En sigaretten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
Lekker Theo, praten over masturberen
nee, tuin weer nu/ nog steeds.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:23 schreef AlohA het volgende:
Staat stream 2 trouwens alweer aan? Geen zin om weer een minuut reclames door te zitten voor een plant of een oog.
Dat doet die vogel al sinds het beginquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ik denk niet dat dat bedje hem houd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is dat klapbedje voor. Doei in de woonkamer slapen
Rokers !!! toch wel ahh nicequote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef AlohA het volgende:
Nou ja, Theo en Natalie roken dus allebei. Het klinkt alsof ze in de quarantaine voordat ze het huis in gingen al niet mochten roken.
Klinkt alsof ze discussie willen uitlokken tijdens de boodschappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef AlohA het volgende:
Nou ja, Theo en Natalie roken dus allebei. Het klinkt alsof ze in de quarantaine voordat ze het huis in gingen al niet mochten roken.
Het zou zomaar kunnen dat het een stuk minder is dan thuis. Thuis zat hij ook vooral achter de computer. Dat is nu niet zo. Er wordt hier en daar al uitgedaagd om te bewegen (spellen, dansjes, etc.). Het is bewuster, maar ook onbewusterquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:23 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Hij loopt wel alsnog flink te bikken.
Maar als ik daar zou zijn, in dat huis. En er was een gymruimte, zou ik het wel weten als dikkerd. Je kan ongestoord sporten. Perfect om het dan aan te pakken!
wat een ransbak die manquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
Het hield al nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat bedje hem houd.
Ik heb het idee dat big brother daar wel een oplossing voor heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk, weer een COS!
Theo heeft het moeilijk met het niet-roken volgens mij.
Nee. Ze mogen de tijd niet weten. Die klok staat expres zoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef Rhosyn het volgende:
De magnetron staat op 16.02...dat zal toch niet de tijd zijn he
Ik denk dat het serieus verboden is. Zou wel iets met rookvrije werkplek te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze discussie willen uitlokken tijdens de boodschappen.
In de ochtend zei een van die gasten dat ze geen exacte tijd mogen weten. Oven loopt ook 2.5 uur achter.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nathalie en Thomas hebben niet op Theo gestemd
Er is geen tijd daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ze wilden vroeger liever niet dat er rokenden in beeld kwamen en de ontwenning geeft ook spanning natuurlijk..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat big brother daar wel een oplossing voor heeft.
Ik denk dat Nathalie op Liese heeft gestem.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:28 schreef Ebinas het volgende:
Nathalie hoort Thomas uit over op wie hij gestemd heeft.
Iig niet op Theo.
Je mag altijd buiten roken. Ik ga er vanuit dat sigaretten een machtsmiddels is om de groep te splijten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieus verboden is. Zou wel iets met rookvrije werkplek te maken hebben ofzo.
Als ze mochten roken, dan hadden ze het toch allang gedaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je mag altijd buiten roken. Ik ga er vanuit dat sigaretten een machtsmiddels is om de groep te splijten.
Pakkie peuken tegenover vega ballenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je mag altijd buiten roken. Ik ga er vanuit dat sigaretten een machtsmiddels is om de groep te splijten.
Ze mochten geen sigaretten meenemen naar binnen, ik vermoed dat het een optie wordt komende dagen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze mochten roken, dan hadden ze het toch allang gedaan?
Ja of een touw als ie geen riem heeft of een knijper of iets en anders gewoon heisen heel de tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef TheBradgeTV het volgende:
Thomas heeft het lopen opgegeven omdat zijn broek de hele tijd afzakte.
Ik herken mezelf in hem, de smoesjes
DOE, GEWOON, EEN, RIEM, OM.
Precies!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja of een touw als ie geen riem heeft of een knijper of iets en anders gewoon heisen heel de tijd.
een sportbroek met riem, inventief wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef TheBradgeTV het volgende:
Een sportbroek heeft touwtjes, die kan je strakker trekken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:32 schreef yaello het volgende:
[..]
een sportbroek met riem, inventief wel.
Wel tof voor hem dat hij afvalt, hopen dat hij het hierna volhoud. Dit zou hij als begin kunnen gebruiken als hij dat wil.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gewon die loopband op in je blote niks
ff tv maken
pielemuis woond voorlopig onder een afdak
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gewon die loopband op in je blote niks
ff tv maken
pielemuis woond voorlopig onder een afdak
Zou het hem wel gunnen als hij deze maanden in BB aanpakt om 20-30 kilo kwijt te raken. Dan door het nieuwe zelfvertrouwen door te gaan in de sportschool en #FITBOY te wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel tof voor hem dat ie afvalt, hopen dat ie het hierna volhoud. Dit zou ie als begin kunnen gebruiken als ie dat wil.
Ja ik gun het hem ook wel, is ook wel een liefie denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:34 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zou het hem wel gunnen als hij deze maanden in BB aanpakt om 20-30 kilo kwijt te raken. Dan door het nieuwe zelfvertrouwen door te gaan in de sportschool en #FITBOY te worden
Waarom niet doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef TheBradgeTV het volgende:
Dat is zo'n gast die nu omdat 'ie te dik is geen vriendin krijgt. Maar die door diezelfde mensen opeens wél gezien gaat worden als hij is afgevallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik gun het hem ook wel, is ook wel een liefie denk ik.
Ik dacht jowiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Iemand moest naar de dagboekkamer maar die stem is te ruk, dus kon niet horen wie.
Ja, zo noemt ze hem steedsquote:
Naomiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Iemand moest naar de dagboekkamer maar die stem is te ruk, dus kon niet horen wie.
Ja, treurig wel maar de harde werkelijkheid voor veel dikke mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dat is zo'n gast die nu omdat 'ie te dik is geen vriendin krijgt. Maar die door diezelfde mensen opeens wél gezien gaat worden als hij is afgevallen.
Puur omdat mensen oppervlakkig zijn en dik zijn niet mooi is, terwijl het karakter dan niet veranderd.
Volgens mij ben je een van de weinige.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef DKUp het volgende:
Nathalie vindt Liese en Ziggo niet zo leuk.
Bij die twee heb ik ook geen fijn gevoel bij.
michelin mannetjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef Aggie46 het volgende:
Gevaarlijk bij die nylon jassen
[ afbeelding ]
Is koud vuurquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef Aggie46 het volgende:
Gevaarlijk bij die nylon jassen
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, treurig wel maar de harde werkelijkheid voor veel dikke mensen.
Met een paar simpele handelingen kunnen ze het geluid van BB rechtstreeks op de stream afspelen ipv indirect. Maarja waarom zou je.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja dat zijn dan geen vrienden he. Dumpen die handel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:39 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Klopt.
Zie het bij mezelf..
Een aantal vriendinnen van mij hebben letterlijk gezegd dat als ik slanker zou zijn ik veel interessanter voor ze zou zijn.
Ergens is dat natuurlijk motivatie om er wat aan te doen, en ik doe er ook wel wat aan, maar ergens anders is het kolder.
Maar oke, laten we het maar hebben over ThomasDie jongen gaat dit gebruiken om te knallen.
weet je wel ... snap je..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:39 schreef waxmask het volgende:
zender check en meteen de jas er weer over
Als dat zo is, dan mogen ze die Belgische Big Brother stem ontslaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Ah BB leest mee. Fijn" Jowi, controleer uw zender"
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:40 schreef DKUp het volgende:
Wat een vreselijke stem heeft Big Brother.
Zal mij benieuwenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef DKUp het volgende:
Jowi verwacht dat er nog vier mensen voor de eliminatie komen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan mogen ze die Belgische Big Brother stem ontslaan.
Ik gok donderdag tijdens de liveshow.quote:
Dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok donderdag tijdens de liveshow.
Denk er na pas. Hier blijft het wel even bij tot donderdag.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef DKUp het volgende:
Jowi verwacht dat er nog vier mensen voor de eliminatie komen.
Sowieso. Zo'n kutje is 'tquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
Nathalie zal alles wat Jowi en Thomas nu bespreken over Theo doorlullen aan Theo.
Denk ik
Hij doet het net weerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 nog steeds een SL of moet ik refreshen ?
hier nog een slquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 nog steeds een SL of moet ik refreshen ?
Dat wisten wel al lang..........quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef Moonlight het volgende:
Ze mochten dus geen sigaretten mee nemen
Hier prima beeld en geluid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:46 schreef yaello het volgende:
Hebben jullie ook groen beeld met geluid of ligt het aan mijn internet?
Een paar pagina's terug was er een discussie over de sigaretten. Ik ben er zeker van dat die nog wel komen.quote:
Jank in het andere topicquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:46 schreef yaello het volgende:
streams zijn baggerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:46 schreef yaello het volgende:
Zat onder haar ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:49 schreef DKUp het volgende:
Nathalie haar zender is maar zachter gezegd met al die reclame.
Niks mis mee tot nu toe dus klaag ergens andersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
streams zijn bagger
loopt ind niet fijn
Heel teleurstellend. Ik moet een nieuwe held zoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:48 schreef Stranger het volgende:
Toch een beetje jammer van Thomas dat ie met Jowi en Natalie in een kliekje zit.
.. oh bgin je nu alquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee tot nu toe dus klaag ergens anders
Of voor Nathalie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:52 schreef aswesleep het volgende:
Dit trio lijkt me enkel voordelig voor Jowi
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:52 schreef aswesleep het volgende:
Dit trio lijkt me enkel voordelig voor Jowi
Maar teert op de angst van Tommiequote:
Echte Tiger Queenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
Els is "fanatiek, maar gaat niet over lijken"
Ja, ben ook wel benieuwd hoeveel bier zij wegzet op een avond.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:55 schreef engine het volgende:
Keer avond zuipen met Els lijkt me wel leuk
Vind het juist leukquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:57 schreef TheBradgeTV het volgende:
Dat geklap van die zolen is wel hinderlijk
Ohquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een capuchon meisjenu wordt het leuk
Theo verteld even dat dates geen ontbijt krijgen. op tijd weer oprottenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:02 schreef DKUp het volgende:
Ik ben maar naar binnen gegaan.
Theo onder een dekentje, weet alles beter.
Of hij slaapt ergens anders op het veldbedjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vermoed dat Thomas snel uitgekotst gaat worden vanwege dat gesnurk. Lijkt mij vreselijk om dat elke nacht aan te moeten horen. Je doet echt geen oog meer dicht en oordoppen helpen niet.
Iemand het geluid van dat fragment ook?quote:
Dat trekt dat veldbedje niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Of hij slaapt ergens anders op het veldbedje
Ja, als je té popi bent of doet loop je ook de kans om er snel uitgestemd te worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:06 schreef Rhosyn het volgende:
Jowie ziet het als een nadeel dat hij als eerste het huis in kwam met die geheime opdracht en nu huismeester....hij staat te veel op de voorgrond denkt hij
Als huismeester doe je het nooit goed.........quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:06 schreef Rhosyn het volgende:
Jowie ziet het als een nadeel dat hij als eerste het huis in kwam met die geheime opdracht en nu huismeester....hij staat te veel op de voorgrond denkt hij
de naam suggereert dat je baas bent maar eigenlijk is hij een slaafquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als huismeester doe je het nooit goed.........
Je moet toch watquote:
Ja ik had ook al zo iets van doe normaal johquote:
Soms moet je wel, nooit in een ziekenhuis gelegen? (gelukkig geen 100 dagen)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En kussen op zijn kop. Mensen trekken dat gesnurk echt niet hoor, elke dag.
Ik zou naar de kust gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand daarvan een gif dat strak kontje
[ afbeelding ]
+ ze draagt een capuchontrui
wordt hier helemaal geil
rustig rustig spuit anders even in je eigen capuchonquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
wordt hier helemaal geil
Wie is dit?? Zit nog niet goed in de namen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
wordt hier helemaal geil
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:15 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees in het persbericht dat de huismeester de indeling van de slaapkamerS mag bpalen, kennelijk dus meerdere.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
wordt hier helemaal geil
Wie welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wie is dit?? Zit nog niet goed in de namen.
Wat dacht jij dan?? Rtl gaat zich anno 2020 niet meer branden inhumane omstandigheden en vechtende bewoners. Ze zijn woke.quote:
Ze zeggen zelf van wel, een van de gesloten deuren daar op de gang??quote:
Ze vreten al sinds 10:00 uurquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?? Rtl gaat zich anno 2020 niet meer branden inhumane omstandigheden en vechtende bewoners. Ze zijn woke.
Oh die snapte ik niet. Ik zeg je gast.quote:
Bedankt, vanavond fapje leggenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U vraagt wij draaien
Bummer..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
alleen mensen die betalen mogen kijken, stream 2 doet het nog gewoon.zijn nu de regels aan het bespreken.
Geen last vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:23 schreef JACM het volgende:
Stream loopt hier nog maar je ziet enkel nog een dak. En af en toe een auto die rijdt in de verte
Helaas wel ja, en lag er echt nachten wakker van. Kwamen ze hem af en toe op zijn zij leggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms moet je wel, nooit in een ziekenhuis gelegen? (gelukkig geen 100 dagen)
Als het 2 vrouwen zijn ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ik vind dat de 2 oudsten het huishouden moeten doen
Bij mij ook heb die andere maasr even op pauze gezetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef engine het volgende:
Stream 1 loopt ineens ietsje voor bij mij
We zijn gewoon vergeten dat BB altijd saai is geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het behoorlijk saai tot nu toe, denk dat ze om negen uur allemaal in bed liggen ......
Danielle en theo denk ik?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
d8 die al gezien te hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:28 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Komt er ook een streamverslagen-topic?
Jquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
Ja leuk !!!quote:
Ik weet wel wie @Caland zou kiezenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou voorstellen iedere dag een soort huisslaaf.
Is er alquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:28 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Komt er ook een streamverslagen-topic?
Ja, en verwend door de Gouden Kooi ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
We zijn gewoon vergeten dat BB altijd saai is geweest
Doe je best dan een keerquote:
Vanavond gaat hij hard snurken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:31 schreef JACM het volgende:
Die wat gezettere jongen heeft nog weinig ingebracht
Ja datquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en verwend door de Gouden Kooi ....
Iedere avond een kettingzaag orkest geeft hij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:31 schreef JACM het volgende:
ga je nou Els lopen afzeiken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:31 schreef JACM het volgende:
BB / Big Brother 2021 Streamverslagenquote:
Dan tief je toch opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
Sommige youtubers zijn nog spannender om te volgen
Ik blijf speciaal voor jouquote:
Ow, bij de stickiesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen
Hier mogen ze maar of iemand het allemaal gaat uittikken betwijfel ik.
Dat snap ikquote:
Ik zit hier al veel te tikken, daar ook nog tikken is te veel werk he.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, bij de stickies
Topic is leeg
Zitten jullie al vanaf vanmorgen te kijken, staat er nog niets![]()
Dan doe je het alleen daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit hier al veel te tikken, daar ook nog tikken is te veel werk he.
quote:
quote:
Zag dit beeld ook:quote:
Nah, ik kan dat niet zo goed, een mooi verhaaltje ervan maken, en de verslagschrijvers hebben geen zin in BB geloof ik dus ben benieuwd of iemand dat nog gaat doen.quote:
Hoeft eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, ik kan dat niet zo goed, een mooi verhaaltje ervan maken, en de verslagschrijvers hebben geen zin in BB geloof ik dus ben benieuwd of iemand dat nog gaat doen.
Ja maar zet meerdere mensen bij elkaar en dan is dit wel een dingetje. Als iemand elke keer de keuken een puinhoop maakt zou ik ook wel boos wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:35 schreef chufi het volgende:
Ze hebben toch verder niets te doen als er geen Febo opdrachten zijn ...
Ik heb dat vroeger hier nog gedaan, officieel als crew zelfsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, ik kan dat niet zo goed, een mooi verhaaltje ervan maken, en de verslagschrijvers hebben geen zin in BB geloof ik dus ben benieuwd of iemand dat nog gaat doen.
Voor de niet kijkers is het altijd wel fijn, zo'n verslag van de dag maar ja, die het vroeger deden hebben dus geen zin in BB dus tja, jammerdepammer voor de mensen zonder stream, dat wordt cosen terug lezen dan.quote:
Nou huldequote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger hier nog gedaan, officieel als crew zelfs
Sowww echt, dat is al lang gelden dan denk ik, kan me jou niet als crew herinneren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger hier nog gedaan, officieel als crew zelfs
Het is meer dat je geen zin in hebt om de zooi van een ander op te ruimen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:39 schreef Moonlight het volgende:
Jeetje wat moeilijk doen over dat schoonmaken ze hebben toch niks beters te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |