quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Beetje laat, maar geen idee om met dit topic een spandoekie te kopen?
Zet mijn username er maar op en DM mij een tikkie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Beetje laat, maar geen idee om met dit topic een spandoekie te kopen?
Volgens mij vullen ze gewoon aan waar nog plek is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:45 schreef Erasmus het volgende:
Is de plek van het spandoek op basis van "first come, first serve"? Dus geen plek voor het spandoekie meer op vakken als W, X, Y of Z?
Alright, dus we zien onze spandoek pas op ESPN wanneer de Jurk weer de bal 50 meter omhoog schiet in plaats van in het doel. Check.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij vullen ze gewoon aan waar nog plek is.
Iets met FOK! en onze usernames?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:49 schreef hhh38 het volgende:
Maar leuk dat er mensen mee willen doen! Wat moet erop staan?
VBL on Tourquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:49 schreef hhh38 het volgende:
Maar leuk dat er mensen mee willen doen! Wat moet erop staan?
Dit is zowaar geen slecht idee.quote:
Dan doet @Lenny_Leonard vast ook mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:00 schreef aTypisch het volgende:
of een spandoek van onze lord nelom, KAMPIOEN VAN NEDERLAND
Dat doet De Feijenoorder voor je hèquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben er tevens voor te brommen om fysiek te helpen met het spandoek, indien nodig. Kan mij voorstellen dat het erg kut is om dit te fixen in je eentje.
quote:
(het lijkt me sterk dat dit haalbaar is trouwens?)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al 1 doekje zelf betaald a 80 en aan 1 meegedaan voor een tientje ofzo. Geld groeit me verdomme niet op mijn rug.
Maar als jullie nou snel zijn, ik ga maandag meehelpen met ophangen dus wellicht is ‘ie er dan al.
Nee, is het ook niet gok ik. Mijn/ons doekje duurde ook een paar weken maar dat was wel vrij snel na de beginperiode toen het sowieso storm liepquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
[..]
(het lijkt me sterk dat dit haalbaar is trouwens?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |