Nee @Haags is gewoon echt zo'n papa figuur die alles voor de kinderen over heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je kinderlijke trekjes hebt.
Ja, helaas. Al vind ik die twee ook best prima trouwens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb nog een kaart voor Suzan & Freek voor eind februari, maar dat zal wel lastig worden denk ik.
Ehm....quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee @:Haags is gewoon echt zo'n papa figuur die alles voor de kinderen over heeft.
Ook voor ons fokkers is hij onze ultieme daddy.
En voor gerrie is er Budaddy
Josje zou qua looks de dochter van Kim Holland kunnen zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje die kinderen aan de kant schoppen om maar in de buurt van Klaasje te komen.
Mag ik @Haags hier niet een beetje plagen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee @:Haags is gewoon echt zo'n papa figuur die alles voor de kinderen over heeft.
Ook voor ons fokkers is hij onze ultieme daddy.
En voor gerrie is er Budaddy
Oh, da's wel wat krap ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bossie is hier meestal rond 10/11udus dan is 't gelijk operatie stofwolk. Heb tussen 12 en 14 een ophaalafspraak. En dan tussen 13.30 en 16.00 nog een leverafspraak en dan moet ik om 18u hier weer terug zijn
Dat hoort toch bij het vaderschapquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mag ik @:haags hier niet een beetje plagen?
Buitenlandse trips zitten er sowieso nog niet in het eerste half jaar; en daarna is de vraag hoe we dat weer op gaan bouwen. Ben bezig met een groot project dat vlak na de zomer opgeleverd moet worden. Daarbij zou het wel erg fijn zijn om een paar keer op locatie te kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh maar dat verwacht ik ook hoor. Al is het maar iets.
Haar man heeft daar voor gezorgd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen zou de poetsvrouw vanochtend vroeg komen. Dus ik voor de tweede dag op rij om 7:30 naast mijn bed in de verwachting dat ze er vandaag dan stipt om half negen zou zijn. U raadt het al, ze is er nog niet.
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's wel wat krap ja.Goeie planning wel.
Omdat de merken vooral mikken op VS/niet-metrisch systeem gebruikende idioten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Karzai het volgende:
Waarom wordt het formaat van een beeldscherm altijd in inches aangegeven en niet in centimeters?
quote:
Het was in de luiers, uit de luiers.. zoiets werkt niet de andere kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gert Verhulst hoorde je daar niet over klagenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Josje zou qua looks de dochter van Kim Holland kunnen zijn
Dat zeker welquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij het vaderschap
High maintenance poetsvrouw.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen zou de poetsvrouw vanochtend vroeg komen. Dus ik voor de tweede dag op rij om 7:30 naast mijn bed in de verwachting dat ze er vandaag dan stipt om half negen zou zijn. U raadt het al, ze is er nog niet.
Die heeft sowieso niet te klagen heb ik het idee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gert Verhulst hoorde je daar niet over klagen
Geeft mij dan maar die rooie OG k3'erquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gert Verhulst hoorde je daar niet over klagen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Het was in de luiers, uit de luiers.. zoiets werkt niet de andere kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zie kansen wbt dat laatste, misschien wordt het krap maar het moet toch wel gaan lukken denk ik zo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenlandse trips zitten er sowieso nog niet in het eerste half jaar; en daarna is de vraag hoe we dat weer op gaan bouwen. Ben bezig met een groot project dat vlak na de zomer opgeleverd moet worden. Daarbij zou het wel erg fijn zijn om een paar keer op locatie te kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |