SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij liever dan ikquote:Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maakte m'n opa altijd zo. is best lekker. soort vlezige chips krijg je dan.
Ah eerder een „Balfobie“ danquote:Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, specifiek de ballen van bal die trekken me wel.
Heb al weggezaptquote:
Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Sabero in Roermond?
Het eten was echt wel lekker van dit restaurant ook hoor, en mijn zusje wil geen personeel en koks in huis ivm de quarantaine, ken er wel wat die dat doen en ook al een paar keer gedaan.
quote:
Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan niet naar die man kijken.
Nou die Jort vond ik eerst grappig maar de laatste tijd kan ik die niet aanzien.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.
Jort Kelder is wel altijd vermakelijk; die durft wel wat vragen te stellen.
Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.
Wat jongquote:Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
Wat zou je verder nog aanraden?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.
Rij dan ook eens normaal, Los.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
https://brut172.comquote:Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
Normaal zit die niet zo snel bij praatprogramma's en als hij het met hebben over de COVID-aanpak en mag reageren op ban van Trump op twitter is dat wel aardig om te kijken hoor.quote:
Hoorde dat Beluga wel bezorging doet. In dat segment vind ik dat altijd beetje een gok, maar is blijkbaar best goed.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
had kromme watergang met NYEquote:Op zondag 10 januari 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde dat Beluga wel bezorging doet. In dat segment vind ik dat altijd beetje een gok, maar is blijkbaar best goed.
Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je verder nog aanraden?
Aaaah ja daar had ze het over inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://brut172.com
dat is een tv serie op het moment. afgelopen week begonnen.
https://www.rtlxl.nl/programma/brut
De originele niet, die had echt wel wat speciaals, maar goed toen dat pas begon kon je daar vreselijk ruim aanleggen met je boot (nu nog) van 10 miljoen en dat was wel lekker dik doen daar zonder vreemd of jaloers aangestaard te wordenquote:Op zondag 10 januari 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
Loetje is zwaar overrated als je 't mij vraagt
biefstuk met gesmolten blue band
Ik ben nog nooit bij Gaucho's geweestquote:Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.
In Zwolle zit ook een goed steakrestaurant maar ik ben de naam kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor biefstuk moet je bij de Bistro in de grootste winkelstraat van Twente zijn.
Neercanne is inderdaad erg goed. Zal Misverstand eens op het lijstje zetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.
Rodeo en Sopranos wel?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij Gaucho's geweest![]()
![]()
Welke regio zoek jequote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neercanne is inderdaad erg goed. Zal Misverstand eens op het lijstje zetten.
Ik wil best wel een keer naar Zeeland gaanquote:Op zondag 10 januari 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Welke regio zoek je? weet nog wel wat adresjes in Zeeland
en Vlaanderen.
Soprano's volgens mij wel. Maar weet niet meer wat ik daar gegeten heb...quote:
Vaca necra? Wel geweest maar alles tipt het niet met hier.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Zwolle zit ook een goed steakrestaurant maar ik ben de naam kwijt.
Ja die zijn echt stervensgoed, komen eventueel ook thuis koken en bedienen, meeste zakenrelaties van mijn familie worden daarmee naar toegenomen ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neercanne is inderdaad erg goed. Zal Misverstand eens op het lijstje zetten.
Ik gok op een enorm stuk koe van de BBQquote:Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soprano's volgens mij wel. Maar weet niet meer wat ik daar gegeten heb...
Nee die was het niet, zoek het wel een keer op.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
V
[..]
Vaca necra? Wel geweest maar alles tipt het niet met hier.
IK weet alleen nog dat het stervensdruk was. Het was tijdens Glow. Dus dat nooit meer....quote:Op zondag 10 januari 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok op een enorm stuk koe van de BBQ![]()
Meeste Eindhovenaren zweren bij Sopranos trouwens.
Van Château Neercanne zegt Bram Moszkowicz altijd, neem daar je veel te mooie en te hoog gegrepen meisje mee naartoe op een mooie doordeweekse middag en gegarandeerd dat ze jouw toetje wil worden, Bram weet dingen.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Neercanne zet ik automatisch 5655A... neer. Dat zijn de eerste cijfers en letter van de postcode van de gelijknamige straat hier in Eindhoven..![]()
![]()
Ja bram jaquote:Op zondag 10 januari 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Château Neercanne zegt Bram Moszkowicz altijd, neem daar je veel te mooie en te hoog gegrepen meisje mee naartoe op een mooie doordeweekse middag en gegarandeerd dat ze jouw toetje wil worden, Bram weet dingen.
de Kromme Watergang in Slijkplaat sowieso met stip op 1. Edwin staat voor z'n vak en de ingrediënten. Hele aardige kerel ook. Die oprecht geïnteresseerd is in de mensen die ie tegen komt.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil best wel een keer naar Zeeland gaan
Nou ja dat lukt me ook nog welquote:Op zondag 10 januari 2021 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bram ja![]()
Net zo veel waard als jij in je goeie dagen
Copy paste en dankjewel, ik kom een keer die kant op zodra het weer mag, staan een aantal nieuwe bij voor me. Inter Scaldes ben ik trouwens wel erg vaak geweest, ook een favoriet, die vergat ik net.quote:
Correctquote:Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copy paste en dankjewel, ik kom een keer die kant op zodra het weer mag, staan een aantal nieuwe bij voor me. Inter Scaldes ben ik trouwens wel erg vaak geweest, ook een favoriet, die vergat ik net.
En ik vind De Gevangentoren in Vlissingen ook wel een "onbekend" pareltje.
Gevangentoren vond ik wel het lekkerst. Daar hebben we bijna het bord afgelikt.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copy paste en dankjewel, ik kom een keer die kant op zodra het weer mag, staan een aantal nieuwe bij voor me. Inter Scaldes ben ik trouwens wel erg vaak geweest, ook een favoriet, die vergat ik net.
En ik vind De Gevangentoren in Vlissingen ook wel een "onbekend" pareltje.
Ja nouja mijn ouders zijn er op een gegeven moment mee begonnen ons mee te slepen naar zulke tenten te gaan toen m'n oma overleden is. En m'n opa uitdrukkelijk zei dat hij te weinig genoten had in het leven. In den beginne hebben we hem ook nog mee gesleept naar dat soort zaken.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer vindt die sterrenrestaurants heerlijk. Ik ben daar veel te simpel voor maar we zijn er volgens mij wel naar een paar geweest.
Het verschilt echt per restaurant en sfeer. Ik vind het soms lekker maar ik vind 't Zusje net zo lekker en gezelligquote:Op zondag 10 januari 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nouja mijn ouders zijn er op een gegeven moment mee begonnen ons mee te slepen naar zulke tenten te gaan toen m'n oma overleden is. En m'n opa uitdrukkelijk zei dat hij te weinig genoten had in het leven. In den beginne hebben we hem ook nog mee gesleept naar dat soort zaken.
Je moet het wel leren waarderen. Ken ook genoeg mensen die ik er geen plezier mee doe. Maar daar weet ik dan weer genoeg 'simpelere' zaakjes voor waar ik ze wel plezier mee kan doen.
En daar gaat het uiteindelijk om
Thanks!quote:Op zondag 10 januari 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de Kromme Watergang in Slijkplaat sowieso met stip op 1. Edwin staat voor z'n vak en de ingrediënten. Hele aardige kerel ook. Die oprecht geïnteresseerd is in de mensen die ie tegen komt.
De kleine toren van Baarland in Baarland. Deze heren komen voort uit oa de Kromme Watergang. Heel eigentijds en doen alles op hun manier. Passend en een leuke beleving.
De Vijverhoeve in St. Anna ter Muiden. Bart, tja bart is gewoon een held met z'n pretoogjesLiefde voor z'n vak en maakt er graag een uitje van voor de bezoeker.
Meliefste in Wolphaartsdijk, slechts 1x geweest lang geleden. Maar aanrader welNog een vrij jonge zaak geloof ik.
Pure C in Cadzand, maar die vind ik zelf in een neerwaartse spiraal gaan de laatste tijd.
Dell'arte in Cadzand, deze zou ik eerder aanraden dan Pure C. Robbert is net zo'n held als Bart
Etablissement 1880 in Groede, Goed eten, fijne setting. Tempo van uitserveren vond ik de laatste twee keer alleen wat hoog liggen. Maar goed dat schijnt ondertussen wel weer beter te gaan.
't Vlasbloemeken in Koewacht. Zeer goed eten, setting vind ik alleen kut en hoogbejaard
Inter Scaldes in Kruiningen. Goed dat Paul daar weer terug is, die heeft een uitstapje naar strandpaviljoen de Boekanier gemaakt. Maar dat was niet zijn ding. Daarna een uitstapje naar Zee/Land/Zilt met Edwin Vinke in Yerseke. maar die zaak is vrij snel stopgezet na een verschil van mening tussen de eigenaren van Zee/Land/Zilt en het culinaire team. Daar zit nu de oesterput ofzo? Schijnt ook goed te zijn. Ik ken Paul en zijn keuken, goed vertoeven. Ga je geen buil aan vallen bij Inter Scaldes.
Basalt in Middelburglekker genieten hoor
Over de grens moet ik even zoeken. Want is eigenlijk wel lang geleden. Waarbij restaurant Pickwick en The Jane de enige zijn die eigenlijk echt zijn blijven hangen.
Precies datquote:Op zondag 10 januari 2021 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verschilt echt per restaurant en sfeer. Ik vind het soms lekker maar ik vind 't Zusje net zo lekker en gezellig
Mijn zusje ademt de beste restaurants, die begint in de ochtend al te speuren naar wat ze wenst te eten en die vliegt, nou ja vloog, gerust naar Milaan of Barcelona of Kopenhagen voor het avondeten, daar ben ik wel een beetje door aangestoken op een veel lager niveau, de laatste paar jaar koopt ze ook een hoop van die restaurants over of regelt ze de financiën op de achtergrond voor ze.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Al die shit restaurants is toch ook gewoon een beetje decadent doen?
(Al is het soms echt lekker)
Ik voel me er ook niet echt op m'n plaats in m'n jas van C&A en tas van AliExpress.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies dat
En ook precies wat ik bedoel met pure c en die neerwaartse spiraal.
oh daar heb ik schijt aan. Maar ik geef ook niet om (merk)kledingquote:Op zondag 10 januari 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me er ook niet echt op m'n plaats in m'n jas van C&A en tas van AliExpress.
Ditquote:Op zondag 10 januari 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om goed te eten. De hele beleving is het waard voor mij.
Op vakantie in Italië ook gedaan afgelopen zomer.
McDonald’s kan ik ook wel waarderen op zijn tijd.
Pics van je zus.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje ademt de beste restaurants, die begint in de ochtend al te speuren naar wat ze wenst te eten en die vliegt, nou ja vloog, gerust naar Milaan of Barcelona of Kopenhagen voor het avondeten, daar ben ik wel een beetje door aangestoken op een veel lager niveau, de laatste paar jaar koopt ze ook een hoop van die restaurants over of regelt ze de financiën op de achtergrond voor ze.
Nu zat ze ook al een beetje in dat wereldje, tenminste ieder toprestaurant en iedere kok in de wereld (en dat is niet overdreven) kent haar maar al te goed
Bij zonsondergang zit je daar zo heerlijk ook, lekker bootjes kijken op de Schelde en zwaaien naar Frantic.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevangentoren vond ik wel het lekkerst. Daar hebben we bijna het bord afgelikt.
We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij zonsondergang zit je daar zo heerlijk ook, lekker bootjes kijken op de Schelde en zwaaien naar Frantic.
dat was bij 1880 de laatste paar keer.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind wagamama ook altijd geweldig maar je staat wel snel weer buiten vaak. Soms handig, maar soms wil ik er iets meer de tijd voor nemen.
Moeilijk is ie sowieso.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die valt op twee dingen, erg veel geld en een moeilijk karakter, heb je dat?
quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was bij 1880 de laatste paar keer.
kom je om 19u binnen. sta je om 21u weer buiten maar heb je wel 8 gangen binnen.
Nee en ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die valt op twee dingen, erg veel geld en een moeilijk karakter, heb je dat?
Dat is misschien nog wel net zo mooi ookquote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.
lekker storm over je donderquote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.
Dit is wel het tegenovergestelde van simpel hé!quote:
Oooooh en Frantic, de meeste van je aanraders kende ik niet maar teveel om op te noemen, ja die in Cadzand ken ik goed want een vriend van me heeft daar een strandhuis, en alle restaurant met een jachthaven ken ik ook wel in Zeeland maar er staan nog genoeg onbekenden in, leuk.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was bij 1880 de laatste paar keer.
kom je om 19u binnen. sta je om 21u weer buiten maar heb je wel 8 gangen binnen.
boks, kleine toren van Baarland staat boven aan de lijst.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra het weer mag boek ik snel een goed restaurant.
Ik Ook. Wel weer zin in een avondje uit eten.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij de Kiet??quote:Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja echt. En je zag alleen wat lampjes van boten in de verte en het water recht voor het raam.quote:
Woensdag zijn ze weer openquote:Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij de Kiet??
https://www.ed.nl/eindhov(...)arschuwing~acbb2f38/
![]()
![]()
![]()
Ik heb al een leuk vrouwtje die mij leuk vind zonder boot.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel veel geld verdienen dan, ze is erg knap ook, denk je haar baas te kennen?
quote:Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. En je zag alleen wat lampjes van boten in de verte en het water recht voor het raam.
Ik nog 2 festivals, wellness-gedoe en hotelovernachting en nog een lunch in een goed restaurant.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik Ook. Wel weer zin in een avondje uit eten.
En ik wil weer naar feestjes kunnen. Heb nog voor drie feesten tegoed liggen
Welbekend gebouwtjequote:Op zondag 10 januari 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik zat een stukje verderop op school
[ afbeelding ]
Zonde wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zitten ze helaas niet meerik ben van de laatste lichting die daar afgestudeerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |