SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij liever dan ikquote:Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maakte m'n opa altijd zo. is best lekker. soort vlezige chips krijg je dan.
Ah eerder een „Balfobie“ danquote:Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, specifiek de ballen van bal die trekken me wel.
Heb al weggezaptquote:
Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Sabero in Roermond?
Het eten was echt wel lekker van dit restaurant ook hoor, en mijn zusje wil geen personeel en koks in huis ivm de quarantaine, ken er wel wat die dat doen en ook al een paar keer gedaan.
quote:
Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan niet naar die man kijken.
Nou die Jort vond ik eerst grappig maar de laatste tijd kan ik die niet aanzien.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik zap er net naartoe, maar hij heeft zijn mond nog niet opengetrokken.
Jort Kelder is wel altijd vermakelijk; die durft wel wat vragen te stellen.
Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Vond het niet zo goed als Tribeca in Heeze. Dat blijft hier in de omgeving toch de beste om naartoe te gaan.
Wat jongquote:Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
Wat zou je verder nog aanraden?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Tribeca is inderdaad erg goed, de rijzende steren aan het firmament, ben daar pas eenmaal geweest ook maar erg goed, denk dat die het stokje van de Librije over gaan nemen zodra de pandemie voorbij is.
Rij dan ook eens normaal, Los.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hé weer iemand uit ons dorp doodgereden op dezelfde weg, nu jongen van 23, paar maanden geleden een meisje van dezelfde leeftijd die pizza’s bezorgde.
https://brut172.comquote:Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
Normaal zit die niet zo snel bij praatprogramma's en als hij het met hebben over de COVID-aanpak en mag reageren op ban van Trump op twitter is dat wel aardig om te kijken hoor.quote:
Hoorde dat Beluga wel bezorging doet. In dat segment vind ik dat altijd beetje een gok, maar is blijkbaar best goed.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg ook de tip dat de oude eigenaar van Beluga, van Wolde bezig was een uniek restaurant op te zetten ergens in het zuiden, soort culinaire droomwereld-belevenis, echter is dat door de pandemie nog net niet helemaal van de grond gekomen, ik ga die morgen eens bellen.
had kromme watergang met NYEquote:Op zondag 10 januari 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde dat Beluga wel bezorging doet. In dat segment vind ik dat altijd beetje een gok, maar is blijkbaar best goed.
Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je verder nog aanraden?
Aaaah ja daar had ze het over inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://brut172.com
dat is een tv serie op het moment. afgelopen week begonnen.
https://www.rtlxl.nl/programma/brut
De originele niet, die had echt wel wat speciaals, maar goed toen dat pas begon kon je daar vreselijk ruim aanleggen met je boot (nu nog) van 10 miljoen en dat was wel lekker dik doen daar zonder vreemd of jaloers aangestaard te wordenquote:Op zondag 10 januari 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
Loetje is zwaar overrated als je 't mij vraagt
biefstuk met gesmolten blue band
Ik ben nog nooit bij Gaucho's geweestquote:Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.
In Zwolle zit ook een goed steakrestaurant maar ik ben de naam kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor biefstuk moet je bij de Bistro in de grootste winkelstraat van Twente zijn.
Neercanne is inderdaad erg goed. Zal Misverstand eens op het lijstje zetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffoe zoveel, het Misverstand in Vught vind ik een van de betere restaurants in Nederland, en Château Neercanne is echt een unieke belevenis, Librije uiteraard, mooiste terras heeft De Fuik in Aalst maar die is laatst verkocht, lekkerste biefstuk bij Loetje aan 't IJ, Kaatje bij de Sluis en Het Koetshuis zijn ook wel favoriet wat verder weg maar ook bijvoorbeeld Gauchos in Eindhoven vind ik leuk en lekker.
Rodeo en Sopranos wel?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij Gaucho's geweest![]()
![]()
Welke regio zoek jequote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neercanne is inderdaad erg goed. Zal Misverstand eens op het lijstje zetten.
Ik wil best wel een keer naar Zeeland gaanquote:Op zondag 10 januari 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Welke regio zoek je? weet nog wel wat adresjes in Zeeland
en Vlaanderen.
Soprano's volgens mij wel. Maar weet niet meer wat ik daar gegeten heb...quote:
Vaca necra? Wel geweest maar alles tipt het niet met hier.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Zwolle zit ook een goed steakrestaurant maar ik ben de naam kwijt.
Ja die zijn echt stervensgoed, komen eventueel ook thuis koken en bedienen, meeste zakenrelaties van mijn familie worden daarmee naar toegenomen ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neercanne is inderdaad erg goed. Zal Misverstand eens op het lijstje zetten.
Ik gok op een enorm stuk koe van de BBQquote:Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soprano's volgens mij wel. Maar weet niet meer wat ik daar gegeten heb...
Nee die was het niet, zoek het wel een keer op.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
V
[..]
Vaca necra? Wel geweest maar alles tipt het niet met hier.
IK weet alleen nog dat het stervensdruk was. Het was tijdens Glow. Dus dat nooit meer....quote:Op zondag 10 januari 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok op een enorm stuk koe van de BBQ![]()
Meeste Eindhovenaren zweren bij Sopranos trouwens.
Van Château Neercanne zegt Bram Moszkowicz altijd, neem daar je veel te mooie en te hoog gegrepen meisje mee naartoe op een mooie doordeweekse middag en gegarandeerd dat ze jouw toetje wil worden, Bram weet dingen.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Neercanne zet ik automatisch 5655A... neer. Dat zijn de eerste cijfers en letter van de postcode van de gelijknamige straat hier in Eindhoven..![]()
![]()
Ja bram jaquote:Op zondag 10 januari 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Château Neercanne zegt Bram Moszkowicz altijd, neem daar je veel te mooie en te hoog gegrepen meisje mee naartoe op een mooie doordeweekse middag en gegarandeerd dat ze jouw toetje wil worden, Bram weet dingen.
de Kromme Watergang in Slijkplaat sowieso met stip op 1. Edwin staat voor z'n vak en de ingrediënten. Hele aardige kerel ook. Die oprecht geïnteresseerd is in de mensen die ie tegen komt.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil best wel een keer naar Zeeland gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |