dat was bij 1880 de laatste paar keer.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind wagamama ook altijd geweldig maar je staat wel snel weer buiten vaak. Soms handig, maar soms wil ik er iets meer de tijd voor nemen.
Moeilijk is ie sowieso.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die valt op twee dingen, erg veel geld en een moeilijk karakter, heb je dat?
quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was bij 1880 de laatste paar keer.
kom je om 19u binnen. sta je om 21u weer buiten maar heb je wel 8 gangen binnen.
Nee en ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die valt op twee dingen, erg veel geld en een moeilijk karakter, heb je dat?
Dat is misschien nog wel net zo mooi ookquote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.
lekker storm over je donderquote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren er in december ofzo. Aan een grote tafel aan het raam recht aan het water. Je keek echt uit over het einde van de wereld.
Dit is wel het tegenovergestelde van simpel hé!quote:
Oooooh en Frantic, de meeste van je aanraders kende ik niet maar teveel om op te noemen, ja die in Cadzand ken ik goed want een vriend van me heeft daar een strandhuis, en alle restaurant met een jachthaven ken ik ook wel in Zeeland maar er staan nog genoeg onbekenden in, leuk.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was bij 1880 de laatste paar keer.
kom je om 19u binnen. sta je om 21u weer buiten maar heb je wel 8 gangen binnen.
boks, kleine toren van Baarland staat boven aan de lijst.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra het weer mag boek ik snel een goed restaurant.
Snel veel geld verdienen dan, ze is erg knap ook, denk je haar baas te kennen?quote:
Ik Ook. Wel weer zin in een avondje uit eten.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij de Kiet??quote:Op zondag 10 januari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja echt. En je zag alleen wat lampjes van boten in de verte en het water recht voor het raam.quote:
Woensdag zijn ze weer openquote:Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij de Kiet??
https://www.ed.nl/eindhov(...)arschuwing~acbb2f38/
![]()
![]()
![]()
Ik heb al een leuk vrouwtje die mij leuk vind zonder boot.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel veel geld verdienen dan, ze is erg knap ook, denk je haar baas te kennen?
quote:Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. En je zag alleen wat lampjes van boten in de verte en het water recht voor het raam.
Ik nog 2 festivals, wellness-gedoe en hotelovernachting en nog een lunch in een goed restaurant.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik Ook. Wel weer zin in een avondje uit eten.
En ik wil weer naar feestjes kunnen. Heb nog voor drie feesten tegoed liggen
Welbekend gebouwtjequote:Op zondag 10 januari 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik zat een stukje verderop op school
[ afbeelding ]
Zonde wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zitten ze helaas niet meerik ben van de laatste lichting die daar afgestudeerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |