SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Jan Modaal gaat er procentueel het meest op vooruit. Van modale inkomens (2816 euro) blijft op het loonstrookje 45 euro meer over. Twee keer modaal houdt 50 euro netto meer over. Maar ook op het minimumloon is er een flinke plus van 30 euro per maand.
Ja dat is toch ook zoquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja was gisteren al. Gevolgd door "jamaar OV wordt duurder en andere beastingen worden duurder en alles gaat omhoog en boehoe huiliehuilie"
Schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja was gisteren al. Gevolgd door "jamaar OV wordt duurder en andere beastingen worden duurder en alles gaat omhoog en boehoe huiliehuilie"
Alle vrouwen zijn dat toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat in de aanbieding maar ze zijn wel een beetje verwend en high maintenance.
Even loonsverhoging vragen. BRB.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op het loonstrookje jaonder de streep houd je wss minder over.
Met of zonder insta filter?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen de eerste vaccinatie hier ook live streamen zie ik.
Halloquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn dat toch?
ben jij in de aanbieding dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HalloIk ben super easy maintenance. Sterker nog ik doe aan self-maintenance.
Dan ben je alleen beetje verwendquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken ook wel wat dames die zelf de broek op willen houdenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar wilde toch even m'n punt makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben jij in de aanbieding dan?
inb4
[ afbeelding ]
Net hoe ze rijk zijn geworden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
is je vriend high maintenance? ben jij de man in de relatie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar wilde toch even m'n punt maken
kwiwi blijkt nog een kwiwi en een bwanaan te hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is je vriend high maintenance? ben jij de man in de relatie?
Er veel centjes doen gekke dingen met een mensquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe ze rijk zijn geworden natuurlijk.
Kunnen ze nog steeds high maintenance zijn om blij te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ook wel wat dames die zelf de broek op willen houden
Ik vind het een beetje raar dat er zo'n media circus van gemaakt wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanaf 50 meter afstand.
geen filter nodig.
Fruitsaladequote:Op woensdag 6 januari 2021 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwiwi blijkt nog een kwiwi en een bwanaan te hebben.
Net op welk vlak ze veeleisend zouden zijn. Idiote dingen kopen met je eigen geld zie ik niet zoveel kwaad in als je er toch zat van hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er veel centjes doen gekke dingen met een mens
Nee we zijn allebei self-maintaining. Heerlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is je vriend high maintenance? ben jij de man in de relatie?
PRquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat er zo'n media circus van gemaakt wordt.
Wat boeit het mij dat iemand live op tv en radio een spuit in zn donder krijgt.
Beter kunnen ze vanavond bij het journaal zeggen: we hebben vandaag lekker gewerkt en 5000 man geprikt.
dat vond rutte ook, maar daar is ie zondag en maandag van terug gekrabbeldquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat er zo'n media circus van gemaakt wordt.
Wat boeit het mij dat iemand live op tv en radio een spuit in zn donder krijgt.
Beter kunnen ze vanavond bij het journaal zeggen: we hebben vandaag lekker gewerkt en 5000 man geprikt.
Ja och of je nu gezeik hebt omdat ze iedere avond moe is van een drukke baan of juist een weinig uitdagende baan gezeik blijf je toch houden, plus de meeste vrouwen met veel geld blijven wel 75 procent langer goed, dat is een voordeel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze nog steeds high maintenance zijn om blij te houden.
Maar best belangrijk dat vrouwen beetje voor zichzelf kunnen zorgen en een eigen leven hebben.
Stiekem hebben Mark en Hugo zaterdag al een spuitje gekregenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vond rutte ook, maar daar is ie zondag en maandag van terug gekrabbeld
vraag het @Budapestenaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik had eens dubbeldrank gekocht maar krijg dat kutpak niet open met m'n poliohanden.
Hoop dat ze dat van tevoren even gecheckt hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel grappig zijn als diegene een naaldenfobie heeft.
Het is gewoon een voordeel als je genoeg geld hebt om een stapel kutklusjes uit handen te kunnen geven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja och of je nu gezeik hebt omdat ze iedere avond moe is van een drukke baan of juist een weinig uitdagende baan gezeik blijf je toch houden, plus de meeste vrouwen met veel geld blijven wel 75 procent langer goed, dat is een voordeel.
dat zijn de bestequote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met van die lekkere chemische kersjes erin.
Zou me niet verbazen..quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stiekem hebben Mark en Hugo zaterdag al een spuitje gekregen
Door alle plastic die ze in hun lijf spuiten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
plus de meeste vrouwen met veel geld blijven wel 75 procent langer goed, dat is een voordeel.
Ook zonder poliohanden zijn dat kutverpakkingen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik had eens dubbeldrank gekocht maar krijg dat kutpak niet open met m'n poliohanden.
Jep, en inmiddels zal Gommers ook wel al geprikt zijn.quote:
Dingen die je niet wil horen etc.quote:
Denk dat het grietje achter de kassa of achter het frituurvet dat veel eerder nodig heeft, meeste vrouwen gaan er niet beter uitzien door een druk baantjequote:Op woensdag 6 januari 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door alle plastic die ze in hun lijf spuiten?
Top! Kunnen we live zien hoe ze schuimbekkend op de grond valtquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beter dan Big Brotherquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Top! Kunnen we live zien hoe ze schuimbekkend op de grond valt
Jij denkt dat bij een hoger salaris de werkdruk lager ligt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat het grietje achter de kassa of achter het frituurvet dat veel eerder nodig heeft, meeste vrouwen gaan er niet beter uitzien door een druk baantje
Awwyissquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Top! Kunnen we live zien hoe ze schuimbekkend op de grond valt
Troll je ze ook?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, ik ben lid van zo'n FB-groep over kleine hondjes die een nieuw huisje zoeken. Niet zozeer vanwege de hondjes, maar ook vanwege de reacties. Mensen LEZEN NIET. Echt fantastisch.
Daar ben ik al afgehaakt geloof ikquote:
Waarom??quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, ik ben lid van zo'n FB-groep over kleine hondjes die een nieuw huisje zoeken. Niet zozeer vanwege de hondjes, maar ook vanwege de reacties. Mensen LEZEN NIET. Echt fantastisch.
Gewoon genoeg geld hebben om niets te hoeven doen bedoel ik, ja zeehondjes redden, paarden fokken en af en toe bij Stichting doe een Wens het geweten sussen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij denkt dat bij een hoger salaris de werkdruk lager ligt?
spanning ende sensatiequote:Op woensdag 6 januari 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
De beheerder plaatst een nieuwe profielfoto, is toevallig van haar eigen hondje dus niet beschikbaar, staat er ook in capslock bij, en toch reageren mensen dat ze de hond willenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom??Ik zou me kapot ergeren.
Haags is overal. Er is geen ontkomen aanquote:
Pakjesaids.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop wel dat PostNL m'n pakketje kan leveren vanmorgenkan anders niet verder in appartement. Heb geen kleine rollers en kuttenlikker* meer in huis
*zon kwast met een hoek er in. kan me de niet-zeeman term ff niet bedenken
kreeg vanmorgen een verzendbevestiging van ikea met een leverdag van gisterenzal vanavond wel worden dan.
Bokkepootquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop wel dat PostNL m'n pakketje kan leveren vanmorgenkan anders niet verder in appartement. Heb geen kleine rollers en kuttenlikker* meer in huis
*zon kwast met een hoek er in. kan me de niet-zeeman term ff niet bedenken
kreeg vanmorgen een verzendbevestiging van ikea met een leverdag van gisterenzal vanavond wel worden dan.
Mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beheerder plaatst een nieuwe profielfoto, is toevallig van haar eigen hondje dus niet beschikbaar, staat er ook in capslock bij, en toch reageren mensen dat ze de hond willenZonder achtergrondinformatie, geen idee wat het geslacht is, de leeftijd, gezondheid, gedrag, afkomst, niks. Nee allemaal interesse.
Vervolgens zeggen mensen dat het zielig is zo'n hondje in zo'n vieze kennel. Beestje zit gewoon bij iemand thuis op de bank, niks vies aan, maar oké.
Vervolgens wordt er een paar keer FAKE geroepen omdat de foto al vaker voorbij is gekomen met dezelfde tekst. HET IS EEN PROFIELFOTO GERDA ALS JE DIE TEKST DAN OOK EVEN LEEST.
Vervolgens reageert er nog iemand met een klacht over oplichting en vieze hondjes en slechte communicatie, bij die foto, en is dan gepikeerd als iemand voor de 30e uitlegt dat het een profielfoto is en dat haar bericht nergens op slaat.
Helaas zijn de reacties ondertussen uitgeschakeld.
man man manquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beheerder plaatst een nieuwe profielfoto, is toevallig van haar eigen hondje dus niet beschikbaar, staat er ook in capslock bij, en toch reageren mensen dat ze de hond willenZonder achtergrondinformatie, geen idee wat het geslacht is, de leeftijd, gezondheid, gedrag, afkomst, niks. Nee allemaal interesse.
Vervolgens zeggen mensen dat het zielig is zo'n hondje in zo'n vieze kennel. Beestje zit gewoon bij iemand thuis op de bank, niks vies aan, maar oké.
Vervolgens wordt er een paar keer FAKE geroepen omdat de foto al vaker voorbij is gekomen met dezelfde tekst. HET IS EEN PROFIELFOTO GERDA ALS JE DIE TEKST DAN OOK EVEN LEEST.
Vervolgens reageert er nog iemand met een klacht over oplichting en vieze hondjes en slechte communicatie, bij die foto, en is dan gepikeerd als iemand voor de 30e uitlegt dat het een profielfoto is en dat haar bericht nergens op slaat.
welkomquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh. Ja even een andere omgeving.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haags is overal. Er is geen ontkomen aan
radiatorkwastquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bokkepoot
een kuttelikker is een term voor een klein hontje
Vind het wel fijn dat mijn huidige vriendin plezier en uitdaging heeft in haar werk. Dat moet je toch een groot deel van je leventje doen, dus dan kun je het maar beter een beetje leuk vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja och of je nu gezeik hebt omdat ze iedere avond moe is van een drukke baan of juist een weinig uitdagende baan gezeik blijf je toch houden, plus de meeste vrouwen met veel geld blijven wel 75 procent langer goed, dat is een voordeel.
jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pakjesaids.
Ik ben benieuwd of ik de mijne vandaag of morgen krijg. Wel een mooie "was Brexit er al" met een "je pakje ligt bij de douane.
bokkepoot klinkt ook weer als een homofiele bokquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
radiatorkwast
bokkepoot is weer wat anders
radiatorkwast = kuttenlikker
Dankjewel. Een warm welkom na al die tijd.quote:
VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
radiatorkwast
Koekje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bokkepoot klinkt ook weer als een homofiele bok
Wanneer ga jij geprikt worden?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
heugelijke dag jongens, het prikken is begonnen [ afbeelding ]
Binnen een jaar gewoon gefixt. [ afbeelding ]
Toch noemt iedereen die ik ken een radiatorkwast een bokkenpoot en kijken ze heel raar als je met een echte bokkenpoot aan komtquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
radiatorkwast
Ja, je zal toch op het afleveradres moeten hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
janaja het maakt me op zich niet heel veel uit dat iets later komt, alleen die onduidelijkheid wanneer ze nou wel of niet komen is schijt irritant
Schopt mn planning in de war.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bokkepoot klinkt ook weer als een homofiele bok
Ja pas als laatste tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ga jij geprikt worden?
Niet hier.quote:
Verschrikkelijk tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ergens wel hoop dat de "vrijheid" wel iets eerder terugkomtquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
heugelijke dag jongens, het prikken is begonnen [ afbeelding ]
Binnen een jaar gewoon gefixt. [ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey maatje. Ja man, veel gezelliger. Leuk dat je er ook bent.
Poh ja, maar dat wel die grote, versequote:
Oktoberboks.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja pas als laatste toch![]()
Het is wel een prestatie hoor wat ze gedaan hebben. Ook al hebben we genoeg te zeiken over alles is het ze gelukt om binnen een jaar een vaccin te maken. Geloof dat dat niet eerder is gelukt.
Zo tegen de zomervakantie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ergens wel hoop dat de "vrijheid" wel iets eerder terugkomt
Ja ik ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ergens wel hoop dat de "vrijheid" wel iets eerder terugkomt
Niet eerder is er zoveel geld beschikbaar geweest; en zijn zoveel testfases in parallel gedaan. Maar blijft wel een prestatie van meerdere bedrijven inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja pas als laatste toch![]()
Het is wel een prestatie hoor wat ze gedaan hebben. Ook al hebben we genoeg te zeiken over alles is het ze gelukt om binnen een jaar een vaccin te maken. Geloof dat dat niet eerder is gelukt.
I know, maar het is toch echt dit:quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch noemt iedereen die ik ken een radiatorkwast een bokkenpoot en kijken ze heel raar als je met een echte bokkenpoot aan komt
ja en met 3 adressen waarvan 2 van de 3 op een uur rijden van de 3e liggen vergt dat wel enige planningquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je zal toch op het afleveradres moeten hangen.Ik zie vanzelf wel wanneer er iemand aan de deur staat.
Bokkepoot is toch plat?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know, maar het is toch echt dit:
[ afbeelding ]
Radiatorkwast/kuttenlikker:
[ afbeelding ]
Nou ja ongeacht geld is de vraag of het ook lukt natuurlijk. Vind het knap. Nu hopen dat de verwachtingen van het aantal vaccins ook zal kloppen en dan hebben we iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet eerder is er zoveel geld beschikbaar geweest; en zijn zoveel testfases in parallel gedaan. Maar blijft wel een prestatie van meerdere bedrijven inderdaad.
Je bent zelf een bokkenpootquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het was ook niet per definitie aan jou gericht, prinsesje
Dat klinkt niet logisch als je bedenkt hoe een letterlijke bokkenpoot eruit ziet.quote:
Ik krijg normaal gesproken de griepprik. Hoor ik dan ook bij de mensen die eest een vaccin krijgen? Kan ik dan alvast naar de kroeg toe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oktoberboks.
Gezond zijn, zo rot, ik mag pas al een van de laatsten.
Ben bang dat dit nog aan de optimistische kant is. Ze zijn zeker tot en met april bezig met het prikken van alle voorrangsgroepen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:13 schreef Koen66 het volgende:
maar deze (en zeer waarschijnlijk februari en maart ook) is het nog billenknijpen, lockdowns en gesloten zut ben ik bang, daarna zal de lente gecombineerd met steeds meer gevaccineerden verlichting gaan brengen
Ja misschien idd als al die ic klanten en zwakke zijn gevaccineerd dat we meer mogenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:13 schreef Koen66 het volgende:
maar deze (en zeer waarschijnlijk februari en maart ook) is het nog billenknijpen, lockdowns en gesloten zut ben ik bang, daarna zal de lente gecombineerd met steeds meer gevaccineerden verlichting gaan brengen
Alleen als de uitbaters ook al geprikt zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken de griepprik. Hoor ik dan ook bij de mensen die eest een vaccin krijgen? Kan ik dan alvast naar de kroeg toe.
Babi ping ping uit de magnetron danquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal eens een bokkenpoot in je reet douwen
met babi pang pang
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet logisch als je bedenkt hoe een letterlijke bokkenpoot eruit ziet.
dat betekent dat we in april weer naar kantoor gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:13 schreef Koen66 het volgende:
Als het moet kan ik mijn eigen biertje wel tappen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als de uitbaters ook al geprikt zijn.
Ik kreeg iig een mail van m'n huisarts gisteravond dat ik in die groep van 800k val en hij verwacht 'm in februari te kunnen zetten. Behoudens goedkeuring van die andere vaccins.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken de griepprik. Hoor ik dan ook bij de mensen die eest een vaccin krijgen? Kan ik dan alvast naar de kroeg toe.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
dat betekent dat we in april weer naar kantoor gaan
Oh dus eigenlijk is die pingdoos van fles gewoon z'n achter ingangquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Babi ping ping uit de magnetron dan
Net wat er uit de tests komt, als een van de vaccins inderdaad minder effectief blijkt op ouderen, is het onzin om daar de oudjes mee te vaccineren, dus verschuiving van de groepen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben bang dat dit nog aan de optimistische kant is. Ze zijn zeker tot en met april bezig met het prikken van alle voorrangsgroepen.
Pcies.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat er uit de tests komt, als een van de vaccins inderdaad minder effectief blijkt op ouderen, is het onzin om daar de oudjes mee te vaccineren, dus verschuiving van de groepen.
Maar alles is koffiedik kijken.
Er is een beginquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat er uit de tests komt, als een van de vaccins inderdaad minder effectief blijkt op ouderen, is het onzin om daar de oudjes mee te vaccineren, dus verschuiving van de groepen.
Maar alles is koffiedik kijken.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben bang dat dit nog aan de optimistische kant is. Ze zijn zeker tot en met april bezig met het prikken van alle voorrangsgroepen.
klopt, maar iedereen die het niet meer kan krijgen is er 1 dus zal ook dat de cijfers drukkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch op pakjes moet wachten...quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kan ik nog wel maken, heb nog eiwitten in de vriezer zitten.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb eind april een concert van K3 staan, dat wordt mijn hoogtepunt in 1.5 jaar. Laat dat dan AUB wel doorgaan.
Gisteren te horen gekregen dat het bij ons nog niet zo'n vaart gaat lopen. Hoogstens 1 dag in de week voor een aantal meetings in een beperkt gezelschap.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
dat betekent dat we in april weer naar kantoor gaan
Bossie is hier meestal rond 10/11uquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je toch op pakjes moet wachten...
Snap ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb eind april een concert van K3 staan, dat wordt mijn hoogtepunt in 1.5 jaar. Laat dat dan AUB wel doorgaan.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik wist wel dat je kinderlijke trekjes hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
daar zou ik niet rouwig om zijn als dat niet door ging..quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb nog een kaart voor Suzan & Freek voor eind februari, maar dat zal wel lastig worden denk ik.
Ik ben benieuwd. Ik zie het wel; en tot die tijd blijf ik lekker op mijn zolderkamer zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kreeg iig een mail van m'n huisarts gisteravond dat ik in die groep van 800k val en hij verwacht 'm in februari te kunnen zetten. Behoudens goedkeuring van die andere vaccins.
Beetje die kinderen aan de kant schoppen om maar in de buurt van Klaasje te komen.quote:
Oh maar dat verwacht ik ook hoor. Al is het maar iets.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren te horen gekregen dat het bij ons nog niet zo'n vaart gaat lopen. Hoogstens 1 dag in de week voor een aantal meetings in een beperkt gezelschap.
Nee @Haags is gewoon echt zo'n papa figuur die alles voor de kinderen over heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je kinderlijke trekjes hebt.
Ja, helaas. Al vind ik die twee ook best prima trouwens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb nog een kaart voor Suzan & Freek voor eind februari, maar dat zal wel lastig worden denk ik.
Ehm....quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee @:Haags is gewoon echt zo'n papa figuur die alles voor de kinderen over heeft.
Ook voor ons fokkers is hij onze ultieme daddy.
En voor gerrie is er Budaddy
Josje zou qua looks de dochter van Kim Holland kunnen zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje die kinderen aan de kant schoppen om maar in de buurt van Klaasje te komen.
Mag ik @Haags hier niet een beetje plagen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee @:Haags is gewoon echt zo'n papa figuur die alles voor de kinderen over heeft.
Ook voor ons fokkers is hij onze ultieme daddy.
En voor gerrie is er Budaddy
Oh, da's wel wat krap ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bossie is hier meestal rond 10/11udus dan is 't gelijk operatie stofwolk. Heb tussen 12 en 14 een ophaalafspraak. En dan tussen 13.30 en 16.00 nog een leverafspraak en dan moet ik om 18u hier weer terug zijn
Dat hoort toch bij het vaderschapquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mag ik @:haags hier niet een beetje plagen?
Buitenlandse trips zitten er sowieso nog niet in het eerste half jaar; en daarna is de vraag hoe we dat weer op gaan bouwen. Ben bezig met een groot project dat vlak na de zomer opgeleverd moet worden. Daarbij zou het wel erg fijn zijn om een paar keer op locatie te kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh maar dat verwacht ik ook hoor. Al is het maar iets.
Haar man heeft daar voor gezorgd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen zou de poetsvrouw vanochtend vroeg komen. Dus ik voor de tweede dag op rij om 7:30 naast mijn bed in de verwachting dat ze er vandaag dan stipt om half negen zou zijn. U raadt het al, ze is er nog niet.
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's wel wat krap ja.Goeie planning wel.
Omdat de merken vooral mikken op VS/niet-metrisch systeem gebruikende idioten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Karzai het volgende:
Waarom wordt het formaat van een beeldscherm altijd in inches aangegeven en niet in centimeters?
quote:
Het was in de luiers, uit de luiers.. zoiets werkt niet de andere kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gert Verhulst hoorde je daar niet over klagenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Josje zou qua looks de dochter van Kim Holland kunnen zijn
Dat zeker welquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij het vaderschap
High maintenance poetsvrouw.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen zou de poetsvrouw vanochtend vroeg komen. Dus ik voor de tweede dag op rij om 7:30 naast mijn bed in de verwachting dat ze er vandaag dan stipt om half negen zou zijn. U raadt het al, ze is er nog niet.
Die heeft sowieso niet te klagen heb ik het idee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gert Verhulst hoorde je daar niet over klagen
Geeft mij dan maar die rooie OG k3'erquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gert Verhulst hoorde je daar niet over klagen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Het was in de luiers, uit de luiers.. zoiets werkt niet de andere kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zie kansen wbt dat laatste, misschien wordt het krap maar het moet toch wel gaan lukken denk ik zo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenlandse trips zitten er sowieso nog niet in het eerste half jaar; en daarna is de vraag hoe we dat weer op gaan bouwen. Ben bezig met een groot project dat vlak na de zomer opgeleverd moet worden. Daarbij zou het wel erg fijn zijn om een paar keer op locatie te kunnen zijn.
die heeft ze alle 7 gedaan toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft sowieso niet te klagen heb ik het idee.
Zeg dat eens tegen de verzorgers in de bejaarden centraquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Het was in de luiers, uit de luiers.. zoiets werkt niet de andere kant op.
amandel kan niet?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet hier.
Al twijfel ik nu of ik ze überhaupt mag.
Neuh, doe mij dan maar Klaasje. Die andere 2 van de huidige K3 boeien mij niet zo. Die ene lijkt een beetje op Droopy.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geeft mij dan maar die rooie OG k3'er
Ik bespaar wel enorm veel tijd door niet te reizen; en in mijn nieuwe functie zou het ook niet meer echt noodzakelijk zijn. Helaas moet ik nog teveel het handje vasthouden van de nieuwe project manager, terwijl die jaren meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Het was in de luiers, uit de luiers.. zoiets werkt niet de andere kant op.
[..]
Ik zie kansen wbt dat laatste, misschien wordt het krap maar het moet toch wel gaan lukken denk ik zo.
die zwarte heeft een nogal mannelijke kaaklijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, doe mij dan maar Klaasje. Die andere 2 van de huidige K3 boeien mij niet zo. Die ene lijkt een beetje op Droopy.
Weet niet hoe K3 er uitziet op dit moment; maar bij deze kan ik me wel een beeld vormen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, doe mij dan maar Klaasje. Die andere 2 van de huidige K3 boeien mij niet zo. Die ene lijkt een beetje op Droopy.
tenzij je rakelings langs de haren scheert?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
'Rakelings scheren' is dubbelop hè?
oh nee, die rooie bedoel ikquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zwarte heeft een nogal mannelijke kaaklijn
Werk hem eruitquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bespaar wel enorm veel tijd door niet te reizen; en in mijn nieuwe functie zou het ook niet meer echt noodzakelijk zijn. Helaas moet ik nog teveel het handje vasthouden van de nieuwe project manager, terwijl die jaren meer ervaring heeft.
prima, als je de andere mensen maar uit de ziekenhuizen houdt..quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:26 schreef Karzai het volgende:
Eerste spuitje is gezet, de action kan weer open mensen!
Dat is een feestje waard.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Laatste werkdag van president Trump vandaag🥳
Meer uitdrukking.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
'Rakelings scheren' is dubbelop hè?
nog meer feestquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
wat doet ie de komende 2 wekenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Trump denkt hier anders over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Lekker afspraken maken zo wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hetzelfde als de afgelopen 2 maanden: golfen.quote:
Ben wel benieuwd naar de verkiezingsuitslag van gister, die kan nog best vervelend gaan uitpakken voor Joe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Ja ik vind het raar. Ze was oorspronkelijk schoonmaakster bij het bedrijf waar één van mijn buren werkte, die heeft haar toen ook gevraagd om bij hem thuis te komen poetsen, en van het één kwam het ander. Jarenlang heeft ze bij mij 2 keer per maand gepoetst. Kostte me 80 euro per maand voor 2 x 3 uur terwijl ze binnen de 2 uur wel klaar was, dus ze had best een luizenbaantje hier. Toen ging ze verhuizen naar 20 km verderop en wou ze ook nog reiskostenvergoeding hebben. Toen ben ik ermee gestopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]Vind dit wel onbeschoft hoor. Waar heb je haar vandaan?
Zag al een tweet langskomenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog meer feest [ afbeelding ]
Dat belletje van hem om die stemmen te 'vinden'
joh. Heb je al gebeld? Misschien heeft ze wel gewoon geen geld voor de trein?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar. Ze was oorspronkelijk schoonmaakster bij het bedrijf waar één van mijn buren werkte, die heeft haar toen ook gevraagd om bij hem thuis te komen poetsen, en van het één kwam het ander. Jarenlang heeft ze bij mij 2 keer per maand gepoetst. Kostte me 80 euro per maand voor 2 x 3 uur terwijl ze binnen de 2 uur wel klaar was, dus ze had best een luizenbaantje hier. Toen ging ze verhuizen naar 20 km verderop en wou ze ook nog reiskostenvergoeding hebben. Toen ben ik ermee gestopt.
Paar jaar later kwam ik 'r per toeval weer eens tegen en jah ik wilde eigenlijk toch wel dat mijn huis weer eens gepoetst werd dus heb ik 'r weer aangenomen, nu voor 1 x per maand want dat is ook wel zat. Dat was afgelopen juni. Juni, juli en augustus is ze gewoon geweest, geen problemen. Voor de septemberkeer stond ze ineens een paar dagen van tevoren op de stoep of ze alvast het geld kon krijgen want anders kon ze geen boodschappen doen. In oktober reageerde ze de hele dag nergens op en aan het eind van de dag bij telefoontje #5 bleek dat ze ziek was. In november kwam ze niet omdat ze moest verhuizen. In december kwam ze een week later omdat de schilder over de vloer was, en nou dit weer. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee inmiddels.
Dat ga ik zo ook maar even doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag al een tweet langskomen"Ik heb ING gebeld om te vertellen dat ze verkeerd geteld hebben. Ik mis nog ¤ 11,780! Ga er vanuit dat het goed komt!"
Hmm, daar gaan wel wat alarmbelletjes bij rinkelen (geen geld voor boodschappen/onbereikbaar).quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar. Ze was oorspronkelijk schoonmaakster bij het bedrijf waar één van mijn buren werkte, die heeft haar toen ook gevraagd om bij hem thuis te komen poetsen, en van het één kwam het ander. Jarenlang heeft ze bij mij 2 keer per maand gepoetst. Kostte me 80 euro per maand voor 2 x 3 uur terwijl ze binnen de 2 uur wel klaar was, dus ze had best een luizenbaantje hier. Toen ging ze verhuizen naar 20 km verderop en wou ze ook nog reiskostenvergoeding hebben. Toen ben ik ermee gestopt.
Paar jaar later kwam ik 'r per toeval weer eens tegen en jah ik wilde eigenlijk toch wel dat mijn huis weer eens gepoetst werd dus heb ik 'r weer aangenomen, nu voor 1 x per maand want dat is ook wel zat. Dat was afgelopen juni. Juni, juli en augustus is ze gewoon geweest, geen problemen. Voor de septemberkeer stond ze ineens een paar dagen van tevoren op de stoep of ze alvast het geld kon krijgen want anders kon ze geen boodschappen doen. In oktober reageerde ze de hele dag nergens op en aan het eind van de dag bij telefoontje #5 bleek dat ze ziek was. In november kwam ze niet omdat ze moest verhuizen. In december kwam ze een week later omdat de schilder over de vloer was, en nou dit weer. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee inmiddels.
Ja vind ik ook. Daarom wil ik ook al dit gezeik niet.quote:
Ik heb ze ook al jaren niet meer gegeten, waarschijnlijk daarom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dan houdt het al snel op denk ik..
Ik wil nog wel even mijn huissleutel terugquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat dat perse jouw verantwoordelijkheid is verder Fles, als ze inderdaad in de problemen zit, maar poetsen zou ik er niet meer van verwachten zo.
Snap ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even mijn huissleutel terug
Ze moet eerst een kopietje makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch goed nieuwsquote:Larry King (87) kan na opname op intensive care weer zelfstandig ademen
Ik zou de sloten veranderenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft fles van die sleutels waar je voor een kopie een certificaatje mee moet nemen, dan is sleutel terug genoeg.quote:
quote:
Nou zo'n vaart zal het ook weer niet lopen. Maar er moet wel ff wat gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:41 schreef Haags het volgende:
Ik wil niet ontzettend verwijfd overkomen maar mijn pedicure is er. Tot straks
Veel plezierquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:41 schreef Haags het volgende:
Ik wil niet vervelend overkomen, maar is dat niet een contactberoep dat VERBOTEN!! is?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:41 schreef Haags het volgende:
Zal mevrouw haags wel zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend overkomen, maar is dat niet een contactberoep dat VERBOTEN!! is?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8041175_be3421ee
iets voor jou?
Medische pedicure kan ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend overkomen, maar is dat niet een contactberoep dat VERBOTEN!! is?
Best lang al.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Sinds wanneer heeft google maps plattegronden van de binnenkanten van winkels
Sommige toko's hebben dat ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Zeker.quote:
volgens mij alleen als de winkel ervoor doktquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Toch weer wat geleerd op de woensdag ochtend.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker.Bijvoorbeeld diabetici moeten vaak langs de pedicure.
Ik zal vandaag de poetsvrouw ook weer eens appen wanneer ze weer eens tijd heeftquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
Zo maar eens uit bed, ga ik ook een beetje poetsen vandaag.
Zijn nog wat andere aandoeningen waarbij het nodig kan zijn hoor, dus wat Haags z'n reden is, geen idee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd op de woensdag ochtend.
ik ben al ruim 2 uur uit bedquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
Zo maar eens uit bed, ga ik ook een beetje poetsen vandaag.
hier ook niet, maar hier zijn we sowieso zowat de laatste die sneeuw hebben in NLquote:
Ik denk dat ik ook maar eens op zo'n model over moet stappen. Dit schiet niet op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
Ik zal vandaag de poetsvrouw ook weer eens appen wanneer ze weer eens tijd heeft
Ik verwacht er weinig van, zelfde reden als mschol.quote:
Ik vraag me trouwens af hoe dat bij de tv geregeld is, ik neem aan dat daar wel nog kappers en visagisten aan het werk zijn, dat zijn nu ook verboden beroepenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn nog wat andere aandoeningen waarbij het nodig kan zijn hoor, dus wat Haags z'n reden is, geen idee.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn nog wat andere aandoeningen waarbij het nodig kan zijn hoor, dus wat Haags z'n reden is, geen idee.
Het scheelt dat mijn poetsvrouw familie isquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens op zo'n model over moet stappen. Dit schiet niet op.
Amateur, mijn dikke teen heeft 2 nagelsquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een 'teennageltrauma'
Nee zo'n eh.. 18 jaar geleden ofzo toen ik bij de bakkerij werkte bleef de thermostaat klep van de oven hangen. Oven sloeg op hol. bij het uithalen van bakplaten enzo gleed er een van de schieter af. Die kwam ongelukkig op m'n grote teen terecht, Brande door schoen sok en nagel heen. Lelijke ontsteking enzo.
Lang verhaal kort: nooit netjes genezen en nu groeit die nagel aan de rand dus haaks op m'n teen (soort teennagelhanenkam). Dat moet af en toe onderhouden worden
9,5quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amateur, mijn dikke teen heeft 2 nagels
10,5quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10,5en een extra haakse richel dat af en toe bijgeschuurd moet worden
Weet niet in hoeverre dat een voordeel isquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn poetsvrouw familie is
inteelt daar in Limburg tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre dat een voordeel is
ja, ik heb er helemaal niks mee,quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voeten en tenen zijn best goor eigenlijk.
jawelquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met een paar poezelige damesvoetjes.
denk voornamelijk te weinig aandacht aan besteed.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voeten en tenen zijn best goor eigenlijk.
Bij mij te weinig aandacht? Ik loop al sinds dat incident bij zo'n pedicure persoon voor die teenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
denk voornamelijk te weinig aandacht aan besteed.
ooit ingegroeide teennagel gehad en sindsdien hou ik het iets beter bij maar vikgens mij valt er nog een heleboel te verbeteren
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Medischquote:
ik bedoelde meer algemeenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij te weinig aandacht? Ik loop al sinds dat incident bij zo'n pedicure persoon voor die teen
Voetenfetisjist gespotquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Pedicuren moet je bij elkaar doen, dat schept een band.
Nope. Voicemail maar even ingesproken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar ze is nu ook niet bereikbaar?
Al in de slavenhandel werd daar naar gekeken. Zegt veel over goede genen enzo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met een paar poezelige damesvoetjes.
Ben jij ook een naar mannetje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net aan 1 gram coke![]()
Dat schiet niet op
Nee kan pas als winkels weer openzijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal is je Airfryer al gemaakt? Voordat je weet moet je hem opsturen naar China https://www.nu.nl/economi(...)fryer-en-senseo.html
Wat hatelijk irritant.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Voicemail maar even ingesproken.
in de tussentijd geen Airfyerquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kan pas als winkels weer openzijn
Wat heb je ingesproken? Je mag nog 1 x komen om de sleutel te brengen!quote:
huh reparatie kan wel gewoon toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kan pas als winkels weer openzijn
Lijkt mij ook vrij logisch, stel dat je koelkast kapot gaatquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh reparatie kan wel gewoon toch?
kan hier gewoon apparaten ter reparatie aanbieden en ophalen.
ze zeiden dat het pas weer kon als de winkels open waren en ik hem daar naar toe moest brengenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh reparatie kan wel gewoon toch?
kan hier gewoon apparaten ter reparatie aanbieden en ophalen.
Dat ik haar om half negen verwacht had, dat ik geen idee heb wat er nu weer aan de hand is en dat ik wil dat ze me terugbelt. Over een uur bel ik weer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heb je ingesproken? Je mag nog 1 x komen om de sleutel te brengen!
ja denk dt ze verschil maken tussen formaat ook van dingenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij logisch, stel dat je koelkast kapot gaat
iddquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij logisch, stel dat je koelkast kapot gaat
oh jawel hoor. zo op het aanhangertje als ie niet in de auto kan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dt ze verschil maken tussen formaat ook van dingeneen koelkast breng je niet zo naar de winkel
Misschien ook tussen hoe belangrijk iets is.. Een airfryer kun je eventueel wel even zonderquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dt ze verschil maken tussen formaat ook van dingeneen koelkast breng je niet zo naar de winkel
Achterop de scooter wordt dat nog wel een uitdagingquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh jawel hoor. zo op het aanhangertje als ie niet in de auto kan.
Anders achterin de Nissan.
Het was even zwaar maar nu gaat het wel jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook tussen hoe belangrijk iets is.. Een airfryer kun je eventueel wel even zonder
Ja maar die moet je dan toch ook ergens heenbrengen? Of laten oppikken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
is niet logischeen koelkast breng je toch niet naar de winkel als die kapot is
true, maar als die toko verlangt dat ik 'm langs breng: best.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Achterop de scooter wordt dat nog wel een uitdaging
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was even zwaar maar nu gaat het wel ja
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook tussen hoe belangrijk iets is.. Een airfryer kun je eventueel wel even zonder
Niet verder.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hier precies last van ?
maar niks mis mee, balletje moet toch blijven rollen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter ook want vreet mij echt een ongeluk met dat ding
Nou ja als je garantie hebt denk ik dat ze een monteur sturen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar die moet je dan toch ook ergens heenbrengen? Of laten oppikken.
Ah zo, maar niet voor je airfryerquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als je garantie hebt denk ik dat ze een monteur sturen.
Ja bikini seizoen komt er weer aan jongens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
maar niks mis mee, balletje moet toch blijven rollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |