Na 3 minuten liesklachten genot.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JorgGod op 10.
Ben nu al geil.
Dan zal je een makkelijke klant zijn voor de adresjes die @Caland vaak postquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JorgGod op 10.
Ben nu al geil.
Dat is meer zoals Feyenoord vs Excelsior. Bij klein duimpje zijn de meesten ook fan van de grote broer.quote:
Wanneer werd dit voor het laatst in de Eredivisie gespeeld?quote:
Denk dat je FCE wat onderschat... hebben best een grote achterban in Eindhoven, vooral rijkelui mensen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer zoals Feyenoord vs Excelsior. Bij klein duimpje zijn de meesten ook fan van de grote broer.
Tijdje terug helaasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wanneer werd dit voor het laatst in de Eredivisie gespeeld?
Jong PSV of vriendschappelijk telt niet.
FC Eindhoven is natuurlijk dé enige club van Eindhoven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat je FCE wat onderschat... hebben best een grote achterban in Eindhoven, vooral rijkelui mensen.
Daarnaast een titel gewonnen en de beker.
Ja totdat ze ons met 3-0 op onze flikker gaven tijdens de kampioenswedstrijdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer zoals Feyenoord vs Excelsior. Bij klein duimpje zijn de meesten ook fan van de grote broer.
Ik kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zal je een makkelijke klant zijn voor de adresjes die @:caland vaak post
Casper moet even wat vaccins smokkelen uit het ziekenhuis, zijn we direct van dat gesodemieter af.quote:
Casper mag wat mij betreft sowieso het coronabeleid bepalen van Nederland. Doet het uitstekend dit seizoenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Casper moet even wat vaccins smokkelen uit het ziekenhuis, zijn we direct van dat gesodemieter af.
Samen met Annemiekgodin.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Casper mag wat mij betreft sowieso het coronabeleid bepalen van Nederland. Doet het uitstekend dit seizoen
Inderdaad. Als het niets met voetbal (of lichtmasten) te maken heeft heeft Feyenoord sowieso wel vakmensen. vBenthem, CasperGOAT, Beltman, allemaal toppers.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Samen met Annemiekgodin.
Wat dat betreft hebben we het echt het beste voor elkaar van heel Nederland. Van Europa ook wel. Misschien wel de wereld.
Daar lopen er legio van rond. Maar we laten het liever aan leraartjes als Rutte en De Jonge over.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Casper mag wat mij betreft sowieso het coronabeleid bepalen van Nederland. Doet het uitstekend dit seizoen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daar lopen er legio van rond. Maar we laten het liever aan leraartjes als Rutte en De Jonge over.
[..]
Daar lopen er legio van rond. Maar we laten het liever aan leraartjes als Rutte en De Jonge over.
[..]
STADIONS VOL. NU.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier was je toch niet echt bang voor
Van Geel stuiptrekkingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier was je toch niet echt bang voor
Ik bedoel meer dat mijn reactie meer is van ‘het zal toch niet’? Zoals ik dat met enige regelmaat bij vGeel had.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Linssen en Diemers dat al waren.
Bij vGeel was het meer 'het zal toch wel'. Ongekend hoeveel spelers hij tussen 2014 en 2018 uit de Eredivisie heeft geplukt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mijn reactie meer is van ‘het zal toch niet’? Zoals ik dat met enige regelmaat bij vGeel had.
grappig zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Feyenoord als contact opgenomen met Lasse Schone?
Die had (jaren geleden) prima bij Feyenoord gepast inderdaad. Maar was toen wel in de categorie Linssen, Lurling, Larsson etc. Heeft het verder uitstekend gedaan bij Ajax en had hem toen graag bij ons gezien.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Feyenoord als contact opgenomen met Lasse Schone?
Volgens mij wilde Feyenoord hem toen ook transfervrij overnemen, maar bleef achter met Goossensquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had (jaren geleden) prima bij Feyenoord gepast inderdaad. Maar was toen wel in de categorie Linssen, Lurling, Larsson etc. Heeft het verder uitstekend gedaan bij Ajax en had hem toen graag bij ons gezien.
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Feyenoord hem toen ook transfervrij overnemen, maar bleef achter met Goossens
Botteghin, Diemers en Linssenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:31 schreef Kerftminister het volgende:
Volgens het AD:
Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Diemers; Berghuis, Pratto, Linssen
Toch wel de slechtste opstelling die ik onderhand kan bedenken.
is sini nog niet fit genoeg?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:31 schreef Kerftminister het volgende:
Volgens het AD:
Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Diemers; Berghuis, Pratto, Linssen
gadverdammequote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:31 schreef Kerftminister het volgende:
Volgens het AD:
Vooral Botteghin. Volgens mij is die Pratto op z'n best rond de 16, dus dan zal je met een hoge lijn in de verdediging moeten spelen. Dan is die trage pad veel te kwetsbaar, stel dan gewoon Geertruida daar op als je niet met Spajic wil/kan spelen.quote:
Diemers op 10? Begrijp ik dit goed?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:31 schreef Kerftminister het volgende:
Volgens het AD:
Sowieso foto's van De Kuip met Rotterdam-Centrum in de achtergrondquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat ik deze actie niet zo vond, maar nu het zo vol begint te worden is het toch wel een erg gaaf gezicht.
Godver, je bent me net voorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat ik deze actie niet zo vond, maar nu het zo vol begint te worden is het toch wel een erg gaaf gezicht.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Beetje laat, maar geen idee om met dit topic een spandoekie te kopen?
Zet mijn username er maar op en DM mij een tikkie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij vullen ze gewoon aan waar nog plek is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:45 schreef Erasmus het volgende:
Is de plek van het spandoek op basis van "first come, first serve"? Dus geen plek voor het spandoekie meer op vakken als W, X, Y of Z?
Alright, dus we zien onze spandoek pas op ESPN wanneer de Jurk weer de bal 50 meter omhoog schiet in plaats van in het doel. Check.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij vullen ze gewoon aan waar nog plek is.
Iets met FOK! en onze usernames?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:49 schreef hhh38 het volgende:
Maar leuk dat er mensen mee willen doen! Wat moet erop staan?
VBL on Tourquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:49 schreef hhh38 het volgende:
Maar leuk dat er mensen mee willen doen! Wat moet erop staan?
Dit is zowaar geen slecht idee.quote:
Dan doet @Lenny_Leonard vast ook mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:00 schreef aTypisch het volgende:
of een spandoek van onze lord nelom, KAMPIOEN VAN NEDERLAND
Dat doet De Feijenoorder voor je hèquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben er tevens voor te brommen om fysiek te helpen met het spandoek, indien nodig. Kan mij voorstellen dat het erg kut is om dit te fixen in je eentje.
quote:
(het lijkt me sterk dat dit haalbaar is trouwens?)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al 1 doekje zelf betaald a 80 en aan 1 meegedaan voor een tientje ofzo. Geld groeit me verdomme niet op mijn rug.
Maar als jullie nou snel zijn, ik ga maandag meehelpen met ophangen dus wellicht is ‘ie er dan al.
Nee, is het ook niet gok ik. Mijn/ons doekje duurde ook een paar weken maar dat was wel vrij snel na de beginperiode toen het sowieso storm liepquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
[..]
(het lijkt me sterk dat dit haalbaar is trouwens?)
Deze post krijgt een like. Dit is ook de enige tekst waartoe ik bereid ben een financiële bijdrage te leveren.quote:
Ik vind ze allebei goedquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik doe ook mee, leuk idee mannen
Qua tekst is het wel leuk om iets te doen wat een beetje aan FOK gerelateerd is. Iets als
'FOK staat left right behind Feyenoord'
of
'Feyenoord gaat iedereen KAPOET maken'
ofzo, met dan de usernames er onder
FeyenoordGodenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik doe ook mee, leuk idee mannen
Qua tekst is het wel leuk om iets te doen wat een beetje aan FOK gerelateerd is. Iets als
'FOK staat left right behind Feyenoord'
of
'Feyenoord gaat iedereen KAPOET maken'
ofzo, met dan de usernames er onder
Ik ben groot fan van DE LORD.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doet @:Lenny_Leonard vast ook mee.
Wel eens, ja. Het moet vooral herkenbaar zijn voor FOK!ersquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom moet het per se creatief zijn
Sowieso, Feyenoord & Creatief.
Het is toch wel leuker om er een klein inside grapje of verwijzing in te gooien?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom moet het per se creatief zijn
Sowieso, Feyenoord & Creatief.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:28 schreef Bombvis het volgende:
Ben niet zo actief meer, maar ik ben ook wel te porren voor een bijdrage aan het spandoek
Topper!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stuur morgenavond iedereen die dan gereageerd heeft wel een PM
Als 11 man een tientje inleggen maak ik er 125 van. Dat lijkt me best mogelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:01 schreef onlogisch het volgende:
Dit kost het :
[ afbeelding ]
Als je 50 euro bij elkaar krijgt, is dat al veel hier op FOK! denk ik? Dan moet je echt maar iets van één woord doen. Want lezen kan je het vanaf de TV sowieso niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zet wel 12,50 in, vind dat een prima inleg.
Ik zag verder iig interesse van
@:hhh38
@:onlogisch
@:scrummie
@:fetx
@:caland
@:dombohetolifantje1
@:kerftminister
@:haringkop
@:bombvis
@:erasmus
@:theplaneteer
Met mij erbij 12 man. Ook bij elkaar een beter elftal dan minimaal vier eredivisieclubs denk ik en dan hoeven we onlo niet eens op te stellen12,50 vind ik idd echt prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt mij ook niet zoveel uit, al krijg ik wel de rillingen bij 'left right behind' en dat 'kapoet' gedoe.quote:Op zondag 10 januari 2021 08:49 schreef fetX het volgende:
Vind t allemaal prima, maar wel leuk als de usernames erbij staan
Ja ik vind dat ook niet echt, net als dat geleuter over klaas.quote:Op zondag 10 januari 2021 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet zoveel uit, al krijg ik wel de rillingen bij 'left right behind' en dat 'kapoet' gedoe.
Ik zie dat niet echt als voordeelquote:Op zondag 10 januari 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
Voordeel van vroeg beginnen is dat tenminste meteen je hele zondag verziekt is in plaats van dat je er de hele dag op moet wachten
Leuk idee, kan ik nog meedoen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Pratto De Beer met z’n eerste twee treffers is niet verziekt.quote:Op zondag 10 januari 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
Voordeel van vroeg beginnen is dat tenminste meteen je hele zondag verziekt is in plaats van dat je er de hele dag op moet wachten
Geen goed plan, wel leuk ideequote:Op zondag 10 januari 2021 09:23 schreef Haringkop het volgende:
Ik wilde nog Fok Lives Matters toevoegen
In werkelijkheid geen bottenghin en Linssenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:31 schreef Kerftminister het volgende:
Volgens het AD:
Beter font dan FOX had.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje ESPN graphics. @:JR-Style-93
Inderdaad, heel mijn rant over Botteghin voor nietsquote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
Geen Linssen!
Dat wordt JUICHEN
Dat AD kon er ook bijna niet verder naast zitten trouwens
Ja die hadden ook Nieuwkoop tochquote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
Geen Linssen!
Dat wordt JUICHEN
Dat midweekse potje tegen PEC zal de opstelling wel iets anders zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen sparen voor de topwedstrijden
Nee joh dan speelt Sini ook
Laten we maar even afwachten of die Pratto er wat van kan.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Haringkop het volgende:
Berghuis, Pratto, Sinisterra voorhoede begint vorm te krijgen
Die ‘verwachte opstellingen’ kloppen ook 9 van de 10 keer nietquote:Op zondag 10 januari 2021 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
Geen Linssen!
Dat wordt JUICHEN
Zit hier een grap in over het gewicht van Pratto?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef Haringkop het volgende:
Berghuis, Pratto, Sinisterra voorhoede begint vorm te krijgen
Wel leuk dat we hem gelijk kunnen zien. Was even bang dat hij nog een paar maanden wat fitter moest wordenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten of die Pratto er wat van kan.
Zal wel direct geblesseerd raken.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel leuk dat we hem gelijk kunnen zien. Was even bang dat hij nog een paar maanden wat fitter moest worden
Zo te zien is dat ook zoquote:Op zondag 10 januari 2021 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel leuk dat we hem gelijk kunnen zien. Was even bang dat hij nog een paar maanden wat fitter moest worden
Ik hoop het. Netjes van Dickie dat ie Linssen ondanks die hattrick gewoon op de bank heeft gezet (alhoewel hij woensdag wel in de basis staat verwacht ik)quote:Op zondag 10 januari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
Zoals verwacht is Linssen gewoon back-up voor Sinisterra en Diemers zal ook wel uit de basis verdwijnen als Kokcu/Teixeira fit is.
Volgens mij staat er 0-1 op het scorebord.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is toch absoluut een goal? Of ben ik nou gek?
Mijn stream liep een minuutje achterquote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Volgens mij staat er 0-1 op het scorebord.
Kan je het ook prettig vinden dat er dit jaar een keer 50 miljoen piek op mijn bankrekening staat?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
Zou het prettig vinden als we eens een keer vroeg op voorsprong komen.
Gun ik je van harte maat, dus bij dezequote:Op zondag 10 januari 2021 12:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kan je het ook prettig vinden dat er dit jaar een keer 50 miljoen piek op mijn bankrekening staat?
Op RRijnmond zowel teleurgesteld als blij... Erg leuk commentaar zo, met 2 partijdige mensenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
De commentator lijkt teleurgesteld. Jammer jongen.
Ik gun het je ook wederzijds, grote vriend.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Gun ik je van harte maat, dus bij deze
Gewaagd, maar ben het denk ik met je eens.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
Zou het trouwens ook prettig vinden als we dit gewoon winnen.
Dat kan oprecht misgaan tegen Ajax of PSV als ze veel druk op hem gaan zettenquote:
Wanneer was de laatste keer?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het vooral prettig vinden als we weer eens winnen in Amsterdam (het liefst met 0-3)
Schandalig dat die grens vlagt, er zat 3 meter tussen ofzoquote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef H.FR het volgende:
Prettig ook om een keer voordeel van de VAR te hebben.
Ja zeker. Hele zwakke schakel.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan oprecht misgaan tegen Ajax of PSV als ze veel druk op hem gaan zetten
Doet het niet slecht nee. Wel iemand die voetballend niet zoveel toevoegt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Pratto niet eens zo onaardig, hij beweegt inderdaad echt als een spits.
Nouja je kan iig de bal bij hem kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Doet het niet slecht nee. Wel iemand die voetballend niet zoveel toevoegt.
Maar goed, als hij maar scoort.
Ah, een talent speelt even een paar mindere potjes en moet er meteen uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voorspel een snelle basisplek voor Haps.
Malacia
Maar Haps is beter.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, een talent speelt even een paar mindere potjes en moet er meteen uit.
Al die goede potjes van hem ineens vergeten? Prima back hoor.
Ja ziet er prima uitquote:Op zondag 10 januari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Pratto niet eens zo onaardig, hij beweegt inderdaad echt als een spits.
De jurk beweerde toch ook een paar keer blessures aan kunstgras overgehouden te hebben?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:29 schreef Haringkop het volgende:
Ik beoordeel die Argentijnen niet op kunstgras. Bij Senesi was dat ook geen eerste gelukkige combinatie.
Klopt, het is ook gewoon erg kut als je er niet gewend bent op te voetballen.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De jurk beweerde toch ook een paar keer blessures aan kunstgras overgehouden te hebben?
Zeiden ze bij Rijnmond ook al, maar is Haps niet gewoon beter?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:37 schreef Haringkop het volgende:
Deze wissel is voor Linssen toch ook wel pijnlijk?
Deze niet nee.quote:
Rust telt niet meequote:Op zondag 10 januari 2021 13:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom wissel je Pratto en Sinisterra niet tegelijk? Hou je nog een wisselmogelijkheid over..
Ja dat is zo vervelend aan die vent.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:00 schreef Haringkop het volgende:
Jorgensen loopt echt ook weer overal behalve in de punt van de aanval.
Idd,Hapsquote:Op zondag 10 januari 2021 14:06 schreef H.FR het volgende:
Die Haps vlak voor de goalgoede goal trouwens.
Ja dat was echt belachelijk die actiequote:Op zondag 10 januari 2021 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd,Haps
Wat een fluitketel
@:fetX
Die mist wel echt het overzicht van een aanvaller.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd,Haps
Wat een fluitketel
@:fetX
Wie moet er dan rust? Ze hebben net vakantie gehad.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:07 schreef fetX het volgende:
Dit had echt minimaal 0-4 moeten zijn.
Serieus, het is ook gewoon fijn als je spelers wat rust kan geven.
Fer, Berghuis, Toornstra zijn wel spelers die daarvoor in aanmerking komen lijkt me. Is toch lekker met zo’n druk programma.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie moet er dan rust? Ze hebben net vakantie gehad.
Boeit me niet zoveel wat daar de uitslag wordt eigenlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:13 schreef Haringkop het volgende:
Wat verwachten we straks van de topper? Gelijkspelletje? Of zeggen we laat Ajax maar gaan en richt ons op PSV?
Ach, misschien tegen PEC of die week daarop tussendoor. Een beetje ritme opdoen is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer, Berghuis, Toornstra zijn wel spelers die daarvoor in aanmerking komen lijkt me. Is toch lekker met zo’n druk programma.
Je verwacht niet meer dat we kampioen worden?quote:Op zondag 10 januari 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeit me niet zoveel wat daar de uitslag wordt eigenlijk.
Ik acht het realistisch dat PSV voor Ajax eindigt dit seizoen dus zo zou ik niet denken. Doelstelling is ons plaatsen voor de Europa League (en niet die conference onzin) dus dat betekent de beker winnen, in de top twee eindigen of derde eindigen achter de uiteindelijke bekerwinnaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:13 schreef Haringkop het volgende:
Wat verwachten we straks van de topper? Gelijkspelletje? Of zeggen we laat Ajax maar gaan en richt ons op PSV?
Persoonlijk verwacht ik nooit dat Feyenoord kampioen wordt, meestal komt die verwachting nog uit ookquote:Op zondag 10 januari 2021 14:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verwacht niet meer dat we kampioen worden?
Klopt. Wat dat betreft wel blij dat AZ al punten heeft verspeeld.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verwacht niet meer dat we kampioen worden?
Reken er niet op.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou het wel leuk vinden als we lang bovenin kunnen meedoen eigenlijk.
Eens hoor. Beker winnen is wel een must dit seizoen. Aan de andere kant presteren we toch nooit in de EL.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik acht het realistisch dat PSV voor Ajax eindigt dit seizoen dus zo zou ik niet denken. Doelstelling is ons plaatsen voor de Europa League (en niet die conference onzin) dus dat betekent de beker winnen, in de top twee eindigen of derde eindigen achter de uiteindelijke bekerwinnaar.
Nog altijd de laatste Europese prijs voor een Nederlandse clubquote:Op zondag 10 januari 2021 14:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor. Beker winnen is wel een must dit seizoen. Aan de andere kant presteren we toch nooit in de EL.
Mwah, denk dat we pas na januari de balans kunnen opmaken. Ik acht ons niet kansloos tegen Ajax in ieder geval, is toch anders nu zonder publiek en ik heb het idee dat we hun ploeg prima kunnen bespelen. Dat gevoel heb ik tegenover PSV veel minder eigenlijk, dat felle afjagen van PSV gaat lastig worden gezien de trage handelingssnelheid van onze middenvelders. Die zie ik ons niet winnenquote:Op zondag 10 januari 2021 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Wat dat betreft wel blij dat AZ al punten heeft verspeeld.
ja maar we kunnen ook wel presteren in de ELquote:Op zondag 10 januari 2021 14:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor. Beker winnen is wel een must dit seizoen. Aan de andere kant presteren we toch nooit in de EL.
Ze moeten die counters veel beter uitvoeren en niet zoals vandaag wil je een kans maken daar.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk dat we pas na januari de balans kunnen opmaken. Ik acht ons niet kansloos tegen Ajax in ieder geval, is toch anders nu zonder publiek en ik heb het idee dat we hun ploeg prima kunnen bespelen. Dat gevoel heb ik tegenover PSV veel minder eigenlijk, dat felle afjagen van PSV gaat lastig worden gezien de trage handelingssnelheid van onze middenvelders. Die zie ik ons niet winnen
inb4 kansloze 3-0 bij ajax en 2-1 winst thuis tegen psv
Mag wel eens een keertje ja. Hoe gaat dat straks lopen met dat extra Europese toernooi? Gaan alleen de bekerwinnaars dan naar de EL? Dan kan die conference nog wel eens zwaarder worden.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja maar we kunnen ook wel presteren in de EL
Nee joh de hoge landen krijgen gek veel plaatsen in de EL. De subtoppers van de top 4 komen direct in de EL en verder zal het speelveld aangevuld worden met bekerwinnaars en clubs die afstromen uit de vCL.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mag wel eens een keertje ja. Hoe gaat dat straks lopen met dat extra Europese toernooi? Gaan alleen de bekerwinnaars dan naar de EL? Dan kan die conference nog wel eens zwaarder worden.
Ik heb alleen de eerste helft gezien en dat ging vrij redelijk vond ik. Toch fijn dat we hem met 0-2 winnen, Sparta is niet best maar thuis creëerden we daar letterlijk niks tegen en ze staan gewoon in het linkerrijtje.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Geertruida gedaan, solide wedstrijd, wederom een goal.
Senesi vond ik ook erg goed eerste helft, 2e wat minder. Berghuis ook prima vandaag.
Al met al een redelijke eerste helft, en hele matige 2e helft. Sparta was ook helemaal niets, dus dat scheelt.
Hoezo? De Jorg scoort tenminste :Squote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God, wat ben je ook een ongelofelijke droeftoeter he.
Dat moet met deze selectie, indien fit, wel lukken inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:54 schreef aTypisch het volgende:
toch wel prima selectie nu om gewoon derde te worden lijkt me
dickgod
Wat een gelul, dat is gewoon mijn voorspelling aan het begin van het seizoen geweest.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:54 schreef damsco het volgende:
Feyenoord kampioen 20/21. U las het hier voor het eerst.
Stel je niet aan zeg. Valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Jemig @:fetX, kan er nog wat meer azijn bij? De afgelopen dagen heb je wel 40-45 gepost dat het het kut is de komende anderhalve maand
Woest.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Valt allemaal wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |