SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2021 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het sparen me heel goed afgaat misschien wel eens een cadeautje voor mezelf. Eerst maar even de rekening aanvullen weer.
Gemiste kans.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wilde eigenlijk “sudderflapjes” als TT.
ff TR zetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat kan gefixt worden. Alleen dat woord?quote:Op zondag 10 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan gefixt worden. Alleen dat woord?
Gewoon aan het gastmodden hier. Daar kan Haags nog eens een voorbeeld aan nemenquote:
Ik mag dat hier. 😊quote:Op zondag 10 januari 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon aan het gastmodden hier. Daar kan Haags nog eens een voorbeeld aan nemen
Papje van ei en room met gruyèrekaas erdoor geraspt.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wat is dat donkere?
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Papje van ei en room met gruyèrekaas erdoor geraspt.
Papje. Ril.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah caloriebommetje. Maar ziet er lekker uitquote:Op zondag 10 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwepje, droesempje. Derrietje. Kies maar watquote:
Ergens een blessure opgelopen vorig jaar?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug van de brievenbus, beetje ommetje gemaakt. 3917 steps voorlopig. Op naar de hoogste score van dit jaar so far (4410). Die bandage om mijn knie lijkt wel te helpen. Vooral na de eerste 200 meter lopen. Toch hoop ik dat het snel weg gaat. Heb wat pezen een beetje verrekt denk ik. Vervelend.
Blessures aan de knie zijn zo irritant.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nee beetje mijn knie verdraaid bij een val een paar weken geleden.
Kwepje kende ik nog nietquote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwepje, droesempje. Derrietje. Kies maar wat
Auwquote:Op zondag 10 januari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nee beetje mijn knie verdraaid bij een val een paar weken geleden.
weet er alles van..quote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blessures aan de knie zijn zo irritant.
Mijn knie doet ook vervelend nadat die vrijdag bij een landing blokkeerde![]()
Hopelijk aankomende week weer kunnen trainen ermee
Zo erg is het bij mij niet gelukkig. Maar kan er nog niet voluit kracht mee zetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet er alles van..
* FranticDJ kan nauwelijks meer op zn knieeen zitten
Ben je misdienaar geweest?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet er alles van..
* FranticDJ kan nauwelijks meer op zn knieeen zitten
gaat hier wel ieder jaar beter hoor, maar bepaalde dingen gaan gewoon niet meer. Heb een aantal jaar gekickbokst. Dat kan ik wel vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij niet gelukkig. Maar kan er nog niet voluit kracht mee zetten.
Dat is wel kut.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat hier wel ieder jaar beter hoor, maar bepaalde dingen gaan gewoon niet meer. Heb een aantal jaar gekickbokst. Dat kan ik wel vergeten.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Lekker geskied? Lekker rozig dan. Net als na een dagje zeilen.
*gniffel*quote:Op zondag 10 januari 2021 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Pff bovenbuurvrouw is keihard Coldplay aan het luisteren.
Is ze zwaar depressief dat ze dat aan zet?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Pff bovenbuurvrouw is keihard Coldplay aan het luisteren.
Geen ideequote:Op zondag 10 januari 2021 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is ze zwaar depressief dat ze dat aan zet?
waarschijnlijk gewoon super happyquote:Op zondag 10 januari 2021 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is ze zwaar depressief dat ze dat aan zet?
En dan zet je Coldplay aanquote:
Ik heb het idee dat het heel hip is om dit te zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan zet je Coldplay aan![]()
Één van de slechtste bands van de afgelopen dertig jaar?
quote:
Linkin park is dan weer wel goedquote:Op zondag 10 januari 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen Nickelback of Creed nee. Of Linkin Park.
Ik vind vooral dat Chris Martin niet kan zingen. Hij heeft zo'n zeurstem.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het heel hip is om dit te zeggen.
Heb je aardappel in huis? Dan kan je zo patat maken.quote:
Dat kanquote:Op zondag 10 januari 2021 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee.
Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je aardappel in huis? Dan kan je zo patat maken.
dat is het volgens mij ookquote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het heel hip is om dit te zeggen.
Ik heb een cordon bleutjequote:Op zondag 10 januari 2021 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Zigeunerschnitzels zo groot als kettingkasten.
zo plat als een velletje papier zeker?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Zigeunerschnitzels zo groot als kettingkasten.
Neequote:Op zondag 10 januari 2021 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
zo plat als een velletje papier zeker?
Aan elkaar geplakt met hemoglobine en menstruatieslijmquote:Op zondag 10 januari 2021 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
zo plat als een velletje papier zeker?
Oh, ik kom op een goed moment binnenvallenquote:Op zondag 10 januari 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan elkaar geplakt met hemoglobine en menstruatieslijm
In Kapsalon wordt gemiddeld 13 soorten sperma aangetroffen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan elkaar geplakt met hemoglobine en menstruatieslijm
Ha ouwe smeerneus van mequote:Op zondag 10 januari 2021 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik kom op een goed moment binnenvallen
Nietes jankerd. in knoflooksausquote:Op zondag 10 januari 2021 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Kap
[..]
In Kapsalon wordt gemiddeld 13 soorten sperma aangetroffen.
onzinquote:Op zondag 10 januari 2021 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Kap
[..]
In Kapsalon wordt gemiddeld 13 soorten sperma aangetroffen.
In je kiezen of adem je nu via je wangen?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb volgens mij gaatjes in mijn mond. Auw
Mazzel dat @Haags niet in de buurt isquote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
kiezenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In je kiezen of adem je nu via je wangen?
Brrrquote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)er-in-nederland.html
Ohja, moet morgen ook maar eens de tandarts bellen voor mijn afgebroken vulling.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Dit roep je al weken maar het is keer op keer een teleurstellingquote:Op zondag 10 januari 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)er-in-nederland.html
Vergelijk je Cherry nou met Thierry?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit roep je al weken maar het is keer op keer een teleurstelling
Je hebt me doorquote:Op zondag 10 januari 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergelijk je Cherry nou met Thierry?
shit![]()
Niet direct, al spreek je het wel hetzelfde uit natuurlijk, dat kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergelijk je Cherry nou met Thierry?
shit![]()
Kännen sie das eine bitschen vertalen aber ich verstehen er namelijk keine eine kut von.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:17 schreef mschol het volgende:
https://www.der-postillon.com/2017/12/bgh-bahn-gluecksspiel.html![]()
ik hoop dat dat een grap is...
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-weken-verlengd.html
Op naar maart
GEEF HIER DIE PRIKquote:Op zondag 10 januari 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Lockdown vrijwel zeker drie weken verlengd, meer financiële steun
De lockdown wordt vrijwel zeker met drie weken verlengd.
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Ben op internet aan het zoeken naar een gehakt ovenschotel om morgen te maken. Kom ik dit tegen: Ovenschotel met prei en banaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze vond ik vroeger altijd lekker https://www.ah.nl/product(...)kool-room-kruidenmixquote:Op zondag 10 januari 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Ben op internet aan het zoeken naar een gehakt ovenschotel om morgen te maken. Kom ik dit tegen: Ovenschotel met prei en banaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens zien wat ik allemaal heb staan.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt ook wel lekker ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze vond ik vroeger altijd lekker https://www.ah.nl/product(...)kool-room-kruidenmix
Had je die al?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kensington kan me over het algemeen wel bekoren. Mag dat wel?
google translate....quote:Op zondag 10 januari 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kännen sie das eine bitschen vertalen aber ich verstehen er namelijk keine eine kut von.
Der Postillion is de Duitse Speldquote:Op zondag 10 januari 2021 18:17 schreef mschol het volgende:
https://www.der-postillon.com/2017/12/bgh-bahn-gluecksspiel.html![]()
ik hoop dat dat een grap is...
ik vond het al verdacht, maar dat verklaart het.quote:
Belgische website?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je zwanger?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bezoek weer de deur uit. Nu uitbuiken op de bank.
alles beter dan kaasquote:Op zondag 10 januari 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor je het weet klapt een boa je op je neus heaquote:Op zondag 10 januari 2021 19:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen. lamaar. Was wel positief hee.
Je mag de mijne koppenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:42 schreef Makrelis het volgende:
Ik moet m'n UI maar 'ns weizigen. Ziet er zo boos uit.
Op Zondagaaf?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor je het weet klapt een boa je op je neus hea
Nee, heel plaatselijkquote:
Wijze woorden.quote:
Vandaar dat ik van familie al berichten kreeg dat er meldingen waren gemaakt van een vermoedelijk methaan lekquote:
Moet eigenlijk ook eens wat Lego te koop gooien, als je soms die prijzen zietquote:Op zondag 10 januari 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg. Dat lego op eBay is een beste flikkerij eigenlijkIk heb nog twee doosjes staan, eentje ooit gratis bij gekregen en een andere ooit 23 euro voor betaald. Beide staan nu voor 50-65 USD en hoger op eBay
![]()
Vanavond gaat de tweede Porsche eruit trouwens
is marktwerking.. helaasquote:Op zondag 10 januari 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg. Dat lego op eBay is een beste flikkerij eigenlijkIk heb nog twee doosjes staan, eentje ooit gratis bij gekregen en een andere ooit 23 euro voor betaald. Beide staan nu voor 50-65 USD en hoger op eBay
![]()
Vanavond gaat de tweede Porsche eruit trouwens
Gaslekvermoeden, brandweer laten komen. Ik meen dit.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat ik van familie al berichten kreeg dat er meldingen waren gemaakt van een vermoedelijk methaan lek![]()
Was een geintje richting giani toe. Ik heb familie bij hem in de buurt wonenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gaslekvermoeden, brandweer laten komen. Ik meen dit.
Wil je toevallig nog een Ferrari F40 of de Trevi-fontein kopenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks helaas, ik vind het best prima
Ok, Ik meen het wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een geintje richting giani toe. Ik heb familie bij hem in de buurt wonen
Zou wel raar zijn als de brandweer opeens hier aan de deur zou staan.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een geintje richting giani toe. Ik heb familie bij hem in de buurt wonen
Neuh. Ik zou bijna zeggen ik wil die F40 wel tegen een Porsche ruilen maar dat doe ik maar nietquote:Op zondag 10 januari 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je toevallig nog een Ferrari F40 of de Trevi-fontein kopen
Aparte gasten ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als de brandweer opeens hier aan de deur zou staan.
Wel gezellig, de meeste van die mannen ken ik wel
Scheelt niet veel qua prijsquote:Op zondag 10 januari 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Ik zou bijna zeggen ik wil die F40 wel tegen een Porsche ruilen maar dat doe ik maar niet
Mwoa de Porsche is gewoon een hele slag groter hoor. En het scheelt wel best veel qua prijs. De F40 doet 250-300 op eBay.quote:
Alsnog geen verkeerde prijsquote:Op zondag 10 januari 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa de Porsche is gewoon een hele slag groter hoor. En het scheelt wel best veel qua prijs. De F40 doet 250-300 op eBay.
Niet hier in ieder gevalquote:
Ik heb ook nog de dragline en de VW t1 bus maar die zijn opgebouwd en misschien wel wat verkleurd hier en daar. Boekjes zou ik erbij moeten zoeken. De rest is MISB.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog geen verkeerde prijsMaar zou sowieso eens moeten uitzoeken wat ik allemaal heb dat weg mag, heb alleen nooit zoveel zin in dat mp/ebay geneuzel.
Ohja ik zou sowieso alleen degene verkopen die nog in de doos zitten, die ik heb opgebouwd doe ik niet weg.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de dragline en de VW t1 bus maar die zijn opgebouwd en misschien wel wat verkleurd hier en daar. Boekjes zou ik erbij moeten zoeken. De rest is MISB.
nee. de sc zonder bal is zonder ballen hahaatjesquote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een keertje ergens anders. MAG HET?
België is de parel van Europa idd.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kop houe, België is geen kaasland. Jullie onringende landen allemaal wel.
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een keertje ergens anders. MAG HET?
Die reageert nietquote:Op zondag 10 januari 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Date met die kerel met zijn thaise bungalow.
Je moet hier echt even vanaf vriend.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee. de sc zonder bal is zonder ballen hahaatjes
vanaf morgen flesquote:Op zondag 10 januari 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet hier echt even vanaf vriend.
Ja bijnaquote:Op zondag 10 januari 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht even dat er hier echte auto's verhandeld werden.
Oh ja jij hebt een BAANquote:Op zondag 10 januari 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf morgen fles
Dan neem jij het smurfstokje over
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal Seats n sofas Mijdrecht bellen morgen. Al was het maar om in haar telefoon te staan
Je formuleert het nu wel heel vaag!quote:
Ja dat is het ookquote:Op zondag 10 januari 2021 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je formuleert het nu wel heel vaag!
Smurfen zoals ik het geleerd heb is alles behalve vaagquote:
Gisteren was ik hier de hele dag niet, heeft ze zich toen wel een beetje gedragen?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee. de sc zonder bal is zonder ballen hahaatjes
GEVRETEN jonguh, wil je niet geloven...quote:Op zondag 10 januari 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren was ik hier de hele dag niet, heeft ze zich toen wel een beetje gedragen?
Zou me pas zorgen gaan maken als ze in hongerstaking was gegaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GEVRETEN jonguh, wil je niet geloven...
Wat denk jij dat smurfen is dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smurfen zoals ik het geleerd heb is alles behalve vaag
Blijkbaar iets heel anders dan jij denkt dat het is.quote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 10 januari 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar iets heel anders dan jij denkt dat het is.
Nee hoor, smurfen is lekker vaag. Het begint met ademhalen, uitslapen, boeren, pissen en zo nog een activiteit of twintig voordat de gordijnen open kunnen. Dat is smurfenquote:Op zondag 10 januari 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smurfen zoals ik het geleerd heb is alles behalve vaag
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen smurft zo op zijn eigen manier Etto
Ik smurf altijd kort maar krachtigquote:Op zondag 10 januari 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen smurft zo op zijn eigen manier Etto
Oohw als er iets is dat vrouwen irritant vinden..dan is dat als je de hele dag gaat smurfen.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het jammerste van smurfen is dat je het het beste alleen kunt doen![]()
Samen smurfen lijkt me echt ultiem genot
Of als je het doet waar ze bij zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oohw als er iets is dat vrouwen irritant vinden..dan is dat als je de hele dag gaat smurfen.
Idd maar zelf smurfen ze dag in dag uitquote:Op zondag 10 januari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oohw als er iets is dat vrouwen irritant vinden..dan is dat als je de hele dag gaat smurfen.
Als jij weg bent jaquote:Op zondag 10 januari 2021 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Idd maar zelf smurfen ze dag in dag uit
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Idd maar zelf smurfen ze dag in dag uit
Wat is mis met jouquote:
Waarom moet je stoppen met smurfen dan?quote:
Omdat het irritante blauwe kutkabouters zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wrom wilde Gargamel nou eigenlijk altijd die smurfen vangen?
Oohw als er iemand is wiens mening mij irrelevant is, is het de jouwe.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat nietquote:
Mijn vrouw bedoel je?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oohw als er iemand is wiens mening mij irrelevant is, is het de jouwe.
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat het irritante blauwe kutkabouters zijn
nee kan nog wel verder smurfen hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je dat nog steeds niet zat? WoW!
MOrgen begint mijn baan in bankzakenquote:Op zondag 10 januari 2021 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom moet je stoppen met smurfen dan?
IK HAAT SMURFENquote:
Kun je daar niet smurfen dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOrgen begint mijn baan in bankzaken
Ik heb geen enkel idee of je een vrouw hebt, laat staan wie dat is of wat ik daarmee zou moeten. Stel je gerust als je er eentje hebt.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vrouw bedoel je?
Doe je weer zo agressief, weer bier op zeker?
Gewoon op de bank Smurfenquote:
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee of je een vrouw hebt, laat staan wie dat is of wat ik daarmee zou moeten. Stel je gerust als je er eentje hebt.
Ik vind het interessant hoe je mijn vorige reply als agressief kunt zien, dat moet toch ook een gave zijn. Of een vurige wens, zodat je weer een probleem van jezelf bij anderen neer kunt leggen.
Ik probeer er de vinger achter te krijgen wat er in jouw leven ontbreekt, want dat moet nogal wat zijn. Kun je daar eens naar kijken alsjeblieft?
Zegt te hebben ja. Goed, het zal zo zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.
Je bent mooi als je eetquote:Op zondag 10 januari 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf maar honger houden vandaag.
Ook niet in het kopieerhok ?quote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.
Wat ontbreekt...? Euh tja weet ik niet...
Ja wou altijd nog een boot hebben, zo’n jachtje met slaapplekken zeg maar.
Blijven vreten danquote:Op zondag 10 januari 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf maar honger houden vandaag.
Wassup?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksWou niet je doggy devotion kapen
Tja, dat zit idd erg diepquote:Op zondag 10 januari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksWou niet je doggy devotion kapen
Niet nodigquote:
Lekkerquote:Op zondag 10 januari 2021 21:30 schreef mschol het volgende:
*burp* visjes op
dat was best lekker voor de verandering
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even wachten tot er daadwerkelijk betaald wordt maar de tweede Porsche brengt aanzienlijk meer op dan de eerste, ondanks dat ik de shipping cost flink opgehoogd had.
Nog ff vasthouwequote:
Misschien ja. Tot volgend jaar Thanksgiving of kerst of zoquote:
Woensel-Westquote:Op zondag 10 januari 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)gen-binnen-eten.html
ik mag hopen dat ze permanent gesloten worden en aangeklaagd ivm in gevaar brengen van de volksgezondheid
Mja begrijp het ergens wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
ik mag hopen dat ze permanent gesloten worden en aangeklaagd ivm in gevaar brengen van de volksgezondheid
Wat zit er in?quote:Op zondag 10 januari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Zooo buikje vol met lekkers, smurfen nu [ afbeelding ]
Waarom dit restaurant wel en andere restaurants niet? Ze zijn aanhangers van viruswaanzin, dus mondkapjes en afstand houden hebben ze ook niet echt van gehoord.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
Oh dat geen idee maar begrijp dat ze er klaar mee zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom dit restaurant wel en andere restaurants niet? Ze zijn aanhangers van viruswaanzin, dus mondkapjes en afstand houden hebben ze ook niet echt van gehoord.
oke.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krab, erwt, koeienwang, hazelnotenijs, chocolade en limoncello
Wast goed?quote:Op zondag 10 januari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krab, erwt, koeienwang, hazelnotenijs, chocolade en limoncello
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwort maar kwachtig bij gebrek aan tientallen speklapjes en meters aan worsten.
Jawel maar ik vind thuis op stand eten toch zoooo anders dan in het restaurant zelf, hoe luxe het huis en de hoogstaand gedekte tafel ook zijn, denk toch dat ik dan het geroezemoes en de gezelligheid van de andere gasten mis of zo.quote:
ja corona is maar een griepje, en de overheid is lid zijn van een cult dat kinderbloed drinkt..quote:Op zondag 10 januari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Op 17 jan allemaal massaal openen, wat wil de overheid dan doen?
Stop de dictatuur van de schoenenclown!
Discutabelquote:Op zondag 10 januari 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
ja nooit gegeten geloof ik. Staat mij ook wel wat tegen, de wangquote:Op zondag 10 januari 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koeienwang is wel lekker hoor, smelt gewoon op je tong zo zacht
niks mis mee.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nooit gegeten geloof ik. Staat mij ook wel wat tegen, de wang
Een koe eet de hele dag gras dus die wangspieren worden een koedenleven lang soepel gemaakt door het kauwen, dat merk je en proef je.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nooit gegeten geloof ik. Staat mij ook wel wat tegen, de wang
waarom?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks mis mee.
enige van een koe waar je bij weg moet blijven is de maag.
misschien smelt mijn wang dan ook wel op de tongquote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koe eet de hele dag gras dus die wangspieren worden een koedenleven lang soepel gemaakt door het kauwen, dat merk je en proef je.
ziet er vies uitquote:Op zondag 10 januari 2021 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hele nare structuur, beetje weeïg en taai. vrij smakeloos verder.
google maar eens op tripe
Er valt me nog wat anders opquote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
zijn nog jonge jongens ook
https://www.facebook.com/dekietNL/
Ja snap ik. Dat is het ook, de sfeer en ambiance. Mooi geklede mensen (lees vrouwen)quote:Op zondag 10 januari 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik vind thuis op stand eten toch zoooo anders dan in het restaurant zelf, hoe luxe het huis en de hoogstaand gedekte tafel ook zijn, denk toch dat ik dan het geroezemoes en de gezelligheid van de andere gasten mis of zo.
Een fokstier gebruikt zijn ballen ook zijn hele leven, die vreet je toch ook niet opquote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koe eet de hele dag gras dus die wangspieren worden een koedenleven lang soepel gemaakt door het kauwen, dat merk je en proef je.
*zou urenlang likken.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien smelt mijn wang dan ook wel op de tong
jawelquote:Op zondag 10 januari 2021 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
Een fokstier gebruikt zijn ballen ook zijn hele leven, die vreet je toch ook niet op
smeerlapquote:Op zondag 10 januari 2021 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel
in dunne plakjes gesneden, ff kort gekookt en dan knetterhard gebakken
Je moet eens kijken naar Sabero, 2 sterren en die komen ook bij je thuis keuken.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik vind thuis op stand eten toch zoooo anders dan in het restaurant zelf, hoe luxe het huis en de hoogstaand gedekte tafel ook zijn, denk toch dat ik dan het geroezemoes en de gezelligheid van de andere gasten mis of zo.
Ja in de zomer ging dat ook perfect, die hadden echt veel maatregelen getroffen, zuur voor ze.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dat is het ook, de sfeer en ambiance. Mooi geklede mensen (lees vrouwen)
Terwijl er nooit een verband tussen de droge horeca en besmettingen is gevonden.
Je houdt in een restaurant eerder afstand ed dan gewoon thuis.
Of ja, je moet niets natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet eens kijken naar Sabero, 2 sterren en die komen ook bij je thuis keuken.
In Spanje doen ze er een moord voor.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
Een fokstier gebruikt zijn ballen ook zijn hele leven, die vreet je toch ook niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |