Gaslekvermoeden, brandweer laten komen. Ik meen dit.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat ik van familie al berichten kreeg dat er meldingen waren gemaakt van een vermoedelijk methaan lek![]()
Was een geintje richting giani toe. Ik heb familie bij hem in de buurt wonenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gaslekvermoeden, brandweer laten komen. Ik meen dit.
Wil je toevallig nog een Ferrari F40 of de Trevi-fontein kopenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks helaas, ik vind het best prima
Ok, Ik meen het wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een geintje richting giani toe. Ik heb familie bij hem in de buurt wonen
Zou wel raar zijn als de brandweer opeens hier aan de deur zou staan.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een geintje richting giani toe. Ik heb familie bij hem in de buurt wonen
Neuh. Ik zou bijna zeggen ik wil die F40 wel tegen een Porsche ruilen maar dat doe ik maar nietquote:Op zondag 10 januari 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je toevallig nog een Ferrari F40 of de Trevi-fontein kopen
Aparte gasten ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als de brandweer opeens hier aan de deur zou staan.
Wel gezellig, de meeste van die mannen ken ik wel
Scheelt niet veel qua prijsquote:Op zondag 10 januari 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Ik zou bijna zeggen ik wil die F40 wel tegen een Porsche ruilen maar dat doe ik maar niet
Mwoa de Porsche is gewoon een hele slag groter hoor. En het scheelt wel best veel qua prijs. De F40 doet 250-300 op eBay.quote:
Alsnog geen verkeerde prijsquote:Op zondag 10 januari 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa de Porsche is gewoon een hele slag groter hoor. En het scheelt wel best veel qua prijs. De F40 doet 250-300 op eBay.
Niet hier in ieder gevalquote:
Ik heb ook nog de dragline en de VW t1 bus maar die zijn opgebouwd en misschien wel wat verkleurd hier en daar. Boekjes zou ik erbij moeten zoeken. De rest is MISB.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog geen verkeerde prijsMaar zou sowieso eens moeten uitzoeken wat ik allemaal heb dat weg mag, heb alleen nooit zoveel zin in dat mp/ebay geneuzel.
Ohja ik zou sowieso alleen degene verkopen die nog in de doos zitten, die ik heb opgebouwd doe ik niet weg.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de dragline en de VW t1 bus maar die zijn opgebouwd en misschien wel wat verkleurd hier en daar. Boekjes zou ik erbij moeten zoeken. De rest is MISB.
nee. de sc zonder bal is zonder ballen hahaatjesquote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een keertje ergens anders. MAG HET?
België is de parel van Europa idd.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kop houe, België is geen kaasland. Jullie onringende landen allemaal wel.
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een keertje ergens anders. MAG HET?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |