quote:
Dat denk ik ook, maar hij had het specifiek over het bot.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, dat is nieuw voor mij. Ik neem ook aan dat ze dan kijken of je ontsteking echt weg is.
Oeps van de kleuterquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik heb Ibuprofen 600 mg gekregen en Chloorhexidine mondspoeling waar ik morgen mee mag beginnen. Ik moest ook een uur lang koelen met ijs (2 minuten op 2 af). Peuter heeft nu trek in de blauwe bessen uit de verpakking.
Ik ben vrijwilliger in een woonzorgcentrum.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:09 schreef Sumppi het volgende:
![]()
En nu killergeheugen aanmaken. En dan over drie weken nog eens?
En zijn ze in België al zoveel verder met het vaccineren?
appeltjes en peertjes naaien. Die ga ik voor het keukenraam hangenquote:
Ja, goed dat je hem hebt gekregen. Ik vraag me af of vrijwilligers in zorgcentra in Nederland ook al een vaccin krijgen. Hier een vriendin die bij thuiszorg werkt met patiënten en zij moet bijvoorbeeld nog wachten op een afspraak.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger in een woonzorgcentrum.
Dat is leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
appeltjes en peertjes naaien. Die ga ik voor het keukenraam hangen![]()
Als de eerste af is zal ik een foto plaatsen Ik weet nog niet hoeveel ik er wil maken
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
appeltjes en peertjes naaien. Die ga ik voor het keukenraam hangen![]()
Als de eerste af is zal ik een foto plaatsen Ik weet nog niet hoeveel ik er wil maken
Dankquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef Lienekien het volgende:
En dat maak jij zomaar even, al heb je pas sinds gisteren een naaimachine?
sowieso is het in Nederland alleen op afspraakquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, goed dat je hem hebt gekregen. Ik vraag me af of vrijwilligers in zorgcentra in Nederland ook al een vaccin krijgen. Hier een vriendin die bij thuiszorg werkt met patiënten en zij moet bijvoorbeeld nog wachten op een afspraak.
Nope vrijwilligers krijgen hier nog nietsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, goed dat je hem hebt gekregen. Ik vraag me af of vrijwilligers in zorgcentra in Nederland ook al een vaccin krijgen. Hier een vriendin die bij thuiszorg werkt met patiënten en zij moet bijvoorbeeld nog wachten op een afspraak.
Goed blijven bewegen helot bij andere vaccinaties ook... dus zal hier ook wel schelenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nevermind.
Ik heb wel een stijf armpje.
Ja... Die kussentjes waren ook niet bepaald goedkoop te noemen... Helaas nog maar 1 zo'n project liggenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Even zitten kijk naar dat smyrna... maar dat is wel echt idioot duur zeg.
Kan me haast niet voorstellen dat mijn opa dergelijke bedragen uit heeft gegeven ook
Zie wel onwijs veel hele leuke ook.
Leuk zegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh trouwens, het begin is er. Morgen even een blaadje en steeltje maken en dan hebben we een appeltje
[ afbeelding ]
Ziet er supernetjes uit zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh trouwens, het begin is er. Morgen even een blaadje en steeltje maken en dan hebben we een appeltje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |