Volgens mij staat er 0-1 op het scorebord.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is toch absoluut een goal? Of ben ik nou gek?
Mijn stream liep een minuutje achterquote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Volgens mij staat er 0-1 op het scorebord.
Kan je het ook prettig vinden dat er dit jaar een keer 50 miljoen piek op mijn bankrekening staat?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
Zou het prettig vinden als we eens een keer vroeg op voorsprong komen.
Gun ik je van harte maat, dus bij dezequote:Op zondag 10 januari 2021 12:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kan je het ook prettig vinden dat er dit jaar een keer 50 miljoen piek op mijn bankrekening staat?
Op RRijnmond zowel teleurgesteld als blij... Erg leuk commentaar zo, met 2 partijdige mensenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
De commentator lijkt teleurgesteld. Jammer jongen.
Ik gun het je ook wederzijds, grote vriend.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Gun ik je van harte maat, dus bij deze
Gewaagd, maar ben het denk ik met je eens.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
Zou het trouwens ook prettig vinden als we dit gewoon winnen.
Dat kan oprecht misgaan tegen Ajax of PSV als ze veel druk op hem gaan zettenquote:
Wanneer was de laatste keer?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het vooral prettig vinden als we weer eens winnen in Amsterdam (het liefst met 0-3)
Schandalig dat die grens vlagt, er zat 3 meter tussen ofzoquote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef H.FR het volgende:
Prettig ook om een keer voordeel van de VAR te hebben.
Ja zeker. Hele zwakke schakel.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan oprecht misgaan tegen Ajax of PSV als ze veel druk op hem gaan zetten
Doet het niet slecht nee. Wel iemand die voetballend niet zoveel toevoegt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Pratto niet eens zo onaardig, hij beweegt inderdaad echt als een spits.
Nouja je kan iig de bal bij hem kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Doet het niet slecht nee. Wel iemand die voetballend niet zoveel toevoegt.
Maar goed, als hij maar scoort.
Ah, een talent speelt even een paar mindere potjes en moet er meteen uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voorspel een snelle basisplek voor Haps.
Malacia
Maar Haps is beter.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, een talent speelt even een paar mindere potjes en moet er meteen uit.
Al die goede potjes van hem ineens vergeten? Prima back hoor.
Ja ziet er prima uitquote:Op zondag 10 januari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Pratto niet eens zo onaardig, hij beweegt inderdaad echt als een spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |