en een leuke beleving.
De Vijverhoeve in St. Anna ter Muiden. Bart, tja bart is gewoon een held met z'n pretoogjes _O_ Liefde voor z'n vak en maakt er graag een uitje van voor de bezoeker.
Meliefste in Wolphaartsdijk, slechts 1x geweest lang geleden. Maar aanrader wel :Y Nog een vrij jonge zaak geloof ik.
Pure C in Cadzand, maar die vind ik zelf in een neerwaartse spiraal gaan de laatste tijd.
Dell'arte in Cadzand, deze zou ik eerder aanraden dan Pure C. Robbert is net zo'n held als Bart ^O^
Etablissement 1880 in Groede, Goed eten, fijne setting. Tempo van uitserveren vond ik de laatste twee keer alleen wat hoog liggen. Maar goed dat schijnt ondertussen wel weer beter te gaan.
't Vlasbloemeken in Koewacht. Zeer goed eten, setting vind ik alleen kut en hoogbejaard
Inter Scaldes in Kruiningen. Goed dat Paul daar weer terug is, die heeft een uitstapje naar strandpaviljoen de Boekanier gemaakt. Maar dat was niet zijn ding. Daarna een uitstapje naar Zee/Land/Zilt met Edwin Vinke in Yerseke. maar die zaak is vrij snel stopgezet na een verschil van mening tussen de eigenaren van Zee/Land/Zilt en het culinaire team. Daar zit nu de oesterput ofzo? Schijnt ook goed te zijn. Ik ken Paul en zijn keuken, goed vertoeven. Ga je geen buil aan vallen bij Inter Scaldes.
Basalt in Middelburg ^O^ lekker genieten hoor

Over de grens moet ik even zoeken. Want is eigenlijk wel lang geleden. Waarbij restaurant Pickwick en The Jane de enige zijn die eigenlijk echt zijn blijven hangen.
pi_197335104
quote:
17s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja bram ja :D _O-

Net zo veel waard als jij in je goeie dagen _O_
Nou ja dat lukt me ook nog wel :')
pi_197335129
Al die shit restaurants is toch ook gewoon een beetje decadent doen?
(Al is het soms echt lekker :9 )
Vakman pur sang
pi_197335145
Maar weet nog zat restaurants in de categorie 'goh zullen we vanavond even een hapje gaan eten'
pi_197335159
M'n broer vindt die sterrenrestaurants heerlijk. Ik ben daar veel te simpel voor maar we zijn er volgens mij wel naar een paar geweest.
Tap tap tap
pi_197335189
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
Inter Scaldes
Copy paste en dankjewel, ik kom een keer die kant op zodra het weer mag, staan een aantal nieuwe bij voor me. Inter Scaldes ben ik trouwens wel erg vaak geweest, ook een favoriet, die vergat ik net.
En ik vind De Gevangentoren in Vlissingen ook wel een "onbekend" pareltje.
pi_197335213
Mijn neef had een eigen website en ging vloggen tijdens het eten van al die liflafjes. Die vond zichzelf echt zo’n kenner. Heel wat avonden hartelijk om gelachen. :D
Vakman pur sang
pi_197335216
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Copy paste en dankjewel, ik kom een keer die kant op zodra het weer mag, staan een aantal nieuwe bij voor me. Inter Scaldes ben ik trouwens wel erg vaak geweest, ook een favoriet, die vergat ik net.
Correct :Y

Inter Scaldes wel met Paul in de keuken.

Welke zijn nieuw voor je dan?
pi_197335230
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Gevangentoren vond ik wel het lekkerst. Daar hebben we bijna het bord afgelikt.
Tap tap tap
pi_197335254
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer vindt die sterrenrestaurants heerlijk. Ik ben daar veel te simpel voor maar we zijn er volgens mij wel naar een paar geweest.
Ja nouja mijn ouders zijn er op een gegeven moment mee begonnen ons mee te slepen naar zulke tenten te gaan toen m'n oma overleden is. En m'n opa uitdrukkelijk zei dat hij te weinig genoten had in het leven. In den beginne hebben we hem ook nog mee gesleept naar dat soort zaken.

Je moet het wel leren waarderen. Ken ook genoeg mensen die ik er geen plezier mee doe. Maar daar weet ik dan weer genoeg 'simpelere' zaakjes voor waar ik ze wel plezier mee kan doen.

En daar gaat het uiteindelijk om ^O^
pi_197335279
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja nouja mijn ouders zijn er op een gegeven moment mee begonnen ons mee te slepen naar zulke tenten te gaan toen m'n oma overleden is. En m'n opa uitdrukkelijk zei dat hij te weinig genoten had in het leven. In den beginne hebben we hem ook nog mee gesleept naar dat soort zaken.

Je moet het wel leren waarderen. Ken ook genoeg mensen die ik er geen plezier mee doe. Maar daar weet ik dan weer genoeg 'simpelere' zaakjes voor waar ik ze wel plezier mee kan doen.

En daar gaat het uiteindelijk om ^O^
Het verschilt echt per restaurant en sfeer. Ik vind het soms lekker maar ik vind 't Zusje net zo lekker en gezellig :')
Tap tap tap
pi_197335291
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

de Kromme Watergang in Slijkplaat sowieso met stip op 1. Edwin staat voor z'n vak en de ingrediënten. Hele aardige kerel ook. Die oprecht geïnteresseerd is in de mensen die ie tegen komt.
De kleine toren van Baarland in Baarland. Deze heren komen voort uit oa de Kromme Watergang. Heel eigentijds en doen alles op hun manier. Passend en een leuke beleving.
De Vijverhoeve in St. Anna ter Muiden. Bart, tja bart is gewoon een held met z'n pretoogjes _O_ Liefde voor z'n vak en maakt er graag een uitje van voor de bezoeker.
Meliefste in Wolphaartsdijk, slechts 1x geweest lang geleden. Maar aanrader wel :Y Nog een vrij jonge zaak geloof ik.
Pure C in Cadzand, maar die vind ik zelf in een neerwaartse spiraal gaan de laatste tijd.
Dell'arte in Cadzand, deze zou ik eerder aanraden dan Pure C. Robbert is net zo'n held als Bart ^O^
Etablissement 1880 in Groede, Goed eten, fijne setting. Tempo van uitserveren vond ik de laatste twee keer alleen wat hoog liggen. Maar goed dat schijnt ondertussen wel weer beter te gaan.
't Vlasbloemeken in Koewacht. Zeer goed eten, setting vind ik alleen kut en hoogbejaard
Inter Scaldes in Kruiningen. Goed dat Paul daar weer terug is, die heeft een uitstapje naar strandpaviljoen de Boekanier gemaakt. Maar dat was niet zijn ding. Daarna een uitstapje naar Zee/Land/Zilt met Edwin Vinke in Yerseke. maar die zaak is vrij snel stopgezet na een verschil van mening tussen de eigenaren van Zee/Land/Zilt en het culinaire team. Daar zit nu de oesterput ofzo? Schijnt ook goed te zijn. Ik ken Paul en zijn keuken, goed vertoeven. Ga je geen buil aan vallen bij Inter Scaldes.
Basalt in Middelburg ^O^ lekker genieten hoor

Over de grens moet ik even zoeken. Want is eigenlijk wel lang geleden. Waarbij restaurant Pickwick en The Jane de enige zijn die eigenlijk echt zijn blijven hangen.
Thanks!
pi_197335292
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het verschilt echt per restaurant en sfeer. Ik vind het soms lekker maar ik vind 't Zusje net zo lekker en gezellig :')
Precies dat :Y

En ook precies wat ik bedoel met pure c en die neerwaartse spiraal.
pi_197335302
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Al die shit restaurants is toch ook gewoon een beetje decadent doen?
(Al is het soms echt lekker :9 )
Mijn zusje ademt de beste restaurants, die begint in de ochtend al te speuren naar wat ze wenst te eten en die vliegt, nou ja vloog, gerust naar Milaan of Barcelona of Kopenhagen voor het avondeten, daar ben ik wel een beetje door aangestoken op een veel lager niveau, de laatste paar jaar koopt ze ook een hoop van die restaurants over of regelt ze de financiën op de achtergrond voor ze.

Nu zat ze ook al een beetje in dat wereldje, tenminste ieder toprestaurant en iedere kok in de wereld (en dat is niet overdreven) kent haar maar al te goed :+
pi_197335312
De Karpendonkse hoeve
Mijn keuken (in wouw)
Solo (Gorinchem)
En toen was die dood.
Vakman pur sang
pi_197335320
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Precies dat :Y

En ook precies wat ik bedoel met pure c en die neerwaartse spiraal.
Ik voel me er ook niet echt op m'n plaats in m'n jas van C&A en tas van AliExpress.
Tap tap tap
pi_197335328
Ik vind het gewoon leuk om goed te eten. De hele beleving is het waard voor mij.

Op vakantie in Italië ook gedaan afgelopen zomer.

McDonald’s kan ik ook wel waarderen op zijn tijd.
pi_197335330
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik voel me er ook niet echt op m'n plaats in m'n jas van C&A en tas van AliExpress.
oh daar heb ik schijt aan. Maar ik geef ook niet om (merk)kleding
pi_197335333
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om goed te eten. De hele beleving is het waard voor mij.

Op vakantie in Italië ook gedaan afgelopen zomer.

McDonald’s kan ik ook wel waarderen op zijn tijd.
Dit :Y
pi_197335334
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mijn zusje ademt de beste restaurants, die begint in de ochtend al te speuren naar wat ze wenst te eten en die vliegt, nou ja vloog, gerust naar Milaan of Barcelona of Kopenhagen voor het avondeten, daar ben ik wel een beetje door aangestoken op een veel lager niveau, de laatste paar jaar koopt ze ook een hoop van die restaurants over of regelt ze de financiën op de achtergrond voor ze.

Nu zat ze ook al een beetje in dat wereldje, tenminste ieder toprestaurant en iedere kok in de wereld (en dat is niet overdreven) kent haar maar al te goed :+
Pics van je zus.
Vakman pur sang
pi_197335340
Ik ben volgens mij 1 keer in een restaurant geweest met een aanbeveling in de michelingids (dus geen ster). Was in Maastricht, maar ik weet ook inmiddels dat dat restaurant niet meer bestaat. Was er dacht ik pre-corona al mee gestopt..
pi_197335353
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gevangentoren vond ik wel het lekkerst. Daar hebben we bijna het bord afgelikt.
Bij zonsondergang zit je daar zo heerlijk ook, lekker bootjes kijken op de Schelde en zwaaien naar Frantic.
pi_197335357
Ik vind wagamama ook altijd geweldig maar je staat wel snel weer buiten vaak. Soms handig, maar soms wil ik er iets meer de tijd voor nemen.
Tap tap tap
pi_197335365
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Pics van je zus.
Die valt op twee dingen, erg veel geld en een moeilijk karakter, heb je dat?
pi_197335370
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bij zonsondergang zit je daar zo heerlijk ook, lekker bootjes kijken op de Schelde en zwaaien naar Frantic.
We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.
Tap tap tap
pi_197335375
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind wagamama ook altijd geweldig maar je staat wel snel weer buiten vaak. Soms handig, maar soms wil ik er iets meer de tijd voor nemen.
dat was bij 1880 de laatste paar keer.

kom je om 19u binnen. sta je om 21u weer buiten maar heb je wel 8 gangen binnen.
pi_197335381
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Moeilijk is ie sowieso.
Tap tap tap
pi_197335388
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

kom je om 19u binnen. sta je om 21u weer buiten maar heb je wel 8 gangen binnen.
:X
Tap tap tap
pi_197335390
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee en ja. :D
Vakman pur sang
pi_197335415
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.
Dat is misschien nog wel net zo mooi ook :D
pi_197335426
quote:

[..]

lekker storm over je donder :Y
pi_197335429
quote:

[..]

Moeilijk is ie sowieso.
Dit is wel het tegenovergestelde van simpel hé!

Trouwens hier in de buurt heb je een restaurant daar krijg je een krat bier en schnitzels als kettingkasten. Daar kun je ook een enorm leuke avond hebben. _O_

Vakman pur sang
pi_197335433
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:X
Pcies. ik kom liever om 19u binnen en om 00.30 buiten :P
pi_197335449
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Oooooh en Frantic, de meeste van je aanraders kende ik niet maar teveel om op te noemen, ja die in Cadzand ken ik goed want een vriend van me heeft daar een strandhuis, en alle restaurant met een jachthaven ken ik ook wel in Zeeland maar er staan nog genoeg onbekenden in, leuk.
pi_197335453
Zodra het weer mag boek ik snel een goed restaurant.
pi_197335462
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
boks, kleine toren van Baarland staat boven aan de lijst.
pi_197335480
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee en ja. :D
Snel veel geld verdienen dan, ze is erg knap ook, denk je haar baas te kennen?
  zondag 10 januari 2021 @ 23:03:46 #88
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_197335499
quote:
Ik Ook. Wel weer zin in een avondje uit eten.
En ik wil weer naar feestjes kunnen. Heb nog voor drie feesten tegoed liggen -O-
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_197335510
quote:
Bij de Kiet??

https://www.ed.nl/eindhov(...)arschuwing~acbb2f38/

:') :') :') :')
pi_197335511
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

lekker storm over je donder :Y
Ja echt. En je zag alleen wat lampjes van boten in de verte en het water recht voor het raam.
Tap tap tap
pi_197335513
quote:
Woensdag zijn ze weer open _O-
pi_197335518
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Snel veel geld verdienen dan, ze is erg knap ook, denk je haar baas te kennen?
Ik heb al een leuk vrouwtje die mij leuk vind zonder boot. :P
Vakman pur sang
pi_197335519
Beste restaurant in Den Bosch zelf vind ik dan weer ff Swanjéé en dat hoor ik van meer mensen.
pi_197335525
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Woensdag zijn ze weer open _O-
Mafketels _O- _O-
pi_197335526
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja echt. En je zag alleen wat lampjes van boten in de verte en het water recht voor het raam.
:Y ik zat een stukje verderop op school :P

pi_197335531
quote:
17s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:03 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik Ook. Wel weer zin in een avondje uit eten.
En ik wil weer naar feestjes kunnen. Heb nog voor drie feesten tegoed liggen -O-
Ik nog 2 festivals, wellness-gedoe en hotelovernachting en nog een lunch in een goed restaurant.

Ook nog een hotel in Barcelona, maar daar zal ik dit jaar toch niet naartoe gaan.
pi_197335544
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y ik zat een stukje verderop op school :P

[ afbeelding ]
Welbekend gebouwtje _O_
pi_197335550
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Welbekend gebouwtje _O_
zitten ze helaas niet meer ;( ik ben van de laatste lichting die daar afgestudeerd is.
pi_197335566
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:07 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

zitten ze helaas niet meer ;( ik ben van de laatste lichting die daar afgestudeerd is.
Zonde wel.
pi_197335569

Het jeukt echt om die 307 eruit te trappen. De Nissan te verkopen. En deze te halen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')