Zal wel meevallen, binnen twee maanden is er dan een nieuwe vaccin. Hooguit wat basismaatregelen voor een korte periode. Maak ik mij niet zo'n zorgen om op dit moment. Zijn nu een jaar verder en er is één mutatie bekend die waarschijnlijk een stuk besmettelijker is en waar ze van verwachten dat de huidige vaccins ook werkzaam zijn dus geen paniekquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen dat er een mutatie komt waartegen dat vaccin niet werkt, want dan begint alles weer opnieuw.
![]()
![]()
Gaat. Niet. Gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen dat de maatregelen straks eindeloos blijven want "Je weet maar nooit!"
Net zoals bij alle telefoons en sociale media die dat op veel hoger niveau dagelijks doen wat de meerderheid vervolgens eigenlijk ook geen reet boeit?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:53 schreef Janneke141 het volgende:
Maar dat er mensen in de beleidsmakende of handhavende organen zitten die het micromanagen van ons leven tot doel hebben verheven dat moet je zeker niet uitsluiten. En het is nog best ingewikkeld om dáár vanaf te komen.
Dat zou ook best een optie zijn, denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen dat de maatregelen straks eindeloos blijven want "Je weet maar nooit!"
Of voor een heel andere reden. Denk maar aan het vuurwerkverbod. Maar er zullen vast ook wel bestuurders te vinden zijn die het idee van tijdvakken waarop je alcohol mag kopen erg aantrekkelijk vinden. Of een verplichte aanwezigheidsregistratie in horeca-gelegenheden. Allemaal zonder dat er een diepliggend plan achter zit, maar als de geschiedenis ons iets leert dan is het dat je ingeleverde vrijheden zelden helemaal terugkrijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:55 schreef popje het volgende:
[..]
Ja zo van, er zouden nog wel eens mensen ziek kunnen worden als de vaccinatiegraad is gehaald, want de dekking is nooit helemaal 100%... dus laten we vooral nog wel de 1,5 aanhouden tot Sint Juttemis...
Ja maar hoe lang duurt het dan voordat dat nieuwe vaccin weer is verdeeld?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, binnen twee maanden is er dan een nieuwe vaccin. Hooguit wat basismaatregelen voor een korte periode. Maak ik mij niet zo'n zorgen om op dit moment. Zijn nu een jaar verder en er is één mutatie bekend die waarschijnlijk een stuk besmettelijker is en waar ze van verwachten dat de huidige vaccins ook werkzaam zijn dus geen paniek
Je snapt het verschil tussen verplicht en vrijwillig? Goedzo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Net zoals bij alle telefoons en sociale media die dat op veel hoger niveau dagelijks doen wat de meerderheid vervolgens eigenlijk ook geen reet boeit?
Gast.. stop hier nou gewoon meequote:Op woensdag 6 januari 2021 17:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Voor wie het debat gemist heeft. Zorgwekkende uitspraken van De Jonge over vaccin en terugkeer naar normaal (waarschijnlijk uitgesloten). Geef je je vrijheden weg, dan krijg je die niet zomaar meer terug. Risicoacceptatie is volledig weg.
Gelukkig hebben we Ayaan, die heeft van alles verstand.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Nog eens even over de werking van mondkapjes gesproken... Ayaan gelooft er ook niet in...
[ twitter ]
Verstandige vrouw ja!quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Ayaan, die heeft van alles verstand.
Ga jij anno 2021 maar eens allemaal zaken doen - werk of privé - zonder dat allemaal instanties waar eigenlijk iedereen gebruik van maakt, als onderdeel hebben je op de één of andere manier te tracken, volgen en te micromanagen. Succes.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen verplicht en vrijwillig? Goedzo.
Niks raars gezegd? Volgens de Jonge zou de Britse mutatie een eigenstandige reproduktiewaarde hebben die hoger ligt!quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:45 schreef Evenstar het volgende:
Goed, ondanks dat ik wist dat hier niks raars werd gezegd heb ik toch het hele filmpje afgekeken.
Aw, dus 4 keer per jaar prikken komende jaren😂?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Ik verneem net op het NOS journaal dat het vaccin maar zo'n 3 maanden bescherming biedt. Dat is niet lang zeg!
Ik HAAT naalden!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:18 schreef JosMert het volgende:
[..]
Aw, dus 4 keer per jaar prikken komende jaren😂?
Ik vermoed dat ergens een misverstand is opgetreden. Daar is geen enkele aanwijzing voor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Ik verneem net op het NOS journaal dat het vaccin maar zo'n 3 maanden bescherming biedt. Dat is niet lang zeg!
Heb je daar een andere bron voor?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Huh, hebben alle zoomcalls mijn oren al aangetast?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Voor wie het debat gemist heeft. Zorgwekkende uitspraken van De Jonge over vaccin en terugkeer naar normaal (waarschijnlijk uitgesloten).
Die staat wegens een technische storing bij het RIVM nog op 0.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:21 schreef Faraday01 het volgende:
Is er al ergens een vaccinatieteller voor Nederland?
Ik zag een dame op het NOS journaal die wat vragen beantwoordde naar aanleiding van een vaccinatie. Verder heb ik niets geraadpleegd ofzo.quote:
Ja zag het ook. Eigenlijk hetzelfde als je een besmetting hebt doorgemaakt. Je bent maar tijdelijk immuun.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Wat? Door mutatie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die staat wegens een technische storing bij het RIVM nog op 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |