kun je niet hiernaast komen wonen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die cake is zo lekker. Beetje veel alcohol in door de boerenjongens.
Maar dat is uiteraard geen klacht
Dat laatste is misschien handiger...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... Ik ben heel blij met mijn stek. Dus kom maar hierheen
Of kom op de thee
Hahahhaa Groningen stadquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien handiger...
geen idee waar je woont namelijk
weet alleen dat ik geen cake kreeg van mijn buurvrouw
Wel slim trouwens, blijft het tenminste een beetje leuk om te bakken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahhaa Groningen stad
Oooh als ik bak, geef ik de portiekgenoten altijd wat. Een derde voor mij en voor het tweeën een derde
Pfoe.. dat worden broodjes mee voor onderweg.. om cake te eten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me zo geliefd en populair nu
In mijn oude huis, een jaar geleden, woonde ik op de hoek van een hoerenstraat. Toen had ik met O&N voor de hele straat oliebollen gebakken. Dat was heel veel werk en mijn huis stonk heel erg lang
Als je de geur deelt wil ik ook de smaak delen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:47 schreef drakin het volgende:
Cake zien terwijl je IF doet, nou begint er iets van binnenuit te brullen
Toen ik begon was het niet vasten van 14.00 tot 22.00quote:
Kolonisten van Catan, een gezelschapsspel, dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is een catandoos? Wat maak je ermee?
Ow... Oepsquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan, een gezelschapsspel, dus.
Jup...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan, een gezelschapsspel, dus.
Hier met verzwaarde deken op de bank... in twijfel wat ik zal lezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijke avond en dag weer. Lekker een borrel, thee en dekentje. Serietje kijken en lezen. Wat wil een mens nog meer
Dochter speelt met de camera... dus ik hoor continu die lens bzzzzz bzzzzz bzzzzzzzquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Wat een fijne avonden
Hier met een gewone deken op de bank en ben het eerste Stormlight boek aan het lezen. Alleen concentreren is lastig
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dochter speelt met de camera... dus ik hoor continu die lens bzzzzz bzzzzz bzzzzzzz
Er ligt nu een boek dichter op schoot.
Nou nadat ze het hele huis 3x op de foro had gezet... dr laten zien hoe ze met iso waarden enzo kon spelen...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]wat is ze aan het fotograferen?
Nou 30 bladzijden gelezen, meer dan de afgelopen week in totaal. Het is een begin.
Nu tijd voor een online pubquiz.
Same here.. poes van lief heeft denk van 2 tot 4 aan de kast lopen krabben.quote:Op zondag 10 januari 2021 05:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker nog een nu hele dag thuis. Beetje haken, beetje naaien, beetje veel kussen knopen en lezen.
Beetje een rot nacht gehad. Twee keer wakker van nachtmerries. Ach... Vandaag lekker een dutje doen of op de bank tijdschriften lezen of allebei
Daar zou ik enorm veel stress van krijgen, zo'n luidruchtige buurvrouw. Heel vervelend dat het zo gehorig is en zij 's nachts leeft.quote:Op zondag 10 januari 2021 07:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Same here.. poes van lief heeft denk van 2 tot 4 aan de kast lopen krabben.
En mijn lief die altijd wakker word van vreemde geluiden... sliep nu als een blok.
Appje van de buurman: “je bent zeker niet thuis?”
Nou kennen we elkaar al wat langer dan vandaag dus ergens om half 4 toch maar even terig geappt... was de buuf ook weer dusdanig op dreef.. dat deze keer zelfs hij er niet van kan slapen.
(Dat is mijn bovenbuurvrouw... en mijn onderbuurman dus... en die slaapt klaagt eigenlijk over ons ook zelden tot nooit... dus zo’n klager is het niet...)
Nou ik ook dus. Vind het onwijs irritant.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:22 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Daar zou ik enorm veel stress van krijgen, zo'n luidruchtige buurvrouw. Heel vervelend dat het zo gehorig is en zij 's nachts leeft.
De vorige bovenburen.. hoorde je ook altijd. Maar uitzondering daargelaten... geen muziek meer op vol volume om half 4 snachts.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat vervelend van die overlast! Ik denk dat dit zeker niet ligt aan de gehorigheid van je huis... Het speelt wel mee, maar toch...
Nou dat dus! Echt heel irritant... Je kan lol ook overdrijvenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
De vorige bovenburen.. hoorde je ook altijd. Maar uitzondering daargelaten... geen muziek meer op vol volume om half 4 snachts.
Tijdje iemand gehad die graag op vol volume mee”zong” met corrie konings en dergelijke...
maar meestal overdag... en dan ging ik maar even boodschappen doen... en tegen de tijd ik terug kwam was hij klaar..
ook daar wel gemopperd als dat om 10 uur savonds gebeurde hoor.
Ook daar lag de grens bij niet kunnen slapen van de muziek
Maar dit is elke week minstens... soms zelfs 3x...
En ik gun dr echt dr lolletje wel hoor.
Maar als mensen 2 verdiepingen lager om half 4 nog steeds uitgebreid mee kunnen zingen... ben je wel IETSJE over de grens van “moet kunnen”.
Of je nou heel gehorig woont of niet.
Het is nog een paar daagjes.... ze zijn om voor je het weet.quote:Op maandag 11 januari 2021 04:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Hier een slechte nacht. Maar dat ligt aan mezelf (gisteren veel te lang in mijn nest gelegen). Vandaag even doorzetten en dan heb ik mijn ritme terug.
Rond een uur of kwart over negen fiets ik terug naar het fasehuis; dus een dagje daar hangen. Haken en zo
Eigenlijk geen zin in deze dag
Ja ik weet het. Zodra ik er ben is het helemaal primaquote:Op maandag 11 januari 2021 05:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is nog een paar daagjes.... ze zijn om voor je het weet.
Hier vooral geen zin om op te staan... maarja zo toch maar weer richting mijn lief
Nee.. hij gaat doorgaans rond 7 uur werken... en is nu nog hierquote:Op maandag 11 januari 2021 06:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Zodra ik er ben is het helemaal primagewoon lekker thee drinken en haken.
En idd het gaat heel snel nu
Je kan je nog niet heel eventjes omdraaien? Fijne dag bij je geliefde
Oh ja.. dan kan het niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 06:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee.. hij gaat doorgaans rond 7 uur werken... en is nu nog hier
Dus planning is zo’n beetje rond half 7 in de auto.
Nahja of thuisblijven dus. Ook een optie maar niet zo gezelligquote:Op maandag 11 januari 2021 06:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja.. dan kan het niet.
Dan is je bed uitgaan wel handig
Ja oke... Maar ik snap wel dat je voor de gezelligheid gaat. Zeker in deze covidtijd.quote:Op maandag 11 januari 2021 06:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nahja of thuisblijven dus. Ook een optie maar niet zo gezellig
Nu in de auto... straks nog even ontbijten en bedenken wie ik ga stalken zodat ik weet wat ik moet doen qua werk
Mja en buiten dat... thuis zit ik aan de eetkamertafel... hier heb ik een eigen kamer met bureau en bureaustoel... werkt toch wel lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja oke... Maar ik snap wel dat je voor de gezelligheid gaat. Zeker in deze covidtijd.
Werkse
Zou fijn zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:14 schreef Shandaly het volgende:
Goedemorgen! Nieuwe week, nieuwe kansen...
Vandaag maar eens kijken of ik naast het lesgeven en huishouden ook nog wat gefröbeld krijg
Succesquote:Op maandag 11 januari 2021 09:14 schreef Shandaly het volgende:
Goedemorgen! Nieuwe week, nieuwe kansen...
Vandaag maar eens kijken of ik naast het lesgeven en huishouden ook nog wat gefröbeld krijg
Brr, nu lekker opwarmen?quote:Op maandag 11 januari 2021 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zowel verzopen als bevroren op de fiets. Mijn benen en voeten doen gewoon zeer nu van het uit de kou zijn
Lekker een pluizige pyjama aan. Kop thee en laptopquote:
IEWLSquote:Op maandag 11 januari 2021 10:14 schreef Sarabi het volgende:
Kat heeft hier over mijn dekentje gekotst
Au bien marie heet dat toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker een pluizige pyjama aan. Kop thee en laptop
En als ik niet opwarm verzuip ik mezelf onder een hete douche
Oeh en ik pak nu een deken
quote:
Go jij!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef Shandaly het volgende:
Verstandig CotS, wel lekker geslapen?
[..]Lekker scherp
![]()
Het is me gister zowaar gelukt wat te fröbelen, huishoudelijke klussen gedaan te krijgen EN ook nog leerkracht te spelen. Yay me! Vandaag zal dat fröbelen er zeker bij inschieten, want 'gewone' werkdag, dubbelbaan als leerkracht, en vanavond lekker online pubquizen met collega's![]()
Ik vind het zo lastig trouwens, die lockdown... aan de ene kant ben ik het zo ongelooflijk zat om de kinderen thuis te hebben en mijn eigen baan te moeten combineren met leerkracht zijn dat het me liever vandaag dan morgen nog opgeheven wordt... en aan de andere kant maak ik me toch ook wel veel zorgen om dat verrekte virus. Het lijkt allemaal gewoon ook niet te helpen ofzo...![]()
Anyway, tijd voor!
Dat klinkt zwaar... Knuffel... Hopelijk wordt het snel beter wanneer het vaccin er is..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef Shandaly het volgende:
Verstandig CotS, wel lekker geslapen?
[..]Lekker scherp
![]()
Het is me gister zowaar gelukt wat te fröbelen, huishoudelijke klussen gedaan te krijgen EN ook nog leerkracht te spelen. Yay me! Vandaag zal dat fröbelen er zeker bij inschieten, want 'gewone' werkdag, dubbelbaan als leerkracht, en vanavond lekker online pubquizen met collega's![]()
Ik vind het zo lastig trouwens, die lockdown... aan de ene kant ben ik het zo ongelooflijk zat om de kinderen thuis te hebben en mijn eigen baan te moeten combineren met leerkracht zijn dat het me liever vandaag dan morgen nog opgeheven wordt... en aan de andere kant maak ik me toch ook wel veel zorgen om dat verrekte virus. Het lijkt allemaal gewoon ook niet te helpen ofzo...![]()
Anyway, tijd voor!
herkenbaar hoor... het kan een stuk slechter... maar dat neemt niet weg dat het wel pittig is soms.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:44 schreef Shandaly het volgende:
Ik vind het ook zwaar... maar ergens vind ik ook dat ik eigenlijk niet mag klagen. We hebben allebei een (thuiswerk)baan, dak boven ons hoofd, iedereen gezond etc... Genoeg gezinnen die het veel slechter hebben. Maar zo af en toe vliegt het me allemaal zo aan![]()
Zoals ze bij GTST ooit zongen "De tijd van onbezorgheid is voorbij"... je kan niets meer *onbezorgd* doen, overal moet je over nadenken. Heb je wel een mondkapje bij je, kun je wel afstand houden, heb je je handen al gewassen? etc!
Maar goed, momenteel zijn beide kinderen even buiten spelen, dus ik moet *nu* even productief zijn
Exact dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Helemaal mee eens... je mag best voor jezelf erkennen het moeilijk te hebben en dat te uiten
Ja en ze houden heel veel rekening met mijn angst. Moet wel zeggen dat ik wel zat te zweten (dwars door mijn deo heen en zo. Trui was gewoon vochtig)quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, da's het betere soort tandartsafspraak, zonder gewroet.
Eind volgende week kan ik naar de kaakchirurg.quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:07 schreef Shandaly het volgende:
Tandarts en prima dag zouden bij mij niet in één zin passen zonder een ontkenning erbij![]()
@:Sumppi, wanneer moest jij nou?
Woensdag vandaag!Slechts halve dag dubbelbaan
Hahahaha dat is een gemeen uitjequote:Op woensdag 13 januari 2021 16:42 schreef Sumppi het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat ik het wel sneu vind dat dat haar eerste uitje in maanden is.
Succes bij de chirurg.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Eind volgende week kan ik naar de kaakchirurg.
Volgende week mag de jongste ook voor haar 3 jaar en 9 maanden prik (bof, mazelen en rode hond). Ik vertelde het haar en nu hebben we een vaccinweigeraar/ wappie thuis.
Ja! Zo raar idee..quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Knuffel...
Het is een zware tijd voor ouders en voor mensen met een baan en voor mensen met beiden.
Zelf vind ik het zwaar om alleen te zijn en ben blij dat ik covid-vrij een zorginstelling waar veel mensen de regels achterlijk vinden en waar de helft van de vpk geen goed voorbeeld geven.
En alleen thuis voor een maand zonder clubjes en vrienden wordt ook even wennen. Terwijl mijn situatie gezegend is
Dus nu lekker relaxen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Eerste dag met mijn eigen team.. versleten nu
Wel een leuk team dat op zich heel zelfstandig is.. maar de uitzoekklusjes kosten mij gewoon nig heel veel tijd uiteindelijk.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Voor vrijwel iedereen is het op de een of andere manier zwaar.
Vandaag hier een heel leuke dag. De oudste is jarig en het is hartstikke gezellig. Zijn beste vriend (dit jaar leren kennen) heeft speciaal een videobelletje gedaan én een supertof pakje opgestuurd. Ik ben blij dat m'n zoon een goede vriend heeft gemaakt hier. Verder echt gruwelijk verwend door familie.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Voor vrijwel iedereen is het op de een of andere manier zwaar.
Vandaag hier een heel leuke dag. De oudste is jarig en het is hartstikke gezellig. Zijn beste vriend (dit jaar leren kennen) heeft speciaal een videobelletje gedaan én een supertof pakje opgestuurd. Ik ben blij dat m'n zoon een goede vriend heeft gemaakt hier. Verder echt gruwelijk verwend door familie.![]()
Champignonsoep aan het maken.quote:
Nog 1 nachtje... en dan is het weer even klaarquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed... Afwassen en voor de laatste keer terug fietsen
Smaakte prima wel zo. Ook zonder roomquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:53 schreef Sumppi het volgende:
De room mist, maar dat is wel goed voor de lijn.
Ja... en ik ga mijn record verbreken. Nooit meer opgenomen worden is niet realistisch, dat hebben ze me wel duidelijk gemaakt. Alleen het record staat op een jaar en drie maanden thuis. Dat worden er nu meer. Als het anderhalf jaar lukt ben ik dik tevredenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje... en dan is het weer even klaar
Gewoon proberen elke dag zelfde tijd naar bed te gaan en op te staan... dan wen je er lichamelijk aan om precies die tijden te slapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Half tien naar bed was geen slim idee, berevroeg wakker. Het is nu sowieso een weekend om alles te doen waar ik zin in heb en energie te krijgen.
Leuk! Plaats je foto's als ie af is?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Hier nog een dagje werken en als het goed is, krijg ik m'n legospookhuis vandaag binnen.
Leuk!! Verzamel je meer Lego? M'n zoon heeft net zijn gekregen piratenschip af. Die had ik ook wel willen bouwen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Hier nog een dagje werken en als het goed is, krijg ik m'n legospookhuis vandaag binnen.
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk! Plaats je foto's als ie af is?
Neuh, ik heb toevallig recent de dinosaurusfossielen zitten bouwen, maar ik heb (incl. dat spookhuis) drie sets ofzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef Sumppi het volgende:
Hier sneeuwt het een beetje.Genoeg om ervoor te zorgen dat ze al lekker lang buiten spelen.
[..]
Leuk!! Verzamel je meer Lego? M'n zoon heeft net zijn gekregen piratenschip af. Die had ik ook wel willen bouwen.
Ja heel erg veel dingen! Eerst wil ik wat sier appeltjes en peertjes maken voor in de keukenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dan heb je het vast druk maandag <3
heb je al iets bedacht dat je wil gaan maken?
Hij is leuk!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Het label is klaar![]()
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van?
Hij is meer freestyle dan Rocketmango (dat was gewoon 1 op 1 de filmposter) daarom misschien iets lastiger te plaatsenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:58 schreef Uhmmpie het volgende:
ik moet hem nog even herkauwen hoor
En die linker kijkt idd wat typisch... maar past wel weer in de stijl verder dus dan is het weer prima.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Het label is klaar![]()
[ afbeelding ]
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is meer freestyle dan Rocketmango (dat was gewoon 1 op 1 de filmposter) daarom misschien iets lastiger te plaatsen
Ik vind hem heel erg tof!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Het label is klaar![]()
[ afbeelding ]
De originele Charlies' Angels als uitgangspunt, toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Het label is klaar![]()
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2021 10:06 schreef Sumppi het volgende:
[..]
De originele Charlies' Angels als uitgangspunt, toch?
Zoals het hoortquote:Op zondag 17 januari 2021 10:34 schreef Sumppi het volgende:
Ze zijn net weer binnen. Sneeuw tot in de onderbroeken.
Mooiquote:Op zondag 17 januari 2021 10:34 schreef Sumppi het volgende:
Ze zijn net weer binnen. Sneeuw tot in de onderbroeken.
Dat geloof ik graag! Plantsoen is wel altijd mooi met sneeuwquote:Op zondag 17 januari 2021 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Wij zijn er gisteravond nog even uit geweest voor een sneeuwwandeling. Was best druk in het plantsoen.
Oh dat soort dingen maakte mijn opa vroeger altijd...quote:Op zondag 17 januari 2021 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo vierde kussen klaar, bank is compleet. Alleen nog eentje voor de luie stoel maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh leuk! Mijn moeder vertelde me dat mijn vader altijd zulke vloerkleden maakte. Helaas is dat te duur voor mijquote:Op maandag 18 januari 2021 06:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen maakte mijn opa vroeger altijd...
hoe heet dat?
Ga er eens op googlen.. hoop sentiment daar voor mijquote:Op maandag 18 januari 2021 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh leuk! Mijn moeder vertelde me dat mijn vader altijd zulke vloerkleden maakte. Helaas is dat te duur voor mij
Het heet smyrna
Lekker een gedachteloos werkje is hetquote:Op maandag 18 januari 2021 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ga er eens op googlen.. hoop sentiment daar voor mij
Goed planquote:Op maandag 18 januari 2021 07:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker een gedachteloos werkje is het
Moet er nog 1 maken voor op de luie stoel en dan is het project helaas klaar
Bij ome ali kun je goedkoop van die kussentjes vinden om het uit te proberen
Wat leuk!quote:Op zondag 17 januari 2021 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo vierde kussen klaar, bank is compleet. Alleen nog eentje voor de luie stoel maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2021 06:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnnn vandaag komt mijn naaimachine!
quote:Op maandag 18 januari 2021 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit ook al een tijd in de spanning welke naaimachine je nu krijgt.
Dat weet ik inmiddels! Singer Simple F3229quote:Op maandag 18 januari 2021 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit ook al een tijd in de spanning welke naaimachine je nu krijgt.
Dat is geen gek idee toch! Bepaalde creadingen plan ik ook inquote:Op maandag 18 januari 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga m'n creadingen maar in een agenda zetten ofzo. Kom nergens aan toe.
Ik hoop met je meequote:Op maandag 18 januari 2021 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Ik hoop dat mijn hand deze week uit het verband kan dan kan ik misschien ook weer wat crea dingen doen.
Ik ben de laatste tijd ook meer bezig met ideeën en inspiratie voor nieuwe projecten dan dat ik aan uitvoeren toekom. Ik heb maar bedacht dat dit óók leuk is.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga m'n creadingen maar in een agenda zetten ofzo. Kom nergens aan toe.
Singer heeft best veel filmpjes op YouTube, ook handig als ze niet precies jouw machine demonstreren. Je kunt er in ieder geval wel de informatie uithalen waarvoor welke steek geschikt is.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels! Singer Simple F3229
Nu alleen nog even geduld hebben! Ben er nu al zo blij mee
Ik heb al filmpjes bekeken van deze idd! En dat maakt me erg enthousiastquote:Op maandag 18 januari 2021 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Singer heeft best veel filmpjes op YouTube, ook handig als ze niet precies jouw machine demonstreren. Je kunt er in ieder geval wel de informatie uithalen waarvoor welke steek geschikt is.
En zo te zien krijg je een Singer met lekker veel steken.
Ik merk dat ik nogal in een twijfelkringetje terecht kan komen, waardoor ik uiteindelijk na een uur nog steeds niets gepakt heb en verzand in een suf spelletje op m'n mobiel.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is geen gek idee toch! Bepaalde creadingen plan ik ook in
Slim wel, dat ordenen van je ideeën en inspiratie! En inspiratie opdoen is ook leuk.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook meer bezig met ideeën en inspiratie voor nieuwe projecten dan dat ik aan uitvoeren toekom. Ik heb maar bedacht dat dit óók leuk is.
Om er niet helemaal in te verzanden, heb ik nu in mijn foto’s wel een inspiratiemap gemaakt, waar ik nu de ‘leuk, daar kan ik misschien iets mee’-foto’s van het afgelopen jaar inzet. Dan raken ze niet zoek tussen de andere foto’s.
Zo sla ik ook tig filmpjes op YouTube op, die ga ik misschien ook eens wat beter selecteren.
Ik ben na kerst wel weer wat benodigdheden gaan bestellen (stoffen, naaimachinenaalden), dus in de voorwaardelijke sfeer ben ik ook bezig.
Moet goed komenquote:
Dat begrijp ik! Je hebt je echt lelijk zeer gedaanquote:Op maandag 18 januari 2021 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet goed komen
Denk dat het nu al er af zou kunnen, maar ik hou van aan velletjes krabben en trekken. Dus beter om het nog even bedekt te laten. Ook minder kans dat ik het weer kapot stoot.
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn naaimachine is er! Nu even youtubefilmpjes kijken. Vannacht amper geslapen en zo word ik gebeld... Daarna of een dutje of de naaimachine...
[ afbeelding ]
Ik ook. Zolang ik er aan pruts, hoe groter de wond en het litteken.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet goed komen
Denk dat het nu al er af zou kunnen, maar ik hou van aan velletjes krabben en trekken. Dus beter om het nog even bedekt te laten. Ook minder kans dat ik het weer kapot stoot.
Ongelijk heeft ze niet...quote:Op maandag 18 januari 2021 14:52 schreef Sumppi het volgende:
M'n dochter had vanmorgen hulp nodig bij een rekensom. In plaats van stap voor stap te werken probeerde ze ineens het antwoord te geven en zodra het niet klopte begon ze te raden. Dus, ik zei op een gegeven ogenblik dat het antwoord me niet interesseerde en we de som stap voor stap zouden gaan aanpakken.
Krijg ik net haar schrift terug met daarin alle bedachte sommen zonder antwoord.![]()
'Het antwoord maakte je toch niet uit?'.
Morgen mee bezig. Hier net zo benieuwdquote:Op maandag 18 januari 2021 14:48 schreef Sumppi het volgende:
Leuk CotS! Ik ben benieuwd naar je eerste project met de machine.
quote:Op maandag 18 januari 2021 14:52 schreef Sumppi het volgende:
M'n dochter had vanmorgen hulp nodig bij een rekensom. In plaats van stap voor stap te werken probeerde ze ineens het antwoord te geven en zodra het niet klopte begon ze te raden. Dus, ik zei op een gegeven ogenblik dat het antwoord me niet interesseerde en we de som stap voor stap zouden gaan aanpakken.
Krijg ik net haar schrift terug met daarin alle bedachte sommen zonder antwoord.![]()
'Het antwoord maakte je toch niet uit?'.
Sterkte!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:49 schreef Sumppi het volgende:
M'n bezoek aan de kaakchirurg is verplaatst naar vandaag.![]()
Hoop dat jullie leukere plannen hebben?
Pehehehe, bijdehand geval.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:40 schreef Sumppi het volgende:
Vooral omdat ze dat oprecht dacht. In geschreven tekst lijkt het recalcitrant.
De jongste is dat vaak wel. Vanmorgen vonden we speelgoed in stukjes, waarvan ik ook niet had gedacht dat het lang mee zou gaan, maargoed. Mijn man vroeg ernaar. Oudste: 'daar speel ik niet meer mee'. Peuter: 'ik ook niet hoor!'. Ik: 'Daar heb ik je gister toch mee zien spelen?' Peuter: 'Maar het is nu stuk, ik speel daar niet meer mee!'. En dan trekt ze zo'n gezicht van 'ik weet prima wat je bedoelde, ik heb het stuk gemaakt, maar kijk mij eens slim antwoord geven'.
Ach jee, ineens!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:49 schreef Sumppi het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:49 schreef Sumppi het volgende:
Ik krijg steeds reclame van zo'n duur merk. Moet wel goed werken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een uitwisbare agenda/notitieboek besteld, blijkbaar wordt die vanmiddag al geleverd.
Ik ben er zelf eentje gaan bouwen via Greenstory. Inderdaad niet heel goedkoop, maar het klinkt als leuk speelgoed.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg steeds reclame van zo'n duur merk. Moet wel goed werken.
Mijn vriend heeft er eentje... en het werkt inderdaad best wel goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg steeds reclame van zo'n duur merk. Moet wel goed werken.
Da's wel een dingetje om rekening mee te houden ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft er eentje... en het werkt inderdaad best wel goed.
Behalve... dat je dus moet wachten tot de pagina weer droog is
mja en hij droogt zegmaar alleen als je hem niet tegen een ander blaadje hebtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een dingetje om rekening mee te houden ja.
Het is ook meer als rustig plan-ding bedoeld, dus ik verwacht geen grote problemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja en hij droogt zegmaar alleen als je hem niet tegen een ander blaadje hebt
dus op moment dat je blaadje(s) droogt... kun je hem even niet gebruiken
duurt geen kwartier hoor.. maar wel onhandig als je net wat wil opschrijven
kan me zo gauw niet herinneren of dat met die van hem ook kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook meer als rustig plan-ding bedoeld, dus ik verwacht geen grote problemen.![]()
En de bladen kunnen makkelijk los, dat ook.
Er zijn een aantal van dat soort boekjes/aanbieders op het moment.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
kan me zo gauw niet herinneren of dat met die van hem ook kan.
Is in ieder geval wel de reden waarom hij hem eigenlijk niet gebruikt.
Met zweethandjes in de wachtkamer gezeten, blij dat we geen handen mogen schudden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach jee, ineens!
Sterkte, komt goed!
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:23 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Met zweethandjes in de wachtkamer gezeten, blij dat we geen handen mogen schudden.Maar jullie hadden gewoon gelijk.
Ik vond het zo'n eng idee, maar het stelde niet veel voor. Een arts in opleiding keek mee en dat maakte het voor mij ook wel interessant. Dat het hechten stap voor stap werd besproken vond ik vooral leuk.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
En instructies mee voor de eventuele pijn? Paracetamol is your friend.
Oh, lekker!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik heb Ibuprofen 600 mg gekregen en Chloorhexidine mondspoeling waar ik morgen mee mag beginnen. Ik moest ook een uur lang koelen met ijs (2 minuten op 2 af). Peuter heeft nu trek in de blauwe bessen uit de verpakking.
quote:
Hé, dat is nieuw voor mij. Ik neem ook aan dat ze dan kijken of je ontsteking echt weg is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Over een half jaar gaan ze bekijken of het bot terug is gegroeid.
quote:
Dat denk ik ook, maar hij had het specifiek over het bot.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, dat is nieuw voor mij. Ik neem ook aan dat ze dan kijken of je ontsteking echt weg is.
Oeps van de kleuterquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik heb Ibuprofen 600 mg gekregen en Chloorhexidine mondspoeling waar ik morgen mee mag beginnen. Ik moest ook een uur lang koelen met ijs (2 minuten op 2 af). Peuter heeft nu trek in de blauwe bessen uit de verpakking.
Ik ben vrijwilliger in een woonzorgcentrum.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:09 schreef Sumppi het volgende:
![]()
En nu killergeheugen aanmaken. En dan over drie weken nog eens?
En zijn ze in België al zoveel verder met het vaccineren?
appeltjes en peertjes naaien. Die ga ik voor het keukenraam hangenquote:
Ja, goed dat je hem hebt gekregen. Ik vraag me af of vrijwilligers in zorgcentra in Nederland ook al een vaccin krijgen. Hier een vriendin die bij thuiszorg werkt met patiënten en zij moet bijvoorbeeld nog wachten op een afspraak.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger in een woonzorgcentrum.
Dat is leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
appeltjes en peertjes naaien. Die ga ik voor het keukenraam hangen![]()
Als de eerste af is zal ik een foto plaatsen Ik weet nog niet hoeveel ik er wil maken
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
appeltjes en peertjes naaien. Die ga ik voor het keukenraam hangen![]()
Als de eerste af is zal ik een foto plaatsen Ik weet nog niet hoeveel ik er wil maken
Dankquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef Lienekien het volgende:
En dat maak jij zomaar even, al heb je pas sinds gisteren een naaimachine?
sowieso is het in Nederland alleen op afspraakquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, goed dat je hem hebt gekregen. Ik vraag me af of vrijwilligers in zorgcentra in Nederland ook al een vaccin krijgen. Hier een vriendin die bij thuiszorg werkt met patiënten en zij moet bijvoorbeeld nog wachten op een afspraak.
Nope vrijwilligers krijgen hier nog nietsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, goed dat je hem hebt gekregen. Ik vraag me af of vrijwilligers in zorgcentra in Nederland ook al een vaccin krijgen. Hier een vriendin die bij thuiszorg werkt met patiënten en zij moet bijvoorbeeld nog wachten op een afspraak.
Goed blijven bewegen helot bij andere vaccinaties ook... dus zal hier ook wel schelenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nevermind.
Ik heb wel een stijf armpje.
Ja... Die kussentjes waren ook niet bepaald goedkoop te noemen... Helaas nog maar 1 zo'n project liggenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Even zitten kijk naar dat smyrna... maar dat is wel echt idioot duur zeg.
Kan me haast niet voorstellen dat mijn opa dergelijke bedragen uit heeft gegeven ook
Zie wel onwijs veel hele leuke ook.
Leuk zegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh trouwens, het begin is er. Morgen even een blaadje en steeltje maken en dan hebben we een appeltje
[ afbeelding ]
Ziet er supernetjes uit zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh trouwens, het begin is er. Morgen even een blaadje en steeltje maken en dan hebben we een appeltje
[ afbeelding ]
Ik overweeg ali.. om het een keer te proberen dus. Ik gun onze nederlandse kleine winkeliers anders... maar 100¤ voor een keer proberen is wel echt heel erg duur.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Die kussentjes waren ook niet bepaald goedkoop te noemen... Helaas nog maar 1 zo'n project liggen
Dat is ook wel heel veel geld voor proberen inderdaad. Leuk als je geld te veel hebt maar dat hebben de meeste mensen niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik overweeg ali.. om het een keer te proberen dus. Ik gun onze nederlandse kleine winkeliers anders... maar 100¤ voor een keer proberen is wel echt heel erg duur.
En bij ali hadden ze een egel en een wolf ook.. die waren wel echt![]()
Volgens mijn moeder waren die kussens toen... ong 40hfl overigens.
Dank je wel!quote:
Dank je wel! Naaimachine en ik zijn dikke vriendjesquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ziet er supernetjes uit zo.
Al is het kaatste stukje vast het lastigst.
Of valt het mee?
Vind hem supercute
Ali heeft betaalbare, Amazon ook... Ik kan het je advisren. Echt heelm leukquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik overweeg ali.. om het een keer te proberen dus. Ik gun onze nederlandse kleine winkeliers anders... maar 100¤ voor een keer proberen is wel echt heel erg duur.
En bij ali hadden ze een egel en een wolf ook.. die waren wel echt![]()
Volgens mijn moeder waren die kussens toen... ong 40hfl overigens.
Ik heb er ook een van Greenstory, nu nog een hele simpele met alleen lijntjes blaadjes... Maar ik vind het wel een hartstikke tof concept! Denk dat er nog wel meer bij komenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er zelf eentje gaan bouwen via Greenstory. Inderdaad niet heel goedkoop, maar het klinkt als leuk speelgoed.
Greenstory heb ik ook... alleen gebruik hem nooit, want ik houd teveel van papier en schriftjes en zo...quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb er ook een van Greenstory, nu nog een hele simpele met alleen lijntjes blaadjes... Maar ik vind het wel een hartstikke tof concept! Denk dat er nog wel meer bij komen
En met hetzelfde idee heb ik deze week een lamineer apparaat aangeschaftLege dagtaak voor m'n dochter geprint en gelamineerd, en nu kan ze elke dag haar taken makkelijk afstrepen en de volgende dag updaten
Moet alleen nog wat meer whiteboardstiften en -pennen hebben eigenlijk
Ik vind vast nog wel meer handige toepassingen
Ik hou van beginnen in papier, maar het bijhouden lukt niet altijd en dan heb ik gaten en laat dan maar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Greenstory heb ik ook... alleen gebruik hem nooit, want ik houd teveel van papier en schriftjes en zo...
Slim van die dagtaak van je dochter!
Snap ik!quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou van beginnen in papier, maar het bijhouden lukt niet altijd en dan heb ik gaten en laat dan maar.![]()
Slim!quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb er ook een van Greenstory, nu nog een hele simpele met alleen lijntjes blaadjes... Maar ik vind het wel een hartstikke tof concept! Denk dat er nog wel meer bij komen
En met hetzelfde idee heb ik deze week een lamineer apparaat aangeschaftLege dagtaak voor m'n dochter geprint en gelamineerd, en nu kan ze elke dag haar taken makkelijk afstrepen en de volgende dag updaten
Moet alleen nog wat meer whiteboardstiften en -pennen hebben eigenlijk
Ik vind vast nog wel meer handige toepassingen
afstrepen <3quote:
Oeh, met todoist?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
afstrepen <3
ik doe het digitaal... maar stiekem toch wel leuk
en ze hebben een "karma"-systeem
hoe meer je afvinkt.. hoe meer punten je uiteindelijk krijgt.
voor vandaag 3/5 taken gedaan.
maar verder vooral dingen gedaan die niet op het lijstje stonden
en eentje die ik nog moet afvinken... ga ik dus nu even doen
haha met Todoist ja... heerlijke appquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Oeh, met todoist?
Die gebruik ik ook... maar ik vergeet nog wel eens wat af te strepen wat ik wel gedaan heb, en dan miept ie de volgende dag meteen over overdue tasks enzo
Klinkt ook leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
afstrepen <3
ik doe het digitaal... maar stiekem toch wel leuk
en ze hebben een "karma"-systeem
hoe meer je afvinkt.. hoe meer punten je uiteindelijk krijgt.
voor vandaag 3/5 taken gedaan.
maar verder vooral dingen gedaan die niet op het lijstje stonden
en eentje die ik nog moet afvinken... ga ik dus nu even doen
mja hij staat oa op mn telefoon.. want die heb ik altijd bij mequote:Op woensdag 20 januari 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt ook leuk.
Ik heb ook wel een lijstje op m'n laptop staan, maar da's meer om wat overzicht te houden wat ik nog wil doen in de tuin bijvoorbeeld. Voor dagelijkse dingen wil ik eigenlijk een béétje van m'n schermen weg.
Hij gaat wel op een vaste plek moeten liggen voor me ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja hij staat oa op mn telefoon.. want die heb ik altijd bij me
dingen van papier.. die willen nog weleens "ergens" liggen
haha nouja.. ook daarvoor... leken dingen ook al vaak te liggen waar ik niet was.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij gaat wel op een vaste plek moeten liggen voor me ja.Maar ik hop niet heen en weer tussen huizen, dat scheelt al de helft.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
haha nouja.. ook daarvoor... leken dingen ook al vaak te liggen waar ik niet was.
beetje chaotisch ben ik ook wel... mijn telefoon is echt alles in 1..
zolang ie niet stuk gaat.. is er niks aan de hand.
nadeel van dat hij nu open staat op de laptop.. si dat ik ook hier steeds even kom glurenquote:
Jaaaaquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef Muck het volgende:
Haha, hier nog een todoist-gebruiker![]()
Het werd geadviseerd vanuit het ADHD-traject waar ik in zat en ik ben er wel tevreden over.
Vooral de herhaal-functie vind ik heel handig en het aanmaken van projecten. Voor het klussen in huis had ik een project met sub-projecten, zodat dingen ook gewoon afkwamen in plaats van 30 dingen maar half
Dat klinkt heerlijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren m'n boekje trouwens binnen! Ik ben nu al fan van het uitwisbare karakter, geen pagina's "verprutsen" omdat een andere manier me handiger lijkt.
Waar kan ik die bestellen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren m'n boekje trouwens binnen! Ik ben nu al fan van het uitwisbare karakter, geen pagina's "verprutsen" omdat een andere manier me handiger lijkt.
CotS had er een over las ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waar kan ik die bestellen?
Fijne dag verder.
Maar ik heb er dus hier een vandaan: https://nl.ourgreenstory.com/quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
ALs een van jullie mijn uitwisbare notitieboek wil met alles erop en eraan (pennen, navullingen) zeg het dan, ik gebruik heb echt nooit
Je mag de mijne gratis hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waar kan ik die bestellen?
Fijne dag verder.
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CotS had er een over las ik.
[..]
Maar ik heb er dus hier een vandaan: https://nl.ourgreenstory.com/
Navulinkt? Voor zo'n steadtler fineliner?quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag de mijne gratis hebben
Incl. pennen, navulinkt etc
Zal deze zijn dan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:41 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Navulinkt? Voor zo'n steadtler fineliner?
Prima kadootje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb mezelf Netflix cadeau gedaan
Ik moet leren em in de avond te ontspannen en rustig te worden en Netflix helpt daarbijquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Prima kadootje.
Eerst wat ik deed toen ik na... denk dik een half jaar verhuisd te zijn toch maar een tv kocht.
Natuurlijk alles van Rupaulquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Welke series/films wik je gaan kijken CotS?
Genoeg plannen dusquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk alles van Rupaul
En ik wil RealityZ kijken en alle andere zombieseries (maar geen Walking Dead, die vind ik stom). To the lake en La casa de papel
Kan nog wel even doorgaan
Ik vind Z Nation, ik heb eerder Netflix gehad, erg leuk. Alleen die stralingszombies vind ik wat te ver gezochtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest even checken, maar RealityZ is grappig ja! Z Nation (in ieder geval het begin) is ook grappig.
Yesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Genoeg plannen dusveel plezier!
Ik moet echt weer aan Sabrina beginnen maar ben de laatste tijd veel aan het gamen/lezen.
Ik vond het bij Sabrina wel jammer dat ze duidelijk snel een eind aan de serie moesten maken, vond het wel een leuk wereldje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Genoeg plannen dusveel plezier!
Ik moet echt weer aan Sabrina beginnen maar ben de laatste tijd veel aan het gamen/lezen.
Serieus?quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag de mijne gratis hebben
Incl. pennen, navulinkt etc
Vervelend! Hopelijk is 't snel over.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buikgriep, even klagen: kan niks drinken of eten. Ik voel me zo naar. Hang maar een beetje en hoop dat het morgen over is, want dan moet ik echt boodschappen halen en bij mijn moeder op visite
En ik was halverwege een cadeautje dat ik voor haar aan het naaien ben en dat lukt nu ook niet.
Bleh
Dank je komt goedquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vervelend! Hopelijk is 't snel over.
Klinkt gezellig!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen klaar voor het weekend?![]()
Hier komt zo een vriendin alcoholvrije biertjes brengen voor tijdens de pubquiz morgen.
Op de een of andere manier klinkt het vooral recht naar beneden zo door.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt als best een goede verjaardag in deze tijd![]()
Mijn moeder wordt volgende maand 60weet nog niet hoe ik iets leuks moet gaan doen.
Worden de rest van jouw buren niet gek @:Uhmmpie? Ik gok dat niet iedereen een vriend heeft waar ze ook vaak kunnen slapen.
Ze had ook geen muziek aan maar wel steeds heen en weer lopen en dingen verschuiven en laten vallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:02 schreef Sumppi het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat jouw buurvrouw na 10 uur 's avonds rustig zou doen, Uhmmpie, maar dat heeft ze dan niet lang volgehouden.
Same here. Irrirant en echt een vies plot.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ze had ook geen muziek aan maar wel steeds heen en weer lopen en dingen verschuiven en laten vallen.
En bovendien zo hard praten dat wij het letterlijk kunnen verstaan.
Uiteindelijk stuurde ze een geluidsfragment met “maar we maken heel niet veel herrie?”
Maar wij gebruiken sleepcycle en dat maakt opnames van snurkgeluiden.. dus geluidsfragment terug gestuurd en daar was ze geloof ik toch wel erg van geschrokken.
En wederom ze vond het ook wel echt erg... maarja.. daar slapen wij dus duidelijk niet beter om.
Nu wil ze een keer voor ons koken... EN komen luisteren. (Maarja als ze bij mij is.. is ze niet boven)
Nu vanavond viert ze een verjaardag... maar heeft het wel even gemeld.
Dus wij slapen preventief maar bij mijn lief
Vanmiddag even geappt “we have left the building”.
Alles om de verhouding wel een beetje OK te houden... anders is daarna helemaal het einde zoek. Dan heb je tenslotte ook geen zin meer om rekening met elkaar te houden en ben je nog verder van huis.
En even appen dat we niet thuis zijn is natuurlijk geen moeite.
Maar de verhuisbehoefte stijgt wel rap nu.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
(Maarja als ze bij mij is.. is ze niet boven)
Ow ook echt in jullie oude wijkquote:Op maandag 25 januari 2021 10:51 schreef Sumppi het volgende:
Het hele jaar ben ik al gelukkig dat ik niet meer in Breda woon, maar nu met die rellen in de wijk waar we eerder woonden helemaal.
Ik heb het rond half twaalf weggeklikt. Nu ook blij dat het hier in Drenthe zo rustig is.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kon vannacht niet slapen en heb heel veel enge dingen voorbij zien komen op Twitter. Ik ben blij een simpele grünniger te zijn. In Stad niks, en al helemaal niet in mijn wijk
Ja, de wijk is zelfs afgesloten geweest. De Read Shop daar kwam ik regelmatig en daar zijn de ramen ingeslagen. Ik vind het zo naar voor de eigenaar. Hij heeft al best veel shit meegemaakt in de wijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow ook echt in jullie oude wijk![]()
Wat een debielen allemaal.
goed verhaal inderdaad...quote:Op maandag 25 januari 2021 11:08 schreef Sumppi het volgende:
En de oude wijkagent kon ook rustig zeggen: 'tja, je woont natuurlijk wel in Tuinzigt.'
Met andere woorden: die overlast kun je verwachten en daar gaan we ook niet echt wat mee doen. Dan krijg je dus dat het steeds erger wordt. En mensen worden bang en melden steeds minder en ondertussen zeggen ze: 'hey, het gaat beter in de wijk! Minder meldingen!'.
Smyrnaquote:Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef Sarabi het volgende:
CotS hoe heet dat kussens maken dat jij doet? Wil het misschien toch eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |