Nee hoor, smurfen is lekker vaag. Het begint met ademhalen, uitslapen, boeren, pissen en zo nog een activiteit of twintig voordat de gordijnen open kunnen. Dat is smurfenquote:Op zondag 10 januari 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smurfen zoals ik het geleerd heb is alles behalve vaag
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen smurft zo op zijn eigen manier Etto
Ik smurf altijd kort maar krachtigquote:Op zondag 10 januari 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen smurft zo op zijn eigen manier Etto
Oohw als er iets is dat vrouwen irritant vinden..dan is dat als je de hele dag gaat smurfen.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het jammerste van smurfen is dat je het het beste alleen kunt doen![]()
Samen smurfen lijkt me echt ultiem genot
Of als je het doet waar ze bij zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oohw als er iets is dat vrouwen irritant vinden..dan is dat als je de hele dag gaat smurfen.
Idd maar zelf smurfen ze dag in dag uitquote:Op zondag 10 januari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oohw als er iets is dat vrouwen irritant vinden..dan is dat als je de hele dag gaat smurfen.
Als jij weg bent jaquote:Op zondag 10 januari 2021 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Idd maar zelf smurfen ze dag in dag uit
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Idd maar zelf smurfen ze dag in dag uit
Wat is mis met jouquote:
Waarom moet je stoppen met smurfen dan?quote:
Omdat het irritante blauwe kutkabouters zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wrom wilde Gargamel nou eigenlijk altijd die smurfen vangen?
Oohw als er iemand is wiens mening mij irrelevant is, is het de jouwe.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat nietquote:
Mijn vrouw bedoel je?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oohw als er iemand is wiens mening mij irrelevant is, is het de jouwe.
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat het irritante blauwe kutkabouters zijn
nee kan nog wel verder smurfen hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je dat nog steeds niet zat? WoW!
MOrgen begint mijn baan in bankzakenquote:Op zondag 10 januari 2021 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom moet je stoppen met smurfen dan?
IK HAAT SMURFENquote:
Kun je daar niet smurfen dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOrgen begint mijn baan in bankzaken
Ik heb geen enkel idee of je een vrouw hebt, laat staan wie dat is of wat ik daarmee zou moeten. Stel je gerust als je er eentje hebt.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vrouw bedoel je?
Doe je weer zo agressief, weer bier op zeker?
Gewoon op de bank Smurfenquote:
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee of je een vrouw hebt, laat staan wie dat is of wat ik daarmee zou moeten. Stel je gerust als je er eentje hebt.
Ik vind het interessant hoe je mijn vorige reply als agressief kunt zien, dat moet toch ook een gave zijn. Of een vurige wens, zodat je weer een probleem van jezelf bij anderen neer kunt leggen.
Ik probeer er de vinger achter te krijgen wat er in jouw leven ontbreekt, want dat moet nogal wat zijn. Kun je daar eens naar kijken alsjeblieft?
Zegt te hebben ja. Goed, het zal zo zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.
Je bent mooi als je eetquote:Op zondag 10 januari 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf maar honger houden vandaag.
Ook niet in het kopieerhok ?quote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.
Wat ontbreekt...? Euh tja weet ik niet...
Ja wou altijd nog een boot hebben, zo’n jachtje met slaapplekken zeg maar.
Blijven vreten danquote:Op zondag 10 januari 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf maar honger houden vandaag.
Wassup?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksWou niet je doggy devotion kapen
Tja, dat zit idd erg diepquote:Op zondag 10 januari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksWou niet je doggy devotion kapen
Niet nodigquote:
Lekkerquote:Op zondag 10 januari 2021 21:30 schreef mschol het volgende:
*burp* visjes op
dat was best lekker voor de verandering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |