Wat hatelijk irritant.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Voicemail maar even ingesproken.
in de tussentijd geen Airfyerquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kan pas als winkels weer openzijn
huh reparatie kan wel gewoon toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kan pas als winkels weer openzijn
Lijkt mij ook vrij logisch, stel dat je koelkast kapot gaatquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh reparatie kan wel gewoon toch?
kan hier gewoon apparaten ter reparatie aanbieden en ophalen.
ze zeiden dat het pas weer kon als de winkels open waren en ik hem daar naar toe moest brengenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh reparatie kan wel gewoon toch?
kan hier gewoon apparaten ter reparatie aanbieden en ophalen.
Dat ik haar om half negen verwacht had, dat ik geen idee heb wat er nu weer aan de hand is en dat ik wil dat ze me terugbelt. Over een uur bel ik weer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heb je ingesproken? Je mag nog 1 x komen om de sleutel te brengen!
ja denk dt ze verschil maken tussen formaat ook van dingenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij logisch, stel dat je koelkast kapot gaat
iddquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij logisch, stel dat je koelkast kapot gaat
oh jawel hoor. zo op het aanhangertje als ie niet in de auto kan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dt ze verschil maken tussen formaat ook van dingeneen koelkast breng je niet zo naar de winkel
Misschien ook tussen hoe belangrijk iets is.. Een airfryer kun je eventueel wel even zonderquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dt ze verschil maken tussen formaat ook van dingeneen koelkast breng je niet zo naar de winkel
Achterop de scooter wordt dat nog wel een uitdagingquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh jawel hoor. zo op het aanhangertje als ie niet in de auto kan.
Anders achterin de Nissan.
Het was even zwaar maar nu gaat het wel jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook tussen hoe belangrijk iets is.. Een airfryer kun je eventueel wel even zonder
Ja maar die moet je dan toch ook ergens heenbrengen? Of laten oppikken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
is niet logischeen koelkast breng je toch niet naar de winkel als die kapot is
true, maar als die toko verlangt dat ik 'm langs breng: best.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Achterop de scooter wordt dat nog wel een uitdaging
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was even zwaar maar nu gaat het wel ja
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook tussen hoe belangrijk iets is.. Een airfryer kun je eventueel wel even zonder
Niet verder.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hier precies last van ?
maar niks mis mee, balletje moet toch blijven rollen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter ook want vreet mij echt een ongeluk met dat ding
Nou ja als je garantie hebt denk ik dat ze een monteur sturen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar die moet je dan toch ook ergens heenbrengen? Of laten oppikken.
Ah zo, maar niet voor je airfryerquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als je garantie hebt denk ik dat ze een monteur sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |