Gelukkig hebben we Ayaan, die heeft van alles verstand.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Nog eens even over de werking van mondkapjes gesproken... Ayaan gelooft er ook niet in...
[ twitter ]
Verstandige vrouw ja!quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Ayaan, die heeft van alles verstand.
Ga jij anno 2021 maar eens allemaal zaken doen - werk of privé - zonder dat allemaal instanties waar eigenlijk iedereen gebruik van maakt, als onderdeel hebben je op de één of andere manier te tracken, volgen en te micromanagen. Succes.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen verplicht en vrijwillig? Goedzo.
Niks raars gezegd? Volgens de Jonge zou de Britse mutatie een eigenstandige reproduktiewaarde hebben die hoger ligt!quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:45 schreef Evenstar het volgende:
Goed, ondanks dat ik wist dat hier niks raars werd gezegd heb ik toch het hele filmpje afgekeken.
Aw, dus 4 keer per jaar prikken komende jaren😂?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Ik verneem net op het NOS journaal dat het vaccin maar zo'n 3 maanden bescherming biedt. Dat is niet lang zeg!
Ik HAAT naalden!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:18 schreef JosMert het volgende:
[..]
Aw, dus 4 keer per jaar prikken komende jaren😂?
Ik vermoed dat ergens een misverstand is opgetreden. Daar is geen enkele aanwijzing voor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Ik verneem net op het NOS journaal dat het vaccin maar zo'n 3 maanden bescherming biedt. Dat is niet lang zeg!
Heb je daar een andere bron voor?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Huh, hebben alle zoomcalls mijn oren al aangetast?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Voor wie het debat gemist heeft. Zorgwekkende uitspraken van De Jonge over vaccin en terugkeer naar normaal (waarschijnlijk uitgesloten).
Die staat wegens een technische storing bij het RIVM nog op 0.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:21 schreef Faraday01 het volgende:
Is er al ergens een vaccinatieteller voor Nederland?
Ik zag een dame op het NOS journaal die wat vragen beantwoordde naar aanleiding van een vaccinatie. Verder heb ik niets geraadpleegd ofzo.quote:
Ja zag het ook. Eigenlijk hetzelfde als je een besmetting hebt doorgemaakt. Je bent maar tijdelijk immuun.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Wat? Door mutatie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die staat wegens een technische storing bij het RIVM nog op 0.
Ik ben er eerlijk gezegd al vanuit gegaan dat met 19 januari stiekem 19 februari bedoeld werd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Ayaan? Waar komt die ineens vandaan?![]()
Las net op nos dat de lockdown waarschijnlijk minimaal 2 weken wordt verlengd. Dus begin februari. Een blik in mijn agenda zegt dat mijn kinderenn15 februari carnavalsvakantie hebben (zuid).
Benieuwd of ze begin februari dan doortrekken tot na de vakanties.
Je bedoelt dus '29 februari'.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd al vanuit gegaan dat met 19 januari stiekem 19 februari bedoeld werd.
Have fun. Komende 3 jaar, 12 prikken.🤫quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja zag het ook. Eigenlijk hetzelfde als je een besmetting hebt doorgemaakt. Je bent maar tijdelijk immuun.
Moet je elke drie maanden weer een prik halen.
Het is ook mijn interpretatie wat ik er uit opmaak, niet allen die van Van Haga. Ik vind het bovendien ook jammer dat men het telkens heeft over besmettingen (want dat koppel ik aan die 70% vaccinatiegraad, dat heeft niks met de zorg te maken), terwijl als je de risicogroepen vaccineert, die druk op de zorg gewoon grootendeels weg is. Maar aangezien ze eigenlijk iedereen willen vaccineren, maken ze kenbaar dat ze iedere besmetting willen gaan uitbannen, en er nooit meer iemand mag sterven aan corona. Wat opzich best zorgelijk op zich is, want corona uitbannen gaat nooit lukken, er zullen nog steeds mensen besmet raken, en die mensen zullen hopelijk minder ziek worden door het vaccin. Maar zouden ze het een probleem vinden dat mensen besmet raken? Het antwoord is ja, want alles wijst er namelijk op. Waardoor je eigenlijk die maatregelen onnodig lang in stand houdt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goed, ondanks dat ik wist dat hier niks raars werd gezegd heb ik toch het hele filmpje afgekeken. Ik vraag mij daarom ook af of het linkje wel klopt, want in dat filmpje wordt nergens, maar dan ook nergens beweerd dat wij de coronamaatregelen ook na vaccinatie gaan behouden.
Hugo geeft gewoon aan dat die vragen bij het OMT en de gezondheidsraad liggen en dat hij simpelweg nog geen antwoord heeft. Hij geeft aan dat hij z.s.m. stelselmatig wil gaan versoepelen en geeft eigenlijk ook nog een paar voorbeelden. Hoe kan je in godsnaam hier nou uithalen dat er niet versoepeld gaat worden?
Conclusie van mij is namelijk dat wij het niet nog niet precies weten en absoluut niet dat het niet gaat gebeuren.
Je kan ook niet alleen kijken naar een vaccinatiegraad. Leuk dat je bijvoorbeld 50% van de bevolking hebt gevaccineerd, maar als de overige 50% je meest kwetsbare burgers zijn zegt je vaccinategraad natuurlijk niet zoveel. Ik zeg niet dat dit gebeurt in Nederland, maar meer als voorbeeld dat je je niet blind moet staren op vaccinategraad. Er zijn zoveel variabelen.
Hugo geeft hier gewoon prima antwoord. Jammer dat FvD er zo mee wegloopt en het uit context rukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |