Pakjesaids.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop wel dat PostNL m'n pakketje kan leveren vanmorgenkan anders niet verder in appartement. Heb geen kleine rollers en kuttenlikker* meer in huis
*zon kwast met een hoek er in. kan me de niet-zeeman term ff niet bedenken
kreeg vanmorgen een verzendbevestiging van ikea met een leverdag van gisterenzal vanavond wel worden dan.
Bokkepootquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop wel dat PostNL m'n pakketje kan leveren vanmorgenkan anders niet verder in appartement. Heb geen kleine rollers en kuttenlikker* meer in huis
*zon kwast met een hoek er in. kan me de niet-zeeman term ff niet bedenken
kreeg vanmorgen een verzendbevestiging van ikea met een leverdag van gisterenzal vanavond wel worden dan.
Mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beheerder plaatst een nieuwe profielfoto, is toevallig van haar eigen hondje dus niet beschikbaar, staat er ook in capslock bij, en toch reageren mensen dat ze de hond willenZonder achtergrondinformatie, geen idee wat het geslacht is, de leeftijd, gezondheid, gedrag, afkomst, niks. Nee allemaal interesse.
Vervolgens zeggen mensen dat het zielig is zo'n hondje in zo'n vieze kennel. Beestje zit gewoon bij iemand thuis op de bank, niks vies aan, maar oké.
Vervolgens wordt er een paar keer FAKE geroepen omdat de foto al vaker voorbij is gekomen met dezelfde tekst. HET IS EEN PROFIELFOTO GERDA ALS JE DIE TEKST DAN OOK EVEN LEEST.
Vervolgens reageert er nog iemand met een klacht over oplichting en vieze hondjes en slechte communicatie, bij die foto, en is dan gepikeerd als iemand voor de 30e uitlegt dat het een profielfoto is en dat haar bericht nergens op slaat.
Helaas zijn de reacties ondertussen uitgeschakeld.
man man manquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beheerder plaatst een nieuwe profielfoto, is toevallig van haar eigen hondje dus niet beschikbaar, staat er ook in capslock bij, en toch reageren mensen dat ze de hond willenZonder achtergrondinformatie, geen idee wat het geslacht is, de leeftijd, gezondheid, gedrag, afkomst, niks. Nee allemaal interesse.
Vervolgens zeggen mensen dat het zielig is zo'n hondje in zo'n vieze kennel. Beestje zit gewoon bij iemand thuis op de bank, niks vies aan, maar oké.
Vervolgens wordt er een paar keer FAKE geroepen omdat de foto al vaker voorbij is gekomen met dezelfde tekst. HET IS EEN PROFIELFOTO GERDA ALS JE DIE TEKST DAN OOK EVEN LEEST.
Vervolgens reageert er nog iemand met een klacht over oplichting en vieze hondjes en slechte communicatie, bij die foto, en is dan gepikeerd als iemand voor de 30e uitlegt dat het een profielfoto is en dat haar bericht nergens op slaat.
Helaas zijn de reacties ondertussen uitgeschakeld.
welkomquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh. Ja even een andere omgeving.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haags is overal. Er is geen ontkomen aan
radiatorkwastquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bokkepoot
een kuttelikker is een term voor een klein hontje
Vind het wel fijn dat mijn huidige vriendin plezier en uitdaging heeft in haar werk. Dat moet je toch een groot deel van je leventje doen, dus dan kun je het maar beter een beetje leuk vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja och of je nu gezeik hebt omdat ze iedere avond moe is van een drukke baan of juist een weinig uitdagende baan gezeik blijf je toch houden, plus de meeste vrouwen met veel geld blijven wel 75 procent langer goed, dat is een voordeel.
jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pakjesaids.
Ik ben benieuwd of ik de mijne vandaag of morgen krijg. Wel een mooie "was Brexit er al" met een "je pakje ligt bij de douane.
bokkepoot klinkt ook weer als een homofiele bokquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
radiatorkwast
bokkepoot is weer wat anders
radiatorkwast = kuttenlikker
Dankjewel. Een warm welkom na al die tijd.quote:
VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
radiatorkwast
Koekje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bokkepoot klinkt ook weer als een homofiele bok
Wanneer ga jij geprikt worden?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
heugelijke dag jongens, het prikken is begonnen [ afbeelding ]
Binnen een jaar gewoon gefixt. [ afbeelding ]
Toch noemt iedereen die ik ken een radiatorkwast een bokkenpoot en kijken ze heel raar als je met een echte bokkenpoot aan komtquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
radiatorkwast
Ja, je zal toch op het afleveradres moeten hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
janaja het maakt me op zich niet heel veel uit dat iets later komt, alleen die onduidelijkheid wanneer ze nou wel of niet komen is schijt irritant
Schopt mn planning in de war.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bokkepoot klinkt ook weer als een homofiele bok
Ja pas als laatste tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ga jij geprikt worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |