quote:Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat het irritante blauwe kutkabouters zijn
nee kan nog wel verder smurfen hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je dat nog steeds niet zat? WoW!
MOrgen begint mijn baan in bankzakenquote:Op zondag 10 januari 2021 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom moet je stoppen met smurfen dan?
IK HAAT SMURFENquote:
Kun je daar niet smurfen dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOrgen begint mijn baan in bankzaken
Ik heb geen enkel idee of je een vrouw hebt, laat staan wie dat is of wat ik daarmee zou moeten. Stel je gerust als je er eentje hebt.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vrouw bedoel je?
Doe je weer zo agressief, weer bier op zeker?
Gewoon op de bank Smurfenquote:
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee of je een vrouw hebt, laat staan wie dat is of wat ik daarmee zou moeten. Stel je gerust als je er eentje hebt.
Ik vind het interessant hoe je mijn vorige reply als agressief kunt zien, dat moet toch ook een gave zijn. Of een vurige wens, zodat je weer een probleem van jezelf bij anderen neer kunt leggen.
Ik probeer er de vinger achter te krijgen wat er in jouw leven ontbreekt, want dat moet nogal wat zijn. Kun je daar eens naar kijken alsjeblieft?
Zegt te hebben ja. Goed, het zal zo zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.
Je bent mooi als je eetquote:Op zondag 10 januari 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf maar honger houden vandaag.
Ook niet in het kopieerhok ?quote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ik een vrouw en 2 kids heb.
Wat ontbreekt...? Euh tja weet ik niet...
Ja wou altijd nog een boot hebben, zo’n jachtje met slaapplekken zeg maar.
Blijven vreten danquote:Op zondag 10 januari 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf maar honger houden vandaag.
Wassup?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksWou niet je doggy devotion kapen
Tja, dat zit idd erg diepquote:Op zondag 10 januari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksWou niet je doggy devotion kapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |