abonnement Unibet Coolblue
pi_197547310
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Waar kan ik die bestellen?

Fijne dag verder.
CotS had er een over las ik. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
ALs een van jullie mijn uitwisbare notitieboek wil met alles erop en eraan (pennen, navullingen) zeg het dan, ik gebruik heb echt nooit
Maar ik heb er dus hier een vandaan: https://nl.ourgreenstory.com/
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197548390
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Waar kan ik die bestellen?

Fijne dag verder.
Je mag de mijne gratis hebben

Incl. pennen, navulinkt etc
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197548406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

CotS had er een over las ik. :P
[..]

Maar ik heb er dus hier een vandaan: https://nl.ourgreenstory.com/
Die heb ik ook!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197552461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je mag de mijne gratis hebben

Incl. pennen, navulinkt etc
Navulinkt? Voor zo'n steadtler fineliner?
pi_197552703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:41 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Navulinkt? Voor zo'n steadtler fineliner?
Zal deze zijn dan. :Y

https://nl.ourgreenstory.(...)ibute_pa_kleur=black
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197552717
Check
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197553624
Ik heb 'm nog niet zo lang, geen idee hoe lang zo'n stift/pen mee gaat eigenlijk
pi_197555081
Ik heb mezelf Netflix cadeau gedaan *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197558826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb mezelf Netflix cadeau gedaan *O*
Prima kadootje.

Eerst wat ik deed toen ik na... denk dik een half jaar verhuisd te zijn toch maar een tv kocht.
pi_197559187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 21:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Prima kadootje.

Eerst wat ik deed toen ik na... denk dik een half jaar verhuisd te zijn toch maar een tv kocht.
Ik moet leren em in de avond te ontspannen en rustig te worden en Netflix helpt daarbij :)

Een tv is ook fijn!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197567517
Welke series/films wik je gaan kijken CotS?
pi_197568650
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Welke series/films wik je gaan kijken CotS?
Natuurlijk alles van Rupaul
En ik wil RealityZ kijken en alle andere zombieseries (maar geen Walking Dead, die vind ik stom). To the lake en La casa de papel

Kan nog wel even doorgaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 22 januari 2021 @ 10:57:23 #263
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197568673
Ik moest even checken, maar RealityZ is grappig ja! Z Nation (in ieder geval het begin) is ook grappig. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197568760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Natuurlijk alles van Rupaul
En ik wil RealityZ kijken en alle andere zombieseries (maar geen Walking Dead, die vind ik stom). To the lake en La casa de papel

Kan nog wel even doorgaan
Genoeg plannen dus :D veel plezier!

Ik moet echt weer aan Sabrina beginnen maar ben de laatste tijd veel aan het gamen/lezen.
pi_197568771
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest even checken, maar RealityZ is grappig ja! Z Nation (in ieder geval het begin) is ook grappig. :Y
Ik vind Z Nation, ik heb eerder Netflix gehad, erg leuk. Alleen die stralingszombies vind ik wat te ver gezocht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197568780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Genoeg plannen dus :D veel plezier!

Ik moet echt weer aan Sabrina beginnen maar ben de laatste tijd veel aan het gamen/lezen.
Yes

maar ik heb de afspraak dat ik in de avond niet meer in mijn hobbykamer te zitten, dus even tot leestijd Netflixen en zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:13:49 #267
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197568941
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Genoeg plannen dus :D veel plezier!

Ik moet echt weer aan Sabrina beginnen maar ben de laatste tijd veel aan het gamen/lezen.
Ik vond het bij Sabrina wel jammer dat ze duidelijk snel een eind aan de serie moesten maken, vond het wel een leuk wereldje. -O-

Maar zaten wel echt toffe stukjes in. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197570539
Buikgriep, even klagen: kan niks drinken of eten. Ik voel me zo naar. Hang maar een beetje en hoop dat het morgen over is, want dan moet ik echt boodschappen halen en bij mijn moeder op visite

En ik was halverwege een cadeautje dat ik voor haar aan het naaien ben en dat lukt nu ook niet.

Bleh
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:02:24 #269
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197570703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je mag de mijne gratis hebben

Incl. pennen, navulinkt etc
Serieus?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197570742
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:02 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Serieus?
Ja :) ik gebruik hem niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197570750
Ik ben niet zo'n loeder die zoiets zegt en dan "haha grapje"

Na het weekend kan ik hem best versturen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:57:40 #272
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197571538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buikgriep, even klagen: kan niks drinken of eten. Ik voel me zo naar. Hang maar een beetje en hoop dat het morgen over is, want dan moet ik echt boodschappen halen en bij mijn moeder op visite

En ik was halverwege een cadeautje dat ik voor haar aan het naaien ben en dat lukt nu ook niet.

Bleh
Vervelend! Hopelijk is 't snel over. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197571758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vervelend! Hopelijk is 't snel over. :*
Dank je komt goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197572513
Beterschap CotS!
  vrijdag 22 januari 2021 @ 16:19:06 #275
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197573658
228 punten bij laatste manche.

Ik ga het missen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197576609
Iedereen klaar voor het weekend? *O*
Hier komt zo een vriendin alcoholvrije biertjes brengen voor tijdens de pubquiz morgen.
pi_197578950
Bedankt :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197578967
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen klaar voor het weekend? *O*
Hier komt zo een vriendin alcoholvrije biertjes brengen voor tijdens de pubquiz morgen.
Klinkt gezellig!

Ik hoop dat morgen boodschappen lukken en verder niks. Even bijkomen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197585550
Goedemorgen allemaal

Status hier is nog hartstikke beroerd. Dit weekend wordt waarschijnlijk een hangweekend. Als het licht is schop ik mezelf naar de winkel (ahem, ik heb nog twee sinaasappelen en een boterham liggen). En dan is het sloes voor vandaag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197585578
Ik was letterlijk en figuurlijk klaar voor het weekend :)

Lagen er vroeg in... na de nacht ervoor de bovenbuurvrouw weer zich gezellig heel de nacht vermaakt heeft.
Die heeft gewoon een tegengesteld ritme aan ons.. echt een drama is het steeds.

Gelukkig kondigde ze gister al aan dat ze vandaag de verjaardag van dr huisgenoot gaan vieren... (ik heb maar niet doorgevraagd).
Dus wij slapen bij mijn lief vanavond.
Kan zij dr feestje vieren... en ik slapen.

Straks rond koffietijd kahoot met dochter en opa en oma.
Want opa wordt 65 volgende week maar dan is ze niet bij mij.
Ik heb een bezorgontbijt besteld voor opa.. want die wilde zo graag ontbijt op bed van dochterlief.

En smiddags komt de “visite” vooral even langs rijden en feliciteren en dan meteen weer door.

Zo heeft hij toch nog een leuke verjaardag denk ik :)
pi_197586526
Klinkt als best een goede verjaardag in deze tijd ^O^

Mijn moeder wordt volgende maand 60 -O- weet nog niet hoe ik iets leuks moet gaan doen.

Worden de rest van jouw buren niet gek @Uhmmpie? Ik gok dat niet iedereen een vriend heeft waar ze ook vaak kunnen slapen.
pi_197586790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt als best een goede verjaardag in deze tijd ^O^

Mijn moeder wordt volgende maand 60 -O- weet nog niet hoe ik iets leuks moet gaan doen.

Worden de rest van jouw buren niet gek @:Uhmmpie? Ik gok dat niet iedereen een vriend heeft waar ze ook vaak kunnen slapen.
Op de een of andere manier klinkt het vooral recht naar beneden zo door.
Mijn benedenbuurman appte 2 weken terug om half 4 snachts “jij bent zeker niet thuis?”
Die overwoog om de politie te bellen omdat ie bang was dat ie het hele portiek wakker zou schreeuwen als ie zelf naar boven zou lopen.
En die is normaal echt de rust zelve... en geirriteerd heb ik hem weleens gezien.. maar zo boos dus niet.
Spatte er duidelijk ook af in ons app gesprek (want ik was toevallig wakker :X )
Maar wellicht heb ik het dus nooit gezien omdat ie dan maar preventief zn zelfbeheersing in zet :)

@verjaardag: net foto’s van opa in bed met zn ontbijt en bedankjes van opa zelf dat het echt lekker was en inderdaad enkel lokale dingen.

Maar ik vond het ook lastig hoor.. dit is echt de laatste 3 dagsn zo in elkaar geknutseld door met name dochterlief..
En helpende hand van oma (het langsrijden om te feliciteren) en van mij (voor ontbijt, kadootje).
De quiz hebben oma en ik enkel foto’s voor mogen aanleveren en is ze een paar dagen zoet mee geweest tussen huiswerk en schoolwerk door.

En ik vond een bezorgd ontbijt wat suf... tot we afspraken dat dochterlief daar zou slapen omdat opa graag met dr wilde ontbijten :)
  zaterdag 23 januari 2021 @ 11:08:12 #283
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197587266
Ik worstelde vooral met mijn cpap apparaat.

:{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197592710
Ik dacht gelezen te hebben dat jouw buurvrouw na 10 uur 's avonds rustig zou doen, Uhmmpie, maar dat heeft ze dan niet lang volgehouden.

Leuk dat opa zo goed verwend is op zijn verjaardag. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197592824
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:02 schreef Sumppi het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat jouw buurvrouw na 10 uur 's avonds rustig zou doen, Uhmmpie, maar dat heeft ze dan niet lang volgehouden.
Ze had ook geen muziek aan maar wel steeds heen en weer lopen en dingen verschuiven en laten vallen.
En bovendien zo hard praten dat wij het letterlijk kunnen verstaan.

Uiteindelijk stuurde ze een geluidsfragment met “maar we maken heel niet veel herrie?”
Maar wij gebruiken sleepcycle en dat maakt opnames van snurkgeluiden.. dus geluidsfragment terug gestuurd en daar was ze geloof ik toch wel erg van geschrokken.

En wederom ze vond het ook wel echt erg... maarja.. daar slapen wij dus duidelijk niet beter om.
Nu wil ze een keer voor ons koken... EN komen luisteren. (Maarja als ze bij mij is.. is ze niet boven :) )

Nu vanavond viert ze een verjaardag... maar heeft het wel even gemeld.
Dus wij slapen preventief maar bij mijn lief _O-
Vanmiddag even geappt “we have left the building”.

Alles om de verhouding wel een beetje OK te houden... anders is daarna helemaal het einde zoek. Dan heb je tenslotte ook geen zin meer om rekening met elkaar te houden en ben je nog verder van huis.
En even appen dat we niet thuis zijn is natuurlijk geen moeite.

Maar de verhuisbehoefte stijgt wel rap nu.
pi_197592830
Overigens een tot tranen geroerde opa vandaag O+

Misschien toch wel een optie voor je moeder ook @Sarabi

Hier dus bezorgd ontbijt.. sliertje auto’s met felicitaties. Iedereen kreeg een zakje met appelkoeken, flesje wijn, chippies en een bedankkaartje mee.

Kahoot quiz daarna nog.. echt leuk

En superblije en verraste opa.. want die had letterlijk echt nergens op gelet.
Zelfs niet op luxe ontbijt bleek _O-
  zaterdag 23 januari 2021 @ 17:46:13 #287
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197593323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ze had ook geen muziek aan maar wel steeds heen en weer lopen en dingen verschuiven en laten vallen.
En bovendien zo hard praten dat wij het letterlijk kunnen verstaan.

Uiteindelijk stuurde ze een geluidsfragment met “maar we maken heel niet veel herrie?”
Maar wij gebruiken sleepcycle en dat maakt opnames van snurkgeluiden.. dus geluidsfragment terug gestuurd en daar was ze geloof ik toch wel erg van geschrokken.

En wederom ze vond het ook wel echt erg... maarja.. daar slapen wij dus duidelijk niet beter om.
Nu wil ze een keer voor ons koken... EN komen luisteren. (Maarja als ze bij mij is.. is ze niet boven :) )

Nu vanavond viert ze een verjaardag... maar heeft het wel even gemeld.
Dus wij slapen preventief maar bij mijn lief _O-
Vanmiddag even geappt “we have left the building”.

Alles om de verhouding wel een beetje OK te houden... anders is daarna helemaal het einde zoek. Dan heb je tenslotte ook geen zin meer om rekening met elkaar te houden en ben je nog verder van huis.
En even appen dat we niet thuis zijn is natuurlijk geen moeite.

Maar de verhuisbehoefte stijgt wel rap nu.
Same here. Irrirant en echt een vies plot.

Bah.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197603211
Morning... :O
pi_197604382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

(Maarja als ze bij mij is.. is ze niet boven :) )

_O-

Goedemorgen!
pi_197606868
Hoi :)

Het is weer beter. Nog wel heel erg moe en slap, maar voel me niet ziek. Dus morgen doe ik weer normaal. Nu een laatste luierdag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197628103
Het hele jaar ben ik al gelukkig dat ik niet meer in Breda woon, maar nu met die rellen in de wijk waar we eerder woonden helemaal. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197628132
Kon vannacht niet slapen en heb heel veel enge dingen voorbij zien komen op Twitter. Ik ben blij een simpele grünniger te zijn. In Stad niks, en al helemaal niet in mijn wijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197628149
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:51 schreef Sumppi het volgende:
Het hele jaar ben ik al gelukkig dat ik niet meer in Breda woon, maar nu met die rellen in de wijk waar we eerder woonden helemaal. :{
Ow ook echt in jullie oude wijk -O-
Wat een debielen allemaal.
pi_197628257
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kon vannacht niet slapen en heb heel veel enge dingen voorbij zien komen op Twitter. Ik ben blij een simpele grünniger te zijn. In Stad niks, en al helemaal niet in mijn wijk
Ik heb het rond half twaalf weggeklikt. Nu ook blij dat het hier in Drenthe zo rustig is.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow ook echt in jullie oude wijk -O-
Wat een debielen allemaal.
Ja, de wijk is zelfs afgesloten geweest. De Read Shop daar kwam ik regelmatig en daar zijn de ramen ingeslagen. Ik vind het zo naar voor de eigenaar. Hij heeft al best veel shit meegemaakt in de wijk. -O-

En het wordt ook echt niet beter. Als kinderen ruzie zoeken met volwassenen en er wordt wat van gezegd rennen ze naar huis om papa met vechthond te halen of een mes. Meerdere keren meegemaakt dat je denkt: nu komt de ouder om kroost te corrigeren, maar dan komen ze zelf mee dreigen. 8)7

Zat er dus wel dik in dat ze daar zouden gaan rellen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197628308
Jezus wat bizar... en ik dacht destijds veel gezien te hebben toen ik in de hoerenbuurt woonde...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197628388
En de oude wijkagent kon ook rustig zeggen: 'tja, je woont natuurlijk wel in Tuinzigt.'
Met andere woorden: die overlast kun je verwachten en daar gaan we ook niet echt wat mee doen. Dan krijg je dus dat het steeds erger wordt. En mensen worden bang en melden steeds minder en ondertussen zeggen ze: 'hey, het gaat beter in de wijk! Minder meldingen!'.

:')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197628422
Vreselijk -O- fijn dat je daar weg bent Sumppi
pi_197628453
CotS hoe heet dat kussens maken dat jij doet? Wil het misschien toch eens proberen.
pi_197628471
Leuker nieuws: ik heb voor het eerst een sok met boemeranghiel gemaakt! :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197628479
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:08 schreef Sumppi het volgende:
En de oude wijkagent kon ook rustig zeggen: 'tja, je woont natuurlijk wel in Tuinzigt.'
Met andere woorden: die overlast kun je verwachten en daar gaan we ook niet echt wat mee doen. Dan krijg je dus dat het steeds erger wordt. En mensen worden bang en melden steeds minder en ondertussen zeggen ze: 'hey, het gaat beter in de wijk! Minder meldingen!'.

:')
goed verhaal inderdaad...

ik woon ook in zo'n wijk :)

maar wel met strenge wijkagenten.. dat helpt echt wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')