Volgens mij staat er 0-1 op het scorebord.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is toch absoluut een goal? Of ben ik nou gek?
Mijn stream liep een minuutje achterquote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Volgens mij staat er 0-1 op het scorebord.
Kan je het ook prettig vinden dat er dit jaar een keer 50 miljoen piek op mijn bankrekening staat?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
Zou het prettig vinden als we eens een keer vroeg op voorsprong komen.
Gun ik je van harte maat, dus bij dezequote:Op zondag 10 januari 2021 12:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kan je het ook prettig vinden dat er dit jaar een keer 50 miljoen piek op mijn bankrekening staat?
Op RRijnmond zowel teleurgesteld als blij... Erg leuk commentaar zo, met 2 partijdige mensenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
De commentator lijkt teleurgesteld. Jammer jongen.
Ik gun het je ook wederzijds, grote vriend.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Gun ik je van harte maat, dus bij deze
Gewaagd, maar ben het denk ik met je eens.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
Zou het trouwens ook prettig vinden als we dit gewoon winnen.
Dat kan oprecht misgaan tegen Ajax of PSV als ze veel druk op hem gaan zettenquote:
Wanneer was de laatste keer?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het vooral prettig vinden als we weer eens winnen in Amsterdam (het liefst met 0-3)
Schandalig dat die grens vlagt, er zat 3 meter tussen ofzoquote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef H.FR het volgende:
Prettig ook om een keer voordeel van de VAR te hebben.
Ja zeker. Hele zwakke schakel.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan oprecht misgaan tegen Ajax of PSV als ze veel druk op hem gaan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |