Der Postillion is de Duitse Speldquote:Op zondag 10 januari 2021 18:17 schreef mschol het volgende:
https://www.der-postillon.com/2017/12/bgh-bahn-gluecksspiel.html![]()
ik hoop dat dat een grap is...
ik vond het al verdacht, maar dat verklaart het.quote:
Belgische website?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Ben op internet aan het zoeken naar een gehakt ovenschotel om morgen te maken. Kom ik dit tegen: Ovenschotel met prei en banaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je zwanger?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bezoek weer de deur uit. Nu uitbuiken op de bank.
alles beter dan kaasquote:Op zondag 10 januari 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Ben op internet aan het zoeken naar een gehakt ovenschotel om morgen te maken. Kom ik dit tegen: Ovenschotel met prei en banaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor je het weet klapt een boa je op je neus heaquote:Op zondag 10 januari 2021 19:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen. lamaar. Was wel positief hee.
je moet dat rode lampje uitzetten als je klaar bent...quote:
Je mag de mijne koppenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:42 schreef Makrelis het volgende:
Ik moet m'n UI maar 'ns weizigen. Ziet er zo boos uit.
Op Zondagaaf?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor je het weet klapt een boa je op je neus hea
Wijze woorden.quote:
Vandaar dat ik van familie al berichten kreeg dat er meldingen waren gemaakt van een vermoedelijk methaan lekquote:
Moet eigenlijk ook eens wat Lego te koop gooien, als je soms die prijzen zietquote:Op zondag 10 januari 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg. Dat lego op eBay is een beste flikkerij eigenlijkIk heb nog twee doosjes staan, eentje ooit gratis bij gekregen en een andere ooit 23 euro voor betaald. Beide staan nu voor 50-65 USD en hoger op eBay
![]()
Vanavond gaat de tweede Porsche eruit trouwens
is marktwerking.. helaasquote:Op zondag 10 januari 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg. Dat lego op eBay is een beste flikkerij eigenlijkIk heb nog twee doosjes staan, eentje ooit gratis bij gekregen en een andere ooit 23 euro voor betaald. Beide staan nu voor 50-65 USD en hoger op eBay
![]()
Vanavond gaat de tweede Porsche eruit trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |