Ik bespaar wel enorm veel tijd door niet te reizen; en in mijn nieuwe functie zou het ook niet meer echt noodzakelijk zijn. Helaas moet ik nog teveel het handje vasthouden van de nieuwe project manager, terwijl die jaren meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Het was in de luiers, uit de luiers.. zoiets werkt niet de andere kant op.
[..]
Ik zie kansen wbt dat laatste, misschien wordt het krap maar het moet toch wel gaan lukken denk ik zo.
die zwarte heeft een nogal mannelijke kaaklijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, doe mij dan maar Klaasje. Die andere 2 van de huidige K3 boeien mij niet zo. Die ene lijkt een beetje op Droopy.
Weet niet hoe K3 er uitziet op dit moment; maar bij deze kan ik me wel een beeld vormen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, doe mij dan maar Klaasje. Die andere 2 van de huidige K3 boeien mij niet zo. Die ene lijkt een beetje op Droopy.
tenzij je rakelings langs de haren scheert?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
'Rakelings scheren' is dubbelop hč?
oh nee, die rooie bedoel ikquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zwarte heeft een nogal mannelijke kaaklijn
Werk hem eruitquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bespaar wel enorm veel tijd door niet te reizen; en in mijn nieuwe functie zou het ook niet meer echt noodzakelijk zijn. Helaas moet ik nog teveel het handje vasthouden van de nieuwe project manager, terwijl die jaren meer ervaring heeft.
prima, als je de andere mensen maar uit de ziekenhuizen houdt..quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:26 schreef Karzai het volgende:
Eerste spuitje is gezet, de action kan weer open mensen!
Dat is een feestje waard.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Laatste werkdag van president Trump vandaag🥳
Meer uitdrukking.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
'Rakelings scheren' is dubbelop hč?
nog meer feestquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
wat doet ie de komende 2 wekenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Trump denkt hier anders over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Lekker afspraken maken zo wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen zou de poetsvrouw vanochtend vroeg komen. Dus ik voor de tweede dag op rij om 7:30 naast mijn bed in de verwachting dat ze er vandaag dan stipt om half negen zou zijn. U raadt het al, ze is er nog niet.
Ben wel benieuwd naar de verkiezingsuitslag van gister, die kan nog best vervelend gaan uitpakken voor Joe.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Ja ik vind het raar. Ze was oorspronkelijk schoonmaakster bij het bedrijf waar één van mijn buren werkte, die heeft haar toen ook gevraagd om bij hem thuis te komen poetsen, en van het één kwam het ander. Jarenlang heeft ze bij mij 2 keer per maand gepoetst. Kostte me 80 euro per maand voor 2 x 3 uur terwijl ze binnen de 2 uur wel klaar was, dus ze had best een luizenbaantje hier. Toen ging ze verhuizen naar 20 km verderop en wou ze ook nog reiskostenvergoeding hebben. Toen ben ik ermee gestopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]Vind dit wel onbeschoft hoor. Waar heb je haar vandaan?
Zag al een tweet langskomenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog meer feest [ afbeelding ]
Dat belletje van hem om die stemmen te 'vinden'
joh. Heb je al gebeld? Misschien heeft ze wel gewoon geen geld voor de trein?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar. Ze was oorspronkelijk schoonmaakster bij het bedrijf waar één van mijn buren werkte, die heeft haar toen ook gevraagd om bij hem thuis te komen poetsen, en van het één kwam het ander. Jarenlang heeft ze bij mij 2 keer per maand gepoetst. Kostte me 80 euro per maand voor 2 x 3 uur terwijl ze binnen de 2 uur wel klaar was, dus ze had best een luizenbaantje hier. Toen ging ze verhuizen naar 20 km verderop en wou ze ook nog reiskostenvergoeding hebben. Toen ben ik ermee gestopt.
Paar jaar later kwam ik 'r per toeval weer eens tegen en jah ik wilde eigenlijk toch wel dat mijn huis weer eens gepoetst werd dus heb ik 'r weer aangenomen, nu voor 1 x per maand want dat is ook wel zat. Dat was afgelopen juni. Juni, juli en augustus is ze gewoon geweest, geen problemen. Voor de septemberkeer stond ze ineens een paar dagen van tevoren op de stoep of ze alvast het geld kon krijgen want anders kon ze geen boodschappen doen. In oktober reageerde ze de hele dag nergens op en aan het eind van de dag bij telefoontje #5 bleek dat ze ziek was. In november kwam ze niet omdat ze moest verhuizen. In december kwam ze een week later omdat de schilder over de vloer was, en nou dit weer. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee inmiddels.
Dat ga ik zo ook maar even doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag al een tweet langskomen"Ik heb ING gebeld om te vertellen dat ze verkeerd geteld hebben. Ik mis nog ¤ 11,780! Ga er vanuit dat het goed komt!"
Hmm, daar gaan wel wat alarmbelletjes bij rinkelen (geen geld voor boodschappen/onbereikbaar).quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar. Ze was oorspronkelijk schoonmaakster bij het bedrijf waar één van mijn buren werkte, die heeft haar toen ook gevraagd om bij hem thuis te komen poetsen, en van het één kwam het ander. Jarenlang heeft ze bij mij 2 keer per maand gepoetst. Kostte me 80 euro per maand voor 2 x 3 uur terwijl ze binnen de 2 uur wel klaar was, dus ze had best een luizenbaantje hier. Toen ging ze verhuizen naar 20 km verderop en wou ze ook nog reiskostenvergoeding hebben. Toen ben ik ermee gestopt.
Paar jaar later kwam ik 'r per toeval weer eens tegen en jah ik wilde eigenlijk toch wel dat mijn huis weer eens gepoetst werd dus heb ik 'r weer aangenomen, nu voor 1 x per maand want dat is ook wel zat. Dat was afgelopen juni. Juni, juli en augustus is ze gewoon geweest, geen problemen. Voor de septemberkeer stond ze ineens een paar dagen van tevoren op de stoep of ze alvast het geld kon krijgen want anders kon ze geen boodschappen doen. In oktober reageerde ze de hele dag nergens op en aan het eind van de dag bij telefoontje #5 bleek dat ze ziek was. In november kwam ze niet omdat ze moest verhuizen. In december kwam ze een week later omdat de schilder over de vloer was, en nou dit weer. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee inmiddels.
Ja vind ik ook. Daarom wil ik ook al dit gezeik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |