SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 07-01-2021 06:24:47 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan het zoeken naar de cursus. Nu mn NOW-subsidie de nek om is gedraaid moet ik wat anders, maar de eLearning is nog niet live.
Mn nichtje is nu tester, die gaat straks als prikker aan de slag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Tevens: mannen die niet kunnen prikken![]()
![]()
Is chatnox serieus een man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word met de dag een beetje wijzer hier.
Volgende TT is binnen?quote:
Nouja, man, man. Biologisch gezien is me dat wel verteld jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Is chatnox serieus een man?![]()
Ik word met de dag een beetje wijzer hier.
Schijnen ook bij de Action verkocht te wordenquote:
Mannen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schijnen ook bij de Action verkocht te worden
Na het ontbijtquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Van die goedkope meuk die het na 1 keer gebruik af laat weten, moet je maar net willen.
Ik moest hier even over nadenken, ik word oud.quote:
Mocht je een extra ziel hebben liggen, wellicht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Twinkle20 kan het slim spelen en er een dikke salarisverhoging uithalen.
Dikke salarisverhoging en functie eruithalen maar op papier en opname zwaar mee oneens zijn. Na paar maanden betere baan fixen en vervolgens je geweten zuiveren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mocht je een extra ziel hebben liggen, wellicht.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Twinkle20 kan het slim spelen en er een dikke salarisverhoging uithalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer dooooorrr.. was wel weer genoeg offtopic. Maar dan voor ieders imput![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)braak-op-school.htmlquote:Na de corona-uitbraak op een basisschool in Bergschenhoek (Zuid-Holland) is al bij zeker dertig mensen uit de regio de Britse variant van het coronavirus vastgesteld. De GGD Rotterdam-Rijnmond meldt dat de infecties "te linken zijn aan de school".
Afzinken dat zuidhollandquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)braak-op-school.html
Noord-Holland meteen erbij afzinkenquote:
Fantastisch!quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat een dergelijke uitbraak zich maar op één enkele school heeft voorgedaan lijkt me toch vrij goed nieuws.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |