Ik zal vandaag de poetsvrouw ook weer eens appen wanneer ze weer eens tijd heeftquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
Zo maar eens uit bed, ga ik ook een beetje poetsen vandaag.
Zijn nog wat andere aandoeningen waarbij het nodig kan zijn hoor, dus wat Haags z'n reden is, geen idee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd op de woensdag ochtend.
ik ben al ruim 2 uur uit bedquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
Zo maar eens uit bed, ga ik ook een beetje poetsen vandaag.
hier ook niet, maar hier zijn we sowieso zowat de laatste die sneeuw hebben in NLquote:
Ik denk dat ik ook maar eens op zo'n model over moet stappen. Dit schiet niet op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
Ik zal vandaag de poetsvrouw ook weer eens appen wanneer ze weer eens tijd heeft
Ik verwacht er weinig van, zelfde reden als mschol.quote:
Ik vraag me trouwens af hoe dat bij de tv geregeld is, ik neem aan dat daar wel nog kappers en visagisten aan het werk zijn, dat zijn nu ook verboden beroepenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn nog wat andere aandoeningen waarbij het nodig kan zijn hoor, dus wat Haags z'n reden is, geen idee.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn nog wat andere aandoeningen waarbij het nodig kan zijn hoor, dus wat Haags z'n reden is, geen idee.
Het scheelt dat mijn poetsvrouw familie isquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens op zo'n model over moet stappen. Dit schiet niet op.
Amateur, mijn dikke teen heeft 2 nagelsquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een 'teennageltrauma'
Nee zo'n eh.. 18 jaar geleden ofzo toen ik bij de bakkerij werkte bleef de thermostaat klep van de oven hangen. Oven sloeg op hol. bij het uithalen van bakplaten enzo gleed er een van de schieter af. Die kwam ongelukkig op m'n grote teen terecht, Brande door schoen sok en nagel heen. Lelijke ontsteking enzo.
Lang verhaal kort: nooit netjes genezen en nu groeit die nagel aan de rand dus haaks op m'n teen (soort teennagelhanenkam). Dat moet af en toe onderhouden worden
9,5quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amateur, mijn dikke teen heeft 2 nagels
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10,5en een extra haakse richel dat af en toe bijgeschuurd moet worden
Weet niet in hoeverre dat een voordeel isquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn poetsvrouw familie is
inteelt daar in Limburg tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre dat een voordeel is
ja, ik heb er helemaal niks mee,quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voeten en tenen zijn best goor eigenlijk.
jawelquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met een paar poezelige damesvoetjes.
denk voornamelijk te weinig aandacht aan besteed.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voeten en tenen zijn best goor eigenlijk.
Bij mij te weinig aandacht? Ik loop al sinds dat incident bij zo'n pedicure persoon voor die teenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
denk voornamelijk te weinig aandacht aan besteed.
ooit ingegroeide teennagel gehad en sindsdien hou ik het iets beter bij maar vikgens mij valt er nog een heleboel te verbeteren
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend overkomen, maar is dat niet een contactberoep dat VERBOTEN!! is?
Medischquote:
ik bedoelde meer algemeenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij te weinig aandacht? Ik loop al sinds dat incident bij zo'n pedicure persoon voor die teen
Voetenfetisjist gespotquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Pedicuren moet je bij elkaar doen, dat schept een band.
Nope. Voicemail maar even ingesproken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar ze is nu ook niet bereikbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |