Ik word wel een beetje geil van dat idee ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat hoop jij wel stiekem hè? En revolutionairenZijn terroristen joh
Nah. 10x oud min def hebben afgelopen week opgeroepen dat vooral niet te doen.quote:
Ik kijk dezequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
Zitten jullie CNN te kijken of wat anders?
nos/twitchquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
Gebeurt in veel landen hoor bij dit soort dingen dat een deel van het leger voor de burgers kiest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie je het al gebeuren
Dan is amerika binnenkort en dictatuur joh, maar gaat niet gebeuren
Dank jequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik kijk deze
https://m.twitch.tv/woke
Nee joh, vreedzame demonstranten aldus FOK!quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen zijn definitief gek geworden.
mja, maar zie ik hier niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gebeurt in veel landen hoor bij dit soort dingen dat een deel van het leger voor de burgers kiest.
Jupquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
daar gebruik ik vooral de posts van mickeytt voorquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die chat op youtube![]()
Mijn IQ daalt er spontaan van
Een extra uitzending voor wat politieke onrust in ander land? Lijkt me een beetje overdreven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:58 schreef Eightyone het volgende:
Op NPO 1 komt zodadelijk een ingelaste uitzending.
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Eightyone het volgende:
Och, moeten ze er op CNN weer zo'n reclame-highlight in gooien. Verkeerd moment.
Dan zouden ze zsm het vuur moeten openen. Terroristen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:04 schreef hollandia02 het volgende:
Zo'n streamer zegt dat er Antifa binnen is lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |