Weet je hoe veel kinderen er ieder jaar iets breken tijdens de gymles? Daar moet je je kind echt niet aan mee laten doen hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:10 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Net op het NOS nieuws op radio 2 een vader van een kind dat zijn kind liet testen in een gemeente waar meerdere besmettingen waren geconstateerd van de UK variant. Ik citeer letterlijk: "Ja, ik ben wel geschrokken, het is toch weer iets nieuws, die nieuwe variant. En we dachten dat kinderen veilig zijn, maar dat zijn ze dus niet."
En dan zijn er nog mensen die ontkennen dat er een bepaalde vorm van collectieve paniek c.q. angst heerst. Kinderen zijn niet veilig. Breng je kind dan vanaf nu ook maar niet meer met de auto naar school, zou ik zeggen.
Denk dat iemand die zo denkt ook wel in is voor fraude.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dikke salarisverhoging en functie eruithalen maar op papier en opname zwaar mee oneens zijn. Na paar maanden betere baan fixen en vervolgens je geweten zuiveren.
Probleem opgelost.
Always has beenquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)braak-op-school.html
Vanaf dat die mutatie geconstateerd is zijn de scholen ongeveer dicht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat een dergelijke uitbraak zich maar op één enkele school heeft voorgedaan lijkt me toch vrij goed nieuws.
Ik vermoed dat dat komt omdat die Britse variant zich zo snel verpreid.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:14 schreef JosMert het volgende:
Lockdown dus 2 weken verlengd.
https://nos.nl/l/2363280
Is het niet toevallig te linken aan de school, omdat ze vooral mensen die te linken zijn aan die school getest hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)braak-op-school.html
Om met de wijze woorden van @Janneke141 te spreken: Gras is groenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vanaf dat die mutatie geconstateerd is zijn de scholen ongeveer dicht.
Mag toch hopen dat ze dit tegen de tijd dat er grotere groepen gevaccineerd gaan worden opgelost hebben. Je hebt dan eindelijk vaccins, genoeg mensen om te prikken en dan kan je verdomme geen afspraak maken. Hopelijk levert het geen of nauwelijks vertraging op, maar knullig is het wel.quote:Het is topdrukte bij de vaccinatielijn van de GGD-GHOR. Mensen kunnen via deze telefoonlijn een afspraak maken voor vaccinaties tegen het coronavirus. Doordat de lijnen zijn overbelast kunnen mensen mogelijk vandaag geen afspraak maken.
Telefonisch ook, dat is zo 1980.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze dit tegen de tijd dat er grotere groepen gevaccineerd gaan worden opgelost hebben. Je hebt dan eindelijk vaccins, genoeg mensen om te prikken en dan kan je verdomme geen afspraak maken. Hopelijk levert het geen of nauwelijks vertraing op, maar knullig is het wel.
Vooralsnog is alles te herleiden naar Noord-Italië en zijn er geen aanwijzingen dat het hier in Nederland rondgaat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is het niet toevallig te linken aan de school, omdat ze vooral mensen die te linken zijn aan die school getest hebben?
Waar hebben wij dit eerder gehoord?
Het oude virus infecteerde mensen het liefst thuis, de Britse variant het liefst op scholen in Bergschenhoek.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is het niet toevallig te linken aan de school, omdat ze vooral mensen die te linken zijn aan die school getest hebben?
Waar hebben wij dit eerder gehoord?
Waarom kan dit eigenlijk niet via hetzelfde systeem als de coronatests? Ik zou zeggen klonen dat systeem en het woordje "coronatest" veranderen in "coronavaccinatie".quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze dit tegen de tijd dat er grotere groepen gevaccineerd gaan worden opgelost hebben. Je hebt dan eindelijk vaccins, genoeg mensen om te prikken en dan kan je verdomme geen afspraak maken. Hopelijk levert het geen of nauwelijks vertraing op, maar knullig is het wel.
Mooi he, 2021 en het moet allemaal telefonisch, met mankracht, in plaats van online met een paar klikken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Telefonisch ook, dat is zo 1980.
Ja waarom niet zo'n website als coronatest.nl, ze stellen waarschijnlijk aan iedereen dezelfde vragen. Vang die in een paar bullets en vinkjes en plan meteen die afspraak in. Man man manquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Telefonisch ook, dat is zo 1980.
Ja, dat is ook de bedoeling. Voor de eerste groep zal het wat lastiger zijn omdat de uitnodiging via de werkgever loopt ipv via DigiD.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom kan dit eigenlijk niet via hetzelfde systeem als de coronatests? Ik zou zeggen klonen dat systeem en het woordje "coronatest" veranderen in "coronavaccinatie".
Stayin' Alive van de BeeGeesquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
En als je dan belt sta je zeker eerst een uur in de wacht met zo'n kutmuziekje.
Het zijn al 2 scholen jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Het oude virus infecteerde mensen het liefst thuis, de Britse variant het liefst op scholen in Bergschenhoek.
Twee scholen in hetzelfde gebouw.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn al 2 scholen ja
En mag nu wel weer ophouden, het is me hier iets te dicht bij
Maarre, bedoelt men met overbelast dat meer mensen bellen dan men kan verwerken, met als gevolg lange wachttijden, of dat het systeem plat ligt waardoor niemand een afspraak kan maken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze dit tegen de tijd dat er grotere groepen gevaccineerd gaan worden opgelost hebben. Je hebt dan eindelijk vaccins, genoeg mensen om te prikken en dan kan je verdomme geen afspraak maken. Hopelijk levert het geen of nauwelijks vertraging op, maar knullig is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |