abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197526842
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:26 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel een punt toch?
Die verklaring hoeft ze niet te overhandigen.
Bestel dan lekker online als je alleen maar uit bent op rellen....
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:01:38 #77
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197526857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:00 schreef soapie het volgende:

[..]

Bestel dan lekker online als je alleen maar uit bent op rellen....
:? wat?
what did I do?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_197526878
Blijf mij verbazen over de figuren die nog steeds verrast reageren wanneer de winkelbediende ze erop wijst dat ze een winkelwagen moeten pakken. :')
pi_197526945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:26 schreef quirina het volgende:

Daar is ze weer.
lekker rellen bij de Kruidvat.
Mijn god wat een zeikwijf, zal je maar mee getrouwd zijn
pi_197527068
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:01 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

:? wat?
what did I do?
Ik heb het over dat wijf!
pi_197527078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:05 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Mijn god wat een zeikwijf, zal je maar mee getrouwd zijn
Of je moeder, je hoort ook steeds dat kind er tussendoor...
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:14:00 #82
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197527091
Maar heeft ze gelijk?
en ik heb ook een auto.
pi_197527149
Net liep het personeel met de neus boven het mondkapje uit, wat een prutsers.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_197527666
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
Maar heeft ze gelijk?
Nee...
pi_197527728
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
Maar heeft ze gelijk?
Nee dokters hebben al gezegd dat een medische verklaring niks waard is en door huisartsen niet zal worden uitgegeven.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:47:43 #86
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197527818
nformatie tonen voor uitzondering

Of u onder de uitzondering valt, hangt af van uw persoonlijke situatie. Dat betekent dat u zelf moet aantonen waarom u in aanmerking komt voor uitzondering van de mondkapjesplicht. Medewerkers van politie, boa’s maar ook personeel van een winkel of van een OV-bedrijf kunnen u vragen om dat aannemelijk te maken. U kunt het op verschillende manieren aantonen. Voorbeelden zijn:

https://www.rijksoverheid(...)-beperking-of-ziekte

Ze heeft dus geen gelijk.

Thanks voor de bronnen FOKkers. ^O^
en ik heb ook een auto.
pi_197527933
Mij wordt eigenlijk nooit iets gevraagd. Doe altijd boodschappen en alles zonder kapje en heb geen medische reden. Als ze het vragen ga ik heus niet moeilijk doen en zet ik hem wel op. Maar er wordt eigenlijk nooit om gevraagd. Ik ga wel bijvoorbeeld 's avonds naar de supermarkt. Dan zijn er ook maar 10 klanten binnen of zo.
pi_197528265
quote:

Daar is ze weer.
Lekker Kruidvatmedewerkers pesten voor haar eigen propagandafilmpje :r En ook nog met haar kind erbij. :{

En die Kruidvatdude wel gewoon herkenbaar in beeld brengen terwijl ze privacy zo hoog heeft zitten. :') Gelukkig zorgt zijn mondkapje al voor wat minder herkenbaarheid, want hij vast geen toestemming gegeven voor publicatie van deze beelden.
pi_197530462
quote:

Daar is ze weer.
Nog met je kind erbij ook, klappen nodig dat wijf :r
pi_197532291
quote:
15s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
nformatie tonen voor uitzondering

Of u onder de uitzondering valt, hangt af van uw persoonlijke situatie. Dat betekent dat u zelf moet aantonen waarom u in aanmerking komt voor uitzondering van de mondkapjesplicht. Medewerkers van politie, boa’s maar ook personeel van een winkel of van een OV-bedrijf kunnen u vragen om dat aannemelijk te maken. U kunt het op verschillende manieren aantonen. Voorbeelden zijn:

https://www.rijksoverheid(...)-beperking-of-ziekte

Ze heeft dus geen gelijk.

Thanks voor de bronnen FOKkers. ^O^
Hoe maakt ze het aannemelijk dan? Alleen zeggen is niet voldoende, vind ik.
dag
pi_197532340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:16 schreef Peter het volgende:

[..]

Hoe maakt ze het aannemelijk dan? Alleen zeggen is niet voldoende, vind ik.
Waarom niet? Winkelpersoneel heeft geen enkele reden om zich wantrouwend tegen hun klanten op te stellen.
pi_197532370
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag weer eens geweest na een week of 3.

Meerdere oudjes zonder mondkapje. Paar figuren die hem half op de kin hadden hangen. Kortom ging weer prima :')
Het zijn altijd de oudjes die de regels aan hun laars lappen. Gelukkig werkt covid op sterker op de oudjes.
pi_197532441
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Het zijn altijd de oudjes die de regels aan hun laars lappen. Gelukkig werkt covid op sterker op de oudjes.
Of misschien hebben ze meer wijsheid en snappen ze wel dat die dingen geen fuck doen.
pi_197532480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Of misschien hebben ze meer wijsheid en snappen ze wel dat die dingen geen fuck doen.
Die oudjes hebben alleen wijsheid in graaien van geld.

Lekker de jeugd met de lasten van de oudjes opzadelen.
pi_197532630
Ik stond laatst een boodschappen karretje schoon te maken, knalt er een halve zool zijn kar zonder mondkap zo tegen aan.

Ik zei, ik was bezig
Hij zei, ik ziet het.

En ik dacht, domme lamlul, zuchtwe moeten het hier toch echt over gaan hebben, dat dit niet zo 1 2 3 weer overgaat.
pi_197532990
Ik ging voorheen altijd naar de Jumbo maar sinds de mondkapjesplicht in winkels ben ik daar niet meer geweest. Ik haal mijn boodschappen bij kleinere (Poolse, Turkse) supermarkten omdat het daar rustiger is meestal. Meeste mensen begrijpen het niet en ik weet dat het tussen mijn oren zit maar ik ga hyperventileren van een mondkapje. In een grote supermarkt raak ik dan in paniek. Ik weet dan ook niet hoe het nu in "mijn" Jumbo is maar ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:59:18 #97
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197533123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:53 schreef elisexxx het volgende:
...ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
Vergeet dat maar. Die blijft nog maanden van kracht.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_197533204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:53 schreef elisexxx het volgende:
Ik ging voorheen altijd naar de Jumbo maar sinds de mondkapjesplicht in winkels ben ik daar niet meer geweest. Ik haal mijn boodschappen bij kleinere (Poolse, Turkse) supermarkten omdat het daar rustiger is meestal. Meeste mensen begrijpen het niet en ik weet dat het tussen mijn oren zit maar ik ga hyperventileren van een mondkapje. In een grote supermarkt raak ik dan in paniek. Ik weet dan ook niet hoe het nu in "mijn" Jumbo is maar ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
Als je gaat hyperventileren, heb je lijkt me een goede reden om je te beroepen op de uitzonderingsregel als je dat wilt. Zou voor de zekerheid zo'n kaartje uitprinten, uit de link hierboven.
pi_197533444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:03 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Als je gaat hyperventileren, heb je lijkt me een goede reden om je te beroepen op de uitzonderingsregel als je dat wilt. Zou voor de zekerheid zo'n kaartje uitprinten, uit de link hierboven.
Welke link?

Ik wil geen aansteller zijn en ik probeer me al sinds 10 maanden aan alle regels te houden maar ik raak in paniek met een mondkapje op. Zit tussen mijn oren maar daar kan ik ook niks aan doen.
pi_197533551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:13 schreef elisexxx het volgende:

[..]

Welke link?

Ik wil geen aansteller zijn en ik probeer me al sinds 10 maanden aan alle regels te houden maar ik raak in paniek met een mondkapje op. Zit tussen mijn oren maar daar kan ik ook niks aan doen.
Ik snap het als ik het kon, had ik nu een paar arme landen bedreigt en een paar vrienden, om voor iedereen allemaal, de medische mondkap te verstrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')