SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2021 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het sparen me heel goed afgaat misschien wel eens een cadeautje voor mezelf. Eerst maar even de rekening aanvullen weer.
Gemiste kans.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wilde eigenlijk “sudderflapjes” als TT.
ff TR zetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat kan gefixt worden. Alleen dat woord?quote:Op zondag 10 januari 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan gefixt worden. Alleen dat woord?
Gewoon aan het gastmodden hier. Daar kan Haags nog eens een voorbeeld aan nemenquote:
Ik mag dat hier. 😊quote:Op zondag 10 januari 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon aan het gastmodden hier. Daar kan Haags nog eens een voorbeeld aan nemen
Papje van ei en room met gruyèrekaas erdoor geraspt.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wat is dat donkere?
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Papje van ei en room met gruyèrekaas erdoor geraspt.
Papje. Ril.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah caloriebommetje. Maar ziet er lekker uitquote:Op zondag 10 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwepje, droesempje. Derrietje. Kies maar watquote:
Ergens een blessure opgelopen vorig jaar?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug van de brievenbus, beetje ommetje gemaakt. 3917 steps voorlopig. Op naar de hoogste score van dit jaar so far (4410). Die bandage om mijn knie lijkt wel te helpen. Vooral na de eerste 200 meter lopen. Toch hoop ik dat het snel weg gaat. Heb wat pezen een beetje verrekt denk ik. Vervelend.
Blessures aan de knie zijn zo irritant.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nee beetje mijn knie verdraaid bij een val een paar weken geleden.
Kwepje kende ik nog nietquote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwepje, droesempje. Derrietje. Kies maar wat
Auwquote:Op zondag 10 januari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nee beetje mijn knie verdraaid bij een val een paar weken geleden.
weet er alles van..quote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blessures aan de knie zijn zo irritant.
Mijn knie doet ook vervelend nadat die vrijdag bij een landing blokkeerde![]()
Hopelijk aankomende week weer kunnen trainen ermee
Zo erg is het bij mij niet gelukkig. Maar kan er nog niet voluit kracht mee zetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet er alles van..
* FranticDJ kan nauwelijks meer op zn knieeen zitten
Ben je misdienaar geweest?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet er alles van..
* FranticDJ kan nauwelijks meer op zn knieeen zitten
gaat hier wel ieder jaar beter hoor, maar bepaalde dingen gaan gewoon niet meer. Heb een aantal jaar gekickbokst. Dat kan ik wel vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij niet gelukkig. Maar kan er nog niet voluit kracht mee zetten.
Dat is wel kut.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat hier wel ieder jaar beter hoor, maar bepaalde dingen gaan gewoon niet meer. Heb een aantal jaar gekickbokst. Dat kan ik wel vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |