abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2021 @ 08:22:58 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197301227
Druk?
Lege schappen?
Genoeg afstand?
Mondmaskers?

Bespreek het hier!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197310339
Geen idee, want bezorgbundel.
pi_197310903
Verschilt per keer.
In het algemeen goed, vrijwel iedereen mondkapjes (soms op een zeldzame uitzondering na.
Laatst hadden ze die zelfscanners standaard op een rij winkelwagentjes gezet; 2 rijen zonder en 1 rij met, maar om één of andere reden zijn ze daar weer van af gestapt.

Verder alles gewoon prima; veel schone wagentjes en ze worden ook steeds echt GOED schoongemaakt. :Y
pi_197313628
De lokale AH hier heeft het winkelwagendesinfectieapparaat heel onhandig neergezet. Als gevolg dat mensen lastig de winkel binnen kunnen komen of gewoon niet meer de winkelwagen erin stoppen.

Op de een of andere manier is de sfeer in die winkel altijd fout. Maar het is dichterbij dan de Deen. Soms dus toch naar AH.
pi_197313735
Mensen die met 2, 3 of 4 (met net zoveel karren) naar binnen gaan zijn irritant.
.
pi_197313989
1 zelfscanners werken soms niet goed of vallen zomaar uit
2 best veel mensen in de winkel
3 mensen welke samen boodschappen doen, stiekem 2 winkelwagens en samen lopen.
4 af en toe hamsters gespot, spreek ze toch aan medewerkers!
Interessant he ?
pi_197316163
Wij pakken niet stiekem 2 winkelwagens en doen gewon met zijn tweeën boodschappen, mijn man de ene kant ik de andere kant op, halverwege even overleggen en bij de kassa komen we elkaar weer tegen.
En waarom ik dit zo doe: ten eerste omdat ik een schurft hekel aan de mondlap heb dus hoe vlugger ik de winkel uit ben hoe beter en ten tweede omdat alle plezier al weggezogen is in het leven en ik mij het met zijn tweeën boodschappen doen niet af laat pakken.
pi_197316568
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 21:34 schreef Fer het volgende:
Mensen die met 2, 3 of 4 (met net zoveel karren) naar binnen gaan zijn irritant.
maar horen ze wel bij elkaar dan?
pi_197316572
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:00 schreef Sorella het volgende:
Wij pakken niet stiekem 2 winkelwagens en doen gewon met zijn tweeën boodschappen, mijn man de ene kant ik de andere kant op, halverwege even overleggen en bij de kassa komen we elkaar weer tegen.
En waarom ik dit zo doe: ten eerste omdat ik een schurft hekel aan de mondlap heb dus hoe vlugger ik de winkel uit ben hoe beter en ten tweede omdat alle plezier al weggezogen is in het leven en ik mij het met zijn tweeën boodschappen doen niet af laat pakken.
zit ook wel iets in.. zeker voor de oudjes :P
pi_197316576
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zit ook wel iets in.. zeker voor de oudjes :P
Oh nee die moeten gewoon dood lees ik overal... :')
pi_197316581
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

maar horen ze wel bij elkaar dan?
Ja, stelletjes, en dan eentje met een leeg wagentje. :(
pi_197316601
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:42 schreef mootie het volgende:

[..]

serieus? :D

Ja dat is STOM!
pi_197318811
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

serieus? :D

Ja dat is STOM!
stom is veel te zacht uitgedrukt.
het is afgeladen on de supermarkt als ik er eens kom.. en het uitje voor kinderen :r
pi_197318927
Ik ga zo ff kijken.
pi_197318941
quote:
3s.gif Op zondag 10 januari 2021 09:47 schreef aloa het volgende:
Ik ga zo ff kijken.
Houd ons op de hoogte. 14.gif
pi_197319002
Mensen die niet tegen een mondkapje kunnen konden tot gisteren in Eindhoven nog bij een recalcitrante delicatessen winkel terecht.

Gemeente Eindhoven sluit winkel na weigering om mondkapjes te dragen en mishandeling agenten

Eigenaar delicatessenzaak zegt gemarteld te zijn, medewerker reageert furieus op verslaggever

Dat filmpje met die journalist die vragen stelt maar alleen een monoloog van een boze vrouw te horen krijgt met wat geneuzel over media dat ze niet objectief verslag doen, terwijl hij zo zijn best doet om het te objectiveren bij die boze vrouw. _O-
pi_197319004
quote:
81s.gif Op zondag 10 januari 2021 09:48 schreef Socios het volgende:

[..]

Houd ons op de hoogte. 14.gif
Ga ik doen.
pi_197319764
Eigenlijk zou er een verbod moeten komen op aanbiedingen en spaaracties.

Ik had eigenlijk niets nodig, maar toch even naar de AH gegaan voor pizza's (die ik eigenlijk maar 1x in de maand eet en best wel over had kunnen slaan) en snoeptomaatjes (gisteren gekocht, nu alweer een half bakje leeg).

:@
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_197320399
Was gisteravond even in de Jumbo. 2 oudere dames, allebei een kar. Hele discussie bij de diepvries welk ijs ze zouden kopen. Uiteindelijk hadden ze wat gevoden, staan ze weer met zn tweeën te neuzelen bij de kassa. Pff!! Die ene tegen de casiere 'ja want we waren thuis uit eten en willen nu nog een toetje'....... :( :( :(
pi_197320854
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:48 schreef Resistor het volgende:

Ik had eigenlijk niets nodig, maar toch even naar de AH gegaan voor pizza's (die ik eigenlijk maar 1x in de maand eet en best wel over had kunnen slaan) en snoeptomaatjes (gisteren gekocht, nu alweer een half bakje leeg).

Dat had je prima vorige keer mee kunnen nemen.
sig verwijderd door FA
  zondag 10 januari 2021 @ 12:06:20 #21
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_197321239
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 21:34 schreef Fer het volgende:
Dit inderdaad. Dit merk je goed als het druk is en twee of meerdere karren bij elkaar in de buurt staan. Opeens kom je er dan achter dat paar personen bij elkaar horen.
pi_197321255
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd :Y
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 10 januari 2021 @ 12:11:51 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_197321353
Gisteren even en kijkje genomen in de winkelcentrum hier in de buurt niet mega groot. Zo'n 12 winkel waarvan er 10 gewoon op zijn want essentieel, geen enkele parkeerplaats meer vrij.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_197321787
quote:
80s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
Verschilt per keer.
In het algemeen goed, vrijwel iedereen mondkapjes (soms op een zeldzame uitzondering na.
Laatst hadden ze die zelfscanners standaard op een rij winkelwagentjes gezet; 2 rijen zonder en 1 rij met, maar om één of andere reden zijn ze daar weer van af gestapt.

Verder alles gewoon prima; veel schone wagentjes en ze worden ook steeds echt GOED schoongemaakt. :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 21:47 schreef Zwolsboy het volgende:
1 zelfscanners werken soms niet goed of vallen zomaar uit
2 best veel mensen in de winkel
3 mensen welke samen boodschappen doen, stiekem 2 winkelwagens en samen lopen.
4 af en toe hamsters gespot, spreek ze toch aan medewerkers!
Zelfscanners zijn overbodig als je gewoon je eigen mobiel gebruikt.
pi_197321832
In mijn supermarkt is het vrij rustig maar stel wel vast dat het ontzettend duur is geworden. Durf zeggen dat de prijzen met 20% zijn gestegen.
Cindy De Vuyst
pi_197324654
quote:
4s.gif Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef Leonos het volgende:

[..]

[..]

Dat kan. :) Ik ben pas onlangs met dat zelfscannen begonnen.
pi_197324674
quote:
Triestig leven heb je als je je pleziertje uit samen boodschappen doen bestaat. :')
  zondag 10 januari 2021 @ 14:41:18 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197324700
Als je jezelf zo stoort aan een koppel wat samen boodschappen doet ben jewel een hele zure kut hoor tering, laat die mensen dat nog lekker doen terwijl er al zo weinig kan. }:|
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197324725
quote:
16s.gif Op zondag 10 januari 2021 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je jezelf zo stoort aan een koppel wat samen boodschappen doet ben jewel een hele zure kut hoor tering, laat die mensen dat nog lekker doen terwijl er al zo weinig kan. }:|
Daar stoor ik mij niet aan, wel aan mensen die doen alsof alles ze afgepakt wordt en ze nu HELEMAAL NIKS meer mogen.
pi_197324764
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 12:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Dit merk je goed als het druk is en twee of meerdere karren bij elkaar in de buurt staan. Opeens kom je er dan achter dat paar personen bij elkaar horen.
Die versperren dan ook meteen het hele pad met al hun karren.
  zondag 10 januari 2021 @ 14:45:01 #31
459912 FlippingCoin
pi_197324772
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 14:42 schreef Document1 het volgende:

[..]

Daar stoor ik mij niet aan, wel aan mensen die doen alsof alles ze afgepakt wordt en ze nu HELEMAAL NIKS meer mogen.
Die mensen ken ik niet, laat elkaar gewoon met rust.

Zeikmajoren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_197334610
quote:
Zonder aanbiedingen gaat iedereen naar de jumbo want de goedkoopste.
pi_197334924
quote:
Kun je geen leukere bezigheden bedenken dan samen door de AH lopen?
In de natuur kun je ook mooi wandelen.. om maar iets te noemen.
pi_197335410
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:33 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ja was lekker druk vandaag.....goed voorbeeld
  zondag 10 januari 2021 @ 23:37:00 #35
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_197335925
Ik ben echt de enige zonder mondkapje. Ik voel me zo bekeken :@ Tot op heden is er maar één keer echt gevraagd naar de medische uitzondering en de tweede keer was meer van: je hebt een verklaring hè? Op een gegeven moment weten ze ervan.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_197336240
quote:
Geen idee wat er aan de hand is maar die dame draait wel wat door (rond 8 minuten helemaal en anders tegen het eind dan toch).

En inderdaad had de uitzondering geen mondkapje te dragen door een kaartje van de gemeente of zo ondersteund moeten worden.

Maar zoals zij reageert is ook wel wat te veel.
pi_197336481
quote:

Dan heb je wel weer een andere smoes om te gaan.
pi_197336540
quote:
11s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:37 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben echt de enige zonder mondkapje. Ik voel me zo bekeken :@ Tot op heden is er maar één keer echt gevraagd naar de medische uitzondering en de tweede keer was meer van: je hebt een verklaring hè? Op een gegeven moment weten ze ervan.
als ik mag vragen, wat voor medische uitzondering heb je?
pi_197336543
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Zonder aanbiedingen gaat iedereen naar de jumbo want de goedkoopste.
nope
  maandag 11 januari 2021 @ 02:39:16 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197336641
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:24 schreef soapie het volgende:
Was gisteravond even in de Jumbo. 2 oudere dames, allebei een kar. Hele discussie bij de diepvries welk ijs ze zouden kopen. Uiteindelijk hadden ze wat gevoden, staan ze weer met zn tweeën te neuzelen bij de kassa. Pff!! Die ene tegen de casiere 'ja want we waren thuis uit eten en willen nu nog een toetje'....... :( :( :(
Het is allemaal wat hè. Laat die mensen lekker :(
pi_197336882
Ah hier in de supermarkt ook. Van die gezinnen die komen inkopen doen. Zie je eerst de vrouw binnengaan en 4 klanten later de man. Uiteindelijk kruisen ze elkaar een aantal keer in de winkel waarbij je ziet dat ze best wel lang in de winkel blijven rondhangen om dan vast te stellen dat de man 2 dingetjes mee heeft :')

Of ze gaan gewoon direct samen binnen en 1 van de 2 personen heeft gewoon werkelijk helemaal niets in zijn/haar winkelkar (meestal ligt er bij de man dan niets in). Zo ver gaat het ook.
Dan lekker aan de kassa nog gaan zeggen 'Wij zijn samen'

Droeftoeters.
Cindy De Vuyst
pi_197337809
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 02:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het is allemaal wat hè. Laat die mensen lekker :(
Niet als ze alles blokkeren, en weigeren aan de kant te gaan! Strontvervenelnd!
  maandag 11 januari 2021 @ 10:39:42 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197339101
quote:
Stephanie lijkt me echt een gruwelijke bitch :P
pi_197339482
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:33 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat door de ah lopen een leuke bezigheid is het is een noodzakelijk kwaad geworden die ik dan het liefst zo vlug mogelijk weer achter me laat en met zijn tweeën gaat sneller als alleen.
Tuurlijk kan je in de natuur wandelen maar wel zelf je eten en drinken meenemen en achter een boom gaan staan als je aandrang hebt o en dan hopen dat niet meer mensen er zo over denken want dan wordt het weer te druk ;( nee das gezellig.

Let eens wat minder op elkaar, er is al zo weinig wat mag tegenwoordig. Stelletje zuurpruimen.
  maandag 11 januari 2021 @ 11:08:12 #46
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197339498
Was in de haast vanmorgen de auto uitgestapt zonder kapje, gewoon boodschappen kunnen doen, niet eens iemand die het opviel volgens mij.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_197339540
quote:
16s.gif Op zondag 10 januari 2021 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Onze supermarkt is hartstikke klein, dus als mensen met een winkelwagen rond lopen te dolen op zoek naar hun winkelpartner (die ook een winkelwagen heeft, want daar zijn ze hier heel streng op) belemmert dat de snelheid waarmee ik boodschappen kan doen. En waarom ik daarover klaag: ten eerste omdat ik een schurft hekel aan de mondlap heb, dus hoe vlugger ik de winkel uit ben hoe beter en ten tweede omdat alle plezier al weggezogen is in het leven en ik mij het klagen over andere aso's die meer recht menen te hebben op plezier dan mij niet af laat pakken. :r
  maandag 11 januari 2021 @ 12:20:43 #48
459912 FlippingCoin
pi_197340554
quote:
16s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Onze supermarkt is hartstikke klein, dus als mensen met een winkelwagen rond lopen te dolen op zoek naar hun winkelpartner (die ook een winkelwagen heeft, want daar zijn ze hier heel streng op) belemmert dat de snelheid waarmee ik boodschappen kan doen. En waarom ik daarover klaag: ten eerste omdat ik een schurft hekel aan de mondlap heb, dus hoe vlugger ik de winkel uit ben hoe beter en ten tweede omdat alle plezier al weggezogen is in het leven en ik mij het klagen over andere aso's die meer recht menen te hebben op plezier dan mij niet af laat pakken. :r
Naja zeg. Pluk een roos.
  maandag 11 januari 2021 @ 12:32:46 #49
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197340776
Ik race zsm door de supermarkt heen dezer dagen, weet toch precies waar alles staat dus dat is zo bij elkaar gegraaid.
pi_197340867
quote:
11s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:08 schreef Tyr80 het volgende:
Was in de haast vanmorgen de auto uitgestapt zonder kapje, gewoon boodschappen kunnen doen, niet eens iemand die het opviel volgens mij.
Ik heb er alleen in de eerste week van december een opgehad, daarna niet meer. Is nergens een probleem. 1 keer is mij verzocht er een op te doen en dan doe ik dat. En nee ik heb geen medische reden. Ik vind het gewoon onzinnige kutdingen die niet werken. En ik let wel goed op.
pi_197341499
Ik heb trouwens ook nooit een mondkapje op als ik online boodschappen doe bij AH.nl.
pi_197342191
quote:

[..]

Ik roep sorry en dan duw ik de in de wegstaande winkelpartner aan de kant. Ben wel klaar met die winkelende stelletjes
pi_197342236
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:12 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb trouwens ook nooit een mondkapje op als ik online boodschappen doe bij AH.nl.
Schandalig.
pi_197342404
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:53 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ik roep sorry en dan duw ik de in de wegstaande winkelpartner aan de kant. Ben wel klaar met die winkelende stelletjes
Was bedoelt als een knipoog naar Sorella. Ik gebruikte haar redenering om mijn klacht te rechtvaardigen zoals zij haar onnodige bezoek aan de supermarkt rechtvaardigt. :)
pi_197343846
quote:

[..]

Zo voel ik me ook wel eens maar probeer dan toch maar weer in de relax modus te komen. Als ik me ook nog kwaad ga maken is het leven helemaal niet leuk meer. Beetje zelfspot als ik me druk maak en dan grinnik ik weer inwendig.
Maar mij duurt het ook te lang. Toch maar ff volhouden en dan hopen dat ik tegen de zomer weer een echt goed humeur heb.
pi_197345085
In de supermarkt is het hier gewoon normaal, dit al een tijdje schappen zijn goed gevuld en alles op voorraad.
Echter bestellen/ophalen kan niet de sloten zitten constant vol en je moet er dan een dag sport van maken wil je daar tussen komen.
  maandag 11 januari 2021 @ 17:38:47 #57
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_197346611
Is het de bedoeling dat we er eens gaan kijken? Ik ben er sinds die kapverplichting niet meer geweest. Als het er echt zo gevaarlijk is, kun je er beter niet heen toch. Ach, aan het begin was het panisch moeilijk doen over die kapjes, nu loop je de snackbar zo zonder binnen en kraait niemand er mee om. Alles normaliseert uiteindelijk.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_197349529
quote:
4s.gif Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef Leonos het volgende:

[..]

[..]

moet het wel werken, in geen enkele ah hier krijg ik het werkend
pi_197351952
quote:

[..]

Niet met z'n tweeën ieder een grote kar in een hartstikke kleine supermarkt willlen parkeren. ~O> :9~
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:30:02 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197383558
Vandaag weer eens geweest na een week of 3.

Meerdere oudjes zonder mondkapje. Paar figuren die hem half op de kin hadden hangen. Kortom ging weer prima :')
pi_197386404
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

Meerdere oudjes zonder mondkapje. Paar figuren die hem half op de kin hadden hangen. Kortom ging weer prima :')
Dat snap ik dus ook niet. Mensen die een mondneusmasker niet over de neus doen.
Dan heb je het echt niet begrepen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 13 januari 2021 @ 20:29:13 #62
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_197392335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet. Mensen die een mondneusmasker niet over de neus doen.
Dan heb je het echt niet begrepen.
Of ze snappen ook wel dat het mondkapje niet werkt.

De mensen die echt geloven in de mondkapjes die zullen het goed dragen, doen hem thuis op en thuis weer af.
Dan is er een middengroep die het verfrommelde exemplaar uit de jaszak halen en bij het naar binnen gaan opdoen, enige positieve bijdrage die het zou kunnen opleveren is op deze manier direct weg. Een statement is dan ook om deze niet goed te dragen in de vorm van stil protest, en zo ontkom je aan het aanspreken.

Mensen die in mondkapjes geloven zucht.. Als je enkel de variant mag dragen die jezelf niet kan beschermen is dat echt het verkeerde uitgangspunt.
Wat dat aangaande is het beleid in Beieren in Duitsland waar je verplicht ffp2 maskers moet dragen die jezelf beschermen in winkels en openbaar vervoer natuurlijk een stuk realistischer.
Al zou je in dat geval dus juist kunnen redeneren, als men ffp2 maskers kan dragen om zichzelf te beschermen, waarom zou iemand die dat niet wil ook zo'n masker moeten dragen? Immers de andere persoon kan zichzelf beschermen, dat lijkt mij toch echt het uitgangspunt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_197392395
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem soms ook onder mijn neus doe. Mijn bril beslaat gewoon nog steeds na verschillende acties met zeep en scheerschuim (wat doe ik verkeerd?!). In de super hier om de hoek doe ik het mondkapje wel over mijn neus en mijn bril af. Ik weet daar toch alles te liggen en ik weet hoe de paden lopen :)
pi_197521637

Daar is ze weer.
lekker rellen bij de Kruidvat.
  woensdag 20 januari 2021 @ 07:34:35 #65
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_197521677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:26 schreef quirina het volgende:

Daar is ze weer.
Wat een kutwijf.

Hun winkel, hun regels! Je kunt op zijn minst even een reden geven.
pi_197521693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem soms ook onder mijn neus doe. Mijn bril beslaat gewoon nog steeds na verschillende acties met zeep en scheerschuim (wat doe ik verkeerd?!). In de super hier om de hoek doe ik het mondkapje wel over mijn neus en mijn bril af. Ik weet daar toch alles te liggen en ik weet hoe de paden lopen :)
Soms schuift ie steeds meer omhoog en zie ik even niets, maargoed we doen ons best
pi_197521820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:34 schreef Scooteraar het volgende:

[..]

Wat een kutwijf.

Precies. Als een gastheer/beveiliger zegt dat je niet binnen mag komen dan ben je niet welkom.
Je moet je aan de huisregels houden. Wil je dit niet Kruidvat heeft ook een website waar je je spullen kan bestellen.
pi_197522222
quote:
Daar is ze weer.
Heeft ze toestemming gevraagd om te filmen? en om het te publiceren? Mogen we die toestemming een zien?
  woensdag 20 januari 2021 @ 09:00:10 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197522448
quote:

Heb dezelfde ervaringen. Plus dat mensen in de rij staan en dan ook geen mondkap dragen en zich niet aan de 1.5 meter afstand regel houden. Hangjongeren voor winkels enz.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 20 januari 2021 @ 09:03:55 #70
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_197522482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:56 schreef quirina het volgende:

[..]

Precies. Als een gastheer/beveiliger zegt dat je niet binnen mag komen dan ben je niet welkom.
Je moet je aan de huisregels houden. Wil je dit niet Kruidvat heeft ook een website waar je je spullen kan bestellen.
Ik ben zelf psychisch niet in orde en kan en wil dus geen mondkapje dragen. Ik heb een briefje bij me en verzoek ze om het te lezen en laat mijn medicatie zien. Dan is er 9 van de 10 keer begrip en is er niks aan de hand. :P

Alleen nog niet 'uitgetest' in het OV i.c.m. incompetente BOA's .

[ Bericht 3% gewijzigd door Scooteraar op 20-01-2021 09:18:44 ]
pi_197522637
quote:

Daar is ze weer.
Wat een debiel zeg; 'ik heb een verklaring bij me, maar die mag je lekker niet zien...' :O :X :r
  woensdag 20 januari 2021 @ 09:57:42 #72
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_197523200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:20 schreef soapie het volgende:

[..]

Wat een debiel zeg; 'ik heb een verklaring bij me, maar die mag je lekker niet zien...' :O :X :r
maar

artsen mogen geen verklaring geven, dus de verwarring is compleet ook. :')

de overheid heeft er zoals gewoonlijk weer een teringbende van gemaakt. ;)
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:04:13 #73
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_197524487
Bij ons zijn we op piekmomenten net sardines in een blik, of de botsautos op de kermis, gaat nergens over.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:26:20 #74
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197526182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:34 schreef Scooteraar het volgende:

[..]

Wat een kutwijf.

Maar ze heeft wel een punt toch?
Die verklaring hoeft ze niet te overhandigen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_197526628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:20 schreef soapie het volgende:

[..]

Karens :r :r
ROBODEMONS..................|:(
pi_197526842
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:26 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel een punt toch?
Die verklaring hoeft ze niet te overhandigen.
Bestel dan lekker online als je alleen maar uit bent op rellen....
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:01:38 #77
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197526857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:00 schreef soapie het volgende:

[..]

Bestel dan lekker online als je alleen maar uit bent op rellen....
:? wat?
what did I do?
en ik heb ook een auto.
pi_197526878
Blijf mij verbazen over de figuren die nog steeds verrast reageren wanneer de winkelbediende ze erop wijst dat ze een winkelwagen moeten pakken. :')
pi_197526945
quote:

Daar is ze weer.
Mijn god wat een zeikwijf, zal je maar mee getrouwd zijn
pi_197527068
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:01 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

:? wat?
what did I do?
Ik heb het over dat wijf!
pi_197527078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:05 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Mijn god wat een zeikwijf, zal je maar mee getrouwd zijn
Of je moeder, je hoort ook steeds dat kind er tussendoor...
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:14:00 #82
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197527091
Maar heeft ze gelijk?
en ik heb ook een auto.
pi_197527149
Net liep het personeel met de neus boven het mondkapje uit, wat een prutsers.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_197527666
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
Maar heeft ze gelijk?
Nee...
pi_197527728
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
Maar heeft ze gelijk?
Nee dokters hebben al gezegd dat een medische verklaring niks waard is en door huisartsen niet zal worden uitgegeven.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:47:43 #86
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197527818
nformatie tonen voor uitzondering

Of u onder de uitzondering valt, hangt af van uw persoonlijke situatie. Dat betekent dat u zelf moet aantonen waarom u in aanmerking komt voor uitzondering van de mondkapjesplicht. Medewerkers van politie, boa’s maar ook personeel van een winkel of van een OV-bedrijf kunnen u vragen om dat aannemelijk te maken. U kunt het op verschillende manieren aantonen. Voorbeelden zijn:

https://www.rijksoverheid(...)-beperking-of-ziekte

Ze heeft dus geen gelijk.

Thanks voor de bronnen FOKkers. ^O^
en ik heb ook een auto.
pi_197527933
Mij wordt eigenlijk nooit iets gevraagd. Doe altijd boodschappen en alles zonder kapje en heb geen medische reden. Als ze het vragen ga ik heus niet moeilijk doen en zet ik hem wel op. Maar er wordt eigenlijk nooit om gevraagd. Ik ga wel bijvoorbeeld 's avonds naar de supermarkt. Dan zijn er ook maar 10 klanten binnen of zo.
pi_197528265
quote:

Daar is ze weer.
Lekker Kruidvatmedewerkers pesten voor haar eigen propagandafilmpje :r En ook nog met haar kind erbij. :{

En die Kruidvatdude wel gewoon herkenbaar in beeld brengen terwijl ze privacy zo hoog heeft zitten. :') Gelukkig zorgt zijn mondkapje al voor wat minder herkenbaarheid, want hij vast geen toestemming gegeven voor publicatie van deze beelden.
pi_197530462
quote:

Daar is ze weer.
Nog met je kind erbij ook, klappen nodig dat wijf :r
pi_197532291
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
nformatie tonen voor uitzondering

Of u onder de uitzondering valt, hangt af van uw persoonlijke situatie. Dat betekent dat u zelf moet aantonen waarom u in aanmerking komt voor uitzondering van de mondkapjesplicht. Medewerkers van politie, boa’s maar ook personeel van een winkel of van een OV-bedrijf kunnen u vragen om dat aannemelijk te maken. U kunt het op verschillende manieren aantonen. Voorbeelden zijn:

https://www.rijksoverheid(...)-beperking-of-ziekte

Ze heeft dus geen gelijk.

Thanks voor de bronnen FOKkers. ^O^
Hoe maakt ze het aannemelijk dan? Alleen zeggen is niet voldoende, vind ik.
dag
pi_197532340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:16 schreef Peter het volgende:

[..]

Hoe maakt ze het aannemelijk dan? Alleen zeggen is niet voldoende, vind ik.
Waarom niet? Winkelpersoneel heeft geen enkele reden om zich wantrouwend tegen hun klanten op te stellen.
pi_197532370
quote:

Het zijn altijd de oudjes die de regels aan hun laars lappen. Gelukkig werkt covid op sterker op de oudjes.
pi_197532441
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Het zijn altijd de oudjes die de regels aan hun laars lappen. Gelukkig werkt covid op sterker op de oudjes.
Of misschien hebben ze meer wijsheid en snappen ze wel dat die dingen geen fuck doen.
pi_197532480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Of misschien hebben ze meer wijsheid en snappen ze wel dat die dingen geen fuck doen.
Die oudjes hebben alleen wijsheid in graaien van geld.

Lekker de jeugd met de lasten van de oudjes opzadelen.
pi_197532630
Ik stond laatst een boodschappen karretje schoon te maken, knalt er een halve zool zijn kar zonder mondkap zo tegen aan.

Ik zei, ik was bezig
Hij zei, ik ziet het.

En ik dacht, domme lamlul, zuchtwe moeten het hier toch echt over gaan hebben, dat dit niet zo 1 2 3 weer overgaat.
pi_197532990
Ik ging voorheen altijd naar de Jumbo maar sinds de mondkapjesplicht in winkels ben ik daar niet meer geweest. Ik haal mijn boodschappen bij kleinere (Poolse, Turkse) supermarkten omdat het daar rustiger is meestal. Meeste mensen begrijpen het niet en ik weet dat het tussen mijn oren zit maar ik ga hyperventileren van een mondkapje. In een grote supermarkt raak ik dan in paniek. Ik weet dan ook niet hoe het nu in "mijn" Jumbo is maar ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:59:18 #97
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197533123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:53 schreef elisexxx het volgende:
...ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
Vergeet dat maar. Die blijft nog maanden van kracht.
How can I make this topic about me?
pi_197533204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:53 schreef elisexxx het volgende:
Ik ging voorheen altijd naar de Jumbo maar sinds de mondkapjesplicht in winkels ben ik daar niet meer geweest. Ik haal mijn boodschappen bij kleinere (Poolse, Turkse) supermarkten omdat het daar rustiger is meestal. Meeste mensen begrijpen het niet en ik weet dat het tussen mijn oren zit maar ik ga hyperventileren van een mondkapje. In een grote supermarkt raak ik dan in paniek. Ik weet dan ook niet hoe het nu in "mijn" Jumbo is maar ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
Als je gaat hyperventileren, heb je lijkt me een goede reden om je te beroepen op de uitzonderingsregel als je dat wilt. Zou voor de zekerheid zo'n kaartje uitprinten, uit de link hierboven.
pi_197533444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:03 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Als je gaat hyperventileren, heb je lijkt me een goede reden om je te beroepen op de uitzonderingsregel als je dat wilt. Zou voor de zekerheid zo'n kaartje uitprinten, uit de link hierboven.
Welke link?

Ik wil geen aansteller zijn en ik probeer me al sinds 10 maanden aan alle regels te houden maar ik raak in paniek met een mondkapje op. Zit tussen mijn oren maar daar kan ik ook niks aan doen.
pi_197533551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:13 schreef elisexxx het volgende:

[..]

Welke link?

Ik wil geen aansteller zijn en ik probeer me al sinds 10 maanden aan alle regels te houden maar ik raak in paniek met een mondkapje op. Zit tussen mijn oren maar daar kan ik ook niks aan doen.
Ik snap het als ik het kon, had ik nu een paar arme landen bedreigt en een paar vrienden, om voor iedereen allemaal, de medische mondkap te verstrekken.
pi_197534068
Dat mens uit het filmpje kon hem gewoon opzetten, maar was gewoon bezig om de boel lekker te provoceren .
pi_197535338
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:19 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Waarom niet? Winkelpersoneel heeft geen enkele reden om zich wantrouwend tegen hun klanten op te stellen.
Dan zegt iedereen dat ze een medische reden hebben. Ook de wappies die liegen.
Als winkeleigenaar zou ik mensen daarom weigeren, als het niet aannemelijk kan worden gemaakt.
dag
pi_197535431
Dat personeel in de supermarkt zijn helden.
  woensdag 20 januari 2021 @ 18:44:35 #104
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197535575
quote:

Daar is ze weer.
Aandachtshoer :Y
En dan ook je kind de stuipen op het lijf jagen.

Ze wil zijn papieren zien maar haar eigen papieren wil ze niet tonen. Heerlijk die discussie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_197535819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat mens uit het filmpje kon hem gewoon opzetten, maar was gewoon bezig om de boel lekker te provoceren .
Tokkies gonna tokkie.
pi_197538906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 18:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Aandachtshoer :Y
En dan ook je kind de stuipen op het lijf jagen.

Ze wil zijn papieren zien maar haar eigen papieren wil ze niet tonen. Heerlijk die discussie.
Wat een ontzettend naar mens. Winkelpersoneel en andere klanten zitten echt niet op deze weerzinwekkende tokkies te wachten.

Ik vind dat ook veel sneller en harder ingegrepen moet worden bij dit tuig. Een aantal keren sommeren de winkel te verlaten en dan de politie bellen en een winkelverbod opleggen.

Welke randdebiel zit eigenlijk achter dit youtube account?
pi_197544684
geveegd
Graag on topic mensen
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 6 februari 2021 @ 15:06:31 #108
65846 Bocaj
47th President.
pi_197852582
Nou, het hamsteren lijkt wel weer begonnen... Nu denk ik niet om Corona maar om de vrieskou....
Veel afbak en vers etc...
Was rond 13:00 uur er... maar het moet in de morgen druk zijn geweest! (AH)
pi_197853986
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:06 schreef Bocaj het volgende:
Nou, het hamsteren lijkt wel weer begonnen... Nu denk ik niet om Corona maar om de vrieskou....
Veel afbak en vers etc...
Was rond 13:00 uur er... maar het moet in de morgen druk zijn geweest! (AH)
Ik zag het ook al in een ander topic. Begin inmiddels te denken dat het ook door verveling komt vanwege lockdown. Een soort vermaak
pi_197854803
Ik was zonet in de supermarkt: alsof het Sinterklaas, kerst en o&n tegelijk was. Komt meer door het verwachte winterweer gok ik, maar opeens was de 1,5m geen issue meer. En heel veel schappen leeg :')
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197856736
Ik ben expres vroeger dan anders gegaan naar de XL-super, het was er gezellig druk om 14.00 uur. Auto's kwamen af en aan. Iedereen wil genoeg in huis hebben.
Ik ook, probleem is alleen dat ik het te snel opeet... 6 kg aangekomen laatste maanden.

Afstand houden was inderdaad een issue, waar niet iedereen meer rekening mee hield.
Schappen waren nog vol maar het ging wel hard.
pi_197857286
Hier bij de Lidl XL waren de schappen leger dan normaal.
Maar geen producten die echt op waren.
Zelf niet gehamsterd, ik woon 500m van de winkel af.
pi_197857608
Wat vroeger de blaadjes op de rails voor de NS waren, is dat nu de sneeuw voor de supermarkt.

Op sociale media circuleren foto's van lege schappen van supermarkten elders in het land. De beelden gaan vaak gepaard met commentaar van ongeloof over het hamstergedrag wegens de sneeuw.
https://www.nu.nl/winterw(...)kten.html?redirect=1
pi_197857652
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Mondkapje het volgende:
Wat vroeger de blaadjes op de rails voor de NS waren, is dat nu de sneeuw voor de supermarkt.
Dat is ook logisch, supermarkten werken tegenwoordig met JIT logistiek en hebben niet tot nauwelijks voorraad meer in de winkel en zolang de vrachtwagen kunnen blijven rijden is dat prima, als dat niet het geval is....tja, dan gaat het systeem op zijn bek.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:39:33 #115
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_197857764
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is ook logisch, supermarkten werken tegenwoordig met JIT logistiek en hebben niet tot nauwelijks voorraad meer in de winkel en zolang de vrachtwagen kunnen blijven rijden is dat prima, als dat niet het geval is....tja, dan gaat het systeem op zijn bek.
Uiteraard zorgt een supermarkt ervoor dat ze voor verse kort houdbare producten niet teveel voorraad hebben om te voorkomen dat ze al die producten weg moeten gooien.
Veel supermarkten (misschien wel allemaal maar ik ken er maar van 2 echt het proces) hebben een goed bestelsysteem die rekening houdt met regulier aankoopgedrag en verwachte pieken.

Als men opeens vandaag veel meer koopt dan normaal om een voorraad thuis op te bouwen kan geen bestelsysteem daar tegenop en krijg je lege vakken.
Regeren is dan ook vooruitzien, uiteraard heb ook ik verse producten nodig, maar een beetje buffer thuis kan nooit kwaad.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_197858052
Er verschijnen opeens supermarktreclames van Dirk in de kantlijn...
pi_197858470
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik zag het ook al in een ander topic. Begin inmiddels te denken dat het ook door verveling komt vanwege lockdown. Een soort vermaak
Nee, mensen maken elkaar de kop gek en gaan hamsteren.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:11:02 #118
65846 Bocaj
47th President.
pi_197858514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:52 schreef Mondkapje het volgende:
Er verschijnen opeens supermarktreclames van Dirk in de kantlijn...
Heb je weer lopen neuzen op Dirk.nl ? :D
pi_197859422
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Mondkapje het volgende:

Op sociale media circuleren foto's van lege schappen van supermarkten elders in het land. De beelden gaan vaak gepaard met commentaar van ongeloof over het hamstergedrag wegens de sneeuw.
https://www.nu.nl/winterw(...)kten.html?redirect=1
Van de sneeuw hebben ze geen last.
Maar wel van paniekaanvallen bij de consument.
pi_197859833
Ik moest vandaag werken bij een AH. Op een gegeven moment stond er een rij buiten om naar binnen te mogen :')

Tsja, wat kan ik ervan zeggen. Mensen zijn totaal geflipt. Ze horen sneeuw en code rood en gaan direct in de paniekstand. Alsof er een tweede hongerwinter aan komt. Anderhalve meter is allang niet meer aan de orde in de supermarkten, dus vandaag al helemaal niet.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:25:16 #121
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197860486
Nouja in het journaal werd gerept over dat er wel 40cm sneeuw kon vallen en dat het dagen lang aan zou houden...
En blijkbaar gaan mensen dan enorm inslaan.
pi_197860580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja in het journaal werd gerept over dat er wel 40cm sneeuw kon vallen en dat het dagen lang aan zou houden...
En blijkbaar gaan mensen dan enorm inslaan.
Er zit tegenwoordig op elke hoek van de straat wel een supermarkt, bakker, slager, etc. Gewoon niet zo'n mietje zijn.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:30:22 #123
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197860678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Er zit tegenwoordig op elke hoek van de straat wel een supermarkt, bakker, slager, etc. Gewoon niet zo'n mietje zijn.
Inderdaad. Het slaat ook nergens op. Trouwens, wie heeft sowieso geen voorraad eterij in huis? Er ligt altijd nog wel ergens in een kast een blik snert of knakworsten of soep...
  zondag 7 februari 2021 @ 10:16:42 #124
78780 deedeetee
pi_197868502
Ik ging vanochtend ff na 9 uur naar de supermarkt. Maar ff voor paar dagen verse groente en zo ingeslagen. Was lekker niks te doen en heb idd ook nog van alles in de kast dus dat komt wel goed.
pi_197869429
Zo heerlijk rustig, ja ja.
pi_197871239
Ik wilde net even een zak boerenkool halen.
...op
Dan maar zuurkool.
...op
Ok hutspot dan
...op
Geen stamppot vandaag.
pi_197909786
Niet echt corona, maar wel supermarkt :)

Net wees een jochie naar een pak karnemelk en vroeg aan zijn moeder en wat dat was. Moeder: ' Dat is karnemelk en dat is echt heel vies. Da's zuur.' Ik vind dat zo jammer. Ouders die hun kinderen sturen in wat zij lekker vinden en wat niet. Laat kinderen lekker zelf beslissen wat ze lekker vinden. Karnemelk is namelijk heul lekker O+
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:01:18 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197909942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet echt corona, maar wel supermarkt :)

Net wees een jochie naar een pak karnemelk en vroeg aan zijn moeder en wat dat was. Moeder: ' Dat is karnemelk en dat is echt heel vies. Da's zuur.' Ik vind dat zo jammer. Ouders die hun kinderen sturen in wat zij lekker vinden en wat niet. Laat kinderen lekker zelf beslissen wat ze lekker vinden. Karnemelk is namelijk heul lekker O+
Misschien weet die moeder wel dat dat kind niet van zure dingen houdt en dat het dus geen zin heeft om een heel pak te kopen, terwijl ze toch weet dat het niet opraakt na 1 slok van het kind.

verder wel eens, als bovenstaande niet het geval is.
Maar zelfde als nu met de sneeuw, al die ouders naar buiten, met het kind op de slee of whatever. Foto's worden gedeeld en zelden zie ik een echt blij kind erop. En dan achteraf zeuren dat ze het zo zwaar in de sneeuw hadden met sleetje trekken. Vraag eerst aan het kind of die het leuk vindt :+
pi_198198171
Hier zie ik steeds meer supermarktmedewerkers met een mondkapje op de kind. Net ook bij de visboer 5 medewerkers en allemaal het mondkapje op hun kin _O-

De enige die ik hier consequent toch wel mondkapje op zie zitten zijn de kassamedewerkers bij de albert heijn. Bij de service balie en in de winkel draagt de helft ze maar zoals voorgeschreven.
pi_198220554
Bij Lidl weer gezellig knuffels sparen voor de kinderen die buiten staan te bedelen of achter je bij de kassa lopen uiteraard zonder mondkapje en karretje.....

En dan raar vinden dat het aantal besmettingen omhoog gaat.
  Moderator vrijdag 26 februari 2021 @ 20:45:33 #131
382129 crew  Donna
pi_198223673
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:44 schreef macca728 het volgende:
Bij Lidl weer gezellig knuffels sparen voor de kinderen die buiten staan te bedelen of achter je bij de kassa lopen uiteraard zonder mondkapje en karretje.....

En dan raar vinden dat het aantal besmettingen omhoog gaat.
Er hoort bij elke Lidl buiten een bord te staan dat kinderen niet mogen bedelen bij de uitgang. Ze moeten ook weggestuurd worden als ze het wel doen.
pi_198223921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Doe normaal man, drukste moment, nee na mijn werk. Kutkinderen moeten gewoon thuis blijven. BLIJF THUIS als je niet naar buiten moet.

Mensen besmetten als ze de zegels aan kinderen geven, wat heeft het voor zin dan om karren te ontsmetten.
Als het zo gemakkelijk ging dan waren we allemaal al 10 keer besmet geweest.
Die vluchtige contactmomenten slaan nog geen deuk in pakje boter.
Door langdurig contact, binnen, in een werk- of informele setting, dát is hoe het virus rondgaat.
I'll give you something to do
pi_198224690
Corona of niet, niets is strontvervelender dan van die kids die om plaatjes en andere zooi staan te jengelen bij een supermarkt. Als ik mijn kind dat ooit zie doen, mag ze/hij direct mee komen naar huis.
pi_198225467
De toon mag hier wel wat netter.
Spoilers!
pi_198225539
De afspraak is dat je niet zomaar naar de supermarkt gaat, dus niet gaat rondhangen en rondrennen bij de ingang, mensen gaat lastig vallen, naar binnen gaat, niet in de rij gaat staan of juist wel zonder afstand te houden.

Bij Lidl kan je niet bestellen en kinderen moet je thuislaten en niet meenemen op een uitje naar de supermarkt.

Het was helemaal niet druk in de winkel, alleen VOOR de winkel.

-beschuldiging verwijderd-

[ Bericht 8% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-02-2021 23:10:06 ]
  vrijdag 26 februari 2021 @ 22:31:18 #136
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198225595
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[modbreak]De toon mag hier wel wat netter.[/modbreak]
En vooral minder op de persoon....
pi_198226044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef Donna het volgende:

[..]

Er hoort bij elke Lidl buiten een bord te staan dat kinderen niet mogen bedelen bij de uitgang. Ze moeten ook weggestuurd worden als ze het wel doen.
Sinds wanneer heeft een mannetje van de Lidl ook maar enig gezag buiten de deur van zijn toko?

Ze moeten gewoon dat soort domme spaaracties niet houden in deze tijd.
zie email 27 oktober
pi_198226795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 23:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft een mannetje van de Lidl ook maar enig gezag buiten de deur van zijn toko?

Ze moeten gewoon dat soort domme spaaracties niet houden in deze tijd.
Of minstens je kind erop wijzen dat hij of zij niet bij de winkel mag gaan bedelen.
Die acties an sich zijn niet het probleem.
pi_198226854
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 23:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of minstens je kind erop wijzen dat hij of zij niet bij de winkel mag gaan bedelen.
Iedereen weet dat zulke acties bedelende kinderen aantrekken. Doe het of slim (digitaal sparen) of niet.
zie email 27 oktober
pi_198226878
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 23:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dan vinden de mensen die het nodig vinden om elke dag naar de supermarkt te gaan wel weer iets anders om over te klagen natuurlijk :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2021 00:02:33 ]
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:07:01 #141
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_198229883
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[modbreak]De toon mag hier wel wat netter.[/modbreak]
- Hou hier mee op aub. Je hebt je punt al lang gemaakt -

[ Bericht 33% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-02-2021 10:11:29 ]
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:28:27 #142
78780 deedeetee
pi_198230190
Ik begrijp niet hoe het komt maar ik loop de laatste weken regelmatig al in de supermarkt als ik me realiseer dat ik mijn mondkapje niet op heb. Daarnet ff naar de appie, meisje dat karretjes staat te poetsen geeft me er gewoon eentje mee. 8)7 Pfff gelukkig heb ik alle jassen een stoffen mondkap en in mijn schoudertas zelfs 2. :D
pi_198230229
ja personeel zegt niets vaak, 2 meisjes achter me zonder karretje terwijl er bij de ingang iemand staat m te "handhaven"
pi_198230398
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:31 schreef macca728 het volgende:
ja personeel zegt niets vaak, 2 meisjes achter me zonder karretje terwijl er bij de ingang iemand staat m te "handhaven"
Hebben waarschijnlijk al zoveel stront over zich heen gehad.
Tap tap tap
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:12:20 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_198230714
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:31 schreef macca728 het volgende:
Ik vind het ook niet reeel om van een tiener te eisen dat-ie mensen aanspreekt op het niet dragen van een mondkapje.
pi_198230855
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet reeel om van een tiener te eisen dat-ie mensen aanspreekt op het niet dragen van een mondkapje.
Het ging om geen karretje en dit was geen tiener maar gewoon een flinke gekleurde man van 25-30 :)
En die sprak iemand anders wel aan op het niet dragen van een mondkapje.
pi_198294411
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het ging om geen karretje en dit was geen tiener maar gewoon een flinke gekleurde man van 25-30 :)
En die sprak iemand anders wel aan op het niet dragen van een mondkapje.
Boeit het dat die gekleurd is?
pi_198346605
Vanavond meerdere bezorgmomenten kunnen kiezen bij de AH.
Volgens komt dat niet omdat het rustiger is, maar omdat AH zijn bezorgcapaciteit vergroot heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 6 maart 2021 @ 14:17:52 #149
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_198355450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vanavond meerdere bezorgmomenten kunnen kiezen bij de AH.
Volgens komt dat niet omdat het rustiger is, maar omdat AH zijn bezorgcapaciteit vergroot heeft.
Dit merkte ik ook de laatste twee keer dat ik een bestelling wilde laten bezorgen :)
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_198356530
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dan vinden de mensen die het nodig vinden om elke dag naar de supermarkt te gaan wel weer iets anders om over te klagen natuurlijk :')
Die mensen die werken in de supermarkt, zijn helden. Niemand vraagt of zij misschien ook niet een vitaal beroep hebben.

Verder vraag ik mij eigenlijk af waarom er ook niet een alcohol despenser bij de uitgang staat, of buiten, zodat ik me handen gewoon kan reinigen na het vastpakken van dingen die net iemand anders heeft aangeraakt.
Ik doe het nu met mijn eigen flacon. Maar die extra service kan er financieel makkelijk af.
Heeft waarschijnlijk meer zin dan alleen vooraf je handen reinigen.
pi_198358361
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef christmastsunami het volgende:

Die mensen die werken in de supermarkt, zijn helden. Niemand vraagt of zij misschien ook niet een vitaal beroep hebben.

Verder vraag ik mij eigenlijk af waarom er ook niet een alcohol despenser bij de uitgang staat, of buiten, zodat ik me handen gewoon kan reinigen na het vastpakken van dingen die net iemand anders heeft aangeraakt.
Ik doe het nu met mijn eigen flacon. Maar die extra service kan er financieel makkelijk af.
Heeft waarschijnlijk meer zin dan alleen vooraf je handen reinigen.
Dat verschilt heel erg per supermarkt. De AH vlak bij mijn huis heeft alleen zo'n maf apparaat waar je dan je karretje in moet doen en je handen in een ding er naast. En dan komen er 3 druppels vloeistof uit. verder is er niks. 9 van de 10 mensen doet dit niet eens.

De AH een stuk verderop heeft papier, desinfectieflacons voor je handen, sprays voor karretje/mandje en dat op meerdere plekken buiten èn binnen. Bij de deur hebben ze ook nog een doosje mondkapjes voor de mensen die er één zijn vergeten _O_ Kijk, dat is pas service.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')