abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:25:16 #121
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197860486
Nouja in het journaal werd gerept over dat er wel 40cm sneeuw kon vallen en dat het dagen lang aan zou houden...
En blijkbaar gaan mensen dan enorm inslaan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_197860580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja in het journaal werd gerept over dat er wel 40cm sneeuw kon vallen en dat het dagen lang aan zou houden...
En blijkbaar gaan mensen dan enorm inslaan.
Er zit tegenwoordig op elke hoek van de straat wel een supermarkt, bakker, slager, etc. Gewoon niet zo'n mietje zijn.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:30:22 #123
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197860678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Er zit tegenwoordig op elke hoek van de straat wel een supermarkt, bakker, slager, etc. Gewoon niet zo'n mietje zijn.
Inderdaad. Het slaat ook nergens op. Trouwens, wie heeft sowieso geen voorraad eterij in huis? Er ligt altijd nog wel ergens in een kast een blik snert of knakworsten of soep...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zondag 7 februari 2021 @ 10:16:42 #124
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197868502
Ik ging vanochtend ff na 9 uur naar de supermarkt. Maar ff voor paar dagen verse groente en zo ingeslagen. Was lekker niks te doen en heb idd ook nog van alles in de kast dus dat komt wel goed.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_197869429
Zo heerlijk rustig, ja ja.
pi_197871239
Ik wilde net even een zak boerenkool halen.
...op
Dan maar zuurkool.
...op
Ok hutspot dan
...op
Geen stamppot vandaag.
pi_197909786
Niet echt corona, maar wel supermarkt :)

Net wees een jochie naar een pak karnemelk en vroeg aan zijn moeder en wat dat was. Moeder: ' Dat is karnemelk en dat is echt heel vies. Da's zuur.' Ik vind dat zo jammer. Ouders die hun kinderen sturen in wat zij lekker vinden en wat niet. Laat kinderen lekker zelf beslissen wat ze lekker vinden. Karnemelk is namelijk heul lekker O+
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:01:18 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197909942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet echt corona, maar wel supermarkt :)

Net wees een jochie naar een pak karnemelk en vroeg aan zijn moeder en wat dat was. Moeder: ' Dat is karnemelk en dat is echt heel vies. Da's zuur.' Ik vind dat zo jammer. Ouders die hun kinderen sturen in wat zij lekker vinden en wat niet. Laat kinderen lekker zelf beslissen wat ze lekker vinden. Karnemelk is namelijk heul lekker O+
Misschien weet die moeder wel dat dat kind niet van zure dingen houdt en dat het dus geen zin heeft om een heel pak te kopen, terwijl ze toch weet dat het niet opraakt na 1 slok van het kind.

verder wel eens, als bovenstaande niet het geval is.
Maar zelfde als nu met de sneeuw, al die ouders naar buiten, met het kind op de slee of whatever. Foto's worden gedeeld en zelden zie ik een echt blij kind erop. En dan achteraf zeuren dat ze het zo zwaar in de sneeuw hadden met sleetje trekken. Vraag eerst aan het kind of die het leuk vindt :+
pi_198198171
Hier zie ik steeds meer supermarktmedewerkers met een mondkapje op de kind. Net ook bij de visboer 5 medewerkers en allemaal het mondkapje op hun kin _O-

De enige die ik hier consequent toch wel mondkapje op zie zitten zijn de kassamedewerkers bij de albert heijn. Bij de service balie en in de winkel draagt de helft ze maar zoals voorgeschreven.
pi_198220554
Bij Lidl weer gezellig knuffels sparen voor de kinderen die buiten staan te bedelen of achter je bij de kassa lopen uiteraard zonder mondkapje en karretje.....

En dan raar vinden dat het aantal besmettingen omhoog gaat.
  Moderator vrijdag 26 februari 2021 @ 20:45:33 #131
382129 crew  Donna
pi_198223673
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:44 schreef macca728 het volgende:
Bij Lidl weer gezellig knuffels sparen voor de kinderen die buiten staan te bedelen of achter je bij de kassa lopen uiteraard zonder mondkapje en karretje.....

En dan raar vinden dat het aantal besmettingen omhoog gaat.
Er hoort bij elke Lidl buiten een bord te staan dat kinderen niet mogen bedelen bij de uitgang. Ze moeten ook weggestuurd worden als ze het wel doen.
pi_198223921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Doe normaal man, drukste moment, nee na mijn werk. Kutkinderen moeten gewoon thuis blijven. BLIJF THUIS als je niet naar buiten moet.

Mensen besmetten als ze de zegels aan kinderen geven, wat heeft het voor zin dan om karren te ontsmetten.
Als het zo gemakkelijk ging dan waren we allemaal al 10 keer besmet geweest.
Die vluchtige contactmomenten slaan nog geen deuk in pakje boter.
Door langdurig contact, binnen, in een werk- of informele setting, dát is hoe het virus rondgaat.
I'll give you something to do
pi_198224690
Corona of niet, niets is strontvervelender dan van die kids die om plaatjes en andere zooi staan te jengelen bij een supermarkt. Als ik mijn kind dat ooit zie doen, mag ze/hij direct mee komen naar huis.
pi_198225467
De toon mag hier wel wat netter.
Spoilers!
pi_198225539
De afspraak is dat je niet zomaar naar de supermarkt gaat, dus niet gaat rondhangen en rondrennen bij de ingang, mensen gaat lastig vallen, naar binnen gaat, niet in de rij gaat staan of juist wel zonder afstand te houden.

Bij Lidl kan je niet bestellen en kinderen moet je thuislaten en niet meenemen op een uitje naar de supermarkt.

Het was helemaal niet druk in de winkel, alleen VOOR de winkel.

-beschuldiging verwijderd-

[ Bericht 8% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-02-2021 23:10:06 ]
  vrijdag 26 februari 2021 @ 22:31:18 #136
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198225595
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[modbreak]De toon mag hier wel wat netter.[/modbreak]
En vooral minder op de persoon....
pi_198226044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef Donna het volgende:

[..]

Er hoort bij elke Lidl buiten een bord te staan dat kinderen niet mogen bedelen bij de uitgang. Ze moeten ook weggestuurd worden als ze het wel doen.
Sinds wanneer heeft een mannetje van de Lidl ook maar enig gezag buiten de deur van zijn toko?

Ze moeten gewoon dat soort domme spaaracties niet houden in deze tijd.
zie email 27 oktober
pi_198226795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 23:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft een mannetje van de Lidl ook maar enig gezag buiten de deur van zijn toko?

Ze moeten gewoon dat soort domme spaaracties niet houden in deze tijd.
Of minstens je kind erop wijzen dat hij of zij niet bij de winkel mag gaan bedelen.
Die acties an sich zijn niet het probleem.
pi_198226854
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 23:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of minstens je kind erop wijzen dat hij of zij niet bij de winkel mag gaan bedelen.
Iedereen weet dat zulke acties bedelende kinderen aantrekken. Doe het of slim (digitaal sparen) of niet.
zie email 27 oktober
pi_198226878
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 23:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dan vinden de mensen die het nodig vinden om elke dag naar de supermarkt te gaan wel weer iets anders om over te klagen natuurlijk :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2021 00:02:33 ]
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:07:01 #141
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_198229883
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[modbreak]De toon mag hier wel wat netter.[/modbreak]
- Hou hier mee op aub. Je hebt je punt al lang gemaakt -

[ Bericht 33% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-02-2021 10:11:29 ]
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:28:27 #142
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198230190
Ik begrijp niet hoe het komt maar ik loop de laatste weken regelmatig al in de supermarkt als ik me realiseer dat ik mijn mondkapje niet op heb. Daarnet ff naar de appie, meisje dat karretjes staat te poetsen geeft me er gewoon eentje mee. 8)7 Pfff gelukkig heb ik alle jassen een stoffen mondkap en in mijn schoudertas zelfs 2. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198230229
ja personeel zegt niets vaak, 2 meisjes achter me zonder karretje terwijl er bij de ingang iemand staat m te "handhaven"
pi_198230398
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:31 schreef macca728 het volgende:
ja personeel zegt niets vaak, 2 meisjes achter me zonder karretje terwijl er bij de ingang iemand staat m te "handhaven"
Hebben waarschijnlijk al zoveel stront over zich heen gehad.
Tap tap tap
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:12:20 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_198230714
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:31 schreef macca728 het volgende:
Ik vind het ook niet reeel om van een tiener te eisen dat-ie mensen aanspreekt op het niet dragen van een mondkapje.
pi_198230855
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet reeel om van een tiener te eisen dat-ie mensen aanspreekt op het niet dragen van een mondkapje.
Het ging om geen karretje en dit was geen tiener maar gewoon een flinke gekleurde man van 25-30 :)
En die sprak iemand anders wel aan op het niet dragen van een mondkapje.
pi_198294411
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het ging om geen karretje en dit was geen tiener maar gewoon een flinke gekleurde man van 25-30 :)
En die sprak iemand anders wel aan op het niet dragen van een mondkapje.
Boeit het dat die gekleurd is?
pi_198346605
Vanavond meerdere bezorgmomenten kunnen kiezen bij de AH.
Volgens komt dat niet omdat het rustiger is, maar omdat AH zijn bezorgcapaciteit vergroot heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 6 maart 2021 @ 14:17:52 #149
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_198355450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vanavond meerdere bezorgmomenten kunnen kiezen bij de AH.
Volgens komt dat niet omdat het rustiger is, maar omdat AH zijn bezorgcapaciteit vergroot heeft.
Dit merkte ik ook de laatste twee keer dat ik een bestelling wilde laten bezorgen :)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_198356530
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dan vinden de mensen die het nodig vinden om elke dag naar de supermarkt te gaan wel weer iets anders om over te klagen natuurlijk :')
Die mensen die werken in de supermarkt, zijn helden. Niemand vraagt of zij misschien ook niet een vitaal beroep hebben.

Verder vraag ik mij eigenlijk af waarom er ook niet een alcohol despenser bij de uitgang staat, of buiten, zodat ik me handen gewoon kan reinigen na het vastpakken van dingen die net iemand anders heeft aangeraakt.
Ik doe het nu met mijn eigen flacon. Maar die extra service kan er financieel makkelijk af.
Heeft waarschijnlijk meer zin dan alleen vooraf je handen reinigen.
pi_198358361
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef christmastsunami het volgende:

Die mensen die werken in de supermarkt, zijn helden. Niemand vraagt of zij misschien ook niet een vitaal beroep hebben.

Verder vraag ik mij eigenlijk af waarom er ook niet een alcohol despenser bij de uitgang staat, of buiten, zodat ik me handen gewoon kan reinigen na het vastpakken van dingen die net iemand anders heeft aangeraakt.
Ik doe het nu met mijn eigen flacon. Maar die extra service kan er financieel makkelijk af.
Heeft waarschijnlijk meer zin dan alleen vooraf je handen reinigen.
Dat verschilt heel erg per supermarkt. De AH vlak bij mijn huis heeft alleen zo'n maf apparaat waar je dan je karretje in moet doen en je handen in een ding er naast. En dan komen er 3 druppels vloeistof uit. verder is er niks. 9 van de 10 mensen doet dit niet eens.

De AH een stuk verderop heeft papier, desinfectieflacons voor je handen, sprays voor karretje/mandje en dat op meerdere plekken buiten èn binnen. Bij de deur hebben ze ook nog een doosje mondkapjes voor de mensen die er één zijn vergeten _O_ Kijk, dat is pas service.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 maart 2021 @ 17:28:16 #152
22592 crew  Ole
pi_198358577
vast een franchise of een supermarkt waar een outbreak is geweest
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198371180
Mensen zijn er klaar mee. Steeds vaker woordenwisseling tussen klanten om het afstand houden.

Afstand houden gebeurd trouwens al heel lang niet meer, maar voor het winkelpersoneel blijft het ook lastig. Wij werken met een tijdschema en vooral in het weekend is dat vrij pittig. We kunnen onmogelijk wachten op meerdere klanten die de ingrediënten checken, of zoeken wat ze nodig hebben. Dan gebeurd het wel regelmatig dat wij ook de anderhalve meter niet in acht (kunnen) nemen.
  zondag 7 maart 2021 @ 10:12:43 #154
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_198371247
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen zijn er klaar mee. Steeds vaker woordenwisseling tussen klanten om het afstand houden.

Afstand houden gebeurd trouwens al heel lang niet meer, maar voor het winkelpersoneel blijft het ook lastig. Wij werken met een tijdschema en vooral in het weekend is dat vrij pittig. We kunnen onmogelijk wachten op meerdere klanten die de ingrediënten checken, of zoeken wat ze nodig hebben. Dan gebeurd het wel regelmatig dat wij ook de anderhalve meter niet in acht (kunnen) nemen.
Ik heb nooit begrepen waarom de vakken niet gevuld worden buiten openingstijden.
Praat over de hel en je komt er.
pi_198371291
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:12 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen waarom de vakken niet gevuld worden buiten openingstijden.
Dan krijg je Russische supermarkten omdat tijdens openingstijden de vakken leeg zijn..
  zondag 7 maart 2021 @ 10:18:23 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198371310
quote:

[..]

Lege schappenfeest _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198371338
quote:

[..]

Ik vul geen vakken, ik werk zelf achter de broodafdeling en ook daar is het moeilijk om afstand te blijven houden. Binnen bepaalde tijden moet alles gebakken worden, in de vakken gelegd worden etc. Vooral op een zaterdag is dat tijdschema gewoon moordend en heb je geen tijd om te wachten op klanten tot ze uitgekeken of gezocht zijn.

Overdag moet je ook gewoon personeel rond hebben lopen in de winkel. Het is niet alleen vakkenvullen wat er gebeurd :) Klanten willen nog steeds aanspreekpunten een geen of weinig personeel overdag in de winkel werkt agressie en diefstal alleen maar in de hand. En er wordt al zoveel gestolen :{
pi_198371386
Ik zal zo even naar de Lidl.
pi_198371402
quote:
2s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:23 schreef aloa het volgende:
Ik zal zo even naar de Lidl.
Jungledieren O+
  zondag 7 maart 2021 @ 10:28:05 #160
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_198371474
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vul geen vakken, ik werk zelf achter de broodafdeling en ook daar is het moeilijk om afstand te blijven houden. Binnen bepaalde tijden moet alles gebakken worden, in de vakken gelegd worden etc. Vooral op een zaterdag is dat tijdschema gewoon moordend en heb je geen tijd om te wachten op klanten tot ze uitgekeken of gezocht zijn.

Overdag moet je ook gewoon personeel rond hebben lopen in de winkel. Het is niet alleen vakkenvullen wat er gebeurd :) Klanten willen nog steeds aanspreekpunten een geen of weinig personeel overdag in de winkel werkt agressie en diefstal alleen maar in de hand. En er wordt al zoveel gestolen :{
Dan maar geen klanten.
Praat over de hel en je komt er.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')