Nog altijd de laatste Europese prijs voor een Nederlandse clubquote:Op zondag 10 januari 2021 14:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor. Beker winnen is wel een must dit seizoen. Aan de andere kant presteren we toch nooit in de EL.
Mwah, denk dat we pas na januari de balans kunnen opmaken. Ik acht ons niet kansloos tegen Ajax in ieder geval, is toch anders nu zonder publiek en ik heb het idee dat we hun ploeg prima kunnen bespelen. Dat gevoel heb ik tegenover PSV veel minder eigenlijk, dat felle afjagen van PSV gaat lastig worden gezien de trage handelingssnelheid van onze middenvelders. Die zie ik ons niet winnenquote:Op zondag 10 januari 2021 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Wat dat betreft wel blij dat AZ al punten heeft verspeeld.
ja maar we kunnen ook wel presteren in de ELquote:Op zondag 10 januari 2021 14:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor. Beker winnen is wel een must dit seizoen. Aan de andere kant presteren we toch nooit in de EL.
Ze moeten die counters veel beter uitvoeren en niet zoals vandaag wil je een kans maken daar.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk dat we pas na januari de balans kunnen opmaken. Ik acht ons niet kansloos tegen Ajax in ieder geval, is toch anders nu zonder publiek en ik heb het idee dat we hun ploeg prima kunnen bespelen. Dat gevoel heb ik tegenover PSV veel minder eigenlijk, dat felle afjagen van PSV gaat lastig worden gezien de trage handelingssnelheid van onze middenvelders. Die zie ik ons niet winnen
inb4 kansloze 3-0 bij ajax en 2-1 winst thuis tegen psv
Mag wel eens een keertje ja. Hoe gaat dat straks lopen met dat extra Europese toernooi? Gaan alleen de bekerwinnaars dan naar de EL? Dan kan die conference nog wel eens zwaarder worden.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja maar we kunnen ook wel presteren in de EL
Nee joh de hoge landen krijgen gek veel plaatsen in de EL. De subtoppers van de top 4 komen direct in de EL en verder zal het speelveld aangevuld worden met bekerwinnaars en clubs die afstromen uit de vCL.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mag wel eens een keertje ja. Hoe gaat dat straks lopen met dat extra Europese toernooi? Gaan alleen de bekerwinnaars dan naar de EL? Dan kan die conference nog wel eens zwaarder worden.
Ik heb alleen de eerste helft gezien en dat ging vrij redelijk vond ik. Toch fijn dat we hem met 0-2 winnen, Sparta is niet best maar thuis creëerden we daar letterlijk niks tegen en ze staan gewoon in het linkerrijtje.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Geertruida gedaan, solide wedstrijd, wederom een goal.
Senesi vond ik ook erg goed eerste helft, 2e wat minder. Berghuis ook prima vandaag.
Al met al een redelijke eerste helft, en hele matige 2e helft. Sparta was ook helemaal niets, dus dat scheelt.
Hoezo? De Jorg scoort tenminste :Squote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God, wat ben je ook een ongelofelijke droeftoeter he.
Dat moet met deze selectie, indien fit, wel lukken inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:54 schreef aTypisch het volgende:
toch wel prima selectie nu om gewoon derde te worden lijkt me
dickgod
Wat een gelul, dat is gewoon mijn voorspelling aan het begin van het seizoen geweest.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:54 schreef damsco het volgende:
Feyenoord kampioen 20/21. U las het hier voor het eerst.
Stel je niet aan zeg. Valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Jemig @:fetX, kan er nog wat meer azijn bij? De afgelopen dagen heb je wel 40-45 gepost dat het het kut is de komende anderhalve maand
Woest.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Valt allemaal wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |