Met van die lekkere chemische kersjes erin.quote:
Ja och of je nu gezeik hebt omdat ze iedere avond moe is van een drukke baan of juist een weinig uitdagende baan gezeik blijf je toch houden, plus de meeste vrouwen met veel geld blijven wel 75 procent langer goed, dat is een voordeel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze nog steeds high maintenance zijn om blij te houden.
Maar best belangrijk dat vrouwen beetje voor zichzelf kunnen zorgen en een eigen leven hebben.
Stiekem hebben Mark en Hugo zaterdag al een spuitje gekregenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vond rutte ook, maar daar is ie zondag en maandag van terug gekrabbeld
vraag het @Budapestenaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik had eens dubbeldrank gekocht maar krijg dat kutpak niet open met m'n poliohanden.
Hoop dat ze dat van tevoren even gecheckt hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel grappig zijn als diegene een naaldenfobie heeft.
Het is gewoon een voordeel als je genoeg geld hebt om een stapel kutklusjes uit handen te kunnen geven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja och of je nu gezeik hebt omdat ze iedere avond moe is van een drukke baan of juist een weinig uitdagende baan gezeik blijf je toch houden, plus de meeste vrouwen met veel geld blijven wel 75 procent langer goed, dat is een voordeel.
dat zijn de bestequote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met van die lekkere chemische kersjes erin.
Zou me niet verbazen..quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stiekem hebben Mark en Hugo zaterdag al een spuitje gekregen
Door alle plastic die ze in hun lijf spuiten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
plus de meeste vrouwen met veel geld blijven wel 75 procent langer goed, dat is een voordeel.
Ook zonder poliohanden zijn dat kutverpakkingen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik had eens dubbeldrank gekocht maar krijg dat kutpak niet open met m'n poliohanden.
Buda?quote:
Dingen die je niet wil horen etc.quote:
Denk dat het grietje achter de kassa of achter het frituurvet dat veel eerder nodig heeft, meeste vrouwen gaan er niet beter uitzien door een druk baantjequote:Op woensdag 6 januari 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door alle plastic die ze in hun lijf spuiten?
Top! Kunnen we live zien hoe ze schuimbekkend op de grond valtquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen de eerste vaccinatie hier ook live streamen zie ik.
Beter dan Big Brotherquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Top! Kunnen we live zien hoe ze schuimbekkend op de grond valt
Jij denkt dat bij een hoger salaris de werkdruk lager ligt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat het grietje achter de kassa of achter het frituurvet dat veel eerder nodig heeft, meeste vrouwen gaan er niet beter uitzien door een druk baantje
Awwyissquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Top! Kunnen we live zien hoe ze schuimbekkend op de grond valt
Troll je ze ook?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, ik ben lid van zo'n FB-groep over kleine hondjes die een nieuw huisje zoeken. Niet zozeer vanwege de hondjes, maar ook vanwege de reacties. Mensen LEZEN NIET. Echt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |