dat betekent dat we in april weer naar kantoor gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:13 schreef Koen66 het volgende:
maar deze (en zeer waarschijnlijk februari en maart ook) is het nog billenknijpen, lockdowns en gesloten zut ben ik bang, daarna zal de lente gecombineerd met steeds meer gevaccineerden verlichting gaan brengen
Als het moet kan ik mijn eigen biertje wel tappen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als de uitbaters ook al geprikt zijn.
Ik kreeg iig een mail van m'n huisarts gisteravond dat ik in die groep van 800k val en hij verwacht 'm in februari te kunnen zetten. Behoudens goedkeuring van die andere vaccins.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg normaal gesproken de griepprik. Hoor ik dan ook bij de mensen die eest een vaccin krijgen? Kan ik dan alvast naar de kroeg toe.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
dat betekent dat we in april weer naar kantoor gaan
Oh dus eigenlijk is die pingdoos van fles gewoon z'n achter ingangquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Babi ping ping uit de magnetron dan
Net wat er uit de tests komt, als een van de vaccins inderdaad minder effectief blijkt op ouderen, is het onzin om daar de oudjes mee te vaccineren, dus verschuiving van de groepen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben bang dat dit nog aan de optimistische kant is. Ze zijn zeker tot en met april bezig met het prikken van alle voorrangsgroepen.
Pcies.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat er uit de tests komt, als een van de vaccins inderdaad minder effectief blijkt op ouderen, is het onzin om daar de oudjes mee te vaccineren, dus verschuiving van de groepen.
Maar alles is koffiedik kijken.
Er is een beginquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat er uit de tests komt, als een van de vaccins inderdaad minder effectief blijkt op ouderen, is het onzin om daar de oudjes mee te vaccineren, dus verschuiving van de groepen.
Maar alles is koffiedik kijken.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben bang dat dit nog aan de optimistische kant is. Ze zijn zeker tot en met april bezig met het prikken van alle voorrangsgroepen.
klopt, maar iedereen die het niet meer kan krijgen is er 1 dus zal ook dat de cijfers drukkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch op pakjes moet wachten...quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kan ik nog wel maken, heb nog eiwitten in de vriezer zitten.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb eind april een concert van K3 staan, dat wordt mijn hoogtepunt in 1.5 jaar. Laat dat dan AUB wel doorgaan.
Gisteren te horen gekregen dat het bij ons nog niet zo'n vaart gaat lopen. Hoogstens 1 dag in de week voor een aantal meetings in een beperkt gezelschap.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
dat betekent dat we in april weer naar kantoor gaan
Bossie is hier meestal rond 10/11uquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je toch op pakjes moet wachten...
Snap ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb eind april een concert van K3 staan, dat wordt mijn hoogtepunt in 1.5 jaar. Laat dat dan AUB wel doorgaan.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik wist wel dat je kinderlijke trekjes hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
daar zou ik niet rouwig om zijn als dat niet door ging..quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb nog een kaart voor Suzan & Freek voor eind februari, maar dat zal wel lastig worden denk ik.
Ik ben benieuwd. Ik zie het wel; en tot die tijd blijf ik lekker op mijn zolderkamer zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kreeg iig een mail van m'n huisarts gisteravond dat ik in die groep van 800k val en hij verwacht 'm in februari te kunnen zetten. Behoudens goedkeuring van die andere vaccins.
Oh maar dat verwacht ik ook hoor. Al is het maar iets.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren te horen gekregen dat het bij ons nog niet zo'n vaart gaat lopen. Hoogstens 1 dag in de week voor een aantal meetings in een beperkt gezelschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |