Ik heb ze ook al jaren niet meer gegeten, waarschijnlijk daarom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dan houdt het al snel op denk ik..
Ik wil nog wel even mijn huissleutel terugquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat dat perse jouw verantwoordelijkheid is verder Fles, als ze inderdaad in de problemen zit, maar poetsen zou ik er niet meer van verwachten zo.
Snap ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even mijn huissleutel terug
Ze moet eerst een kopietje makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch goed nieuwsquote:Larry King (87) kan na opname op intensive care weer zelfstandig ademen
Ik zou de sloten veranderenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft fles van die sleutels waar je voor een kopie een certificaatje mee moet nemen, dan is sleutel terug genoeg.quote:
quote:
Nou zo'n vaart zal het ook weer niet lopen. Maar er moet wel ff wat gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:41 schreef Haags het volgende:
Ik wil niet ontzettend verwijfd overkomen maar mijn pedicure is er. Tot straks
Veel plezierquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:41 schreef Haags het volgende:
Ik wil niet vervelend overkomen, maar is dat niet een contactberoep dat VERBOTEN!! is?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:41 schreef Haags het volgende:
Zal mevrouw haags wel zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend overkomen, maar is dat niet een contactberoep dat VERBOTEN!! is?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8041175_be3421ee
iets voor jou?
Medische pedicure kan ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend overkomen, maar is dat niet een contactberoep dat VERBOTEN!! is?
Best lang al.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Sinds wanneer heeft google maps plattegronden van de binnenkanten van winkels
Sommige toko's hebben dat ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Zeker.quote:
volgens mij alleen als de winkel ervoor doktquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Toch weer wat geleerd op de woensdag ochtend.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker.Bijvoorbeeld diabetici moeten vaak langs de pedicure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |