quote:Op zondag 10 januari 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwort maar kwachtig bij gebrek aan tientallen speklapjes en meters aan worsten.
Jawel maar ik vind thuis op stand eten toch zoooo anders dan in het restaurant zelf, hoe luxe het huis en de hoogstaand gedekte tafel ook zijn, denk toch dat ik dan het geroezemoes en de gezelligheid van de andere gasten mis of zo.quote:
ja corona is maar een griepje, en de overheid is lid zijn van een cult dat kinderbloed drinkt..quote:Op zondag 10 januari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Op 17 jan allemaal massaal openen, wat wil de overheid dan doen?
Stop de dictatuur van de schoenenclown!
Discutabelquote:Op zondag 10 januari 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)gen-binnen-eten.html
ik mag hopen dat ze permanent gesloten worden en aangeklaagd ivm in gevaar brengen van de volksgezondheid
ja nooit gegeten geloof ik. Staat mij ook wel wat tegen, de wangquote:Op zondag 10 januari 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koeienwang is wel lekker hoor, smelt gewoon op je tong zo zacht
niks mis mee.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nooit gegeten geloof ik. Staat mij ook wel wat tegen, de wang
Een koe eet de hele dag gras dus die wangspieren worden een koedenleven lang soepel gemaakt door het kauwen, dat merk je en proef je.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nooit gegeten geloof ik. Staat mij ook wel wat tegen, de wang
waarom?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks mis mee.
enige van een koe waar je bij weg moet blijven is de maag.
misschien smelt mijn wang dan ook wel op de tongquote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koe eet de hele dag gras dus die wangspieren worden een koedenleven lang soepel gemaakt door het kauwen, dat merk je en proef je.
ziet er vies uitquote:Op zondag 10 januari 2021 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hele nare structuur, beetje weeïg en taai. vrij smakeloos verder.
google maar eens op tripe
Er valt me nog wat anders opquote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
zijn nog jonge jongens ook
https://www.facebook.com/dekietNL/
Ja snap ik. Dat is het ook, de sfeer en ambiance. Mooi geklede mensen (lees vrouwen)quote:Op zondag 10 januari 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik vind thuis op stand eten toch zoooo anders dan in het restaurant zelf, hoe luxe het huis en de hoogstaand gedekte tafel ook zijn, denk toch dat ik dan het geroezemoes en de gezelligheid van de andere gasten mis of zo.
Een fokstier gebruikt zijn ballen ook zijn hele leven, die vreet je toch ook niet opquote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koe eet de hele dag gras dus die wangspieren worden een koedenleven lang soepel gemaakt door het kauwen, dat merk je en proef je.
*zou urenlang likken.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien smelt mijn wang dan ook wel op de tong
jawelquote:Op zondag 10 januari 2021 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
Een fokstier gebruikt zijn ballen ook zijn hele leven, die vreet je toch ook niet op
smeerlapquote:Op zondag 10 januari 2021 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel
in dunne plakjes gesneden, ff kort gekookt en dan knetterhard gebakken
Je moet eens kijken naar Sabero, 2 sterren en die komen ook bij je thuis keuken.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik vind thuis op stand eten toch zoooo anders dan in het restaurant zelf, hoe luxe het huis en de hoogstaand gedekte tafel ook zijn, denk toch dat ik dan het geroezemoes en de gezelligheid van de andere gasten mis of zo.
Ja in de zomer ging dat ook perfect, die hadden echt veel maatregelen getroffen, zuur voor ze.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dat is het ook, de sfeer en ambiance. Mooi geklede mensen (lees vrouwen)
Terwijl er nooit een verband tussen de droge horeca en besmettingen is gevonden.
Je houdt in een restaurant eerder afstand ed dan gewoon thuis.
Of ja, je moet niets natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet eens kijken naar Sabero, 2 sterren en die komen ook bij je thuis keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |