Oh ja.. dan kan het niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 06:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee.. hij gaat doorgaans rond 7 uur werken... en is nu nog hier
Dus planning is zo’n beetje rond half 7 in de auto.
Nahja of thuisblijven dus. Ook een optie maar niet zo gezelligquote:Op maandag 11 januari 2021 06:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja.. dan kan het niet.
Dan is je bed uitgaan wel handig
Ja oke... Maar ik snap wel dat je voor de gezelligheid gaat. Zeker in deze covidtijd.quote:Op maandag 11 januari 2021 06:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nahja of thuisblijven dus. Ook een optie maar niet zo gezellig
Nu in de auto... straks nog even ontbijten en bedenken wie ik ga stalken zodat ik weet wat ik moet doen qua werk
Mja en buiten dat... thuis zit ik aan de eetkamertafel... hier heb ik een eigen kamer met bureau en bureaustoel... werkt toch wel lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja oke... Maar ik snap wel dat je voor de gezelligheid gaat. Zeker in deze covidtijd.
Werkse
Zou fijn zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:14 schreef Shandaly het volgende:
Goedemorgen! Nieuwe week, nieuwe kansen...
Vandaag maar eens kijken of ik naast het lesgeven en huishouden ook nog wat gefröbeld krijg
Succesquote:Op maandag 11 januari 2021 09:14 schreef Shandaly het volgende:
Goedemorgen! Nieuwe week, nieuwe kansen...
Vandaag maar eens kijken of ik naast het lesgeven en huishouden ook nog wat gefröbeld krijg
Brr, nu lekker opwarmen?quote:Op maandag 11 januari 2021 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zowel verzopen als bevroren op de fiets. Mijn benen en voeten doen gewoon zeer nu van het uit de kou zijn
Lekker een pluizige pyjama aan. Kop thee en laptopquote:
IEWLSquote:Op maandag 11 januari 2021 10:14 schreef Sarabi het volgende:
Kat heeft hier over mijn dekentje gekotst
Au bien marie heet dat toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker een pluizige pyjama aan. Kop thee en laptop
En als ik niet opwarm verzuip ik mezelf onder een hete douche
Oeh en ik pak nu een deken
quote:
Go jij!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef Shandaly het volgende:
Verstandig CotS, wel lekker geslapen?
[..]Lekker scherp
![]()
Het is me gister zowaar gelukt wat te fröbelen, huishoudelijke klussen gedaan te krijgen EN ook nog leerkracht te spelen. Yay me! Vandaag zal dat fröbelen er zeker bij inschieten, want 'gewone' werkdag, dubbelbaan als leerkracht, en vanavond lekker online pubquizen met collega's![]()
Ik vind het zo lastig trouwens, die lockdown... aan de ene kant ben ik het zo ongelooflijk zat om de kinderen thuis te hebben en mijn eigen baan te moeten combineren met leerkracht zijn dat het me liever vandaag dan morgen nog opgeheven wordt... en aan de andere kant maak ik me toch ook wel veel zorgen om dat verrekte virus. Het lijkt allemaal gewoon ook niet te helpen ofzo...![]()
Anyway, tijd voor!
Dat klinkt zwaar... Knuffel... Hopelijk wordt het snel beter wanneer het vaccin er is..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef Shandaly het volgende:
Verstandig CotS, wel lekker geslapen?
[..]Lekker scherp
![]()
Het is me gister zowaar gelukt wat te fröbelen, huishoudelijke klussen gedaan te krijgen EN ook nog leerkracht te spelen. Yay me! Vandaag zal dat fröbelen er zeker bij inschieten, want 'gewone' werkdag, dubbelbaan als leerkracht, en vanavond lekker online pubquizen met collega's![]()
Ik vind het zo lastig trouwens, die lockdown... aan de ene kant ben ik het zo ongelooflijk zat om de kinderen thuis te hebben en mijn eigen baan te moeten combineren met leerkracht zijn dat het me liever vandaag dan morgen nog opgeheven wordt... en aan de andere kant maak ik me toch ook wel veel zorgen om dat verrekte virus. Het lijkt allemaal gewoon ook niet te helpen ofzo...![]()
Anyway, tijd voor!
herkenbaar hoor... het kan een stuk slechter... maar dat neemt niet weg dat het wel pittig is soms.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:44 schreef Shandaly het volgende:
Ik vind het ook zwaar... maar ergens vind ik ook dat ik eigenlijk niet mag klagen. We hebben allebei een (thuiswerk)baan, dak boven ons hoofd, iedereen gezond etc... Genoeg gezinnen die het veel slechter hebben. Maar zo af en toe vliegt het me allemaal zo aan![]()
Zoals ze bij GTST ooit zongen "De tijd van onbezorgheid is voorbij"... je kan niets meer *onbezorgd* doen, overal moet je over nadenken. Heb je wel een mondkapje bij je, kun je wel afstand houden, heb je je handen al gewassen? etc!
Maar goed, momenteel zijn beide kinderen even buiten spelen, dus ik moet *nu* even productief zijn
Exact dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Helemaal mee eens... je mag best voor jezelf erkennen het moeilijk te hebben en dat te uiten
Ja en ze houden heel veel rekening met mijn angst. Moet wel zeggen dat ik wel zat te zweten (dwars door mijn deo heen en zo. Trui was gewoon vochtig)quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, da's het betere soort tandartsafspraak, zonder gewroet.
Eind volgende week kan ik naar de kaakchirurg.quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:07 schreef Shandaly het volgende:
Tandarts en prima dag zouden bij mij niet in één zin passen zonder een ontkenning erbij![]()
@:Sumppi, wanneer moest jij nou?
Woensdag vandaag!Slechts halve dag dubbelbaan
Hahahaha dat is een gemeen uitjequote:Op woensdag 13 januari 2021 16:42 schreef Sumppi het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat ik het wel sneu vind dat dat haar eerste uitje in maanden is.
Succes bij de chirurg.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Eind volgende week kan ik naar de kaakchirurg.
Volgende week mag de jongste ook voor haar 3 jaar en 9 maanden prik (bof, mazelen en rode hond). Ik vertelde het haar en nu hebben we een vaccinweigeraar/ wappie thuis.
Ja! Zo raar idee..quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Knuffel...
Het is een zware tijd voor ouders en voor mensen met een baan en voor mensen met beiden.
Zelf vind ik het zwaar om alleen te zijn en ben blij dat ik covid-vrij een zorginstelling waar veel mensen de regels achterlijk vinden en waar de helft van de vpk geen goed voorbeeld geven.
En alleen thuis voor een maand zonder clubjes en vrienden wordt ook even wennen. Terwijl mijn situatie gezegend is
Dus nu lekker relaxen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Eerste dag met mijn eigen team.. versleten nu
Wel een leuk team dat op zich heel zelfstandig is.. maar de uitzoekklusjes kosten mij gewoon nig heel veel tijd uiteindelijk.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Voor vrijwel iedereen is het op de een of andere manier zwaar.
Vandaag hier een heel leuke dag. De oudste is jarig en het is hartstikke gezellig. Zijn beste vriend (dit jaar leren kennen) heeft speciaal een videobelletje gedaan én een supertof pakje opgestuurd. Ik ben blij dat m'n zoon een goede vriend heeft gemaakt hier. Verder echt gruwelijk verwend door familie.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Voor vrijwel iedereen is het op de een of andere manier zwaar.
Vandaag hier een heel leuke dag. De oudste is jarig en het is hartstikke gezellig. Zijn beste vriend (dit jaar leren kennen) heeft speciaal een videobelletje gedaan én een supertof pakje opgestuurd. Ik ben blij dat m'n zoon een goede vriend heeft gemaakt hier. Verder echt gruwelijk verwend door familie.![]()
Champignonsoep aan het maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |