abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197247760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:29 schreef Confetti het volgende:

[..]

Menskracht.
Kleur speel geen rol.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 januari 2021 @ 17:31:42 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197247780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maarre, bedoelt men met overbelast dat meer mensen bellen dan men kan verwerken, met als gevolg lange wachttijden, of dat het systeem plat ligt waardoor niemand een afspraak kan maken?
Zoals ik het lees is het overbelast, dus ze kunnen de vraag niet aan.

Het kan dus best zijn dat het niet eens een vertraging veroorzaakt, maar het blijft knullig.

Geen idee hoeveel personen ze nu per dag kunnen vaccineren, maar als er maar 500 een afspraak kunnen maken, terwijl er ruimte is voor 1000 vaccinaties per dag (ik noem maar wat) zou het wel weer zonde zijn.
pi_197247809
twitter

Voor wie het debat gemist heeft. Zorgwekkende uitspraken van De Jonge over vaccin en terugkeer naar normaal (waarschijnlijk uitgesloten). Geef je je vrijheden weg, dan krijg je die niet zomaar meer terug. Risicoacceptatie is volledig weg.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:34:29 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197247854
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:24 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Stayin' Alive van de BeeGees _O_

*O* *O*
>:)
pi_197247871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Twee scholen in hetzelfde gebouw.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ergschenhoek-erasmus

"De Britse mutatie van het coronavirus is ook op een andere school gevonden die in hetzelfde gebouw als RKBS Willibrord zit. "
Beide dus op nog geen km van hier :X
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:36:42 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197247899
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Voor wie het debat gemist heeft. Zorgwekkende uitspraken van De Jonge over vaccin en terugkeer naar normaal (waarschijnlijk uitgesloten). Geef je je vrijheden weg, dan krijg je die niet zomaar meer terug. Risicoacceptatie is volledig weg.
Toen Aids echt een ding werd, ging er ook een vrijheid weg, namelijk zonder kapotje neuken. Dat is ook best klote, maar toen gingen er ook geen mensen de straat op omdat oorzaak en gevolg duidelijk waren. Waarom doen we nu massaal alsof de regering ons zonder kapotje wil neuken met die maatregelen?
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:38:08 #58
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197247922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:31 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Zoals ik het lees is het overbelast, dus ze kunnen de vraag niet aan.

Het kan dus best zijn dat het niet eens een vertraging veroorzaakt, maar het blijft knullig.

Geen idee hoeveel personen ze nu per dag kunnen vaccineren, maar als er maar 500 een afspraak kunnen maken, terwijl er ruimte is voor 1000 vaccinaties per dag (ik noem maar wat) zou het wel weer zonde zijn.
Op maandag + dinsdag hebben ze ongeveer 60.000 afspraken gemaakt. De voorlopige planning is om 66.000 vaccins per week te zetten.

Dat is te weinig om de wekelijkse levering van 150.000 op te maken, maar het wordt dus niet opgehouden door de capaciteit van het callcenter. 30.000 per dag is genoeg om 150.000 per week te halen, en ik denk dat een callcenter zich toch vrij gemakkelijk laat opschalen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197247942
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Toen Aids echt een ding werd, ging er ook een vrijheid weg, namelijk zonder kapotje neuken. Dat is ook best klote, maar toen gingen er ook geen mensen de straat op omdat oorzaak en gevolg duidelijk waren. Waarom doen we nu massaal alsof de regering ons zonder kapotje wil neuken met die maatregelen?
Toen Aids echt een ding werd zaten we inderdaad ook massaal binnen en waren alle kroegen dicht. ^O^
pi_197247956
quote:

[..]

Toen Aids echt een ding werd, ging er ook een vrijheid weg, namelijk zonder kapotje neuken.
Toen Aids een ding werd kreeg je geen bekeuring als je zonder kapotje neukte en was het niet de overheid die dat besliste.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:40:48 #61
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197247965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Toen Aids echt een ding werd zaten we inderdaad ook massaal binnen en waren alle kroegen dicht. ^O^
Nee, toen kwam er een gepaste aanpak, namelijk niet zonder bescherming naar bed met iemand. De gepaste aanpak is nu om te zorgen dat er zo weinig mogelijk mensen bij elkaar komen op korte afstand binnenshuis.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:40:49 #62
346939 Janneke141
pi_197247966
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

En werd je als moordenaar weggezet als je meer dan drie mensen op bezoek had.

Oh, en er stond een boa naast je bed om te controleren.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:40:51 #63
14505 OProg
A Life in Music
pi_197247967
quote:
[ twitter ]
Volgens mij hoor ik gewoon een minister een heel lang verhaal houden waarmee hij zegt dat geen hard eindpunt te kunnen noemen wanneer je welke maatregel los kan laten. Omdat effecten van nieuwe mutaties, vaccinatiegraad en noem maar op onduidelijk zijn. Overigens op dezelfde langdradige manier als altijd.

Meer niet.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:41:14 #64
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197247974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:19 schreef Viv het volgende:

[..]

Vooralsnog is alles te herleiden naar Noord-Italië en zijn er geen aanwijzingen dat het hier in Nederland rondgaat.

*O*
Kuch nihil kuch O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197247975
quote:

[..]

Ze willen ons niet naaien, dat probeer ik niet te zeggen. Maar ze zijn veel te voorzichtig en willen waarschijnlijk maatregelen in stand houden voor het geval dat er mutaties komen ofzo, dat is wat ik er uit opmaak. Rubbertegelmaatschappij Nederland accepteert geen risico's meer. Rutte zei ook in zijn toespraak in het torentje dat 2021 een jaar van hoop is, met een terugkeer naar weinig maatregelen. En aangezien die 1.5 meter en mondkapjes in het basispakket zitten, vrees ik het ergste.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:42:31 #66
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197247996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:40 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Toen Aids een ding werd kreeg je geen bekeuring als je zonder kapotje neukte en was het niet de overheid die dat besliste.
Nee, toen kreeg je een dodelijke ziekte en als je expres iemand besmet(te) door te verzwijgen dat je seropositief bent en onbeschermde seks te hebben krijg je ook een straf, jarenlange celstraf zelfs.
pi_197248002
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ze willen ons niet naaien, dat probeer ik niet te zeggen. Maar ze zijn veel te voorzichtig en willen waarschijnlijk maatregelen in stand houden voor het geval dat er mutaties komen ofzo, dat is wat ik er uit opmaak. Rubbertegelmaatschappij Nederland accepteert geen risico's meer. Rutte zei ook in zijn toespraak in het torentje dat 2021 een jaar van hoop is, met een terugkeer naar weinig maatregelen. En aangezien die 1.5 meter en mondkapjes in het basispakket zitten, vrees ik het ergste.
Ik wens ze dan veel succes om in de tweede helft van 2021, als de besmettingen op één hand te tellen zijn, die basismaatregelen nog te handhaven puur uit angst voor toekomstige mutaties.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_197248004
quote:
[ twitter ]
Om die conclusie uit de antwoorden van De Jonge te destilleren, moet je toch wel flink hoog op de paranoia-schaal zitten. 8)7
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_197248011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee, toen kreeg je een dodelijke ziekte en als je expres iemand besmet(te) door te verzwijgen dat je seropositief bent en onbeschermde seks te hebben krijg je ook een straf, jarenlange celstraf zelfs.
Sleutelwoord hier: expres...
pi_197248012
quote:
[ twitter ]
Het filmpje dat je wist dat zou komen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:15 schreef luxerobots het volgende:
Maar goed, Van Haga is natuurlijk niet echt geïnteresseerd in wanneer er afgeschaald wordt. Hij wil garanties horen, en weet ook wel dat de minister die niet kan geven. Daar maken ze bij FvD dan weer een mooi youtubefilmpje van (terwijl FvD niet bepaald actief was tijdens het debat).
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 17:43:19 #71
5428 crew  miss_sly
pi_197248016
quote:
[ twitter ]
Ik weet niet of wij werkelijk hetzelfde stukje hebben gekeken, maar ik vind er niets zorgwekkends aan, integendeel. Hij blijft herhalen dat zsm maatregelen laten vervallen het doel is, dat alleen niet simpelweg een datum aan te wijzen is waarop dit het geval is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:43:22 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197248018
quote:

[..]

Dat snap ik. Ik denk alleen dat er inderdaad nog een hoop maatregelen langere tijd zullen moeten gelden en dat daar geen greintje opzet bij zit qua het willen inperken van mensen.
pi_197248023
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Terrecht ook, wat mij betreft.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_197248028
1.5 meter voor altijd vind ik prima, mondkapje ook. Scheelt weer tandpasta en douche gel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 januari 2021 @ 17:45:42 #75
416575 crew  Evenstar
pi_197248059
quote:
[ twitter ]
Goed, ondanks dat ik wist dat hier niks raars werd gezegd heb ik toch het hele filmpje afgekeken. Ik vraag mij daarom ook af of het linkje wel klopt, want in dat filmpje wordt nergens, maar dan ook nergens beweerd dat wij de coronamaatregelen ook na vaccinatie gaan behouden.

Hugo geeft gewoon aan dat die vragen bij het OMT en de gezondheidsraad liggen en dat hij simpelweg nog geen antwoord heeft. Hij geeft aan dat hij z.s.m. stelselmatig wil gaan versoepelen en geeft eigenlijk ook nog een paar voorbeelden. Hoe kan je in godsnaam hier nou uithalen dat er niet versoepeld gaat worden?

Conclusie van mij is namelijk dat wij het niet nog niet precies weten en absoluut niet dat het niet gaat gebeuren.

Je kan ook niet alleen kijken naar een vaccinatiegraad. Leuk dat je bijvoorbeld 50% van de bevolking hebt gevaccineerd, maar als de overige 50% je meest kwetsbare burgers zijn zegt je vaccinategraad natuurlijk niet zoveel. Ik zeg niet dat dit gebeurt in Nederland, maar meer als voorbeeld dat je je niet blind moet staren op vaccinategraad. Er zijn zoveel variabelen.

Hugo geeft hier gewoon prima antwoord. Jammer dat FvD er zo mee wegloopt en het uit context rukt.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:46:03 #76
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_197248066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Op maandag + dinsdag hebben ze ongeveer 60.000 afspraken gemaakt. De voorlopige planning is om 66.000 vaccins per week te zetten.

Dat is te weinig om de wekelijkse levering van 150.000 op te maken, maar het wordt dus niet opgehouden door de capaciteit van het callcenter. 30.000 per dag is genoeg om 150.000 per week te halen, en ik denk dat een callcenter zich toch vrij gemakkelijk laat opschalen.
210.000/week denk ik. Het callcenter is 7 dagen/week bereikbaar van 08:00 tot 20:00.
pi_197248067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik wens ze dan veel succes om in de tweede helft van 2021, als de besmettingen op één hand te tellen zijn, die basismaatregelen nog te handhaven puur uit angst voor toekomstige mutaties.
Ze kunnen altijd nog geen vergunningen verlenen voor festivals, horeca beperken en nog meer. Daar hebben wij niks over te zeggen.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:46:56 #78
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197248075
quote:
[ twitter ]
Ik zie vooral dat Van Haga z'n best doet om zo'n uitspraken uit te lokken.
are we infinite or am I alone
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:47:01 #79
14505 OProg
A Life in Music
pi_197248078
quote:

[..]

Tsjah. Dat is net zo'n vrees als denken dat iedereen dood gaat aan corona en de wereld vergaat.

Ik ga er vanuit dat we hier uiteindelijk wel genoeg zelfreinigend vermogen hebben, ook politiek gezien, dat zodra het kan de vrijheid vanzelf terug komt.

Dat weinig kan ook gewoon slaan op 'blijf je handen wassen' en dat ze extra alert zijn met bijvoorbeeld maatregelen in ziekenhuizen.

Ik snap niet zo goed waar het idee vandaag komt dat mensen die het beleid maken er opgewonden van worden dat dit soort dingen nu gebeuren en dat ze er op kicken. Naar mijn idee hebben ze er zelf en hun gezinnen net zoveel last van. Maar goed.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 januari 2021 @ 17:47:01 #80
416575 crew  Evenstar
pi_197248079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nice, bedankt voor de uiteenzetting. Het is dus even lastig voor de mensen, maar niet dat het vertraging oplevert :D
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:47:57 #81
346939 Janneke141
pi_197248089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:46 schreef freako het volgende:

[..]

210.000/week denk ik. Het callcenter is 7 dagen/week bereikbaar van 08:00 tot 20:00.
Dus is de capaciteit zeker groot genoeg om even veel afspraken te kunnen maken als er vaccins zijn. Meer is in principe ook niet nodig. Na een week of drie wordt het zelfs minder, aangezien de tweede prik niet meer via het callcenter loopt.
pi_197248091
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ze kunnen altijd nog geen vergunningen verlenen voor festivals, horeca beperken en nog meer. Daar hebben wij niks over te zeggen.
Je realiseert je hopelijk wel dat die ook zonder toestemming kunnen gebeuren? Zul je wel een halve burgeroorlog met de ME veroorzaken, maar waar een wil is is echt een weg.

Op een gegeven moment is de reactie op "Mag niet!" niet langer braaf "Ja baas."
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:50:46 #83
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197248129
quote:

[..]

Als er geen urgentie meer is, gaan mensen zich er ook niet meer naar gedragen...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:51:12 #84
14505 OProg
A Life in Music
pi_197248140
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je realiseert je hopelijk wel dat die ook zonder toestemming kunnen gebeuren? Zul je wel een halve burgeroorlog met de ME veroorzaken, maar waar een wil is is echt een weg.

Op een gegeven moment is de reactie op "Mag niet!" niet langer braaf "Ja baas."
Als een regering compleet zinloos van alles in stand gaat houden komt er vanzelf een moment dat met verkiezingen schoon schip gemaakt zal worden.

Maar blijkbaar zijn er echt mensen met het idee dat er geen democratie is maar een landoverstijgend partijkartel die slechts tot doel heeft de bevolking te onderdrukken.
pi_197248142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik zie vooral dat Van Haga z'n best doet om zo'n uitspraken uit te lokken.
En dan ondanks dat dat niet gelukt is denkt "fuck it, ik voer mijn plannetje om het zo te framen in een filmpje tóch gewoon uit, mijn fans slikken het toch wel voor zoete koek".
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 januari 2021 @ 17:52:45 #86
416575 crew  Evenstar
pi_197248161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

En dan ondanks dat dat niet gelukt is denkt "fuck it, ik voer mijn plannetje om het zo te framen in een filmpje tóch gewoon uit, mijn fans slikken het toch wel voor zoete koek".
Kan hier dus echt niet bij. Dat FvD dit probeert is één ding, maar dat er daadwerkelijk mensen zijn die hier in trappen is echt onbegrijpelijk.

Dit zijn in mijn ogen dan weer de paniekzaaiers.
pi_197248164
quote:

[..]

Dat is niet te hopen dat er een mutatie komt waartegen dat vaccin niet werkt, want dan begint alles weer opnieuw.

}:| }:| }:|
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:53:29 #88
346939 Janneke141
pi_197248170
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:51 schreef OProg het volgende:

[..]

Als een regering compleet zinloos van alles in stand gaat houden komt er vanzelf een moment dat met verkiezingen schoon schip gemaakt zal worden.

Maar blijkbaar zijn er echt mensen met het idee dat er geen democratie is maar een landoverstijgend partijkartel die slechts tot doel heeft de bevolking te onderdrukken.
Dat 'de besturende elite' het doel heeft om de bevolking te onderdrukken, daar ben ik geen moment bang voor. Maar dat er mensen in de beleidsmakende of handhavende organen zitten die het micromanagen van ons leven tot doel hebben verheven dat moet je zeker niet uitsluiten. En het is nog best ingewikkeld om dáár vanaf te komen.
pi_197248175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat is niet te hopen dat er een mutatie komt waartegen dat vaccin niet werkt, want dan begint alles weer opnieuw.

Ik maak me eerder zorgen dat de maatregelen straks eindeloos blijven want "Je weet maar nooit!"
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:55:17 #90
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197248189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik maak me eerder zorgen dat de maatregelen straks eindeloos blijven want "Je weet maar nooit!"
Ja zo van, er zouden nog wel eens mensen ziek kunnen worden als de vaccinatiegraad is gehaald, want de dekking is nooit helemaal 100%... dus laten we vooral nog wel de 1,5 aanhouden tot Sint Juttemis...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 januari 2021 @ 17:55:29 #91
416575 crew  Evenstar
pi_197248193
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Zal wel meevallen, binnen twee maanden is er dan een nieuwe vaccin. Hooguit wat basismaatregelen voor een korte periode. Maak ik mij niet zo'n zorgen om op dit moment. Zijn nu een jaar verder en er is één mutatie bekend die waarschijnlijk een stuk besmettelijker is en waar ze van verwachten dat de huidige vaccins ook werkzaam zijn dus geen paniek :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 januari 2021 @ 17:56:18 #92
416575 crew  Evenstar
pi_197248207
quote:

[..]

Gaat. Niet. Gebeuren.
pi_197248209
Krijgen we een brief ofO met uitnodiging voor die spuit ?
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:56:32 #94
14505 OProg
A Life in Music
pi_197248211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:53 schreef Janneke141 het volgende:

Maar dat er mensen in de beleidsmakende of handhavende organen zitten die het micromanagen van ons leven tot doel hebben verheven dat moet je zeker niet uitsluiten. En het is nog best ingewikkeld om dáár vanaf te komen.
Net zoals bij alle telefoons en sociale media die dat op veel hoger niveau dagelijks doen wat de meerderheid vervolgens eigenlijk ook geen reet boeit?
pi_197248216
quote:

[..]

Dat zou ook best een optie zijn, denk ik.

Als je ziet hoe vaak dat virus muteert..

(nee, daar geil ik niet op. maar ja dat virus trekt zich verder ook niks aan van wat ik hoop)
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:57:27 #96
346939 Janneke141
pi_197248226
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:55 schreef popje het volgende:

[..]

Ja zo van, er zouden nog wel eens mensen ziek kunnen worden als de vaccinatiegraad is gehaald, want de dekking is nooit helemaal 100%... dus laten we vooral nog wel de 1,5 aanhouden tot Sint Juttemis...
Of voor een heel andere reden. Denk maar aan het vuurwerkverbod. Maar er zullen vast ook wel bestuurders te vinden zijn die het idee van tijdvakken waarop je alcohol mag kopen erg aantrekkelijk vinden. Of een verplichte aanwezigheidsregistratie in horeca-gelegenheden. Allemaal zonder dat er een diepliggend plan achter zit, maar als de geschiedenis ons iets leert dan is het dat je ingeleverde vrijheden zelden helemaal terugkrijgt.
pi_197248228
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Zal wel meevallen, binnen twee maanden is er dan een nieuwe vaccin. Hooguit wat basismaatregelen voor een korte periode. Maak ik mij niet zo'n zorgen om op dit moment. Zijn nu een jaar verder en er is één mutatie bekend die waarschijnlijk een stuk besmettelijker is en waar ze van verwachten dat de huidige vaccins ook werkzaam zijn dus geen paniek :D
Ja maar hoe lang duurt het dan voordat dat nieuwe vaccin weer is verdeeld?
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:57:43 #98
65846 Bocaj
47th President.
pi_197248234
Nog eens even over de werking van mondkapjes gesproken... Ayaan gelooft er ook niet in...
twitter
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:58:06 #99
346939 Janneke141
pi_197248246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:56 schreef OProg het volgende:

[..]

Net zoals bij alle telefoons en sociale media die dat op veel hoger niveau dagelijks doen wat de meerderheid vervolgens eigenlijk ook geen reet boeit?
Je snapt het verschil tussen verplicht en vrijwillig? Goedzo.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:58:52 #100
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197248259
quote:
[ twitter ]
Gast.. stop hier nou gewoon mee :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197248270
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Nog eens even over de werking van mondkapjes gesproken... Ayaan gelooft er ook niet in...
[ twitter ]
Gelukkig hebben we Ayaan, die heeft van alles verstand.
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:00:12 #102
65846 Bocaj
47th President.
pi_197248283
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we Ayaan, die heeft van alles verstand.
Verstandige vrouw ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')