Die zijn gewoon naief en voelen zich bestolen, bovendien zit er in het andere kamp net zoveel tuig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:05 schreef Fugue het volgende:
Nog maar een keer duidelijk wat een smerig tuig die Trump aanhangers zijn
Merk het toen er vergelijkbare rellen uitbraken in 2016 jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die zijn gewoon naief en voelen zich bestolen, bovendien zit er in het andere kamp net zoveel tuig.
Rellen van de afgelopen maanden alweer vergeten? Dat waren anti Trumpers. Dat ze een labeltje BLM of antifa opgeplakt krijgen doet daar weinig aan af.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Merk het toen er vergelijkbare rellen uitbraken in 2016 ja
Peaceful protestquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:05 schreef Fugue het volgende:
Zijn die 2 zetels nu toegekend aan de republikeinen?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Flikkert hij nu ook z'n VP onder de bus?
[ twitter ]
Ja leg de schuld elders.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:28 schreef damsco het volgende:
Geweldig. Heerlijk hoe dit backfired. Al die deugmensen die Trump en haar aanhangers vanuit hun hart haten. En nu krijgen ze de volle laag terug, zaai verdeeldheid oogst verdeeldheid
Goed vermomd dan, ze zien er allemaal uit als typische redneck Trump stemmers.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:35 schreef opgebaarde het volgende:
Dit is gewoon antifa of BLM vermomd als Trump supporters.
Mwoah, ze zien er niet uit als zwervers die volgepompt zijn met drugs.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:35 schreef opgebaarde het volgende:
Dit is gewoon antifa of BLM vermomd als Trump supporters.
Sfeertje hoor.quote:
Je zal er boterhammen voor moeten smerenquote:
Deze mensen zijn niet overweldigend zwart, dus niks aan de hand.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is de politie, het leger? Bij elk protest normaal gesproken drie miljoen agenten, en nu?
Deze post ook meneer.quote:
Slim! Trump😍quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:39 schreef halfway het volgende:
Die klootzak is uit op een burgeroorlog, dan kan hij de noodtoestand uitroepen en de verkiezingen ongeldig verklaren.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Leuk vermaak zo op de woensdagavond. Had al niets om te kijken
Ik meende dat we niet iedereen over een kam mochten scheren hier?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:05 schreef Fugue het volgende:
Bij zwarte mensen schieten ze ook meteen. Als ze hier gaan schieten, dan schiet de menigte gewoon terugquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze mensen zijn niet overweldigend zwart, dus niks aan de hand.
Dat geldt alleen voor Democraten en moslims enzo. Republikeinen mag je wl over n kam scheren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik meende dat we niet iedereen over een kam mochten scheren hier?
Het is een begin...quote:
''Revolutionaries''quote:
oh shit, zo krijgen ze wel toegang tot alles pc's daarquote:
Nee, da's waar. En het waren ook niet allemaal hoofdletters.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat zal niet Trump zelf zijn geweest. Taalgebruik past totaal niet bij hem.
Heb je aan cnn niet genoegquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Waar blijven die livebeelden
Ah, daar.
Dit is trump niet. Geen hoofdletters.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Beter loopt ie er even heen.
Want zwarten schieten nooit op politie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Bij zwarte mensen schieten ze ook meteen. Als ze hier gaan schieten, dan schiet de menigte gewoon terug
rellenquote:
al een tijdjequote:Op woensdag 6 januari 2021 20:47 schreef cherrycoke het volgende:
Ze zijn het capitool nu binnengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dit ook, ook massaal Twitteren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Wel fucking dom dat ze allemaal zonder mondkapjes daar lopen, niet eens vanwege de corona maar nu staan ze lekker allemaal herkenbaar in beeld
saaaaaaiquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben blij dat wapens legaal zijn.Wapenbezit zou dan ook gewoon een mensenrecht moeten zijn, in heel de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Als er wordt geschoten, zal het een zwarte trump supporter zijn, weet het nu al.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:50 schreef ETA het volgende:
Het is wachten tot de eerste schoten worden gelost binnen.... en dan gaat het helemaal los....
Nee, drugs zijn een mensenrecht, wapens niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wapenbezit zou dan ook gewoon een mensenrecht moeten zijn, in heel de wereld.
Mensen doodschieten voor onrechtmatig een overheidsgebouw binnenlopen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:49 schreef Mikeytt het volgende:
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice. Allemaal stuk voor stuk afknallen. De agenten zullen het niet doen, dus hoop dat de democraten aan hun burgerplicht voldoen
Dat is waarschijnlijk door iemand anders getypt. En dadelijk komt er weer een ander bizar door hem getypt bericht.quote:
Als dat je tinderfoto is ben je echt koningquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben blij dat wapens legaal zijn.Ze maken er tot op heden weinig gebruik van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Is dit de nieuwe president nu?quote:
Jawel. Dit soort taferelen zou je in Nederland nooit zien gebeuren. Dat is toch het mooie aan Amerika. Het volk heeft de mogelijkheid om zich tegen de overheid te verzetten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, drugs zijn een mensenrecht, wapens niet.
Die mensen ja. Het land zelf behoort tot de beste ter wereld.quote:
Deels ook wel goed, ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel. Dit soort taferelen zou je in Nederland nooit zien gebeuren. Dat is toch het mooie aan Amerika. Het volk heeft de mogelijkheid om zich tegen de overheid te verzetten.
https://m.twitch.tv/wokequote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:53 schreef superniger het volgende:
Dit gaat op 17 maart ook gebeuren in Den Haag.
Ja, America is een derderangs bananenrepubliek. Daar staat NL mijlenver boven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel. Dit soort taferelen zou je in Nederland nooit zien gebeuren. Dat is toch het mooie aan Amerika. Het volk heeft de mogelijkheid om zich tegen de overheid te verzetten.
RTL 4quote:
Erik Mouthaan zeker?quote:
Ach het doden van een zwarte man die alleen met vals geld betaalde was toch ook heel normaal voor de hilbillies.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mensen doodschieten voor onrechtmatig een overheidsgebouw binnenlopen?
Hoezo goed? De overheid zit er om het volk te dienen, dus een beetje krom om het volk machteloos te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Deels ook wel goed, ligt er aan hoe je het bekijkt.
Fake newsquote:
De schutter of het slachtoffer?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als er wordt geschoten, zal het een zwarte trump supporter zijn, weet het nu al.
Netherlands first!quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, America is een derderangs bananenrepubliek. Daar staat NL mijlenver boven.
Is het afgelopen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Jimbo het volgende:
nou dat was het weer... jammer jammer jammer
Daar is straks niks meer van over ben ik bang.quote:
Tuurlijk niet. Straks hoor je weer dat het wel meeviel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, volgens mij klopt er niet zoveel van dat schieten tot nu toe.
Is toch een mooie uitsmijter.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had veel verwacht van het Trump tijdperk maar dit slaat echt werkelijk alles.
veel gaan alweer vreedzaam wegquote:
De VS staat mijlenver boven Nederland op het gebied van rechten en vrijheid.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, America is een derderangs bananenrepubliek. Daar staat NL mijlenver boven.
Ja, het lijkt erop dat het meerendeel het leuk vond dat ze even binnen waren maar dat was het dan ook wel.quote:
Helaas, ik had hem graag in 2024 zien vertrekken.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:56 schreef JeMoeder het volgende:
De Trump apen volgen de wens van de beraap boven op de apenrots. Wie had dit verwacht...
tegenstrijdige berichten:quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef myShizzle het volgende:
National Guard incomiiiiiiiing
[ twitter ]
"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants."quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Demonstranten of staatsgevaarlijke mongolen? Mensen met een lege bovenkamer die hun verlies niet kunnen verwerken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Je hoopt dat demonstranten worden doodgeschoten. Succes met je ban.
beetje zoals uitpubliek in de kuip.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het lijkt erop dat het meerendeel het leuk vond dat ze even binnen waren maar dat was het dan ook wel.
Tien jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fake newsdoor deze burgeroorlog blijft Trump straks nog 10 jaar aan de macht.
En terechtquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants."
Dat hoop jij wel stiekem h? En revolutionairenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd of het leger straks de kant van de revolutionairen kiest.
Kans bestaat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Zie je het al gebeurenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik word wel een beetje geil van dat idee ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat hoop jij wel stiekem h? En revolutionairenZijn terroristen joh
Nah. 10x oud min def hebben afgelopen week opgeroepen dat vooral niet te doen.quote:
Ik kijk dezequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
Zitten jullie CNN te kijken of wat anders?
nos/twitchquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
Gebeurt in veel landen hoor bij dit soort dingen dat een deel van het leger voor de burgers kiest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie je het al gebeuren
Dan is amerika binnenkort en dictatuur joh, maar gaat niet gebeuren
Dank jequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik kijk deze
https://m.twitch.tv/woke
Nee joh, vreedzame demonstranten aldus FOK!quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen zijn definitief gek geworden.
mja, maar zie ik hier niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gebeurt in veel landen hoor bij dit soort dingen dat een deel van het leger voor de burgers kiest.
Jupquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
daar gebruik ik vooral de posts van mickeytt voorquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die chat op youtube![]()
Mijn IQ daalt er spontaan van
Een extra uitzending voor wat politieke onrust in ander land? Lijkt me een beetje overdreven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:58 schreef Eightyone het volgende:
Op NPO 1 komt zodadelijk een ingelaste uitzending.
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Eightyone het volgende:
Och, moeten ze er op CNN weer zo'n reclame-highlight in gooien. Verkeerd moment.
Dan zouden ze zsm het vuur moeten openen. Terroristen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:04 schreef hollandia02 het volgende:
Zo'n streamer zegt dat er Antifa binnen is lol.
Ja, inderdaad, dat had ik me nog niet eens gerealiseerd.quote:
Ja hoor die ook hahaquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Wtf, op die stream zeggen ze dat er antifa binnen was?
Ik CNN, totdat die gare reclame net begon.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, FOK! is een uiterst betrouwbaar medium als het op deze zaken aankomt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, vreedzame demonstranten aldus FOK!
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Eind dit jaar in den haag als we dan nog in lockdown zitten😍
Hoe ver? En wat is het nu?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die chat op youtube![]()
Mijn IQ daalt er spontaan van
Leuk idee voor een vervolg op die Olympus Has Fallen-film. Slordig geformuleerd maar jullie begrijpen wat ik bedoel.quote:
Zou best eens kunnen...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Eind dit jaar in den haag als we dan nog in lockdown zitten😍
en dat is nquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt CNN willen kijken als er livestreams zijn?
jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
Ziggo 503quote:
Precies dit, storm in een glas water.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Over een paar dagen is iedereen weer thuis, wordt Biden president en is het alsof dit nooit gebeurt is.
mister muisklikquote:
Over een weekje allemaal makkelijk opgespoord*quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef Jimbo het volgende:
veel mondkapjes ook
over een weekje allemaal kuchend op bed.
Dit is Biden's America.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef Ludachrist het volgende:
Maar democraten, die zijn pas fout.
wowquote:
Zit wel wat in ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Moet BLM het capitol niet afbreken? is gebouwd door slaven.
Lol da's een pistoolquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat is het idee van die vent met het kruis?
Gaat die ze excorsisen ofzo?
Dat overleeft hij niet denk ik. Ouderdom enzo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Starhopper het volgende:
Wat een slechte verliezers. De teringHopelijk blijft Biden 8 jaar president
Mijn theorie dat we sinds 2020 in een lange aflevering van southpark zitten word steeds sterker.quote:
Dan kijk je dat later maar terug.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef RipCity het volgende:
wel klote timing.. net tegelijkertijd met Allerslechtste chauffeur van Nederland
Ik hoop het ook. Dat betekent dat Harris het niet isquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Starhopper het volgende:
Biden 2020quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Starhopper het volgende:
Goed dat je het zegt! Bijna vergeten. Gelukkig serie-opname ingepland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef RipCity het volgende:
wel klote timing.. net tegelijkertijd met Allerslechtste chauffeur van Nederland
Ja, want dat zou echt link zijn met die mensenmassa.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gelukkig dat er geen virus of zo heerst op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |